Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 02-02-19, 19:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, ειπα φιλτρο κρινοντας απο αυτα που εχω δει και το εχουν μπροστα! τι στο καλο δεν εχει αλλο φιλτρο??? WTF?
πολυ κακως παντως δεν εχει.
Anyway αφου τα εχεις κανει τα αλλα, τοτε θα ελεγα για αρχη που καλο σιγουρα θα κανει να καθαρισεις τα μπεκ και αν συνεχισει το ψαχνεις με ηλεκτρολογο για τα ηλεκτρικα.
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 02-02-19, 20:31
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μόνο στην αντλία βενζίνης έχει φίλτρο η Ε12.

Επίσης θεωρώ τα 15.000χλμ πολλά για service (αν κατάλαβα σωστά από τα γραφόμενα).

Προληπτικές ενέργειες χρειάζονται πάντα στη συντήρηση όσο ένα όχημα μαζεύει χιλιόμετρα/ηλικία.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 04-02-19, 13:08
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από shristod Εμφάνιση μηνυμάτων
... βγήκα σε εθνική για πολλά χλμ., το αυτοκίνητο σε ψηλές στροφές λειτουργεί πολύ καλύτερα, ..., χωρίς εμφανή κομπιάσματα και δισταγμούς.
Κακή βενζίνη? Πάντως σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν πιστεύω ότι έχεις πρόβλημα στα μπεκ. Βέβαια... "ποτέ μη λές ποτέ"!
Τσέκαρε το διάκενο στα μπουζί. Αν είναι μεγαλύτερο από 1mm, τότε πιθανότατα στις χαμηλές στροφές (με φορτίο) πνίγεται από βενζίνη με συνέπεια το "misfire", ενώ αντίθετα ψηλά δουλεύει πιο καλά/καθαρά.
Κλείσε λίγο το διάκενο και ξαναδοκίμασε...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 05-02-19, 23:14
shristod Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-09-2008
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
shristod έχει φοβερή αύρα shristod έχει φοβερή αύρα
Καλησπέρα,

πήγα χθες σε ηλεκτρολόγο, άλλαξα προληπτικά μπουζί και όλα Ok! Αν και ήταν σε καλή κατάσταση (με 14.000 Km) και με πολύ καλή καύση απ' ότι μου είπε, κάποιο δεν δούλευε καλά. Μου είπε γενικά να μην τα αφήνω πάνω από 15 το πολύ 20 χιλιάδες max γιατί και κακή καύση έχω + ταλαιπωρώ τους πολλαπλασιαστές. Η Toyota λέει ότι τα απλά τα κρατάς για 60.000 και του ιριδίου 90.000!!!

Αύριο πάω για service, ρώτησα το μάστορα για να κάνω ένα προληπτικό καθάρισμα στα μπεκ, μου είπε ότι δε χρειάζεται, μόνο αν έχω πρόβλημα. Έχω βάλει 2-3 φορές σούπερ αμόλυβδη για να καθαρίσει (όντως ή μύθος???) το κύκλωμα από κατάλοιπα και βλέπουμε. Vpower που λένε ότι περιέχει καθαριστικά έχετε δοκιμάσει?

Για το φίλτρο βενζίνης που του είπα να αλλάξουμε, μου είπε ότι είναι μέσα στην αντλία και δεν αλλάζει (μάλλον βαριόταν να το κάνει?).

Αυτά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, όλα Ok με το corollaki
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 07-02-19, 12:03
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 721
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 237
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και τα λάδια σου αν αλλάζεις συχνότερα, κακό δεν κάνεις!

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν, τη γλίτωσες μόνο με μπουζί.

Vpower βάζω κάθε Τρίτη, και δεν είχα θέμα με βενζίνες ποτέ. Θεωρώ πως είναι μια καλή 95άρα, και όχι κάτι παραπάνω. Τουλάχιστον δεν είναι εντελώς νερό.
Ο μηχανικός σου σωστά σου είπε για το φίλτρο βενζίνης, δεν ακουμπάς προς το παρόν, εφόσον το πρόβλημα λύθηκε.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 07-02-19, 18:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα!
εγω εχω δοκιμασει και το super dynamic με πολυ καλα αποτελεσματα! ειναι λιγο ακριβο ομως!
http://www.superdynamic.gr/index4.htm

