απα
Πρωτον, Εφοσον μας λες οτι κατεβηκε ενα εκατοστο απ τη βεργα, δε μπορεις να πεις οτι δε καιει...Καιει!! Τσιμπαει θα το ελεγα καλυτερα...
Στην ιδια φαση ειμαι και εγω με εγγλεζικο λιφτμπακ και 245.000χλμ, θελω περιπου 1 λιτρο στα 5000χλμ...
Προσωπικα θα συνεχισω με 5w30 της Τογιοτα αφου ειμαι 100% σιγουρος οτι αν βαλω χοντροτερο λαδι δε θα δω διαφορα...Το ιδιο θα καιει...
Το χοντροτερο λαδι δε μειωνει τη καταναλωση συμφωνα με δικα μου εξης πειραματα...
Σε 2Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τα ιδια εκαιγε με 20w50...
Σε 4Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τοσο εκαιγε με 10w40 τοσο εκαιγε με 15w40..
Σε VW αεροψυκτο οσο εκαιγε με 30αρι τοσο εκαιγε με 40αρι τοσο εκαιγε με 15w40 τοσο εκαιγε με 20w50.............
Δε θα δεις καμια διαφορα, αμα καιει, καιει, οτι λαδι και να βαλεις ακομα και σπορελαιο...
Εισαι μια χαρα ομως ακομα ενα εκατοστο στη βεργα ειναι μισο λιτρακι στα 7500, ψιλοπραγματα δηλαδη...
*Εγω δεν εχω προβλημα να βαζω λιγο λαδι που και που στα π@π@ρια μου...Τα ασχημα ξεκινανε κατα τη γνωμη μου αμα αρχισει ο μπλε καπνος απ την εξατμιση (1lt/1500km....1lt/1000km), εκει βραστα, παιρνεις μετρα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 28-05-21 στις 02:00.
|