Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech
  #1  
Παλιά 22-10-05, 03:00
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech

Καλησπέρα παιδιά,

Έχω στην κατοχή μου ένα Gtech και είπα να σας παραθέσω τις μετρήσεις που έχω κάνει, έτσι για να έχουμε μια ένδειξη με πραγματικά νούμερα. Σημειώνω εδώ ότι οι παρακάτω μετρήσεις έγιναν με σκοπό τις επιδόσεις κι έτσι η μέτρηση ιπποδύναμης έχει νόημα μόνο ώς προς τη μέγιστη τιμή της και όχι σαν καμπύλη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Συνθήκες: Θερμοκρασία 13 βαθμοί, άπνοια, βάρος (1 άτομο, γεμάτο βενζίνη) εκτιμούμενο βάρος 1310 κιλά, εξαιρετική άσφαλτος, κάπου στην Αττική

Επιδόσεις:
0-60: 3.742
0-100: 7.503
0-160: 16.825
0-200: 27.918
0-20μ:3.071
0-400μ: 15.543 @ 153 χμ/ωρα
0-1000μ: 27.6 @ 199 χμ/ωρα

Σχόλια:

Από το διάγραμμα των στροφών μπορούμε να βγάλουμε τα ακόλουθα συμπεράσματα. Η εκκίνηση έγινε με 5000 στροφές, υπήρξε ελάχιστο σπινάρισμα (λόγω πολύ καλής ασφάλτου), ενώ από το 1,8 ως το 2,8 δευτ παρατηρήθηκε πατινάρισμα του δίσκου, που προφανώς επηρέασε και τα αποτελέσματα των μετρήσεων προς το χειρότερο. Γεγονός είναι ότι δεν έγινε και η καλύτερη εκκίνηση, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από το χρόνο στα 20 μέτρα που είναι μεγαλύτερος των 3 δευτ. Ένας καλός χρόνος θα ήταν μεταξύ 2,8 και 2,9 δευτ.
Η αλλαγή από 1η σε 2α κράτησε 0,6 δέκατα και είναι πολύ μέτρια αλλαγή, αφού και μάλλον αργή ήταν στην κίνηση του χεριού αλλά και άφησα γκάζι. Η αλλαγή από 2α σε 3η κράτησε 0,45 δευτ σαφώς καλύτερη και με το γκάζι στο πάτωμα, ενώ από 3η σε 4η και από 4η σε 5η οι αλλαγές έγιναν στον εξαιρετικό χρόνο των 0,3 δευτ.
Επίσης, στη 2α οι στροφές έπεσαν στις 5750, λογικό αφού έχασα 0,3 δέκατα, ενώ στην 3η έπεσε σχεδόν πάνω στο Lift στις 6150 (εδώ έχασα 0,15 δευτ). Επομένως, ο χρόνος των 0-100 θα μπορούσε να ήταν 0,3-0,4 καλύτερος (λόγω αλλαγών, στροφών, εκκίνησης που ίσως έπρεπε να γινόταν σε ψηλότερες στροφές και πατιναρίσματος), και ο χρόνος του χιλιομέτρου 0,5-0,6 καλύτερος (για τους ίδιους λόγους).



Από το διάγραμμα των g βλέπουμε τα ακόλουθα. Μέγιστη επιτάχυνση 0,53g με την 1η (μάλλον αρκετά καλή αφού σε μπροστοκίνητα αυτοκίνητα μια εξαιρετική τιμή είναι από 0,55 έως 0,6). Στην αλλαγή από 4η σε 5η, το αυτοκίνητο επιβράδυνε στην πραγματικότητα για περίπου 0,1 με 0,2 δευτ αφού είχαμε αρνητικό 0,25g !!
Βλέπουμε επίσης, ότι από 6000 μέχρι τον κόφτη, παρόλο που ο κινητήρας είναι μέσα στο lift οι τιμές της επιτάχυνσης πέφτουν, ιδίως από τις 7800 και μετά. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε νωρίτερα ταχύτητα αφού η επιτάχυνση με την επόμενη σχέση είναι ακόμα μικρότερη.



Κατά τη διάρκεια της μέτρησης η μέγιστη ιπποδύναμη εμφανίστηκε φυσιολογικά με τη 2η ταχύτητα και έφθασε τα 139 HP στις 7489 ενώ η ροπή έφθασε τα 140,3 Νm στις 6701. To spike της ιπποδύναμης στα 146 άλογα αμέσως μετά την αλλαγή από 2α σε 3η δεν υπολογίζεται γιατί δεν αποτελεί μέτρηση συνεχόμενης ισχύος, αλλά μάλλον αφορά ενέργεια που αποθηκεύτηκε στο βολάν κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
Η ιπποδύναμη είναι στον τροχό και εν κινήσει και επομένως η πραγματική ιπποδύναμη που εμφανίζει το αυτοκίνητο στο δρόμο (συμπεριλαμβάνονται τριβές και αεροδυμανική αντίσταση). Δυστυχώς δε γνωρίζω το μέγεθος της μετωπικής επιφάνειας του αυτοκινήτου για να υπολογίσω τις απώλειες από την αεροδυναμική αντίσταση.

