Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-06-23, 18:34
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 327
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασικά τα δυναμομετρα, είναι μηχανήματα και όπως όλα τα πραγματα έχει καλα μηχανήματα και κακά μηχανήματα... Όπως επίσης οι χειριστές των μηχανημάτων μπορεί να είναι καλοί χειριστές και κακοι χειριστές... Για να μην μακρυγορησω άλλο λοιπόν, αυτό που λέει ο καλός φίλος Κοσμάς σε εμένα που ξέρει την αδυναμία που έχω στα δυναμομετρα(), όταν ένα δυναμομετρο είναι αισιόδοξο σημαίνει ότι δείχνει καλύτερα νούμερα από το μέσο όρο, ενώ απαισιόδοξο όταν δείχνει χειρότερα νούμερα από το μέσο όρο..... Οι λόγοι είναι από τελείως απλοί και κατασκευαστικοι, έως και για καθαρα οικονομικούς λόγους να εξυπηρετούν συμφέροντα... Όλα αυτά βέβαια έχουν γραφτεί τόμοι και χιλιάδες σελίδες σε ανάλογα forum και topic... Τώρα πλέον με τα όργανα μετρήσεων σε δρόμο όπως το κορυφαίο draggy, λιγοι τα δίνουν σημασία ως προς τα νουμερα... Το δυναμόμετρο πλέον είναι για να ρυθμίζεις ένα αμαξι όταν κάνεις επεμβάσεις στον εγκέφαλο.... Φυσικά και για ψυχολογικούς λόγους όταν μετά από μια μετατροπή λες είχα Χ άλογα τώρα έχω Χ+30 ΑΛΟΓΑ πάνω.... Αυτά τα ολίγα... Ελπίζω να σε κατατόπισα....
Και εγω δεν πιστευω καθολου στα δυναμομετρα,καθολου ομως!!!Πιστευω στην αισθηση που αφηνει το αμαξι στον ιδιοκτητη του οταν το οδηγει...εγω δεν ηθελα να μετρησω το αμαξι μου μετα την επεμβαση που εγινε ,γιατι δεν με ενοιαζε το ποσα αλογα θα ειναι,ηξερα οτι θα ειναι παραπανω απο οσα ειχα πριν και αυτο,μου εφτανε το πως εγινε το αμαξι μετα οταν το οδηγουσα και αυτο μου αρεσε περισσοτερο.ο μηχανικος μου επεμενε να μετρησουμε για να δει που ειμαστε και τι καναμε.οκ λοιπον!!!
__________________
SilverArrow
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-06-23, 21:39
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan Εμφάνιση μηνυμάτων
περισσοτερο.ο μηχανικος μου επεμενε να μετρησουμε για να δει που ειμαστε και τι καναμε.οκ λοιπον!!!
Για να δει όμως ο μηχανικός τι κάνατε θα έπρεπε να είχατε μετρήσει στο ίδιο Dyno και πριν τη μετατροπή. Τώρα απλά είδατε ένα νούμερο και τίποτα περισσότερο. Το πόσο καλή ή λιγότερο καλή (γιατί κακή δεν είναι σε καμία περίπτωση) ήταν η μετατροπή δυστυχώς δε μπορέσατε να το δείτε.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-06-23, 12:00
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 327
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να δει όμως ο μηχανικός τι κάνατε θα έπρεπε να είχατε μετρήσει στο ίδιο Dyno και πριν τη μετατροπή. Τώρα απλά είδατε ένα νούμερο και τίποτα περισσότερο. Το πόσο καλή ή λιγότερο καλή (γιατί κακή δεν είναι σε καμία περίπτωση) ήταν η μετατροπή δυστυχώς δε μπορέσατε να το δείτε.
Στην δικη μου περιπτωση ανδρεα ηταν ενα πληγωμενο μοτερ με προβλημα αρα σιγουρα δεν θα εδειχνε 97 η οσα αλογα εχει ενα 1400 κορολλα οποτε το θεωρησα ακρως περιττο,αλλωστε οπως ανεφερα και παραπανω δεν πιστευω καθολου στα δυναμομετρα καθολου ομως,ειναι χρησιμα μονο για εργασιες προγγραματισμου και οχι παντα.
__________________
SilverArrow
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Δυναμομετρήσεις Corolla TS - Αποτελέσματα/Διαγράμματα corollapatra TOYOTA COROLLA T-SPORT 23 14-03-14 09:44



Page generated in 0,17217207 seconds (75,95% PHP - 24,05% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)