Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
www.LpgPower.gr Τα παντα γυρω απο το Υγραεριο και οχι μονο. |
|
|
02-01-11, 12:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
ενημερωτικα εβαλα αεριο σημερα απεναντι απο το allou fan park 078 και ο μπιρμπος που τον πηρα για να τσεκαρω τηλ το εχει 079.9
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
02-01-11, 13:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και εδώ στη Θεσ/νίκη, στα ίδια επίπεδα οι τιμές.
|
|
|
|
02-01-11, 13:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
Πειρακια λογο οκτανιων του υγραεριου τα ξεχνας.απλα αν θα αλλαξεις το αβανς φυσικα αλλαζει η ροπη και η ιποδυναμη του κινητηρα προς τα πανω και γενικα σαν συνολο λειτουργει πολυ καλυτερα ο κινητηρας.βεβαια παιζει ρολο και ο μαστορας που θα σου φτιαξει χαρτες και αβανς αφου απο λαθος ρυθμισεις στην καλυτερη καις βαλβιδες και στην χειροτερη τρυπας πιστονι(πολυ σπανια).
Επισης λιγο επικινδυνη ειναι και η χρηση του παραλληλου εγκεφαλου αφου το μονο που κανει ειναι να δινει λαθος στοιχεια στον μαμα εγκεφαλο και να μην τον αφηνει να δει καποια σφαλματα.
Ο Ανδριανακης προσωπικα μου ειπε ξεχνα τον παραλληλο για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.επισης και ο Γιαννης εδω(giannisaug)σε 4ΖΖ μοτερ με παραλληλο εκαψε βαλβιδες προφανως απο λαθος config του παραλληλου.
Γενικα η υποθεση προγραμμα ειναι μεγαλη μαγκια αλλα θελει να εισαι μεσα στα ορια.
Οσους γνωστους ρωτησα μου ειπανε Ανδριανακης με κλειστα ματια.
|
Δεν είναι θέμα αν είναι επικύνδυνη ή όχι η χρήση παράλληλου εγκεφάλου.
Είναι θέμα το τι μπορείς να κάνεις. Πχ ο bosch δεν συνεργάζεται με e-manage γιατί όταν συνδέεις τα μπέκ πάνω στον παράλληλο (όλα τα άλλα δουλεύουν) ο bosch τα κόβει οπότε μονόδρομος είναι το πρόγραμμα.
Το αν θα γίνει ζημιά ή όχι είναι θέμα προγραμματιστή. Και κυκλοφορούν πολλοί παπατζίδες εκεί έξω. Ο ανδριανάκης πάντως είναι καλός (όχι ο καλύτερος) αλλά ξέρει τι κάνει.
|
03-01-11, 00:03
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και στο Ελληνικο απο 82,5 εχει πεσει τις τελευταιες μερες στα 79,9 λεπτα.πολυ καλο βημα αυτο.
Νικηφορε να ξερεις επισης το 5ης γενιας ειναι μονοδρομος για σενα.ουτε κατα διανοια μην σκεφτεις το 4ης αν δεν θες να κλαις το μοτερ.τα τουρμπατα δουλευουνε μονο με 5ης και χωρις προβληματα.
|
03-01-11, 01:04
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οπότε δεν μιλάμε και για κόστος στα 1400 ευρώ αλλά ΠΟΛΛΑΑΑΑ παραπάνω! και ξαναλέω ότι 2 που είχα βρει για 5ης γενιας μου είπαν ο ενας 2000 και πάνω και δεν ήταν σίγουρος για το κόστος και ο άλλος στις 2.500 ευρώ!!!! όσοι μιλάνε για κόστος κάτω από 1600-1800 δεν είναι 5ης γενιάς! τελικά για το θέμα με το αβανς κανείς δεν ξέρει να μου πει?
|
03-01-11, 06:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ενημερωτικά, στο power αυτού του μήνα, έχει ένα skoda octavia 5 rs, με κινητήρα tsi, με υγραέριο 4ης γενιάς...
Στο δυναμόμετρο η βενζίνη έδειξε 314 άλογα με 38,3 κιλά ροπής, ενώ με υγραέριο 312 άλογα με 37,9 κιλά ροπής...
|
|
|
|
03-01-11, 13:42
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Οπότε δεν μιλάμε και για κόστος στα 1400 ευρώ αλλά ΠΟΛΛΑΑΑΑ παραπάνω! και ξαναλέω ότι 2 που είχα βρει για 5ης γενιας μου είπαν ο ενας 2000 και πάνω και δεν ήταν σίγουρος για το κόστος και ο άλλος στις 2.500 ευρώ!!!! όσοι μιλάνε για κόστος κάτω από 1600-1800 δεν είναι 5ης γενιάς! τελικά για το θέμα με το αβανς κανείς δεν ξέρει να μου πει?
|
Tι ακριβως δεν καταλαβες Νικηφορε?σε ολα τα αμαξια πειραζετε το αβανς ειτε μεσω προγραμματος ειτε χειροκινητα.Στο υγραεριο θελεις λιγη προπορεια για να δουλεψει αριστα.οσο για το κοστος καλυτερα να το πληρωσεις μια και καλη και να ξεμπερδευεις.Εξαλλου αν αποφασισεις να πουλησεις το αμαξι βγαζεις την εγκατασταση υγραεριου και την περνας στο επομενο σου αμαξι.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou233
Ενημερωτικά, στο power αυτού του μήνα, έχει ένα skoda octavia 5 rs, με κινητήρα tsi, με υγραέριο 4ης γενιάς...
