Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
|
καλησπερα, εννοεις πολλα γκαζια????
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από High_Frequency
|
οπως καταλαβαινω ειναι ακριβως αυτο που εκανα για πολυ καιρο, με την διαφορα οτι εγω το ειχα ΜΟΝΙΜΑ πανω!
εφτιαξα μια συσκευη ηλεκτρολυσης απιονισμενου νερου με καυστικη σοδα (NAOH) μας κανει και η καυστικη ποτασα (ΚΑΟΗ) και παραγει υδρογονο με οξυγονο, εγω εριχνα μονο το υδρογονο, το αξυγονο το αφηνα στην ατμοσφαιρα, δεν ειχα δει σχεδον καθολου οικονομια ισως μια ιδεα αμελητα ομως (γιατι μερικοι μαγκες απατεωνες εταζαν οικονομια ακομα και 70%!!!!) γιαυτο και η ΓΓΚ (γενικη γραμματεια καταναλωτων) το απαγορευσε αλλα ειχα δει πολλα οφελη τα αριθμω.
1. Λιγοτερος θορυβος κινητηρα λογω καλυτερης καυσης.
2. ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ σχεδον ρυπους κατι που επιβεβαιωθηκε και στο ΚΤΕΟ!!! επισης μετα απο μερικα χλμ πανω απο 10 ειδικα σε 30-40χλμ μετα αναπνεα την εξατμιση και ΔΕΝ μυριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!! ηταν λες και εβγαζα χορτα και μυριζω ατμο αλλα χωρις να ειναι ορατος!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
3. Σημαντικοτατη διαφορα στα γκαζια!!! και απο εκκινηση αλλα και ρεπριζ!!! τουλαχιστον σε τουρμπο μοτερ δεν ξερω τι κανει σε αλλα μοτερ.
4. Καθαροτερα μπουζι σιγουρα.
Δεν θυμαμαι αλλα τωρα.
Το εβγαλα κυριως :
1. επειδη σε τερμα τουρμπισμα τα υγρα πηγαιναν στην τουρμπινα!!! 2 φορες τα ξηλωσα για καθαρισμα ολα εκτος την τουρμπινα, αλλα ΔΕΝ εφτασαν στην εισαγωγη γιατι εκατσαν μεσα στο ιντερκουλερ!!! αυτο ομως το ξηλωσα μαζι με ολα τα περιφερειακα για καθαρισματα!
2. Απαγορευτηκε δια νομου και στα ΚΤΕΟ αλλα και γενικα που σημαινει ειναι παρανομη μετατροπη και επιφερει ποινες μεσω του ΚΟΚ.
Ξαναλεω οτι τα ιδια ακριβως πραγματα τα ειδα με ανυδρο ασετον φαρμαρκευτικο με καθαροτητα κοντα 100% βαζοντας 120ml στα 40 lt βενζινης!!!
ειδικα με shell vpower racing ΤΡΕΛΑ γκαζια!!! μια φορα εβαλα μαζι και ενα μισο μπουκαλι super dynamic και νομιζα οτι θα βγουν εξω οι μπιελες! χωρις υπερβολη!
προσοχη απλα λεω τι εκανα εγω!!! δεν το συστηνω σε κανεναν αμα φοβαται. Οποιος το δοκιμασει ειναι με ΔΙΚΙΑ του ευθυνη και ΜΟΝΟ!!! το τονιζω....
εγω το εκανα για χρονια τωρα δεν βαζω επειδη εχω λαθος σετ συμπλεκτη και πατιναρω!!!
μαλιστα πριν τον αλλαξω τον εκανε τον αλλον να πατιναρει απο την δυναμη!!! ανεβαζε οκτανια οπως και το υδρογονο στον αερα εισαγωγης!
Ομως εχω κανει συσκευη που μπορω να κανω το ξεκαπνισμα οποτε θελω!!!!
ειχα σηκωσει φωτος απο το συστημα στο αμαξι αλλα το photobucket μας τα χαλασε ολα!!!
ενα βιντεο οταν το ειχα πανω
https://www.youtube.com/watch?v=jx7MkTbiqLI
και ενα παλιοτερης εκδοσης μετα εκανα και αλλες αλλάγες
https://www.youtube.com/watch?v=rk3Dj8i9puU
τωρα το συστημα μεταφερθηκε σε ηλεκτρολογικο κουτι, και για ρευματα εχω αυτο το κουφαρι απο UPS με μπαταρια 12V 9AH που φορτιζω με διαφορους τροπους για να δουλεψει αυτονομα.
Η απλα συνδεση με μπαταρια αυτοκινητου, αλλα κανονικα θελει ρελε και ασφαλεια γιατι τραβαει πολυ ρευμα. Στο δικο μου μπορει να γινει αμα αποσυνδεσω την μεσα μπαταρια αλλα δεν εχω βαλει ρελε σε αυτο, πανω στο αμαξι ειχα ομως.
Μαλιστα καποια στιγμη σε αυτο το κουτι το εφτασα 50Α και ελιωσαν καποια καλωδια και ο διακοπτης εγινε ΛΙΩΜΑ!!!!
