Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
Αλλαγή Σασμαν |
|
10-08-11, 23:05
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλαγή Σασμαν
καλησπέρα παιδιά.
θέλω να αλλάξω το σασμαν που φοράει ο 4ΖΖ και να βάλω ένα κοντό μιας και του 4ΖΖ είναι πααααρα πολύ μακρυ ακόμα και για το 1ΖΖ μοτερ.
θέλω κάποιο αρκετά κοντυτερο αλλά να ταιριάζουν τα καρέ από τα υμιαξονια του 4ΖΖ.
έχει κάποιος κάποια αξιόπιστη λύση?
|
10-08-11, 23:18
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή:
kavala
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απο κορολα ts να σκεφτεις οτι η 6κτη εχει ιδιο βημα η σχεδον με την 5τη απο το πενταρι απο τον 4ΖΖ
|
11-08-11, 01:53
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μονο που εγω Φοραω 1ΖΖ μοτερ και σασμαν 6αρι απο τον 4ΖΖ.
|
11-08-11, 08:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Tί εννοείς πολύ μακρύ. Του G6 το σασμάν σε σχέση με του απλού 1,4 είναι σε όλες τις σχέσεις πιο κοντό.
|
11-08-11, 14:43
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Kοιτα οταν βλεπω την 5η και κατεβαζει σχεδον 200 δυλαδη η 6η που φτανει στον θεο?
Και γενικα απο 3η και μετα μεγαλωνουνε πολυ οι σχεσεις.
Θελω ενα σαζμαν(δεν ξερω 5αρι η 6αρι)το οποιο να ειναι κοντυτερο.
|
11-08-11, 15:06
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Πιστεύω πως το κιβώτιο σου είναι μια χαρά. Η 6η δεν πρέπει απαραίτητα να φορτώνει μέχρι τον κόφτη. Έχει λειτουργία overdrive το οποίο βολεύει σε ταξίδια από άποψη θορύβου-οικονομίας. Θες να σου δώσω το δικό μου να κάνεις ταξίδι με 5000στροφές σταθερά;
|
11-08-11, 18:11
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas
Πιστεύω πως το κιβώτιο σου είναι μια χαρά. Η 6η δεν πρέπει απαραίτητα να φορτώνει μέχρι τον κόφτη. Έχει λειτουργία overdrive το οποίο βολεύει σε ταξίδια από άποψη θορύβου-οικονομίας. Θες να σου δώσω το δικό μου να κάνεις ταξίδι με 5000στροφές σταθερά;
|
Ετσι ειμαι κι εγω.Μακαρι να ειχα 6ταχυτο σασμαν.Ειτε απο G6 ειτε απο 1ΖΖ.
Εγω παντως οταν οδηγησα παλια,πριν το πουλησει του Νικου το υπερκυβισμενο Ε11 G6 μου φανηκε αψογο το σασμαν του.Ειχε μονο πολυ κοντη πρωτη αλλα ηταν το μονο μειον.
|
11-08-11, 20:34
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλά όντως η 6η είναι για ταξίδια.
κάτι άλλο το σασμαν το 6άρι από celica δεν είναι πιο κοντό από το 6άρι του 4ZZ;
|
11-08-11, 22:59
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή:
kavala
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ειναι ποιο μακρυ , αν θες ρωτα τον πετρο (edessaios) που το φορα στην κορολλα του
|
|
|
|
12-08-11, 13:27
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
λογικα παντα τα σαζμαν σε κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν κοντυτερο βημα απο οτι αντιστοιχα σαζμαν σε ποιο μεγαλους κινητηρες ,για να αντισταθμισουν την ελειψη ροπης (κατι που δεν λειπει σε ενα πιο μεγαλο μοτερ ..) με λιγα λογια πιστευω οτι στην χειροτερη περιπτωση το σαζμαν απο 4ΖΖ θα ειναι περιπου το ιδιο κοντο με ενα 5αρι ή 6αρι σαζμαν απο 1ΖΖ ...το σαζμαν του TS τωρα ισως να ειναι πολυ κοντο λογω του οτι οι σχεσεις επιλεχτηκαν για μοτερ που στροφαρει 8000++(ως γνωστον οσο ποιο πολυ στροφαρει ενα μοτερ -τοσο "μακραινει " και το σαζμαν χωρις να εχεις επεμβει εξογενως στο βημα του και αντιστροφα..., οποτε βαζει εξαρχης ποιο κοντο βημα ωστε να αντισταθμισεις αυτο το φαινομενο απο το στροφαρισμα) οποτε σε ενα μοτερ που στροφαρει max 6500-7000 σ.α.λ το ιδιο σαζμαν(6αρι TSport) θα πεφτει αρκετα κοντο στο μοτερ αυτο
το 6αρι του 4ΖΖ (αν εξαιρεσεις την 4η του -μακρια- και την 6η (overdrive)) στην 1η 2α και 5η ειναι αρκετα κοντο .Στο δικο σου μοτερ που ειναι ποιο γεματες οι καμπυλες οποτε πρεπει να σου δειχνει ακομα ποιο νευρικο το αμαξι με αυτο το σαζμαν....εκτος κι αν το αμαξι σου ψοφαει ψηλα για καποιο λογο οποτε στα πολλα χλμ λογικο ειναι να μουλαρωνει καπως ...αλλα και παλι λογικα θα φορτωνει καλυτερα απο ενα αντιστοιχο 4ΖΖ..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 13-08-11 στις 18:49.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16353893 seconds (81,89% PHP - 18,11% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|