Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
"Καλησπέρα
Υπάρχει τρόπος να μάθω (τέστ σε τί κατάσταση είναι εσωτερικά (βαθμός φθοράς κτλ) ο κινητήρας;"
Καλησπέρα. Την απάντηση στο ερώτημα σου μπορείς να την δώσεις ο ίδιος αν σκεφτείς τον τρόπο οδήγησης και την συντήρηση που έκανες όλα αυτά τα χρόνια. Με συντήρηση ανάλογα με τον τρόπο που μεταχειρίζεσαι τον κινητήρα σου πιστεύω θα σου βγάλει άνετα άλλα τόσα χιλιόμετρα.
|
...Μωρέ το πρόσεχα και με το παραπάνω!
Εξουσιοδοτημένο by the book στα πάντα.
Στην θεωρία θα φαίνεται άψογο.
Αλλά εγώ θέλω κατα κάποιο τρόπο απτή απόδειξη ότι όλα στα "μέσα" του είναι Οκ. Όπως λέει και ο NikiforosGT για μέτρηση συμπίεσης.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
Σωστό.
180.000 για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι πολλά.
Αν μιλάς και για τον 4E-FE ακόμα λιγότερα...
εγώ έχω ήδη πάνω από 300.000
|
Του Vtti έχω δηλ το 4ZZ-FE.
Μάλλον θα κρατάνε λιγότερο (επειδή είναι αλουμινίου) σε σχέση με τα 4E-FTE.
Αν βάζεις το λαδάκι και αυστηρά της toyota 5w30 για τα 4ZZ-FE πιστεύω δεν θα έχεις θέμα, όπως και δεν έχω μέχρι τώρα.