Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-10-23, 20:16
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Με το σκεπτικό πως όλα τα υπόλοιπα που αφορούν την ψύξη του κινητήρα έχουν ελεχθει ή αντικατασταθεί, θεωρώ πως ο NikiforosGT με αυτό που έγραψε ""Μπορεί να είναι βουλωμένες κυψέλες στο ψυγείο και μειώνεται η απαγωγή θερμότητας"" και αυτό που έγραψες εσύ ""Αυτό που είχα στο αυτοκίνητο είχε κάποια άλατα."" έχεις πάρει την απάντηση. Για να έχει άλατα η βαλβίδα του βεντιλατερ θα έχει και το ψυγείο σου.
Και δεν μιλάμε για άλατα του τύπου καθαρίζω θερμοσίφωνα αλλά για μια μικρή επίστρωση που κάθετε στις διόδους κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού (η επίστρωση αυτήν πετρώνει και δύσκολα φεύγει με τα χημικά καθαρισμού ψυγείων) και δεν το αφήνει να έρθει σε επαφή με το μέταλλο.
Το αποτέλεσμα ο αέρας που περνά από το ψυγείο σου όταν δουλεύει το βεντιλατερ να μην μπορεί να κατεβάσει επαρκώς την θερμοκρασία του ψυκτικού (οι επικαθισεις των αλάτων δρουν σαν μονωτικό) γι αυτό και ξαναδουλευει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ή υπάρχει εμπόδιο στην ελεύθερη ροή του αέρα.
Στην θέση σου θα ξεκινούσα από το πιο εύκολο κι ανέξοδο. Κοίτα αν το ψυγείο ψυκτικού υγρού δεν είναι "βουλωμένο" εμπρός από έντομα χνούδια ή ότι άλλο μπορεί να σφηνώσει ανάμεσα στην σερπαντίνα των διόδων του νερού. Αν εμπρός από το ψυγείο υπάρχει ψυγείο κλιματιστικού το ελέγχεις και αυτό, καθώς και κατά πόσο είναι τσαλακωμένη η σερπαντίνα.
Μας ενδιαφέρει η θερμοκρασία του ψυκτικό υγρού κυρίως στο κάτω κολάρο να είναι όσο γίνεται χαμηλότερη σε σχέση με την θερμοκρασία της βαλβίδας που κόβει το βεντιλατερ.
Με θερμόμετρο υπερύθρων μέτρα πόση είναι η θερμοκρασία στο κάτω κολάρο του ψυγείου όταν κλείνει το βεντιλατερ. Αν το ψυγείο σου έχει βουλωμένες διόδους άρα λιγότερο ψυκτικό υγρό ή επικαθισεις εσωτερικά των διόδων που κι αυτές προκαλούν στένωση των αυλών των διόδων, τότε η θερμοκρασία που θα βλέπεις (λόγο της μικρότερης ποσότητας ψυκτικού ή και της μη καλής απαγωγής της θερμοκρασίας ) θα είναι στα όρια της θερμοκρασίας που διακόπτει η βαλβίδα τον ανεμιστήρα.
Έτσι το "κρύο" ψυκτικό υγρό μπαίνοντας στον κινητήρα πολύ γρήγορα φτάνει στην θερμοκρασία λειτουργίας του βεντιλατερ.
Μια λυση που δεν λύνει άλλα κουκουλώνει το πρόβλημα της σύντομης χρονικά επαναλειτουργίας του βεντιλατερ είναι να το ελέγχεις με διακόπτη.
Έχοντας σε λειτουργία το βεντιλατερ για 2 ή 3 λεπτά αντί για 1 που κλείνει μόνο του θα κατεβάζει την θερμοκρασία στο ψυγείο πολύ περισσότερο και θα αυξηθεί το χρονικό διάστημα επαναλειτουργίας του.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-10-23, 06:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, εμενα το ψυγειο ηταν 1 χρονου και το μισο ειχε βουλωσει κομματια πετρες ειχε μεσα!!! εβαλα 2 φορες καθαριστικα και εφυγαν ολα και τα βουλωσαν. Καθολου καλη ιδεα! και τον εναλλακτη πηγα σε μαστορα και το καθαρισε με ειδικα χημικα και μηχανημα αποσυνδεδεμενο απο το αμαξι.
Επισης η αντλια 4 χρονων γνησια δεν ειχε πτερυγια μονο ο αξονας εμεινε και γυρνουσε!!!! ελιωσε απο τα χημικα ισως? δεν ξερω....

Προτεινω αλλαγη ψυγειου και αντλιας καλυτερα και προληπτικα.
Ποιο πιθανο να φταινε αυτα παρα το μοτερ του βεντιλατερ!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Θερμοκρασία-βεντιλατερ akisdio SUPPORT 4 12-02-23 17:03
Υψηλή θερμοκρασία στο χώρο της μηχανής kpagonaris ΦΟΡΟΥΜ 7 21-10-10 20:25
Αναζήτηση μηχανής AntonisKE35 TOYOTA COROLLA KE30 11 14-10-09 11:02
η θερμοκρασία στην Αθήνα σήμερα diafanh-psyxh OFF TOPIC 30 27-06-07 16:58
Καθαρισμός Μηχανής alkisthess ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 13-04-06 09:28



Page generated in 0,18561292 seconds (76,21% PHP - 23,79% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)