Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
corolla g6 2000 με περιεργο προβλημα!! |
|
26-10-12, 23:01
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2011
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
corolla g6 2000 με περιεργο προβλημα!!
Καλησπέρα παιδιά …. Έχω ένα Toyota corolla g6 του 2000 98hp
Διαβάστε μια ιστορία και πείτε μου την γνώμη σας !!!
Τον Αύγουστο που μας πέρασε στις διακοπές το αυτοκίνητο μου άρχισε να κάνει διακοπές (κόψιμο και μετά σκούντημα) όταν παταγα προοδευτικά το γκάζι στην δεύτερη και τρίτη ταχύτητα μετάξι 2000 και 3200 στροφών 2 με 3 φορές…
Εκτός από αυτό στο ρελαντί του και με air-condition ανοιχτό έπεφτε το ρελαντί πχ στο φανάρι και πήγαινε να σβήσει και αρκετές φορές έσβηνε ….
Και τρίτο το οποίο δεν το αξιολόγησα σωστά τότε άκουγα θόρυβο και νόμιζα ότι είναι από εξάτμιση μου .
Με την επιστροφή μου στην Αθήνα πας μια επίσκεψη Toyota γλυφάδας ,ααα service έκανα Ιούλιο , κάνει ένα διαγνωστικό εγκέφαλου ..και μου λέει έχεις πρόβλημα με το γρανάζι χρονισμού του vvti κινητήρα , σημειώνω εδώ ότι παράλειψα να τοθ πω για τον θόρυβο , και μου βγάζει ένα κοστούμι 350 380.
Έφυγα από εκεί για να το σκεφτώ …. Και μετά από την παραίνεση φίλου μου μηχανικού τις Honda πάω σε ένα συνεργείο που είναι Toyota εξουσιοδοτημένο.
Βλέπει τον εγκέφαλο και μου λέει … εδώ βγάζει 2 βλάβες μια το γρανάζι χρονισμού και μια το airflow ….. αλλά τα συμπτώματα που μου λες είναι από το airflow και όχι από γρανάζι …μου έσβησε τις βλάβες από εγκέφαλο μου καθάρισε το airflow και μου λέει πέρνα σε κάνα 2-3 μέρες δούμε τι γίνετε .
Όταν πήγα μετά από 3 μέρες καμιά βλάβη πουθενά δεν έδειχνε τίποτα ο εγκέφαλος το ρελαντί έπεφτε όμως λιγότερο συχνά, μου λέει τι να σε κάνω αστό περπατάτε κάνα μήνα.
Μέσα σε αυτόν το μήνα τα κοψίματα σταμάτησαν αλλά το ρελαντί να πέφτει όχι ίδιος με το air-condition παράλληλα είπα να δω για την εξάτμιση , πάω σε ένα φιλαράκια και μου λείε αφού το είδε και μετά πήγαμε μια βόλτα μου λέει το αυτοκίνητο δεν θέλει εξάτμιση γιατί είναι μια χαρά απλά ο θόρυβος που ακούς και ακούγετε σε ανηφόρα σε χαμηλές στροφές είναι γιατί το αυτοκίνητο κτυπάει πουράκια.
Περναει ο μηνας πάω στον μηχανικό του λέω για τα σπυράκια το πάει μια βόλτα το παίρνει από τον εγκέφαλο και βγάζει βλάβη μόνο το airflow .
Μου λέει να το αλλάξουμε , και μου λέει ότι το airflow επηρεάζει και την καύση όποτε μπορεί να φταίει και σε ένα βαθμό που κτυπάει πυρακια που πέφτει το ρελαντί κλπ να βάλω και κάνα 2 φορές super αμόλυβδη και περπατά το να δούμε και μετά αλλάζουμε και βάζουμε και καλύτερα μπουζί .
Το άλλαξα το airflow αγόρασα ιμιτασιόν κορεάτικο 180e στην Toyota δεν έδινα .
Νομίζω ότι έχει βελτιωθεί το ρελαντί είναι τώρα 5 μέρες και κυκλοφορώ με ανοιχτό το air-condition δεν σβήνει όταν σταματάω στο φανάρι (ελπίζω να συνεχίσει έτσι γιατί έχω ξεπαγιάσει για να το τεστάρω) και σε μεγάλη ανηφόρα για να ακούσω τον κινητήρα να κτυπάει πρέπει να έχω δευτέρα και 1000 με 1500 στροφές και μπορεί να λες και πολλές .
ΔΕΝ έχω δοκιμάσει ενισχυτικό το ψιλό φοβάμαι και δεν την έχω κάψει για να βάλω super αμόλυβδη .
Τι λέτε;
Κάπου διάβασα ότι τα corolla g6 2000 μοντέλο 98hp το 3πορτο είχαν πρόβλημα από την μανά τους στον εγκέφαλο και ότι μέχρι πριν από λίγα χρόνια τους άλλαζαν εντος εγγύησης από την Toyota .
Το έχει ακούσει κανένας αυτό ?
Έχει κανένας καμιά πρόταση ? καμιά άποψη!!
Αύριο μεθαύριο θα βάλω και super αμόλυβδη και θα σας πω!!
