Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
ρυθμιζομενες αναρτησεις, ΘΕΩΡΙΑ |
 |

06-05-08, 19:24
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ρυθμιζομενες αναρτησεις, ΘΕΩΡΙΑ
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,
που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.
ποσο δηλαδη σηκωνεται , και αν ειναι παραπανω απο 2 θεσεις ,
ποσο ειναι? 13,15,17,19 ???
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?.
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.
το μονο που παιζει να πειραξω ,απαραιτητα, ειναι να κανω την επαναφορα πιο γρηγορη οταν ειναι φορτωμενο(ή και αυτο το λεω αναποδα? δηλαδη γινεται απο μονη της γρηγοροτερη οταν εχει μεγαλητερο βαρος?).
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
αλλα ελπιζω να τα μαθω καλα πριν χρειαστει να αλλαξω αναρτησεις,και τρεχω τελευταια στιγμη να διαβαζω.
αντε να με μαθετε αυτα ,
και μετα με μαθαινετε για κατι θολομπαρες ,
που δεν καταλαβα τι σχεση εχουν με την μοκετα.
αφου οι θολοι ειναι γυρω απο τις ροδες.
αλλα οι θολομπαρες καταλαβα οτι ειναι SUPER σημαντικες,
για την συμπεριφορα των αναρτησεων(εκτος αν και αυτο το θετω λαθος).
απο ολα ομως που διαβαζω,και δεδομενου οτι δεν χρειαζομαι αναρτησεις τωρα,
αν τα μαθω καλα ,μπορω μετα να αρχισω να γυρναω στα μεταχειρισμενα και να ψαχνω για θολομπαρες.
Τι δηλαδη εγω δεν πρεπει να αναβαθμιστω?
τσαμπα τοσα χρονια το παω τσιτα στις στροφες της Θηβας?(μονο εκει ομως)
(να προσεχετε οσοι περνατε απο εκει , εσεις στην μεσαια λωριδα ,η αριστερη ειναι δικη μου,αντε γιατι το εχω σπασει το αυτοκνητακι με κατι τυπους που πανε με 100 αριστερα,εγω ειμαι απο μηχανη , και κατεβαζω περισοτερο παρα φρεναρω,
ετσι εχει τυχει αρκετες φορες ,απο 175 να κατεβασω ,μεχρι και 3η,ετσι εχω δει να ξεπερναει και τον κοφτη)
τρεχω εκει ,και καλα να δω πως πανε τα λαστιχα.
ειμαι στα 145000 χιλ. και οταν θα παω στα 200000 και χρειαστω τσιμουχακια,
πιστευω τοτε να ειμαι και στην κρισιμη ηλικια των ηντα,
θελω το αυτοκινητο να ειναι ετοιμο για τον 20ν.
ειδατε τι παθαινει κανεις αμα μπαινει σε club για το αγαπημενο του αυτοκινητακι? αρχιζει να ονειρευετε να γερασει ,για να αλλαξει μοτερ με το εφαπαξ
ευχαριστω
γιαννης
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 06-05-08 στις 19:53.
|

06-05-08, 19:56
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
φίλε πολύ μου αρέσει που την ψάχνεις τη δουλεία και έχεις και απορίες...
επειδή τώρα δεν προλαβαίνω θα σου απαντήσε σε κανενα τρίωρο...
μπες να τσεκάρεις...!!!
η υπομονη είναι αρετη...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|

06-05-08, 20:01
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν πειραζει.
απλως τα γραφω , για να κανω και ενα πλανο στο μυαλο μου ,
ωστε την Παρασκευη που θα κατεβω για καφε,
να ξερω τι να συζητησω.
αληθεια τι ωρα μαζευεστε?
και που ακριβως?
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|

06-05-08, 20:21
|
Απλό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
..............................αληθεια τι ωρα μαζευεστε?
και που ακριβως?
|
Δές εδώ: http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=13771
και θα λυθούν οι αποροίες σου.
|

