Δεν ξέρω αν έχει καλύτερη ροή η μεταλλική εισαγωγή, αλλά σίγουρα είναι πιο ανθεκτική από την πλαστική. Χρήσιμη αν τουρμπίσεις, αλλά κατά τα άλλα δε νομίζω να έχει διαφορές.
Το δικό μου setup όσον αφορά τον υπερκυβισμό αποτελείται από τα εξής:
- Έμβολα από Celica 1ZZ-FE
- Διωστήρες από Celica 1ZZ-FE
- Στρόφαλος από Celica 1ZZ-FE
- Πολλαπλή εισαγωγής αέρα από MR-2.
- Πεταλούδα εισαγωγής αέρα από ΜR-2.
- Σωλήνας εισαγωγής αέρα από Corolla TS.
- Φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι.
- Χταπόδι από 1ZZ-FE.
- Καταλύτη απο Lexus IS200.
- Ανοξείδωτη σωλήνα από μπρος μέχρι πίσω & μεσαίο καζανάκι.
- Τελικό εξάτμισης από Corolla TS.
- Βολάν από 1ZZ-FE.
- Δίσκος/πλατώ Aisin KT-100A
Αναφέρομαι σε Ε12, χωρίς πρόγραμμα. Δεν έχω check engine, καίει φυσιολογικά (γύρω στα 10lt/100km εντός) με μέση εδώ και 30.000km στα 9lt/100km χωρίς προσπάθεια για οικονομική οδήγηση.
|