Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ξεκάπνισμα κινητήρα
  #1  
Παλιά 18-11-17, 18:24
High_Frequency Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2014
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 133
High_Frequency είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ξεκάπνισμα κινητήρα

Καλησπέρα σας. Έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει ξεκάπνισμα κινητήρα?

Θα ήθελα τα σχόλια σας...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-11-17, 10:08
Το avatar του χρήστη djgas1
djgas1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-02-2013
Περιοχή: Ιλιον
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 158
djgas1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τί εννοείς ξεκάπνισμα κινητήρα;
αναφέρεσαι στη μέθοδο με το υδρογόνο; κι εγώ θα θελα πληροφορίες αν εχει κανει καποιος και τι αποτελέσματα είχε!
__________________
1ο μου αμαξι: STARLET 1300 EP82. εχει 680.000 χλμ. και κινειται απροβληματιστα χωρις να καιει σταγονα λαδι....δεν εχει ακουμπησει ακομη χερι την μηχανη του!!!
2ο μου αμαξι: IMPREZA WRX μοντ 2002. στα 6 χρονια που το ειχα, εκανε 97.000 χλμ καιγοντας βενζινη που αντιστοιχει στην αγορα 6 corolla(1600).
3ο μου αμαξι: COROLLA LUNA 1.6 μοντ 2007. αγοραστηκε με 60.000 χλμ τώρα εχει 120.000 χλμ και λειτουργει οικονομικα και απροβληματιστα

corolla
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-11-17, 20:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, και εγω θα ηθελα να μαθω και τι ειναι αυτο το ξεκαπνισμα, αλλα και τι μεθοδο με υδρογονο????
καποτε ειχα βαλει συστημα που εριχνα στον αερα εισαγωγης υδρογονο.
Το εβγαλα επειδη ρουφουσε υγρα η τουρμπινα οταν τουρμπιζε τερμα για ωρα.
Παντως το απαγορευσαν κιολας.
Ομως τα ιδια αποτελεσματα ειδα και με ανυδρο ασετον στην βενζινη 120ml στα 40lt βενζινης.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-11-17, 09:53
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ είμαι της παλιά σχολής.... Εφαρμόζω το κλασσικό "ξεκάπνισμα" κάθε Σ-Κ. Απλό και με σίγουρα αποτελέσματα!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-11-17, 17:14
High_Frequency Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2014
Μηνύματα: 26
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 133
High_Frequency είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εννοώ αυτό - - - > https://www.carbonoff.gr/index.php/e...05-24-10-56-46
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-11-17, 18:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ είμαι της παλιά σχολής.... Εφαρμόζω το κλασσικό "ξεκάπνισμα" κάθε Σ-Κ. Απλό και με σίγουρα αποτελέσματα!!!
καλησπερα, εννοεις πολλα γκαζια????

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από High_Frequency Εμφάνιση μηνυμάτων
οπως καταλαβαινω ειναι ακριβως αυτο που εκανα για πολυ καιρο, με την διαφορα οτι εγω το ειχα ΜΟΝΙΜΑ πανω!
εφτιαξα μια συσκευη ηλεκτρολυσης απιονισμενου νερου με καυστικη σοδα (NAOH) μας κανει και η καυστικη ποτασα (ΚΑΟΗ) και παραγει υδρογονο με οξυγονο, εγω εριχνα μονο το υδρογονο, το αξυγονο το αφηνα στην ατμοσφαιρα, δεν ειχα δει σχεδον καθολου οικονομια ισως μια ιδεα αμελητα ομως (γιατι μερικοι μαγκες απατεωνες εταζαν οικονομια ακομα και 70%!!!!) γιαυτο και η ΓΓΚ (γενικη γραμματεια καταναλωτων) το απαγορευσε αλλα ειχα δει πολλα οφελη τα αριθμω.