07-05-08, 00:15
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-05-2008
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα.θα πω μια γνωμη περι του θεματος της αναρτησης.το καλυτερο για μενα θα ηταν να βαλεις αμορτησερ ΚΟΝΙ κιτρινα που ειναι μετατροπη αλλα ειναι σιγουρη χωρις προβληματα και ειναι ρυθμιζομενη η επαναφορα.ελατηρια APEX.Η H&R για πιο μαλακο.μην ψαξεις για ρυθμιση υψους (νομιζω δεν υπαρχουν).αν παλι καποιος αλλαξει το υψος πανω απο 1ποντο τοτε αμεσος πρεπει να γινει και ευθ/μιση.στην 111 μπορεις να φτιαξεις την ΚΑΜΠΕΡ μεχρι 2μοιρες,χωρις προβλημα στα λαστιχα.οι μπαρες κανουν δουλεια περισσοτερο οταν πιεζεις το αμαξι.αυτη ειναι η αποψη μου.ελπιζω να βοηθησα λιγω.καλο δρομο και οχι επικινδυνες προσπερασεις
|
 |
|
 |

07-05-08, 00:29
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,
που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.
|
Φίλε Γιάννη τέτοια ανάρτησω όπως την περιγράφεις υπάρχει, αλλά το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΟΟΟ. Θα πρέπει να πάρεις ανάρτηση σαν αυτές που βλέπουμε να έχουν οι γκανκστέρ στο Μπρονξ και το αυτοκίνητο χοροπηδάει!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?
|
υπάρχουν αναρτήσεις με ενα αλλα και με δύο ελατήρια (2 συναντάς σε coil over αναρτήσεις)...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.
το μονο που παιζει να πειραξω ,απαραιτητα, ειναι να κανω την επαναφορα πιο γρηγορη οταν ειναι φορτωμενο(ή και αυτο το λεω αναποδα? δηλαδη γινεται απο μονη της γρηγοροτερη οταν εχει μεγαλητερο βαρος?).
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
|
βασικά οι αναρτήσεις που κάνουν το πάνω κάτω, παίζει να είναι πλήρως πνευματικές και να μην έχουν καθόλου ελατήρια, δεν το έχω ψάξει γιατι παιζει να κοστίζουν όσο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Σχετικά με τις γωνίες Κάμπερ και Κάστερ, είναι πολύ ψηλά γράμματα στη διαδικασία ρύθμισης της ανάρτησης. Έχει να κάνει με το τρόπο που θα πατάει η ρόδα στο δρόμο (αν θα είναι ακριβώς κάθετα, ή αν θα σχηματίζουν κάποια άλλη γωνία με το δρόμο). Υπάρχουν αναρτήσεις σε λογικό κόστος που που σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα ρύθμισης, αλλα πρέπει να αυτός που θα στη ρυθμίσει να ξέρει τι κάνει...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|

07-05-08, 00:34
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
υπάρχουν αναρτήσεις με ενα αλλα και με δύο ελατήρια (2 συναντάς σε coil over αναρτήσεις)...
|
Δεν εχουν ολες οι coil over 2 ελατηρια. Παραδειγμα η δικια μου tein super street ενα εχει.
|

07-05-08, 21:11
|
 |
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Δεν εχουν ολες οι coil over 2 ελατηρια. Παραδειγμα η δικια μου tein super street ενα εχει.
|
σωστος.................
και η k-sport εχει ενα και καλο...
αλλα πετρα γμτ....
__________________
|
 |
|
 |

