Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)
Μαλλον εννοεις τους 4τροχους(τους παιρνω συνεχεια πανω απο 15 χρονια).Ειναι καθαρη βελτιωση-μετατροπη τις Toyota Team Europe(TTE),πανω σε TS παραγωγης.Οι διαφορες ειναι τεραστιες κυριως σε ροπη,αλλα και ο τροπος αποδοσης αυτης.Η TS εχει 18,3 στις 6.800, ενω η Compressor 23,4 στις 3.600.Στις 3.600 η TS εχει λιγοτερο απο 13.Αρα μιλαμε για μια διαφορα τις ταξης των 10 κιλων,καταλαβαινετε τη εχει να γινει αν πανε κοντρα απο ρολαριστες δευτερες,το χαος,θα μετραει καροτσες η TS(απο την στιγμη που δεν αναφερουν διαφορες στις σχεσεις).Η ιπποδυναμη(περιεργο)στην Compressor αποδιδετε (225) στις 8.000, 200σ.α.λ πανω απο την TS 192 στις 7.800.Το μοτερ δεν εχει χασει καθολου απο την ευστροφια του + το οτι εχει εξαφανισθει το σκαλοπατι στις 6200 και το μοτερ ειναι γραμικοτατο σαν τραινο.Ο στοχος τις TTE ηταν οι 225 ιπποι γιατι εκει κινειτε ο ανταγωνισμος(LEON,S3,GOLF,MEGANE ASTRA,)ενω θα μπορουσε μεγαλυτερη ιπποδυναμη,εξαλου ο καμπρεσορας δουλευη μονο 0.52bar + ο μηχανικος υπερσυμπιεστης αφαιρει περιπου 20 ιππους,λογω τριβων,γιατι παιρνει κινησει με ιμαντα απο τον στροφαλο,ενω ο υπερσυμπιεστης καυσαεριων(κοινως turbo) κινειτε απο τα καυσαερια που αλλιως θα πηγαιναν χαμενα.Φυσικα εγιναν μετατροπες στην εισαγωγη και τοποθετηθηκε ενας παραλληλος εγκεφαλος για τα νεα δεδομενα(απο το μοτερ δεν πειραξανε ουτε βιδα).Στα φρενα τοποθετηθηκαν εμπρος(πισω εμειναν ως ειχαν)δισκοι 328χιλ (απο 275) τις AP Racing(προμηθευει και στην F1 την TOYOTA),ενω στην αναρτηση(ειδικα για την TS Compressor,οχι ετοιμες λυσεις αμφιβολου αποτελεσματως) εχουν εξελιχθει ελατηρια απο την Sachs και αμορτισερ απο την Eibach με 1,5εκ πιο χαμηλα.Επισης εχουν γινει και βελτιωσεις στην κρεμαγιερα για καλυτερη αισθηση.Η Compressor παταει σε πανεμορφες ζαντες 17' σε ελαστικο 215/45.Αισθητικες αλλαγες η πανεμορφη και ακρως απιθετικη και ψαρωτικη νεα προφυλακτηρα εμπρος και η διμπουκη εξατμιση πισω.Το καλο για τους κατοχους TS ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙς ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ COROLLAKIA.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|