1. Λιγοτερος θορυβος κινητηρα λογω καλυτερης καυσης.
2. ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ σχεδον ρυπους κατι που επιβεβαιωθηκε και στο ΚΤΕΟ!!! επισης μετα απο μερικα χλμ πανω απο 10 ειδικα σε 30-40χλμ μετα αναπνεα την εξατμιση και ΔΕΝ μυριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα!!! ηταν λες και εβγαζα χορτα και μυριζω ατμο αλλα χωρις να ειναι ορατος!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
3. Σημαντικοτατη διαφορα στα γκαζια!!! και απο εκκινηση αλλα και ρεπριζ!!! τουλαχιστον σε τουρμπο μοτερ δεν ξερω τι κανει σε αλλα μοτερ.
4. Καθαροτερα μπουζι σιγουρα.

Δεν θυμαμαι αλλα τωρα.

Το εβγαλα κυριως :
1. επειδη σε τερμα τουρμπισμα τα υγρα πηγαιναν στην τουρμπινα!!! 2 φορες τα ξηλωσα για καθαρισμα ολα εκτος την τουρμπινα, αλλα ΔΕΝ εφτασαν στην εισαγωγη γιατι εκατσαν μεσα στο ιντερκουλερ!!! αυτο ομως το ξηλωσα μαζι με ολα τα περιφερειακα για καθαρισματα!
2. Απαγορευτηκε δια νομου και στα ΚΤΕΟ αλλα και γενικα που σημαινει ειναι παρανομη μετατροπη και επιφερει ποινες μεσω του ΚΟΚ.

Ξαναλεω οτι τα ιδια ακριβως πραγματα τα ειδα με ανυδρο ασετον φαρμαρκευτικο με καθαροτητα κοντα 100% βαζοντας 120ml στα 40 lt βενζινης!!!
ειδικα με shell vpower racing ΤΡΕΛΑ γκαζια!!! μια φορα εβαλα μαζι και ενα μισο μπουκαλι super dynamic και νομιζα οτι θα βγουν εξω οι μπιελες! χωρις υπερβολη!
προσοχη απλα λεω τι εκανα εγω!!! δεν το συστηνω σε κανεναν αμα φοβαται. Οποιος το δοκιμασει ειναι με ΔΙΚΙΑ του ευθυνη και ΜΟΝΟ!!! το τονιζω....
εγω το εκανα για χρονια τωρα δεν βαζω επειδη εχω λαθος σετ συμπλεκτη και πατιναρω!!!
μαλιστα πριν τον αλλαξω τον εκανε τον αλλον να πατιναρει απο την δυναμη!!! ανεβαζε οκτανια οπως και το υδρογονο στον αερα εισαγωγης!

Ομως εχω κανει συσκευη που μπορω να κανω το ξεκαπνισμα οποτε θελω!!!!
ειχα σηκωσει φωτος απο το συστημα στο αμαξι αλλα το photobucket μας τα χαλασε ολα!!!

ενα βιντεο οταν το ειχα πανω https://www.youtube.com/watch?v=jx7MkTbiqLI
και ενα παλιοτερης εκδοσης μετα εκανα και αλλες αλλάγες https://www.youtube.com/watch?v=rk3Dj8i9puU

τωρα το συστημα μεταφερθηκε σε ηλεκτρολογικο κουτι, και για ρευματα εχω αυτο το κουφαρι απο UPS με μπαταρια 12V 9AH που φορτιζω με διαφορους τροπους για να δουλεψει αυτονομα.
Η απλα συνδεση με μπαταρια αυτοκινητου, αλλα κανονικα θελει ρελε και ασφαλεια γιατι τραβαει πολυ ρευμα. Στο δικο μου μπορει να γινει αμα αποσυνδεσω την μεσα μπαταρια αλλα δεν εχω βαλει ρελε σε αυτο, πανω στο αμαξι ειχα ομως.
Μαλιστα καποια στιγμη σε αυτο το κουτι το εφτασα 50Α και ελιωσαν καποια καλωδια και ο διακοπτης εγινε ΛΙΩΜΑ!!!!

Στην συσκευη πανω υπαρχουν εκτος απο γεννητρια παλμων (PWM generator) και ψηφιακα αμπερομετρο καιι βολτομετρο.
Κανει και αλλα πραγματα η συσκευη αυτη αλλα δεν ειναι επι του παροντος να αναλυσω τωρα, καθως δεν εχουν σχεση με το θεμα.
Το θεμα ειναι οτι μπορει να δουλεψει για παραγωγη υδρογονου και μπορω να το ριξω στην εισαγωγη μου....

