Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ερώτηση σχετικά με λειτουργία turbo
  #1  
Παλιά 12-08-12, 21:58
mpriskot Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2009
Μηνύματα: 121
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
mpriskot είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ερώτηση σχετικά με λειτουργία turbo

Καλησπέρα,

είχα μια διαφωνία σήμερα με ένα φίλο. Μιλούσαμε για το Audi A1 (1,2 tfsi) και στην αντιπροσωπεία τον ειχαν πει ότι το turbo μπαίνει από την αρχή (από το ρελαντί δλδ, από ότι καταλαβαινω).
Θέλω να ρωτήσω, είναι δυνατόν αυτό; (θεωρητικά πιστεύω πως ναι) αλλά πρακτικά είναι δυνατόν το turbo να ενεργεί από το ρελαντί σχεδόν;


Ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-08-12, 22:10
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Για το συγκεκριμενο αμαξι δεν γνωριζω ακριβως αλλα ξερω για τα 1.4TSI του γκρουπ που στις 1500 στροφες εχουν 1BAR!!!
Ουσιαστικα δηλαδη απο το ρελαντι πιεση αν αναλογιστουμε το φασμα ενος βενζινοκινητηρα!!!!Ειδικα τα compressor εχουν στις 1000 στροφες 0.5bar!

Αυτοι οι κινητηρες εχουν μικρες τουρμπινες ,πολυ συμπιεση για turbo αφου εχουν τον αμεσα ψεκασμο και πανω απο 10.0+ και πολυ avance απο το ρελαντι αφουν δεν εχουν προβλημα με την θερμοκρασια καυσαεριων καθως ενα μοτερ TSI ή TFSΙ δεν αγχωνεται με EGT 1000 βαθμους κελσιου !!!!

ΟΛΑ αυτα τα κανουν ιδιαιτερα ευστροφα ,με τουρμπισμα απο χαμηλα ,λιγη καταναλωση αφου δουλευον με εξαιρετικα φτωχα μειγματα της ταξεως του 14-15 σε μεγαλο ευρος στροφων και δεν εχουν προβλημα με 25 και 30 μοιρες avance παρα το φτωχο τους μειγμα!!!
Αλλη θεωρια καυσης αυτα τα μοτερ!!!Σε ενα συμβατικο μοτερ ακομα και σφυρηλατο με 1.5bar πιεση και αναλογια 14-15 και avance πανω απο 25-30 μοιρες δεν θα εβγαζε ουτε 400 μετρα,αφου το EGT(θερμοκρασια καυσαεριων) θα ξεπερνουσε για πλακα τους 1000 βαθμους πραγμα απαγορευτικο!!!!Για πολυ λιωσιμο μιλαμε......
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 12-08-12, 22:52
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιαννη θα σε δουμε σε κανα τετρακοσαρι?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 12-08-12, 23:14
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ιασωνα ειμαι ακομα σε φαση στρωσιματος στο megane,καθως και αποταμιευω τωρα!!!Θα ενημερωσω με dyno μετα το στρωσιμο για τα αποτελεσματα!!!Τα πρωτα δειγματα το δειχνουν λιγο πιο νευρικο ενω και το innovate δειχνει σωστα μειγματα!!!!Εχω κανει ηδη 1200 χιλιομετρα και απο βδομαδα αλλαζω λαδια ,κανω αλλα 300 ανοιγοντας πλεον και μετα on Dyno να δουμε τι ψαρια πιασαμε!!!1500 χμ στρωσιματος θεωρω οτι παραπανω απο ΟΚ!!!

Στριμωχτηκα αρκετα τωρα με την ζημια και δεν υπαρχει μια!!!
Για φετος χλωμο να ξανατρεξω!Του χρονου παλι!!!
Θα ετρεχα και με το punto αλλα η εφορια εχει αλλη γνωμη!!!
Να προετοιμαστω και πλεον με +80NOS απο οτι τωρα να αγγιξω και γιατι οχι να ξεπερασω τα 200 αλογα!!!

