Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
 |
|
 |

20-05-21, 17:23
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα.
Βάζουμε πάντα λιπαντικό με τις προδιαγραφές που θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Όταν αρχίσει ο κινητήρας να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες λιπαντικού γίνεται επισκευή ή αλλάζεται ο κινητήρας.
Σε έναν κινητήρα που καταναλώνει λιπαντικό η λύση του μεγαλύτερου ιξώδους σκεπάζει μερικός το πρόβλημα και όχι για πολύ.
Γνώμη μου να παραμείνεις στο 5w-30, να συνεχίσεις τις αλλαγές λιπαντικού ανά 7,500χιλ ή 1 έτος (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο γιατί αν οδηγείς δίχως αύριο κατεβάζεις κι άλλο τα χιλιόμετρα ) να επιλέξεις ένα λιπαντικό στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πάντα, αλλά με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (ιξώδες στους 100°C ,Δείκτης ιξώδους, HTHS στους 150°C, απώλεια λόγω εξάτμισης, θειική τέφρα κτλ ) και όταν θεωρήσεις ότι αυξήθηκε η κατανάλωση να πας το πολύ σε 5w-40.
Αυτά αν σέβεσαι την περιουσία σου και θέλεις ο κινητήρας σου να γράψει πολλά χιλιόμετρα πριν ανοιχτεί για επισκευή.
(Επειδή με τα λιπαντικά γίνεται το έλα να δεις, προσπάθησε να παίρνεις "πιστοποιημένα" και όχι "συνιστά αυτό το προϊόν για οχήματα".
|
 |
|
 |

26-05-21, 16:35
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Καλησπέρα.
Βάζουμε πάντα λιπαντικό με τις προδιαγραφές που θέλει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Όταν αρχίσει ο κινητήρας να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες λιπαντικού γίνεται επισκευή ή αλλάζεται ο κινητήρας.
Σε έναν κινητήρα που καταναλώνει λιπαντικό η λύση του μεγαλύτερου ιξώδους σκεπάζει μερικός το πρόβλημα και όχι για πολύ.
Γνώμη μου να παραμείνεις στο 5w-30, να συνεχίσεις τις αλλαγές λιπαντικού ανά 7,500χιλ ή 1 έτος (χωρίς αυτό να είναι απόλυτο γιατί αν οδηγείς δίχως αύριο κατεβάζεις κι άλλο τα χιλιόμετρα ) να επιλέξεις ένα λιπαντικό στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πάντα, αλλά με τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (ιξώδες στους 100°C ,Δείκτης ιξώδους, HTHS στους 150°C, απώλεια λόγω εξάτμισης, θειική τέφρα κτλ ) και όταν θεωρήσεις ότι αυξήθηκε η κατανάλωση να πας το πολύ σε 5w-40.
Αυτά αν σέβεσαι την περιουσία σου και θέλεις ο κινητήρας σου να γράψει πολλά χιλιόμετρα πριν ανοιχτεί για επισκευή.
(Επειδή με τα λιπαντικά γίνεται το έλα να δεις, προσπάθησε να παίρνεις "πιστοποιημένα" και όχι "συνιστά αυτό το προϊόν για οχήματα".
|
Έλα ντε πριν καιρό, που κάποιοι χρησιμοποιούν την "κακή εμπειρία" της συγκεκριμένης γενιάς (πρώτα vvti) ότι καίγανε λάδια και αποπειράθηκαν να μου βάλουν 10w40??? Πάλι καλά που το είδα και απαίτησα να μου αλλάξουν τα λάδια σε 5w30 αφού τους τόνισα επανελημένα ότι δεν καίει λάδια. Όσα φτιάχτηκαν στην ιαπωνία είχαν το πρόβλημα και όχι σε αυτά που βγήκαν απο αγγλικό εργοστάσιο (τα liftback). Βοήθησε κάποιος απο το forum! 
|
 |
απα |
 |

28-05-21, 01:53
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απα
Πρωτον, Εφοσον μας λες οτι κατεβηκε ενα εκατοστο απ τη βεργα, δε μπορεις να πεις οτι δε καιει...Καιει!! Τσιμπαει θα το ελεγα καλυτερα...
Στην ιδια φαση ειμαι και εγω με εγγλεζικο λιφτμπακ και 245.000χλμ, θελω περιπου 1 λιτρο στα 5000χλμ...
Προσωπικα θα συνεχισω με 5w30 της Τογιοτα αφου ειμαι 100% σιγουρος οτι αν βαλω χοντροτερο λαδι δε θα δω διαφορα...Το ιδιο θα καιει...
Το χοντροτερο λαδι δε μειωνει τη καταναλωση συμφωνα με δικα μου εξης πειραματα...
Σε 2Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τα ιδια εκαιγε με 20w50...
Σε 4Ε μηχανη οσο εκαιγε με 5w40 τοσο εκαιγε με 10w40 τοσο εκαιγε με 15w40..
Σε VW αεροψυκτο οσο εκαιγε με 30αρι τοσο εκαιγε με 40αρι τοσο εκαιγε με 15w40 τοσο εκαιγε με 20w50.............
Δε θα δεις καμια διαφορα, αμα καιει, καιει, οτι λαδι και να βαλεις ακομα και σπορελαιο...
Εισαι μια χαρα ομως ακομα ενα εκατοστο στη βεργα ειναι μισο λιτρακι στα 7500, ψιλοπραγματα δηλαδη...
*Εγω δεν εχω προβλημα να βαζω λιγο λαδι που και που στα π@π@ρια μου...Τα ασχημα ξεκινανε κατα τη γνωμη μου αμα αρχισει ο μπλε καπνος απ την εξατμιση (1lt/1500km....1lt/1000km), εκει βραστα, παιρνεις μετρα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 28-05-21 στις 02:00.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21166301 seconds (81,57% PHP - 18,43% MySQL) with 28 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|