απο την εμπειρια μου με το συστημα αυτο λοιπον μπορω να πω οτι ειναι πολυ σωστο αυτο που λεει η σελιδα εκει περα και τα αποτελεσματα τα εχω δει και τα εχω νιωσει.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση επειδη μιλαμε για ξεκαπνισμα παιζει στο ρελαντι μονο, οποτε τα αλλα οφελη δεν θα βλεπουμε συνεχεια.
Παντως δεν το γνωριζα αυτο και ειναι μια πολυ καλη ιδεα χρησης του εργαλειου που εχω και δεν ηξερα τι να το κανω!

να πω οτι εγω εκανα μονο τα δοχεια, στην αρχη ειχα κατι αλλα διαφανα (ηταν ενυδρειου για να υπαρχει οπτικη σε παροχες νερου κατι τετοιο) αλλα οι φλαντζες τους δεν αντεξαν σε θερμοκρασιες κοντα στο μοτερ και συντομα ειχα διαρροες!
ο διαχωριστης υδρογονου ηταν απο την Χαβαη! 12 φετες αλλα μετα στο αμαξι τον αφησα 6, στο κουτι ειναι 12 και παλι.
Τα αλλα τα εχω φτιαξει εγω εκτος το pwm που το πηρα ετοιμο το μιικρο κουτακι επανω στο μεγαλο, και αυτο ρυθμιζει την παροχη απο τα αμπερ, τοσο σε συχνοτητα (hz) αλλα και ενταση (Αμπερς).
Ετσι με μικρη καταναλωση παραγει περισσοτερο υδρογονο, το εχω δοκιμασει χωρις αυτο και δεν ειχε ιδια αποτελεσματα.

Οποιος θελει παραπανω πληροφοριες με ρωταει....
το συνολικο κοστος ηταν γυρω στα 450 ευρω για οσους αναρωτιουνται! συνολικο με οτι πηρα εγω σαν υλικα. Αρκετα απο αυτα τελικα μετα δεν χρειαστηκαν οταν μπηκε στο κουτι.

Τελος να πω οτι αυτο το HHO που λεει η εταιρια εννοει οτι μαζι βαζει και το οξυγονο, εγω εριχνα μονο το υδρογονο, καθως υποτιθεται οτιι το οξυγονο μαζι μπορει να κανει μικρες εκρηξεις (οχι επικυνδυνες καθως το υδρογονο ΔΕΝ αποθηκευεται και καιμε οτι παραγουμε) τα δοχεια εχουν ΝΕΡΟ μεσα, αλλα και επειδη ο λαμδα μπορει να δει πολυ αερα και να προσπαθει να κανει πλουσιο το μιγμα πραγμα που θα ειναιι λαθος, ετσι ειχα διαβασει ΔΕΝ το εχω δοκιμασει ποτε μαζι με το οξυγονο, το λεω επειδη ετσι το λεει αυτη η εταιρια

Τελικα το εχει δοκιμασει κανεις απο την εταιρια ετσι απο περιεργεια???

Ξεχασα να πω με απλη βενζινη SHELL + υδρογονο στον αερα πηγαινε καλυτερα απο οτι ΣΚΕΤΗ Vpower Racing, εχω κανει ΑΠΕΙΡΕΣ δοκιμες!
το ιδιο ισχυει και για το φαρμακευτικο ασετον! και πιστευω οτι εχει και τα ιδια ακριβως αποτελεσματα!
αν το ηξερα απο την αρχη θα ειχα γλιτωσει πολυ κοπο, φασαριες, και 450 ευρω...

