Γεια σ φίλε μου!!Πρώτον θέλω να πω, πως πιστεύω εμείς οι "g6..ιδες" είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε ένα από τα καλύτερα σκαριά!!! το ζήτημα είναι ΠΩΣ?? με την μετατροπή που θέλουμε να κάνουμε, θα μεταμορφώσουμε αυτό το αμάξι ώστε να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες μας, δηλαδή στο τι ζητάει ο καθένας από αυτό το όχημα, γιαυτό πριν αποφασίσεις σκέψου πολύ καλα!! Οι επιλογές πολλές.. Το θέμα είναι τι θέλει ο καθένας!!! Και αυτό έχει να κάνει και με τις επιλογές μας.. Τουρμπάτες---ατμόσφαιρικές!! Το μοτέρ που σκέφτεσαι το μαυροκάπακο(εγω προτιμώ το ασημοκάπακο από πλευρά χρηστικότητας) κατά την γνώμη μου ειδικά από πλευρά ποιότητας-απόδοση είναι σιγουρα μία από τις καλύτερες επιλογές. Απο την άλλη αν ζητάς ροπή-δύναμη και οικονομία(με πολύ τρόπο βέβαια) πήγαινε σε τουρμπάτο(4efte) για δύναμη κ οικονομία ή στο 3sgte για να πάρεις την απόλυτη δύναμη σε όλους τους τομείς, εννοείται με το ανάλογο κόστος(ότι πάει-καίει!!). Επίσης υπάρχει και η λύση του 4agze(4afte με λίγες αλλαγές). Στα πλαίσια της ατμόσφαιρας υπάρχει και η επιλογη του beams(3sge) 2 λιτρο για τελείως διαφορετική χρήση ή το λίγο πιο γρήγορο Beams dual vvti. Πάντως πριν κάνεις την μετατροπή(αν θες βοήθεια αναλυσε το και εδω να σου πουμε γνωμη..) σκεψου ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θες να έχει η κορολίτσα σ!!! Από εκεί ξεκίνα και η μετατροπη θα έρθει ΜΟΝΗ της!! Η "μαμα toyota" έχει φροντίσει να μας εφοδιάσει με όλους του διαφορετικού είδους κινητήρες... Η επιλογή είναι δική μας.. και όσον αφορά "μετατροπή" η επιλογή είναι δική μας ακόμα και στον ίδιο κινητήρα~!! Πχ τον 4efte αν τον οδηγήσεις σε διαφορετικά αμάξια θα πεις.. τι γίνεται εδω..??? Εχει να κάνει με τις μετατροπές που έχει κάνει ο καθένας και τα αποτελέσματα που έχει για την συγκεκριμένη χρήση που τον θέλει. Αν είσαι αντικειμενικά για συγκεκριμένους λόγους φαν της ατμόσφαιρας-σχετικής οικονομίας προχώρα στο 4age. Αλλιώς σκέψου το πολύ σοβαρά!!!
|