βενζινη εδω και χρονια βαζω ΜΟΝΟ shell Vpower απο πολυ συγκεκριμενα 2-3 βενζιναδικα και ειμαι 100% ευχαριστημενος.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 09-02-19, 10:42
shristod Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-09-2008
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 211
shristod έχει φοβερή αύρα shristod έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Και τα λάδια σου αν αλλάζεις συχνότερα, κακό δεν κάνεις!
Λάδια αλλαγή κάθε 7500 με 10-40 και δεν καίει τίποτα στις 250000, ευχαριστώ και πάλι...
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 31-12-21, 21:28
Fibosl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-08-2015
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Fibosl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα και Καλή Πρωτοχρονιά (σε όλους). shristod τελικά σου ξαναπαρουσίασε πρόβλημα το αυτοκίνητο; Έχω παρόμιο πρόβλημα τα τελευταία 2- 3 χρόνια το οποίο βελτιώθηκε με αλλαγη μπουζι (αλλαγή σε NGK). Αρπάζει πιο γρήγορα αλλά πάλι βυθιζεις το γκάζι απότομα και επιταχύνει αργά (αλλαγμένες πεταλούδες, MAF κλπ.. πάμε με δοκιμη). Είμαι έτοιμος να αλλάξω αντλία βενζινης αλλά προβληματίζομαι γιατί το κοστος μεγάλο και μπορεί να μην φτιάξει τελικά... όπου και να ρώτησα κανείς δεν είναι σίγουρος για το τι μπορεί να φταίει .. κατα τα άλλα το αυτοκίνητο μια χαρά απλά για να ανεβάσει ταχύτητα και να κάνεις άνετα προσπέραση ζορίζει ...πάρόμοια συμπεριφορά με το δικό σου ιδιαίτερα έντονο σε χαμηλές στροφές ...στο εύρος που είπες! Η πρώτη δυνατή σχετικά με 2ρα και μετά αρχίζει τα κόλπα!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από shristod Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα σε όλους!


Είμαι κάτοχος ενός Corolla E12 HB 2003 profacelift με ~250.000.

Πριν από 2 μήνες περίπου παρατήρησα ότι στις αλλαγές ταχυτήτων με χαμηλές στροφές και κατά τα απότομα πατήματα του γκαζιού, το αυτοκίνητο παρουσίαζε μια διαφορετική συμπεριφορά/κομπιάσματα - "απροθυμία" να επιταχύνει, σαν να μπούκωνε από το καύσιμο εκείνη τη στιγμή. Παράλληλα, είχα την αίσθηση ότι στο ρελάντι έτρεμε περισσότερο από ότι συνήθως.

Στο συνεργείο που το πήγα μου πρότειναν να κάνω αρχικά ένα καθάρισμα στην πεταλούδα αλλά μου είπαν ότι πιθανόν να χρειαστεί και αντικατάσταση αισθητήρα αέρα. Έκανα καθαρισμό πεταλούδας, είδα κάποια βελτίωση αλλά το πρόβλημα δεν εξαλείφθηκε. Άλλαξα και τον μετρητή μάζας αέρα (έβαλα ένα της Denso που μου πρότειναν), η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε αρκετά (μάλλον και η κατανάλωση) όπως και το τρέμουλο στο ρελαντί αλλά τα κομπιάσματα παραμένουν, σε μικρότερο βαθμό αλλά παραμένουν στις χαμηλές στροφές. Το καθάρισμα της πεταλούδας και η αντικατάσταση του μετρητή αέρα σίγουρα χρειάζονταν αλλά και κάτι άλλο δεν πάει καλά.

Άλλαξα και φίλτρο αέρα, τίποτα. Μέχρι τώρα δεν έχει ανάψει κάποιο λαμπάκι check engine. Ο μετρητής αέρα για κάποιο λόγο δε δουλεύει σωστά? Σκέφτομαι μήπως είναι και θέμα ρεύματος (μπουζί που αλλάχθηκαν πριν από 15.000, κάποιος πολλαπλασιαστής που τα παίζει σιγά σιγά και που δεν έχει αλλαχθεί ποτέ) ή μήπως είναι βαλβίδες (που δεν έχω ρυθμίσει ποτέ), αν και δεν ακούγεται κάτι περίεργο-διαφορετικό από τον κινητήρα? Μπεκ? Καύσιμο έχω βάλει σε 2-3 διαφορετικά πρατήρια για να δοκιμάσω αλλά τίποτα.

Καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι/προς τα που πρέπει να κοιτάξω πριν πάω για service στο συνεργείο σε ~1.000 km?

Ευχαριστώ,
Σ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ο ρόλος του νερού στην αύξηση της ισχύος του κινητήρα NikiforosGT UPDATES 6 28-05-17 22:55
Πρόβλημα με στροφές ρελαντί!!!! Makis-corollag6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 31-03-16 00:18
Στροφές κινητήρα. Speed_ TOYOTA COROLLA E 12 10 02-03-12 21:19
Διαφορές στην Τελική&Στροφές!!! Ζήσης TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 26-02-10 20:35
Σκορτσαρισματα Κατα Την Επιταχυνση Με Λιγες Στροφες mechanicaf SUPPORT 38 26-09-07 20:11



Page generated in 0,15252495 seconds (81,72% PHP - 18,28% MySQL) with 39 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)