Για την εταιρια αυτη τωρα μου κανει εντυπωση :
1. Tιμες δεν αναφερει τιποτα.
2. Το συστημα φωτο πουθενα! κρυφο μυστικο να υποθεσω? αν παει εκει καποιος θα το δει απο κοντα αραγες?
3. Ενα σωληνακι μικρο στο φιλτροκουτι χυμα ειδα σε μερικες φωτος, το μισο υδροξυ (HHO) θα πηγαινει χαμμενο....
Ομως επειδη το εχω κανει πιστευω στα αποτελεσματα, αλλα τα ΠΑΡΑΛΕΝΕ!!! αλλο να το εχεις συνεχεια πανω καθημερινη χρηση και αλλο μια φορα στο τοσο! οκ θα δεις βελτιωση αλλα δεν θα μεινει μονιμα!!! μετα απο καποια στιγμη ειδικα με μαπες βενζινες και χωρις τακτικη συντηρηση-καθαρισμους θα γινει οπως ηταν και πριν μετα απο καποιον καιρο.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  forum.jpg
Εμφανίσεις:  31
Μέγεθος:  351,6 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-11-17 στις 07:31. Αιτία: Συμπεράσματα για την εταιρία ξεκαπνί`
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-11-17, 15:27
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το εκανε γνωστος μου εδω στο Βολο απο συνεργατη της εταιριας που εχει ανοιξει εδω(dealer) με κοστος 50ευρω !Σε GOLG GTI 6 δεν ειδε καμια σπουδαια διαφορα!

Επισης στο προηγουμενο τευχος του POWER εχει διαφημιση την εταιρια και λεει για ενα μπουκωμενο MAZDA RX8 (συντακτη) και λεει τρελλη διαφορα μετα ,αλλα ειχε θεμα το RX8 !!!

Τωρα τι να πω ρε παιδια εγω ειμαι λιγο επιφυλακτικος........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-11-17, 18:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα! προσωπικα εγω πιστευω οτι ειναι μουφα σχεδον η ιστορια που λενε, και θα σας εξηγησω αμεσως γιατι.
1. Η εταιρεια αυτη στην σελιδα της δεν δειχνει ουτε καν το συστημα τιποτα απολυτως, καμια πληροφορια!!! και ουτε καν τιμη, τωρα την μαθαμε απο τον Γιαννη.
2. Ολες οι φωτογραφιες που ειναι δικες τους απο τα αμαξια δλδ δειχνουν εξωτερικα το αμαξι απο μακρια καιι βλεπουμε ενα σωληνακι στο φιλτροκουτι μαλλον και thats all!!!!
καταρχην το περισσοτερο υλικο θα φευγει απεξω πρεπει να μπαινει με σταθερη συνδεση στην εισαγωγη αερα.
3. Επειδη οπως εδειξα το εχω κανει τα αποτελεσματα αυτα που λενε υπαρχουν ΕΦΟΣΟΝ το συστημα δουλευει ΠΑΝΩ στο αυτοκιινητο! οχι το εβαλες μια φορα εδωσες 50 ευρω και μετα βλεπεις παπαδες και παπαδιες!!!
4. Οτι εχω δει που ανεφερα στο προηγουμενο ποστ μου γινεται το ιδιο πραγμα με ασετον φαρμακευτικο που εβαζα για χρονια χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Αν το ηξερα απο την αρχη δεν θα ειχα κανει τιποτα και θα ειχα γλιτωσει 450 ευρω!!! δεν πηγε χαμενο αυτο που εκανα εκτος απο καποια υλικα αχρησιμοποιητα, απλα δεν εχω καποια πρακτικη να του κανω να μου χρειαζεται καπου.

Τελος σχετικα με την εταιρια πιστευω οτι εχει μερικα αποτελεσματα που βλεπουμε την στιγμη εκεινη, αντε και για λιγες μερες μετα.
Τα αποτελεσματα ΔΕΝ μενουν!!!!

Για μενα ειναι πεταμενα χρηματα, με 50 ευρω παιρνουμε ασετον για πολυυυυ χρηση. 120ml σε 40lt βενζινης και κανει τα ιδια....
6 ευρω το λιτρο το αγοραζα!