Στην συσκευη πανω υπαρχουν εκτος απο γεννητρια παλμων (PWM generator) και ψηφιακα αμπερομετρο καιι βολτομετρο.
Κανει και αλλα πραγματα η συσκευη αυτη αλλα δεν ειναι επι του παροντος να αναλυσω τωρα, καθως δεν εχουν σχεση με το θεμα.
Το θεμα ειναι οτι μπορει να δουλεψει για παραγωγη υδρογονου και μπορω να το ριξω στην εισαγωγη μου....
απο την εμπειρια μου με το συστημα αυτο λοιπον μπορω να πω οτι ειναι πολυ σωστο αυτο που λεει η σελιδα εκει περα και τα αποτελεσματα τα εχω δει και τα εχω νιωσει.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση επειδη μιλαμε για ξεκαπνισμα παιζει στο ρελαντι μονο, οποτε τα αλλα οφελη δεν θα βλεπουμε συνεχεια.
Παντως δεν το γνωριζα αυτο και ειναι μια πολυ καλη ιδεα χρησης του εργαλειου που εχω και δεν ηξερα τι να το κανω!
να πω οτι εγω εκανα μονο τα δοχεια, στην αρχη ειχα κατι αλλα διαφανα (ηταν ενυδρειου για να υπαρχει οπτικη σε παροχες νερου κατι τετοιο) αλλα οι φλαντζες τους δεν αντεξαν σε θερμοκρασιες κοντα στο μοτερ και συντομα ειχα διαρροες!
ο διαχωριστης υδρογονου ηταν απο την Χαβαη! 12 φετες αλλα μετα στο αμαξι τον αφησα 6, στο κουτι ειναι 12 και παλι.
Τα αλλα τα εχω φτιαξει εγω εκτος το pwm που το πηρα ετοιμο το μιικρο κουτακι επανω στο μεγαλο, και αυτο ρυθμιζει την παροχη απο τα αμπερ, τοσο σε συχνοτητα (hz) αλλα και ενταση (Αμπερς).
Ετσι με μικρη καταναλωση παραγει περισσοτερο υδρογονο, το εχω δοκιμασει χωρις αυτο και δεν ειχε ιδια αποτελεσματα.
Οποιος θελει παραπανω πληροφοριες με ρωταει....
το συνολικο κοστος ηταν γυρω στα 450 ευρω για οσους αναρωτιουνται! συνολικο με οτι πηρα εγω σαν υλικα. Αρκετα απο αυτα τελικα μετα δεν χρειαστηκαν οταν μπηκε στο κουτι.
Τελος να πω οτι αυτο το HHO που λεει η εταιρια εννοει οτι μαζι βαζει και το οξυγονο, εγω εριχνα μονο το υδρογονο, καθως υποτιθεται οτιι το οξυγονο μαζι μπορει να κανει μικρες εκρηξεις (οχι επικυνδυνες καθως το υδρογονο ΔΕΝ αποθηκευεται και καιμε οτι παραγουμε) τα δοχεια εχουν ΝΕΡΟ μεσα, αλλα και επειδη ο λαμδα μπορει να δει πολυ αερα και να προσπαθει να κανει πλουσιο το μιγμα πραγμα που θα ειναιι λαθος, ετσι ειχα διαβασει ΔΕΝ το εχω δοκιμασει ποτε μαζι με το οξυγονο, το λεω επειδη ετσι το λεει αυτη η εταιρια
Τελικα το εχει δοκιμασει κανεις απο την εταιρια ετσι απο περιεργεια???
Ξεχασα να πω με απλη βενζινη SHELL + υδρογονο στον αερα πηγαινε καλυτερα απο οτι ΣΚΕΤΗ Vpower Racing, εχω κανει ΑΠΕΙΡΕΣ δοκιμες!
το ιδιο ισχυει και για το φαρμακευτικο ασετον! και πιστευω οτι εχει και τα ιδια ακριβως αποτελεσματα!
αν το ηξερα απο την αρχη θα ειχα γλιτωσει πολυ κοπο, φασαριες, και 450 ευρω...
Για την εταιρια αυτη τωρα μου κανει εντυπωση :
1. Tιμες δεν αναφερει τιποτα.
2. Το συστημα φωτο πουθενα! κρυφο μυστικο να υποθεσω? αν παει εκει καποιος θα το δει απο κοντα αραγες?
3. Ενα σωληνακι μικρο στο φιλτροκουτι χυμα ειδα σε μερικες φωτος, το μισο υδροξυ (HHO) θα πηγαινει χαμμενο....
Ομως επειδη το εχω κανει πιστευω στα αποτελεσματα, αλλα τα ΠΑΡΑΛΕΝΕ!!! αλλο να το εχεις συνεχεια πανω καθημερινη χρηση και αλλο μια φορα στο τοσο! οκ θα δεις βελτιωση αλλα δεν θα μεινει μονιμα!!! μετα απο καποια στιγμη ειδικα με μαπες βενζινες και χωρις τακτικη συντηρηση-καθαρισμους θα γινει οπως ηταν και πριν μετα απο καποιον καιρο.