όχι δεν μπορεί! πρωτον γιατι το εχω παθει και δεν εγινε απολυτως τπτ, και δευτερον γιατι το δοχειο αυτο δουλευει σαν δοχείο διαστολής όπως στα συστηματα κεντρικής θέρμανσης στα υδραυλικά. Δλδ οταν ζεσταινεται ας πουμε το νερο διαστελεται ο ογκος του, τοτε απο το ψυγειο αδειαζει και στο δοχείο, αν κρυωσει μετα απο αυτο παει στο ψυγειο, δημιουργειται καπως καποια υποπιεση και γινεται η δουλειά δλδ. Αν ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ αδειο μόνο και το ψυγείο δεν ειναι τερμα γεματο ως την ταπα, τότε ισως να εχεις θεμα με ανεβασμα θερμοκρασιας λογω λιγου αντιψυκτικου υγρού, αν ειναι οπως λες στο LOW δεν υπάρχει απολύτως το παραμικρό πρόβλημα. Μονο αν κολλήσει ο θερμοστάτης κλειστός πχ αν εχεις imitation και ειναι της μαπας, τοτε δεν κανει κυκλοφορια μετα οταν ανεβει η θερμοκρασια και μπορει να σου ανεβαζει με κακά αποτελέσματα. Αν εχεις γνησιο οπως εγινε και σε εμενα, κολλαει ανοιχτός αν χαλασει, έτσι δεν ανεβαζεις θερμοκρασια, δλδ μπορεις να κανεις 10χλμ και να ειναι ο δεικτης θερμοκρασιας ακομα κατω! αλλα δεν ανεβαζει με τπτ τοτε! οχι οτι ειναι καλο αυτό, αλλα 1000 φορες καλυτερο απο το να μεινει κλειστος! και γιατι δεν κινδυνεύεις να κάψεις το μοτερ σου απο υψηλές θερμοκρασίες!
|