Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akisdio
Καλημέρα στην ομάδα.
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και τον χρήστη iempan που έκανε τον κόπο να ασχοληθεί και να τσεκάρει και το δικό του αυτοκίνητο.
Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενες αναρτήσεις, έχω αλλάξει βαλβίδα
βεντιλατέρ, έχει καθαριστεί το ψυγείο, έχει αλλαχτεί θερμοστάτης και έχουν μπει καινούργια υγρά.
Χθες το πρωί κρύο το αυτοκίνητο σε 2 λεπτά λειτουργίας (περίπου 600 μέτρα)
ξεκίνησε να ανεβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας.
Στα 2 χλμ έφτασε στη μέση και μετά από 15 λεπτά κυκλοφορίας όχι σε πολύ κίνηση άνοιξε το βεντιλατέρ για ένα λεπτό περίπου.
Μετά από 4 λεπτά άνοιξε πάλι για 1 λεπτό.
Μετά από 1 ώρα σε κίνηση άνοιγε κάθε 1 με 1,5 λεπτό.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου άνοιξε το βεντιλατέρ περίμενα να κλείσει
και έσβησα τη μηχανή.
Στα 2 με 3 λεπτά που άνοιξα τη μηχανή πήρε αμέσως το βεντιλατέρ και
σταμάτησε στο 1 λεπτό.
Με απασχολεί ότι στην κίνηση ανοίγει κάθε 1 με 1,5 λεπτό και ότι μόλις σβήσω τη μηχανή αφού έχει κλείσει το βεντιλατέρ μετά από 2 λεπτά ανοίγω τον κινητήρα ξαναδουλεύει.
Συγγνώμη για τη μεγάλη ανάρτηση.
|
Καλημέρα.
Από την στιγμή που θα ανοίξει πρώτη φορά ο ανεμιστήρας σημαίνει πως το ψυκτικό υγρό έχει πιάσει την θερμοκρασία των 92 βαθμών κελσιου στο σημείο που είναι τοποθετημένος ο αισθητηρας.
Μόλις η θερμοκρασία στο συγκεκριμένο σημείο του αισθητήρα πέσει στους 87 βαθμούς κελσιου κόβεται η τάση και σταματά ο ανεμιστήρας.
Όταν είσαι μέσα σε κίνηση ο αέρας που περνά μέσα από της κυψέλες του ψυγείου δεν είναι ικανός να κατεβάσει αρκετά την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του ψυγείου και σε συνάρτηση με τις χαμηλές στροφές του κινητήρα, άρα αργή κίνηση τη αντλίας νερού, πολύ γρήγορα ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 92 βαθμούς και ξαναδουλευει ο ανεμιστήρας.
Όσο για το " μόλις σβήσω τη μηχανή αφού έχει κλείσει το βεντιλατέρ μετά από 2 λεπτά ανοίγω τον κινητήρα ξαναδουλεύει." σκέψου πως η διαφορά της θερμοκρασίας λειτουργίας / διακοπής λειτουργίας του ανεμιστήρα είναι μικρή.(ανοίγει 92 κλείνει 87).
Όταν σβήνεις τον κινητήρα έχοντας μόλις κλείσει ο ανεμιστήρας έχεις 87 βαθμούς όταν όμως ο κινητήρας είναι σβηστός σταματά και η αντλία νερού με αποτέλεσμα τα νερά απορροφώντας την θερμότητα των μετάλλων και μην έχοντας κυκλοφορία το νερό ανεβαίνει η θερμοκρασία ακόμη λίγο φτάνει ή και ξεπερνά τους 92 βαθμούς οπότε όταν βάλεις το κλειδί στον διακόπτη στην θέση που δίνει ρεύμα στο κύκλωμα ακούς τον ανεμιστήρα να δουλεύει για λίγο.
Από την στιγμή που έχεις καθαρό ψυγείο καινούργιο θερμοστάτη και αισθητήρα βεντιλατερ και αντιπηκτικό το μόνο που έμεινε είναι ένας έλεγχος στα κολάρα για φουσκώματα ή σκισιματακια λόγω παλαιότητας.