Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos gtcc
Οχι δν τα εχω τα ελατηρια.λεω να τα αγορασω.κανουνε 187ε. Τωρα φοραει τα μαμα ελατηρια και την μαμα αναρτηση. Εαν βαλω οπωσ ειπες το σετ της eibach στα μαμα αμορτισερ παλι δν θα εχει θεμα στο να τελειωσουν πιο γρηγορα? Επισησ τα eibach ειναι πιο σκληρα απο τα apex?θελω να ειναι σκληρο..
Αυτο με την πιεση λαδιου ειναι αν αξηζει να βαλω οργανο μεσα για το μοτερ παρα να δωσω πεταμενα λεφτα στα ελατηρια και μετα να θελω και αμορτισερ..
|
καλημερα, τα ελατηρια χαμηλωματος τα κανονικα ειναι τα eibach pro kit ειναι καπου 3.5cm εγω τα ειχα πριν και με λαστιχο 195/50/15 ηταν ισα με τους θολους τα κενα δλδ δεν ειχα κενα.
Τα αλλα που λεω εχω κανει θεμα στο ΕΕ111 για μετατροπη απλων αμορτισερ σε coilovers, οταν ειδα τιμες επαθα....απο εξωτερικο εχουν κανα 400αρι!!! οποτε και δεν λενε για απλα αμορτισερ, μονο σε επισκευασιμα και ρυθμιζομενης σκληροτητας αξιζουν δλδ σε koni sport κιτρινα, και αμα δεν τα εχεις , αμα βαλεις τις 2 τιμες μαζι παιρνεις μια φτηνη coilovers αναρτηση που ειναι σαφως καλυτερη!
δεν ξερω απο τα Apex για να σου πω ποια ειναι ποιο σκληρα απο τα eibach.
Με τα eibach ημουν ευχαριστημενος παντως.
Αλλα οπως ειπα οπου ειχα βαλει τα αμορτισερ χαλουσαν ποιο γρηγορα.
Ειδικα σε απλα αμορτισερ πχ kyb excel-G απλα τα σκοτωνεις ασε ποσο βαρανε.
Το οργανο πιεσης λαδιου δεν θεωρω οτι χρειαζεται μονο σε φτιαγμενα μοτερια ισως. Επισης απο μηχανικους επειδη εχει βαλβιδα κτλ εχω ακουσει για διαρροες και δεν το συνιστα κανες απο οσους εχω ρωτησει, γιαυτο και ποτε δεν εβαλα.
Αν θες οργανο καλο και χρησιμο βαλε Wideband μετραει πραγματικη αναλογια καυσιμου και δεν σε ξεγελαει ουτε και νοθευμενη βενζινη!
εχω της ΑΕΜ το ειχα παρει 185 και τωρα το ιδιο μαγαζι το εχει πανω απο 200 μου φαινεται!
αλλα με εχει σωσει πολλες φορες ακομα και απο τρυπια εξατμιση και αυτο το βρισκει!