ΥΓ: Δεν μπορώ να βάλω πάνω από 2 εικόνες σ' ένα μήνυμα. Θα μπουν σε άλλα μηνύματα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-10-05, 13:16
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 463
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Άρα επιβεβαιώνεις πως με καλή εκκίνηση πέφτεις στο 0-100 γύρω στο 7.2. Επίσης μια απορία! Στην αλλαγή από 1η σε 2α φαίνεται πως έπεσαν οι στροφές στις 5750 δηλαδή αρκετά μακρυά από το lift! Τόσο 'χάλια' ας πούμε ήταν η αλλαγή ή στην πραγματικότητα είναι αδύνατο να πέσεις μέσα στο lift αλλά σχετικά κοντά οπότε δε το πολυκαταλαβαίνεις...?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-10-05, 01:33
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Άρα επιβεβαιώνεις πως με καλή εκκίνηση πέφτεις στο 0-100 γύρω στο 7.2. Επίσης μια απορία! Στην αλλαγή από 1η σε 2α φαίνεται πως έπεσαν οι στροφές στις 5750 δηλαδή αρκετά μακρυά από το lift! Τόσο 'χάλια' ας πούμε ήταν η αλλαγή ή στην πραγματικότητα είναι αδύνατο να πέσεις μέσα στο lift αλλά σχετικά κοντά οπότε δε το πολυκαταλαβαίνεις...?
Όντως η αλλαγή ήταν χάλια. Έχω καταφέρει να πέσω στις 5900-6000 στην καλύτερη περίπτωση. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να πέσεις μέσα στο Lift. Θυμάμαι όμως ο astakos είχε γράψει ότι το καταφέρνει. Ίσως αν δεν αφήσεις το γκαζι καθόλου και αν έχεις την τέλεια αλλαγή να το καταφέρεις. Σίγουρα ένα shortshift θα βοηθούσε.

Πάντως τώρα που ξαναβλέπω τις μετρήσεις, μου φαίνεται λίγο εξωπραγματική η έξοδος στο χιλιόμετρο. Ίσως ο δρόμος μετά τα 600 μέτρα να κατηφορίζει ανεπαίσθητα. Θα προσπαθήσω στο μέλλον να βρω άλλη ευθεία.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-10-05, 03:07
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πόση ταχύτητα μπορεί να χάσει πλέον το αυτοκίνητο σε σχέση με μια γρήγορη αλλαγή και μια πολύ γρήγορη!! Το λέω αυτό, γιατί αν το σασμάν δεν είναι σχεδιασμένο έτσι τότε όσο γρήγορο χέρι και να έχεις δε θα πέσεις στο lift.. ΑΝ πέσει τότε θα πέσουν και οι στροφές αφού συμπλέξεις!!
Η μόνη περίπτωση να γίνει σωστά είναι αν γίνει η αλλαγή ακριβώς πάνω στον κόφτη και όχι πριν από αυτόν! Δηλαδή τη στιγμή που πάει να κόψει!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
Re: Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech
  #5  
Παλιά 25-10-05, 19:16
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μετρήσεις επιδόσεων και Ιπποδύναμης με Gtech

Για κοιταξτε η avensa ιουλιο με 30 περιπου βαθμους.Καλη η ιπποδυναμη,αλλα η ροπα ακομα καλυτερη.Συγκριση με ραλλο με ιπποδυναμη 140-150ps. Με 65,3kw ειμαι εγω.Στη ροπα ομως παιρνει τον μπουλο.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  aaa_226.jpg
Εμφανίσεις:  73
Μέγεθος:  112,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  rally.jpg
Εμφανίσεις:  61
Μέγεθος:  107,6 KB  
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-10-05, 20:01
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Όντως η αλλαγή ήταν χάλια. Έχω καταφέρει να πέσω στις 5900-6000 στην καλύτερη περίπτωση. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να πέσεις μέσα στο Lift. Θυμάμαι όμως ο astakos είχε γράψει ότι το καταφέρνει. Ίσως αν δεν αφήσεις το γκαζι καθόλου και αν έχεις την τέλεια αλλαγή να το καταφέρεις. Σίγουρα ένα shortshift θα βοηθούσε.

