Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από xristos skl
είμαι να σκάσω από τα νεύρα!!!πήγα σήμερα να κάνω σέρβις το corolla G6 μου και το φίλτρο βενζίνης δεν έβγαινε με τίποτα!!!η κάτω βίδα δεν έβγαινε!!!!μέχρι που χάλασα την βίδα από τα νεύρα μου!!!!!δεν φταίει κανένας εγώ ο βλάκας που το πήγα την προϊγούμενη φορά σε ένα δικό μου και καλά επειδή δεν είχα χρόνο!!!!δεν χαλάρωνε με τίποτα όμως εεε!!!!τώρα τι κάνω?άκουσα ότι κάποιος το έβαλε πιο ψηλά !!!!!αν ξέρει κάποιος κάτι θα με έσωζε !!!!!!!
|
καλησπέρα! τα ιδια ειχα και εγω! οταν ειχα το μοτερ μου στο starlet gt ενας μηχανικος μου ειχε δωσει απο ενα κομμενο αμαξι το κατω μερος με σωληνακι και το ειχα βαλει στο φιλτρο και ενα κομματι σωληνακι βενζινης και απλα ξεβιδωνα το σφιχτιρακι και αλλαζα. Kαι μη πει κανεις δεν ειναι ασφαλες με σφυχτυρακια κτλ γιατι και το μαμα σωληνακι απο το φιλτρο μεχρι την μπεκιερα εχει πανω σε αυτην και εκει σφυχτηρακι απο την μανα του! επισης η πιεση δεν ειναι μεγαλη της αντλιας βενζινης ωστε να το ζοριζει για να το πεταξει. Με αυτον τον τροπο οποτε αλλαζω το φιλτρο μαζευω σε ενα γυαλινο δοχειακι και την βενζινη που εχει μεσα και δεν την πεταω, την ξαναβαζω με ειδικο χονι στο ρεζερβουαρ. Ξερετε που την μετρησα σε ml ποση ηταν? πανω απο 100ml! προφανως αδειαζε η μπεκιερα μαζι με το σωληνακι της και οτι ειχε στο φιλτρο μαζι με το αλλο σωληνακι γιαυτο.
Στην corolla EE111 τα ιδια παλι, μεχρι που μια φορα βαζω την μανα μου!!! να κραταει κοντρα, την πηρε μαζι το ξεσφιξιμο και φυσικα ΚΟΠΗΚΕ το σωληνακι!!!! ευτυχως ειχα στο εξοχικο σωληνακι απο φιαλες υγραεριου και εβαλα ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΟΝΟ γιατι ΔΕΝ κανει για βενζινη και ετσι αφησα κατω το κομμενο εβαλα ενα κομματι σωληνακι μεσα σε σπυραλ προστασιας και το φιλτρο το εχω πλεον ανεβασμενο ψηλα. Ετσι βρηκα την υγεια μου.
Eπισης το τελευταιο ρακορ το λιμαρα για να ισιωσει να το πιανει κανενα κλειδι γιατι ειχε γινει χαλια!
δεν το βρισκω το θεμα, βρηκα μια φωτο με προχειρο σωληνακι απο φιαλη υγραεριου αλλα δεν κανει για βενζινη μετα απο λιγο καιρο σκαει!!! απλα το ειχα βαλει προχειρα την 1η μερα!
Το λεω και το τονιζω, ΜΗΝ παει κανεις και βαλει κανενα σωληνακι ΟΤΙ ΝΑΝΕ! θελει ΕΙΔΙΚΟ για βενζινη γιατι τα αλλα ΛΙΩΝΟΥΝ! μεγας κινδυνος ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Εγω εβαλα για ωρα αναγκης για 1 μερα μονο προσωρινα αυτο της φωτο. Το σωληνακι απο φιαλη υγραεριου του πετρογκαζ αρχιζει να σκαει μετα, το εκανα δοκιμη σε βενζινη οχι πανω στο αμαξι!
οταν θελω να κανω αλλαγη λυνω τα 2 κατω σφιχτηρακια (παντα βαζουμε διπλα) και το πανω το 17αρι απο την μπεκιερα δλδ και το περνω απεξω και λυνω το ρακορ με την ησυχια μου. ΠΑΝΤΑ με κλειδια και οχι με τσιπιδες οπως κατι ασχετοι σε συνεργεια που εχω δει. Γιαυτο τα χαλανε!!!!
και σε μια ποιο προσφατη φωτο φαινεται το λευκο σπυραλ προστασιας, πραγματικα με εχει σωσει αυτη η τοποθετηση, κανω αλλαγη φιλτρου βενζινης καθε 10.000χλμ αλλα βαζω φιλτρο απο φιλο μου μηχανικο οχι απο Toyota να πληρωνω κερατιατικα + στηριγμα καθε φορα!!!! οποτε μου κοστιζει κατω αρκετα απο την μιση τιμη της Toyota.