Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
TOYOTA Optimal Drive
  #1  
Παλιά 04-12-08, 10:03
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
TOYOTA Optimal Drive

Toyota Optimal Drive


Σε μια λιτή αλλά ουσιαστική εκδήλωση, στο Ιόνιο Ίδρυμα στην Πλάκα, η Toyota παρουσίασε το Optimal Drive. Ο όρος μεταφράζεται σε ένα «πακέτο» μέτρων που θα ενσωματώνονται στα νέα μοντέλα της εταιρείας για το 2009. H αρχή θα γίνει από τα ανανεωμένα Aygo και Yaris και θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα. Η φιλοσοφία του Toyota Optimal Drive βασίζεται σε μία σειρά προχωρημένων τεχνολογικά κινητήρων και κιβωτίων με εξαρτήματα χαμηλής τριβής, σχεδίαση συμπαγών διαστάσεων και ελαφρού βάρους, καθώς και βελτιωμένη απόδοση καύσης.

Πέρα από το, μικρής έκτασης αλλά ουσιαστικό, facelift των δυο μικρών μοντέλων, τα καλά νέα έρχονται στον τομέα των κινητήρων και των κιβωτίων. Ο ήδη υπάρχων, και μάλιστα πολυβραβευμένος τρικύλινδρος του ενός λίτρου διατηρείται, αλλά πλέον έχει ακόμα μικρότερη κατανάλωση.

Στο Yaris, νέος και πολλά υποσχόμενος είναι ο κινητήρας των 1,33 λίτρων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, που αποδίδει 101 ίππους με σχέση συμπίεσης 11,5:1 (η υψηλότερη συμπίεση στον κόσμο για συνιστώμενο καύσιμο 95 RON!), καταναλώνει 5,1 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο, εκπέμπει μόλις 120 γρ. CO2/χλμ. και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο σασμάν 6 σχέσεων, το οποίο θα «φορεθεί» επίσης στον 1,4 D-4D και στην έκδοση 1,8TS. Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων θα εφοδιάσει τόσο το Auris, όσο και την Corolla μελλοντικά.

Εναλλακτικά, οι βενζινοκινητήρες 1.0 και1.33 και ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 D-4D μπορούν να συνδυαστούν με «ρομποτιζέ» 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο τύπου MMT. Και η Toyota μπαίνει, τέλος, στο παιχνίδι των «mild hybrid», με το σύστημα Start&Stop που συνοδεύει τα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα.


Το ίδιο πακέτο θα έχει επάνω και το Avensis που περιμένουμε πώς και πώς! Μάλιστα στην περίπτωση του Avensis με το 6άρι σειριακό/αυτόματο κιβώτιο, το σαζμάν με της μεταβαλλόμενες σχέσεις, θα εξωμειώνει ουσιαστικά 7άρι σαζμάν, με ότι καλό συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Πέρα απο την απόλυτη ροπή όποτε την χρειάζεσαι, αλλά και την οικονομία όποτε είναι απαραίτητο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-12-08, 10:18
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων

Στο Yaris, νέος και πολλά υποσχόμενος είναι ο κινητήρας των 1,33 λίτρων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, που αποδίδει 101 ίππους με σχέση συμπίεσης 11,5:1 (η υψηλότερη συμπίεση στον κόσμο για συνιστώμενο καύσιμο 95 RON!), καταναλώνει 5,1 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο, εκπέμπει μόλις 120 γρ. CO2/χλμ. και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουριο σασμάν 6 σχέσεων, το οποίο θα «φορεθεί» επίσης στον 1,4 D-4D και στην έκδοση 1,8TS. Ο κινητήρας των 1,33 λίτρων θα εφοδιάσει τόσο το Auris, όσο και την Corolla μελλοντικά.

Συγνωμη αλλα τελικά το μοτερ θα ειναι dual vvti ή vvtl-i ???
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-12-08, 10:27
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απο ότι έχω ακούσει Dual-VVT-i . Και θα αποδίσει τους παραπάνω ίππους
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-12-08, 10:28
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ετσι, βεντουζα.Μετα την δηλωση υψηλοβαθμου στελεχους τις mazda, οτι θα επιμεινουν ατμοσφαιρικα, βλεπω και η toyota επιμενει το ιδιο.
Προς τα τελη του 2009, θα αλλαξει και τα 16αρι auris μοτερ.Θα φοραει το μοτερ του avensis με τα 132ps.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-12-08, 10:42
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Το dual vvti εχει απλα μεταβλητο χρονισμο και στις βαλβιδες εισαγωγης αλλα και στις βαλβιδες εξαγωγης.
Δεν εχει και μεταβλητο βύθισμα...

Μεταβλητο βύθισμα έχει μονο το vvtl-i (lift), δλδ ο κινητηρας της TS.

Μπας και τα μπερδεψανε?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-12-08, 10:47
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κι εμένα θα μου έκανε εντύπωση εάν βάζανε VVTL-i στο "μικρό" Yaris.