Στο δυναμόμετρο η βενζίνη έδειξε 314 άλογα με 38,3 κιλά ροπής, ενώ με υγραέριο 312 άλογα με 37,9 κιλά ροπής...
|
Αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον.Ελπιζω μονο να μην εχει την τυχη καποιον αλλον αμαξιων.Αληθεια ποιος εκανε την εγκατασταση?
|
03-01-11, 13:56
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Manoukis tuning λέει, με zavoli κιτ.
|
|
|
|
03-01-11, 17:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
Tι ακριβως δεν καταλαβες Νικηφορε?σε ολα τα αμαξια πειραζετε το αβανς ειτε μεσω προγραμματος ειτε χειροκινητα.Στο υγραεριο θελεις λιγη προπορεια για να δουλεψει αριστα.οσο για το κοστος καλυτερα να το πληρωσεις μια και καλη και να ξεμπερδευεις.Εξαλλου αν αποφασισεις να πουλησεις το αμαξι βγαζεις την εγκατασταση υγραεριου και την περνας στο επομενο σου αμάξι.
|
όπως είπα στο 4E-FTE τουλάχιστον μη πω για μοτερ που δεν γνωρίζω, το αβανς ρυθμίζεται χειροκίνητα, οπότε δεν μπορεί να γίνει μέσω προγράμματος. Μου το έχει πει και μηχανικός εκτός αν έλεγε μπούρδες! απ`ότι ξέρω ρυθμίζεται γυρνόντας δεξια ή αριστερά τον διανομεα από την βάση του ξεβιδώνοντας 2 βίδες που πιάνει στο σωμα του μοτερ και δεν έχει ουτε μηχανικό συστημα αυτόματης ρύθμισης, ουτε με υποπίεση κτλ. Υπάρχει μια φυσα αλλά σύμφωνα με τα σχεδια είναι για τα ρεύματα. H αρχική μου ερώτηση ήταν αν μπορεί με το αβανς για την βενζίνη να δουλεύει σωστά με υγραέριο ΧΩΡΙΣ να πειράξουμε το αβανς αφού αυτό ρυθμιζεται στο συγκεκριμένο μοτερ ΜΟΝΟ χειροκίνητα? θα δουλεύει σωστά? Αν κάνω λαθος και ξέρει ΣΙΓΟΥΡΑ για το μοτερ αυτό κάποιος κάτι παραπάνω και όχι με υποθέσεις ας μου πει!
Αν όντως πρέπει να βαλω 5ης γενιας και το κόστος είναι πάνω από 1400-1600 ευρώ μαξ απλά το ξεχνάω! δεν υπάρχει περίπτωση να δωσω το μισό κόστος από τα λεφτά που πιάνει το αμάξι για να βάλω υγραέριο! ουτε πρόκειτε μετα να πουλιεται το αμαξι αλλά ουτε και το σύστημα του υγραερίου! κακα τα ψέματα αλλά ετσι είναι! τέλος αν ξέρει κανεις κάποιον να κάνει εγκατασταση 5ης γενιας με λογικό κόστος ας μου πει και θα το δω το θέμα ή έστω αν υπάρχει κάποιος να έχει βάλει σε 4Ε-FTE γιατί μάλλον δεν υπάρχει κανείς!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-01-11 στις 18:12.
|
|
|
|
03-01-11, 19:11
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Nικηφορε ΔΕΝ θα εχεις κανενα προβλημα και Αβανς να μην πειραξεις απλα για να σου δωσει το 100% της αποδοσης θελει λιγη προπορια.κατα τα αλλα και εγω ακομα δεν εχω πειραξει αβανς αλλα δουλευει μια χαρα.απλος αν θα βαλω προγραμμα και του δωσω αβανς το αμαξι θα φυσαει.
Επισης σε περιπτωση που πουλησεις η αποσυρεις το αμαξι πας σου βγαζουν το συστημα ολο και στο περνανε στο επομενο σου αμαξι δεν πετας κατι..
Ζavoli 4ης γενιας σε ενα τετοιο αμαξι?ευχομαι να μην εχουνε την τυχη και τον αλλον τουρμπατων που πηγαν και βαλανε 4ης και διαλυσανε τα μοτερ και τωρα τρεχουνε με μυνησεις αποζημιωσεις και τα λοιπα.Αυτην την εταιρια πρωτη φορα την ακουω.ποτε ξεφυτρωσε και αυτη?καθαρος πειραματισμος μου φαινεται.
Ξαναλεω οτι σε συζητηση που ειχα με τον Μπιρμπο μου ειπε οτι απαγορευεται δια ροπαλου 4ης γενιας συστημα σε τουρμπατα οχηματα(μεσα και τα FSi,TSI,TFSi) και εκει εμαθα και τα πειραματα που κανανε Σαλονικα μερια και σπασανε 4-5 αμαξια.Δεν εχω λογο να μην πιστεψω εναν ανθρωπο που εχει 20χρονια εμπειρια και εκτος αυτου στα χαρτια που δινει για την εγκατασταση του βαζει το ονομα του ενω οι περισοτεροι σε αλλον βαζουν την εγκατασταση και αλλο ονομα γραφουνε τα χαρτια,κοινος παπατζηδες.
Εναλλακτικα υπαρχει και η Vialle στο μενιδι με 5ης γενιας και αυτοι και πολυ καλο συστημα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,19737792 seconds (76,08% PHP - 23,92% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:59. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|