07-05-08, 00:34
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
και μετα με μαθαινετε για κατι θολομπαρες ,
που δεν καταλαβα τι σχεση εχουν με την μοκετα.
αφου οι θολοι ειναι γυρω απο τις ροδες.
αλλα οι θολομπαρες καταλαβα οτι ειναι SUPER σημαντικες,
για την συμπεριφορα των αναρτησεων(εκτος αν και αυτο το θετω λαθος).
απο ολα ομως που διαβαζω,και δεδομενου οτι δεν χρειαζομαι αναρτησεις τωρα,
αν τα μαθω καλα ,μπορω μετα να αρχισω να γυρναω στα μεταχειρισμενα και να ψαχνω για θολομπαρες.
|
δεν κατάλαβα πως εχεις μπλέξει τις θολομπαρες με τη μοκέτα;;;
Σε γενικές γραμμές οι θολόμπαρες ενώνουν (δένουν) τους θόλους με σκοπό να αυξηθεί η ακαμψία του πλαισίου και απότερο σκοπο την γενικότερα πιο κουτσουρο συμπεριφορα...
Δεν είναι και SUPER σημαντικές, ούτε αν βάλεις θα γίνει το αμάξι τρένο. Η διαδικασία για να δεις βελτίωση ειναι να πρώτα να βάλεις αναρτήσεις και μετά θολόμπαρες...
υπομονη ρε Γιάννη και θα τα μάθεις όλα...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
 |
|
 |