Θα τρεξει ο Μακατος στην Λαμια!!!Σιγουρα θα παω να τον καμαρωσω!!!
Ψηνεται κανεις?
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-08-12, 23:23
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αμα μαζευτει κοσμος το ψηνω, εξαλλου κοντα ειναι η λαμια, ειναι και το υγραεριο φθηνο. αν βρω παρεα θα ερθω.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 12-08-12, 23:34
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 379
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ο κινητήρας 1.2 TFSI των 105 ίππων, με ροπή των 17,8 αποδίδεται σταθερά από τις 1.550 ως τις 4.100 στροφές. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σχεδόν αμέσως μετά το ρελαντί μαλον αυτό του είπαν
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 12-08-12, 23:42
aliengoa Offline:
 
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
aliengoa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συμφωνώ με τον Αλεξ. Εδώ ο "παλιος" 4EFTE στις 2000στρ έχει σηκώσει 0,5 bar ενας τελευταίας τεχνολογίας κινητήρας σαν τον 1,2TSI σίγουρα μπορεί να σηκώσει πίεση και να αποδόσει την μεγιστη ροπή σε τόσο χαμηλές στροφές.
1550στρ δεν το λες και ρελαντί :P αλλα πρακτικά δεν το καταλαβαίνεις. εδω ο 1400αρης σαν ντιζελ τραβάει!! συνέχεια

(πωπω πως ξέπεσα κάνω διαφήμιση τα VAG...) :P
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 12-08-12, 23:50
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
(πωπω πως ξέπεσα κάνω διαφήμιση τα VAG...) :P
γιατι ρε, τα vag ειδικα τα μικρα ειναι γαματα...για ταξιδια
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 13-08-12, 00:55
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων

Θα τρεξει ο Μακατος στην Λαμια!!!Σιγουρα θα παω να τον καμαρωσω!!!
Ψηνεται κανεις?
+1 για Λαμία Γιάννη.
Καλά εδώ μιλάμε για έξω από την πόρτα μας και δε θα
βαρέσουμε μια βόλτα?
Αν δεν κάνει και καμία φοβερή ζέστη θα είναι μια χαρά.
Μόνο που θα πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να γλυτώνουμε τον
ήλιο.
Γιάννη οι διοργανωτές είναι οι ίδιοι με την προηγούμενη φορά,
για να ξέρουμε τί παίζει σε θέμα κερκίδων?
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 14-08-12, 11:35
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τα ιδια Μητσο με την προηγουμενη φορα!!!

Αυτα τα VAG εχουν αυτη τη φιλοσοφια ,κατι που οπως ειπα το κερδισαν απο τον αμεσο ψεκασμο και τις μικρες τουρμπινες τις Borgwarner KKK!!!
Για αυτο και ψηλα λαχανιαζουν και για αυτα τα μοτερ ψηλα θεωρειται απο τις 5500 και πανω!!!
Φιλοσοφια πετρελαιου ,ετσι ακριβως μα και ο αμεσος ψεκασμος κλεμμενος απο τα πετρελαια ειναι,ετσι δουλευουν τα πετρελαια!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Λειτουργία βεντιλατέρ και σβήσιμο του κινητήρα giorgosvet TOYOTA COROLLA E 12 32 11-11-14 14:10
Πρόβλημα με λειτουργία αλαρμ σε Carina E harisman CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 3 11-10-14 11:47
Ερώτηση και βοήθεια σχετικά με αμορτισέρ - ελλατήρια! anubis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 30-08-11 18:41
Λειτουργία πίσω υαλοκαθαριστήρα-πιτσιληστήρι CTS03 TOYOTA COROLLA E 12 19 03-02-11 16:11
Η λειτουργία του κινητήρα Diesel madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 1 03-07-09 00:13



Page generated in 0,17042994 seconds (80,95% PHP - 19,05% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)