Ο λογος που σταματησα να βαζω ειναι επειδη ειχα προβλημα με το σασμαν (τζογος διαφορικου και εχανα βαλβολες), καθως και πατιναρισμα του συμπλεκτη που ειχε καπου 100.000, επισης μετα παλι δεν εβαζα, επειδη αλλαξα βενζινη απο απλη SHELL βαζω ΜΟΝΟ Vpower και επειδη βαλαμε λαθος σετ συμπλεκτη και ειναι για λιγοτερα αλογα και οχι τουρμπο μοτερ! ετσι δουλευω εναν manual boost controller σαν μειωτη πιεσης (με το μαμα ct9 wastegate actuator) ωστε να μην πατιναρει απο την δυναμη.
να βαζω ασετον και να κατεβαζω πιεση ακομα περισσοτερο! για να μην πατιναρει απο την δυναμη δεν εχει και καποιο νοημα.
Αν καποια φορα βαλω κατι να αντεχει θα ξαναβαζω.
Οποιος δεν φοβαται δοκιμαζει, αν γινει οτιδηποτε δεν φερω εγω ευθυνη.
Δεν ειναι δικια μου ιδεα ειναι γνωστο τι κανει! δειτε εδω http://www.carblogger.gr/2011/07/n.html

εναλλακτικα δοκιμαστε προιοντα της superdynamic http://www.superdynamic.gr/

εγω εβαζα αυτο καμια φορα http://www.superdynamic.gr/index.php...d&productId=14

ΠΡΟΣΟΧΗ μην το δοκιμασετε μαζι με ασετονη και vpower racing οπως εκανα εγω! γιατι γινεται ενας χαμος απο την δυναμη!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 26-11-17, 14:56
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ είμαι κάπως επιφυλακτικός με όλα αυτά.
Αν ήταν τόσο απλό τι θα εμπόδιζε τις πετρελαιοβιομηχανίες να το προσέθεταν στα καύσιμά τους; Τόσα εκατομμύρια ρίχνουν για R&D, πως μπορεί να τους ξέφυγε αυτό;
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 26-11-17, 23:08
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
το ιδιο πραγμα κανουν ολα τα καθαριστικα υγρα οπως ειπα για το super dynamic πχ, πεταμενα λεφτα ειναι σε αυτη την εταιρια, αποτελεσματα συνεχη εχει σαν αυτα που λενε μονο εφοσον ειναι συνεχεια πανω στο αμαξι το υδρογονο στον αερα εισαγωγης κατι που ειχα κανει για πολυυυ καιρο και τα εχω δει ολα αυτα, εκτος απο οικονομια, ισως αμελητεο ποσοστο.
Τα αλλα τα ειχα δει ομως. Αν το βγαλεις πανε τα πλεονεκτηματα αυτα. Οποτε προσωπικα εγω δεν τους πιστευω.
Αν θελει κανεις να κανει κατι καθαριστικα υγρα εχει πολλα και το ιδιο αποτελεσμα με το υδρογονο ειδα με ασετονη φαρμακευτικη πολυ καθαρη πανω απο 97%-98% στην βενζινη (εβαζα 120ml στα 40lt βενζινης).

Μουφα και αυτοι σαν τους αλλους που ταζανε λαγους και πετραχηλια με την δηθεν "υδρογονοκινηση" που εχουμε αναλυσει πολυ σε αλλο σχετικο θεμα.

Το υδρογονο δεν μπορει να προστεθει σε καυσιμο ειναι αεριο γιαυτο το βαζουμε στην εισαγωγη αερα.
Στο καυσιμο πανε τα διαφορα καθαριστικα και η ασετονη που ειπα.
Οτι εχει απολετεσματα εχει τα εχω δει, τα εχω νιωσει, και ηταν φοβερα, αλλα ουτε οικονομια ειδα, ουτε και μενουν αυτα οταν το συστημα δεν ειναι συνεχεια πανω στο αμαξι! αυτος ειναι ο λογος που δεν τους πιστευω και θεωρω μουφα την ιστορια της εταιρειας αυτης. Ισως εκεινη την στιγμη καποιος να δει βελτιωση απο το προσωρινο καθαρισμα αλλα δεν θα μεινει για μετα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπουζί για 1ΖΖ κινητήρα giannisaug ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 01-12-10 17:30
Ήχος από κινητήρα Thomas_K SUPPORT 22 07-10-09 14:59
Δήλωση Κινητήρα DjEvan ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 17 04-10-07 10:25
Θόρυβος από κινητήρα.. THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 24 02-04-07 17:35
Αλλαγώ Κινητώρα kissand SUPPORT 4 08-04-05 17:37



Page generated in 0,20005202 seconds (84,71% PHP - 15,29% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)