Πάντως τώρα που ξαναβλέπω τις μετρήσεις, μου φαίνεται λίγο εξωπραγματική η έξοδος στο χιλιόμετρο. Ίσως ο δρόμος μετά τα 600 μέτρα να κατηφορίζει ανεπαίσθητα. Θα προσπαθήσω στο μέλλον να βρω άλλη ευθεία.
Ναί έτσι έλεγε εδώ
για να μου λύσει την απορία αν αυτό γίνεται και μας είπε για εκείνο το θεικό powershifting και έπαθα 4 εγκεφαλικά.Μετά απο αρκετές δοκιμές δεν κατάφερα ούτε μια φορά πάνω να μπώ πάνω απο 6000 ενώ χωρίς ιδιαίτερη προσοχή είμαι καπου στις 5700-800.Μάλιστα ο astakos μιλούσε και για 6500!!!.Πάντως και τα 7,5 για τα 100 καλά μου φαίνονται.Οσο για το χιλιόμετρο και αυτό λογικό μου ακούγεται.Σε συγκεκριμένη αποσταση μετρημένη για κόντρες κοντερίσια είχα κάπου στα 200 λίγα δλδ 195+.Εξωπραματική δλδ δεν πιστευω να ναι,ίσως λίγο αισιόδοξη. Syele ωραία δουλειά.
__________________
Corolla TS 1.8 3d 2002-2007
Yaris 1.3 5d 2002-
B.M.W. E30 2.0 2d 2008-(drift project)
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 26-10-05, 03:16
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 497
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το powershifting είναι μίια από τις τεχνικές κατεβάσματος (όπως το μύτη-τακούνι - heel-toe - , το οποίο βολεύει στην πίστα, σε στροφιλίκια και γενικά στο rev-matching)... Όσον αφορά στο powershifting, δεν πετυχαίνει πάντα αλλά χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με πολύ καλό και γρήγορο αποτέλεσμα... Δοκίμασε π.χ. με 3η (δεν ξέρω με το δικό σου σασμάν τι γίνεται) σχετικά ψηλά να κατεβάσεις ΓΡΗΓΟΡΑ δευτέρα (εδώ βοηθάει το quick-shift) με το γκάζι σανιδωμένο.. Δηλαδή όταν ήδη έχεις 3η πάτα το σανίδα και άλλαξε σε 2α χωρίς να σηκώσεις το δεξί σου πόδι!! Αν γίνει στο σωστό φάσμα τότε θα δεις πως θα μπει η 2α!!!

Επίσης αν ξέρεις το αυτοκίνητό σου μπορείς να κάνεις και αλλαγές χωρίς συμπλέκτη!!!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 26-10-05, 06:59
Το avatar του χρήστη studio54
studio54 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2005
Περιοχή: VOLOS
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
studio54 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν μειώσεις το Roll out από 30cm σε 0, τότε θα έχεις και πιό κοντινή στην πραγματικότητα εικόνα στις επιδόσεις. Λίγο πιό γρήγορες αλλαγές θα έστρωναν τις καμπύλες. Πάντως το GTECH είναι λίγο αισιόδοξο σαν όργανο.
__________________
Δημήτρης, Βόλος.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 26-10-05, 13:17
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από studio54";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν μειώσεις το Roll out από 30cm σε 0, τότε θα έχεις και πιό κοντινή στην πραγματικότητα εικόνα στις επιδόσεις. Λίγο πιό γρήγορες αλλαγές θα έστρωναν τις καμπύλες. Πάντως το GTECH είναι λίγο αισιόδοξο σαν όργανο.
Αν απευθύνεσαι σε μένα, το Rollout μου είναι ήδη 0. Αν απευθύνεσαι στον toyota mania, το rollout δεν παίζει ρόλο στις μετρήσεις ιπποδύναμης και ροπής.

Δεν νομίζω πάντως ότι το Gtech είναι αισιόδοξο. Μετράει μια χαρά. Απλώς έχει τους περιορισμούς ότι πρέπει να είσαι μόνο σε ευθεία και χωρίς καθόλου κλίση. Άντε να βρεις τέτοιο δρόμο στην Αθήνα
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 26-10-05, 17:03
Το avatar του χρήστη studio54
studio54 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-10-2005
Περιοχή: VOLOS
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
studio54 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οι μετρήσεις είναι από δυό τουρμπάτα Leon. Την άλλη εβδομάδα θα μετρηθούν δύο Corolles μιά 1,6VVTI και μιά TS.
http://www.seatclub.gr/gallery/album.../gtech7aug.jpg

ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
(υπάρχει και πιό δυνατή μέτρηση με 4,89 στα 0-100 και 12.83 στα 400μέτρα)
__________________
Δημήτρης, Βόλος.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Auris D4D αύξηση ιπποδύναμης manolisaurisd4d TOYOTA AURIS 1 29-03-09 17:40
Μέτρηση επιδόσεων με GPS pavlosTS ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 28-04-08 22:06
Μέτρηση Ιπποδύναμης NyO ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 02-04-08 17:19
Μετρήσεις... F1Circus SUPPORT 0 30-08-06 10:15
Μετρήσεις Σύγκλισης, Ανάρτησης Και Φρένων CTS03 TOYOTA COROLLA T-SPORT 10 27-10-05 15:29



Page generated in 0,17477703 seconds (81,96% PHP - 18,04% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)