07-05-08, 01:12
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Aς πω κ εγώ δυο πραγματάκια....
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,
που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.
ποσο δηλαδη σηκωνεται , και αν ειναι παραπανω απο 2 θεσεις ,
ποσο ειναι? 13,15,17,19 ???
|
Η ανάρτηση που ζητάς, η οποία να ρυθμίζει ύψος χωρίς μάστορα είναι μια ανάρτηση με ρύθμιση του ύψους από το εσωτερικό με κουμπί. Υπάρχει το σύστημα αυτό σε κάποιες ΤΕΙΝ ( και όχι μόνο), αλλά νομίζω πως δε μπορεί να μπει σε κάνένα corolla, προς το παρόν.
Πέρα από αυτές υπάρχουν οι υδραυλικές αναρτήσεις που είναι άλλης κατηγορίας και διαφορετικού τρόπου λειτουργίας.
Οι αναρτήσεις που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες ρυθμίζουν το ύψος του αυτοκινήτου σε θεωρητικά άπειρες θέσεις. Η ρύθμιση γίνεται μέσω ενός πιατέλου που περιστρέφοντας το ανάλογα επιτυγχάνεις το επιθυμητό ύψος ή σε κάποιες άλλες αναρτήσεις περιστρέφοντας ολόκληρο το κάτω τμήμα του αμορτισέρ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
|
Οι απλές αναρτήσεις έχουν ένα ελατήριο, όπως και κάποιες coilover, ενώ δύο ελατήρια (1 κανονικό και ένα helper ή αλλιώς ελατήριο προφόρτισης) έχουν κάποιες άλλες coilover.
Το ελατήριο προφόρτισης υπάρχει για να κάνει αυτό που λέει το όνομά του, δηλαδή να προφορτίζεται αυτό χαμηλώνοντας κ να μένει ανεπηρέαστο το βασικό ελατήριο, όπως και για να αποσβένει κάποιους θορύβους της ανάρτησης ( αυτό από απλή παρατήρηση).
Όταν το 2ο ελατήριο λείπει, για να μπορούμε να λέμε πως η ανάρτηση χαμηλώνει και δεν επηρεάζεται η διαδρομή του αμορτισέρ κ κατά συνέπεια η άνεση και η συμπεριφορά, πρέπει η ανάρτηση να μπορεί να ρυθμίσει το ύψος μέσω της περιστροφής ολόκληρου του γόνατου του αμορτισέρ (πχ Κsport, D2, TEIN FLEX). Στην περίπτωση αυτή, δε γυρνάμε ένα απλό πιατέλο που ορίζει τη θέση του ελατηρίου, αλλά ολόκληρο το κάτω τμήμα την ανάρτησης.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?
|
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.[/quote]
Όταν φορτωθεί το αυτοκίνητο και πιεστεί το ελατήριο, φορτίζεται κ άλλο κ "σκληραίνει" θα μπορούσαμε να πούμε...Εκεί αρχίζεις να παίζεις με την ρύθμιση rebound (και bound αν το υποστηρίζει η ανάρτηση). Με προοδευτικό rebound,δηλαδή με μαλακή ρύθμιση όπως λέμε πιο απλά και χαμηλό αμάξωμα θα έχεις ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης, αλλά στις ανωμαλίες του δρόμου και με ταχύτητες 3ψηφιες θα καταλαβαίνεις πως έως να ισορροπήσει το αμάξωμα η ανάρτηση θα ταλαντεύεται 2-3 φορές έως ότου κάτσει ξανά. Με απότομο rebound (σκληρή ρύθμιση) θα έχεις χοροπηδητά συνεχώς και κάκιστη ποιότητα κύλισης. Οπότε πρέπει να βρεις τη χρύση τομή.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
|
Ρύθμιση Camber είναι η ρύθμιση της κλίσης του τροχύ ως προς τον κατακόρυφο άξονα. Ανάλογα τις ρυθμίσεις επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά. Η δυνατότητα ρύθμισης που προσφέρουν κάποιες αναρτήσεις επαρκεί κ δε χρειάζεται να καταφεύγουμε σε εξειδικευμένες λύσεις, πχ καμπερόβιδες.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
αντε να με μαθετε αυτα ,
και μετα με μαθαινετε για κατι θολομπαρες ,
που δεν καταλαβα τι σχεση εχουν με την μοκετα.
αφου οι θολοι ειναι γυρω απο τις ροδες.
αλλα οι θολομπαρες καταλαβα οτι ειναι SUPER σημαντικες,
για την συμπεριφορα των αναρτησεων(εκτος αν και αυτο το θετω λαθος).
απο ολα ομως που διαβαζω,και δεδομενου οτι δεν χρειαζομαι αναρτησεις τωρα,
αν τα μαθω καλα ,μπορω μετα να αρχισω να γυρναω στα μεταχειρισμενα και να ψαχνω για θολομπαρες.
|
Οι θολόμπαρες είναι στην ουσία ενισχύσεις της ακαμψίας του πλαισίου του αυτοκινήτου. Μπροστά μπαίνουν στο καπώ και δένουν τους δύο θόλους, πιάνοντας τις κορυφές των αμορτισέρ στα top mount.
Πίσω μπαινουν στο πορτ μπαγκάζ συνήθως ( ή όπου βρίσκονται οι πίσω θόλοι ) και πιάνουν στις πίσω κορυφές των πίσω αμορτισέρ. Εδώ είναι που έχουν σχέση οι μοκέτες γιατί σε πολλά αυτοκίνητα πρέπει να κοπεί η μοκέτα ή να βρεθεί άλλος τρόπος να παρακαμφθεί η μοκέτα, ώστε να βρούμε τους θόλους ποθυ βρίσκονατι κάτω από αυτή.
Οι θολόμπαρες δένουν το σασί και προσφέρουν λίγο καλύτερο επίπεδο ακαμψίας ( αν φορεθεί καλή ανάρτηση αυτά που προσφέρουν οι θολόμπαρες είναι λιγότερο αισθητά). Ως μειονέκτημα μπορέι να θεωρηθεί η λίγο πιο απότομη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όταν σπάσουν τα όρια πρόσφυσης και η πιθανή διόγκωση της ζημιάς του αυτοκινήτου σε περίπτωση σύγκρουσης, μιας κ αν χτυπηθεί η μία πλευρά επηρεάζεται κ η άλλη. Βέβαια αν φτάσει σε σημείο το τρακάρισμα να επηρεάσει το σασί τότε είτε υπήρχε η μπάρα είτε όχι η ζημιά είνα μεγάλη κ λίγο απασχολέι αν θα επηρεαστεί ο άλλος θόλος.
Αυτά τα ολίγα...ελπίζω να βοήθησα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,33524704 seconds (86,45% PHP - 13,55% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:48. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|