Για το συγκεκριμενο αμαξι δεν γνωριζω ακριβως αλλα ξερω για τα 1.4TSI του γκρουπ που στις 1500 στροφες εχουν 1BAR!!!
Ουσιαστικα δηλαδη απο το ρελαντι πιεση αν αναλογιστουμε το φασμα ενος βενζινοκινητηρα!!!!Ειδικα τα compressor εχουν στις 1000 στροφες 0.5bar!
Αυτοι οι κινητηρες εχουν μικρες τουρμπινες ,πολυ συμπιεση για turbo αφου εχουν τον αμεσα ψεκασμο και πανω απο 10.0+ και πολυ avance απο το ρελαντι αφουν δεν εχουν προβλημα με την θερμοκρασια καυσαεριων καθως ενα μοτερ TSI ή TFSΙ δεν αγχωνεται με EGT 1000 βαθμους κελσιου !!!!
ΟΛΑ αυτα τα κανουν ιδιαιτερα ευστροφα ,με τουρμπισμα απο χαμηλα ,λιγη καταναλωση αφου δουλευον με εξαιρετικα φτωχα μειγματα της ταξεως του 14-15 σε μεγαλο ευρος στροφων και δεν εχουν προβλημα με 25 και 30 μοιρες avance παρα το φτωχο τους μειγμα!!!
Αλλη θεωρια καυσης αυτα τα μοτερ!!!Σε ενα συμβατικο μοτερ ακομα και σφυρηλατο με 1.5bar πιεση και αναλογια 14-15 και avance πανω απο 25-30 μοιρες δεν θα εβγαζε ουτε 400 μετρα,αφου το EGT(θερμοκρασια καυσαεριων) θα ξεπερνουσε για πλακα τους 1000 βαθμους πραγμα απαγορευτικο!!!!Για πολυ λιωσιμο μιλαμε......