αυτό που λες υποδυκνύει ακριβώς αυτό που είπα πριν! τα παλια που είχες ειχαν ποιο χαμηλά τα πιατέλα που πατάνε τα ελατήρια με αποτέλεσμα το αμάξι να "κάθετε" χαμηλώτερα!!! το έχω συναντήσει και άλλες φορές από μάρκα σε μάρκα, αλλά όχι με τόσο μεγάλη διαφορά που αναφέρεις εσύ, αλλά δεν βλέπω και για ποιόν αλλον λόγο να συμβαίνει αυτό που λες. Επίσης να έχεις υπόψην ότι τα kyb δεν είναι για χαμήλωμα κανονικά οπότε ζορίζονται περισσότερο και χαλάνε ποιό εύκολα, ίσως για τον λόγο αυτόν να σου χάλασαν και τα άλλα που είχες πριν πολύ γρηγορότερα αν και η ζωή τους εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Να αναφέρω ότι εμένα πχ με ζάντες 15αρες και λάστιχα 195/50/15 και kyb μαύρα με ελατήρια eibach που υποτίθεται ότι ήταν 3,5cm τα λάστιχα ήταν στους θόλους δλδ το χέρι μου δεν χώραγε να περάσει από μέσα, ενώ τώρα με kyb AGX και μαμά ελατήρια τα κενά που έμειναν είναι τεράστια! που φυσικά σε καμια περίπτωση δεν αντιστοιχούν στα ελατήρια που είχαν πριν! αυτό πως γίνεται? τα ελατήρια ελέχθηκαν και αλλού με τους κωδικους κτλ και όντως ήταν 3,5cm! μάλιστα μπορούσα να τα μπαινοβγάζω με το χέρι στα αμορτισερ χωρίς δλδ την χρήση εργαλείου για να τα μαζέψω. Καλά εννοείτε ότι τα μαμίσια δεν μαζεύονται χωρίς εργαλείο. Και μερικές φωτος για του λόγου το αληθες.
Με μαμά ελατήρια και kyb AGX
Eργαλείο για μάζεμα ελατηρίων
Kyb μαύρα και ελατήρια eibach 3,5cm