Αυτό το μοτέρ με τα 101 άλογα, δεν είναι αυτό που μπήκε και στο Auris τώρα??? Εάν είναι μιλάμε για VVT-i. Γιατί Dual είναι το 16άρι.

Επίσης, σημαντικό αυτό που λέει και ο Ηρακλής. Είναι σημαντικό ότι η ΤΟΥΟΤΑ δείχνει ότι δεν προχωράει σε λύσεις Τούρμπο - κομπρέσορες κτλ, αλλά επιμένει σε Ατμόσφαιρα (Γιατί για να επενδύεις σε ολόκληρο σχέδιο προφανώς δεν σκοεπύεις να το αλλάξεις άμεσα, άλλωστε αυτό το έχει αποδείξει η ΤΟΥΟΤΑ χρόνια τώρα. Κρατάει ένα καινούργιο σχέδιο για χρόνια, και απλά το βελτιώνει κάθε τόσο!).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-12-08, 11:25
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το καινουργιο 13αρι θα ειναι dual vvt-i.
Η ΤΟΥΟΤΑ εαν θα υπερτροφοδοτηση καποιο, θα ειναι με κομπρεσορα, οπου δεν μειωνει την αξιοπιστια, δεν ανεβαζει θερμοκρασια και κραταει τα ατμοσφαιρικα χαρακτηριστικα.
Η TOYOTA θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες για χρονια(οπως εμενα).Εκει στηριχθηκε τοσα χρονια. Εκανε ενα ονομα και θελει να το κρατησει.Πελατες που μετα απο 10 χρονια και 230.000 δεν πειραξαν βιδα και γαζωνει το μοτερακι.
Επιση εχει καταλαβει οτι βελτιωση δεν ειναι μονο η αυξηση ιπποδυναμης.Πρωτος διδαξας σε αυτο ειναι η mazda.Βελτιωση ειναι η μειωση του βαρους.Εχουν φτασει τα αυτοκινητα να ειναι 2 τοννους.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αυξηση του κυβισμου και την υπαρξη turbo, που οσο και να θελουν να τα παρουσιασουν οικονομικα δεν μασαμε κουτοχορτο.Ρωτηστε ποσο καινε τα vag υπο πιεση.
Ενα βαρη αυτοκινητο επισης ουτε στριβη, ουτε φρεναρει, ουτε εχει την αμεσοτητα ενας ελαφρυτερου.
Δηλαδη, εαν το ανανεομενο 13αρι auris, ειναι καμια 30-40 κιλα ελαφρυτερο και ποιο δυνατο, με καλυτερο σασμαν και καλυτερο κινητηρα παντου.Αυτο δεν θα ειναι πραγματικη βελτιωση.Βελτιωση δεν ειναι μονο το γκαζι στην ευθεια
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 04-12-08, 12:26
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Επισης βελτιωση ειδικα στο Auris θα ειναι να φυγει επιτελους αυτος ο ημιακαμπτος απο τον πισω αξωνα!! Για να λενε ολοι οτι εχει κορυφαιο κρατημα και οδηγικη συμπεριφορα με αυτο το πραγμα πανω του, ας φανταστουμε πως θα μεταμορφωθει αν ειχε πολλαπλους συνδεσμους!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-12-08, 13:16
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 407
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φανταστητε να βαζανε κινητηρες Dual VVTL-i..... Μαλλον θα γινοταν χαμος!!!!!!!!(με την καλη εννοια!)
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-12-08, 14:47
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από electro Εμφάνιση μηνυμάτων
Φανταστητε να βαζανε κινητηρες Dual VVTL-i..... Μαλλον θα γινοταν χαμος!!!!!!!!(με την καλη εννοια!)
Eιπαμε, οι ρυποι δουλευουν για τους Ευρωπαιους.Τα κανανε ετσι ωστε να βολευει τους turbo, μια και ατμοσφαιρικους δεν ξερουν να φτιαχνουν.
Παντως, δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι ΤΟΥΟΤΑ σταματησε αυτα τα μοτερ, ενω συνεχιζει να προμηθευει την LOTUS.
Οι ELISE & EXIGE φορανε το 18αρι vvtl-i σε σε 4 εκδοσεις.
Aτμοσφαιρικη με 189ps
supergarger με 218, 240 και 257. Oι διαφορες εινα φυσικα στην πιεση και στον προγραμματισμο και η exige με τα 257 εχει και intercooler.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
TEST Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive Υγιής «καρδιά» LAKISdj TOYOTA COROLLA E15 6 19-01-10 23:43
TEST DRIVE IS-F COROLLA TS COMPRESSOR ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 06-10-08 19:46
YOKOHAMA C DRIVE itsabigworld AΦΟΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ 13 11-10-07 17:35
Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0) Stathis TOYOTA COROLLA T-SPORT 51 09-02-06 20:40



Page generated in 0,17983389 seconds (83,50% PHP - 16,50% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:30.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)