Καλο ειναι να μην πειραζουμε πολυ τις μαμα διαστασεις γιατι γινονται πολλα.
1. Χαλαμε το βημα οποτε το κοντερ θα δειχνει πολυ λαθος, οπως και αλλαζει η επιταχυνση αναλογα το πως εγινε το βημα, σε ποιο φαρδια θα κοψει.
2. Αν ειναι ποιο χαμηλοπροφιλα λογος υψους προς το φαρδος τοτε βαραει ποιο πολυ σε χαλια δρομους κτλ. Οποτε χανουμε ανεση.
3. Ποιο φαρδια μεγαλωνουν καταναλωση.
4. Αν γινουν τωρα ποιο ψηλα στο υψος τοτε μπορουν να μαγουλιαζουν σε στροφες που λεμε, αλλα οταν παμε οριακα και το σκιζουμε οχι σε κανονικη οδηγηση.
5. Οι περιεργες διαστασεις ειδικα σε μισοπροφιλα πχ 65 αντι 60 κτλ, ειναι ποιο ακριβα γενικα.
Εγω σε 14αρες σε Starlet gt ep82 εχω δοκιμασει 185/55/14 και 185/60/14 και απο το 5% αυτο ειχε σημαντικες διαφορες απο αυτα που λεω παραπανω.
Τωρα στην Corolla που εχω 15αρες βαζω μονο 195/50/15.
Υπαρχουν σελιδες και προγραμματα υπολογισμων ελαστικων πχ
https://www.tyremen.co.uk/tyre-size-calculator