Έκθεση έγραψα ο κερατας!!!!!!!
|
27-10-12, 00:39
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-04-2009
Περιοχή:
κορινθος
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε μου το προβλημα με τον εγκεφαλο που αναφερεις ισχυει.Υπηρχε μια προβληματικη παρτιδα με bosch εγκεφαλους.Τα συμπτωματα ηταν πυρακια κυριως μεταξυ 2000-3000rpm και διακοπες.Την προβληματικη παρτιδα εχω και γω.Το μονο που κανω εδω και 4 χρονια περιπου ειναι να βαζω 100αρα βενζινη παντα και ετσι δεν βαρανε πυρακια.Οι διακοπες εξακολουθουν να υπαρχουν αραια και που.Ισως αυτο να ειναι το προβλημα σου σχετικα με τα πυρακια και τις διακοπες.Για να το επιβεβαιωσεις αυτο κοιτα τον εγκεφαλο που φορας.Αν ειναι denso κανενα προβλημα.
|
27-10-12, 01:28
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 31-08-2011
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση φιλε !! θα το κοιταξω!!
|
27-10-12, 11:06
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε πρωτη φαση βαλε 100αρα να δεις πως παει το αμαξι,αν συνεχισει η ιδια ιστορια ψαξου για τον εγκεφαλο σου,αν ειναι denso δεν υπαρχει προβλημα οντως εκτος αν ειναι αστοχια υλικου..
|
27-10-12, 19:36
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή:
Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Βαλβιδες εξαγωγής ρυθμισες ποτέ? Εχεις πολλά χιλομετρα? Αν ναι ανοιξε το ψευτοκαπακο σε ενα μαστορα για να κξαναδωσει τις σωστές ανοχες, αν θέλουν ρυθμισμα θα πάθεις πλάκα με τα αποτελέσματα.
__________________
Romis
|
28-10-12, 10:13
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi
Βαλβιδες εξαγωγής ρυθμισες ποτέ? Εχεις πολλά χιλομετρα? Αν ναι ανοιξε το ψευτοκαπακο σε ενα μαστορα για να κξαναδωσει τις σωστές ανοχες, αν θέλουν ρυθμισμα θα πάθεις πλάκα με τα αποτελέσματα.
|
Mηχανικός δεν είμαι αλλά αυτό που γνωρίζω είναι οτι οι βαλβιδες δεν χρειαζονται ρυθμιση.ακόμα και στην Ε101 δεν εχω ρυθμίσει ποτέ.είσαι σιγουρος Skipi ότι πρέπει να τις ρυθμίσει?ρωτάω πάντα με καλή πρόθεση γιατι οι καιροι δεν ειναι για πειραματα
πάντα φιλικα,
Κων/νος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
29-10-12, 09:34
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
έλεγχος και τυχόν "ρύθμιση" βαλβίδων μετά από κάποια χλμ (κυρίως, αν τις ακούς να χτυπάνε όταν το μοτέρ είναι ζεστό), σίγουρα θα χρειάζεται. Απλά δεν ρυθμίζονται με τον κλασικό τρόπο (βιδο-ξεβίδωμα κοχλία με παξιμάδι ασφάλισης) αλλά...με αλλαγή καπελώτων!!
Καταλήγοντας, καλό είναι ένα τσεκάρισμα, αν και δεν νομίζω ότι θα σου λύσει το προαναφερθέν πρόβλημά σου...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
29-10-12, 10:45
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-02-2009
Περιοχή:
κιατο κορινθοs
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
έλεγχος και τυχόν "ρύθμιση" βαλβίδων μετά από κάποια χλμ (κυρίως, αν τις ακούς να χτυπάνε όταν το μοτέρ είναι ζεστό), σίγουρα θα χρειάζεται. Απλά δεν ρυθμίζονται με τον κλασικό τρόπο (βιδο-ξεβίδωμα κοχλία με παξιμάδι ασφάλισης) αλλά...με αλλαγή καπελώτων!!
Καταλήγοντας, καλό είναι ένα τσεκάρισμα, αν και δεν νομίζω ότι θα σου λύσει το προαναφερθέν πρόβλημά σου...
|
εξαγωγησ 25.35 και εισαγωγεισ 15.25 διακενο και εχει ρυθμιστικα ποτιρακια οχι καπελοτα ι ροδελεσ
|
29-10-12, 11:35
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ναι σωστά, αυτά εννοούσα (τα "ποτηράκια").
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
29-10-12, 12:02
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-10-2011
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατα πασα πιθανοτητα θες αλλαγη εγκεφαλου.Για ρυθμιση βαλβιδων καλο θα ηταν να εκανες μια ρυθμιση να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Πολλοι εγκεφαλοι απο τα εν λογο μοντελα χωρις λογο κοβανε μειγματα χωρις κανεις να ξερει το γιατι,ακομα και σε εγκεφαλους που εχει περαστει custom προγραμμα.
Πληροφοριακα παντα τα G6 πρωτοβγηκανε με εγκεφαλους με αριθμο 89661-0w130 και ειχανε προβλημα με πειρακια.οι 0w131 διορθωναν πειρακια αλλα το αμαξι δεν τραβαγε.και μετα βγαλαν 0w132-132-133 και οι τελευταιοι ηταν οι 0w134.
Εγω θα σου ελεγα να δοκιμασεις να κανεις reset τον εγκεφαλο σου.Με ζεστο τον κινητηρα ανοιξε καπο βγαλε τον - πολο της μπαταριας για 10 λεπτα περιπου και υστερα ξαναβαλτον.κανε καμοια βολτα και πες μας παλι.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16730309 seconds (82,34% PHP - 17,66% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|