Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 06-10-16, 15:57
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτό με τα +200cc δεν το έχω ακούσει. Θεωρώ πως επειδή το αμάξι κυκλοφορούσε ήδη 1600 από μαμά, δεν θα υπάρχει κανένα θέμα.

ας μας πει κι ο φίλος αν έχει καταλήξει κάπου.
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 06-10-16, 22:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
δυστυχως υπαρχουν ορια, το 2003 δηλωσα το δικο μου και ρωτησα τοτε μηχανολογο στο υπουργειο και ειπε ετσι. Αλλα εχω ακουσει ποιο μετα οτι επιτρεπεται μεχρι +20% απο τον αρχικο κυβισμο.
Τωρα βλεπω στο site του υπουργειου οτι το 2009 εκαναν και αλλες αλλαγες σχετικα και δεν τα καταλαβαινω αυτα.....
http://www.yme.gr/getfile.php?id=2627
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=...79&id=&tid=679
πχ απο το 1300 δεν μπορεις να πας σε 2λιτρο ΔΕΝ δηλωνεται ΟΥΤΕ με σφαιρες!!!
απο το 1300 δεν ξερω αν μπορεις να πας σε 1600 ή απο 1600 σε 2000.
Παντως το 2003 που ρωτησα ετσι μου ειπαν μεχρι +200cc απο τον αρχικο κυβισμο....
ναι ας μας πει μην μιλαμε τσαμπα μεταξυ μας! :P

προφανως βλακειες μου ελεγαν οριστε το βαζω σε pdf
μεχρι 25% ειναι αυτο που επιτρεπεται για δηλωμα....αμα καταλαβει κανεις και το νεο του 2009 τι λεει....
και απαγορευεται ο υποκυβισμος δε μπορεις απο 1600 πχ να πας σε 1300 προφανως για ευνοητους λογους εισπρακτικους το κανουν.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf ap_20270_5.pdf (716,4 KB, 2 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-10-16 στις 22:12.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 31-10-16, 11:07
Το avatar του χρήστη Odysseas69
Odysseas69 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-03-2013
Μοντέλο: COROLLA G6R
Περιοχή: ΚΙΛΚΙΣ
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 81
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 152
Odysseas69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα Μπορεις να το δηλωσεις κανονικοτατα γιατι η ε11 εβγαινε με κωδικο κινητηρα 4Α! Και οσο για το σασμαν δεν ταιριαζει πρεπει να κανεις τραμπα τις χελωνες η να βαλεις απο το G6r! και εγω ειμαι 1.3 και τελικα κατεληξα οτι θα βαλω blacktop 20v το μοτερ το εχει φιλος κ ξερω τι παιρνω το πιο βασικο για μενα!!!
__________________
JapCars
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 31-10-16, 20:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Odysseas69 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα Μπορεις να το δηλωσεις κανονικοτατα γιατι η ε11 εβγαινε με κωδικο κινητηρα 4Α! Και οσο για το σασμαν δεν ταιριαζει πρεπει να κανεις τραμπα τις χελωνες η να βαλεις απο το G6r! και εγω ειμαι 1.3 και τελικα κατεληξα οτι θα βαλω blacktop 20v το μοτερ το εχει φιλος κ ξερω τι παιρνω το πιο βασικο για μενα!!!
καλησπέρα, ναι λογικα ετσι θα ειναι γιατι ξερω και εγω μετατροπες και ειναι νομιμα δηλωμενες. Εξαλου αυτο το εχω ακουσει οτι παιρνει εγκριση τυπου απο μηχανολογο οταν το ιδιο αμαξι εβγαινε το ιδιο και στα αλλα κυβικα, δυστυχως δεν ισχυει το ιδιο για το 3SGTE το 2λιτρο τουρμπο καθως ειχε αλλες προδιαγραφες λογω WRC!
Ναι για το σασμαν ειναι γνωστο οτι δεν κανουν οι χελονες! ή πρεπει να λυθει να γινουν τραμπα ή αλλο σασμαν απο ιδιο τυπο κινητηρα!
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 12-08-19, 06:27
andreas1991 Offline:

Νεότατος
 
Εγγραφή: 25-07-2019
Μοντέλο: G6 1.33
Περιοχή: Κ.πατησια
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
andreas1991 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα παιδια!Η ερωτηση μου πανω σε αυτο το θεμα ειναι η εξης.Στο Ε11 στρογγυλοφαναρο μπαινει κουτι το μοτερ το 4A-FE χωρις μετατροπες σε καλωδιωσεις?ειναι 1.3 τωρα G6
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 16-08-19, 09:58
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreas1991 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα παιδια!Η ερωτηση μου πανω σε αυτο το θεμα ειναι η εξης.Στο Ε11 στρογγυλοφαναρο μπαινει κουτι το μοτερ το 4A-FE χωρις μετατροπες σε καλωδιωσεις?ειναι 1.3 τωρα G6
καλημερα, οχι θελει μετατροπες δεν ειναι ολα τα ιδια, και επισης υπαρχει προβλημα με το σημα του στροφομετρου πρεπει να αλλαξεις πλακετα στροφομετρου ή ολοκληρο το καντραν ή να γινει μια ηλεκτρονικη μετατροπη αλλιως δεν θα εχεις στροφομετρο.
Ο λογος ειναι οτι τωρα εχει διπλους πολλαπλασιαστες ενω μετα θα εχει διανομεα. Το ιδιο γινεται και με 4EFTE.
Oτι μοτερ αν βαλεις αν δεν ειναι ιδιο θελει μετατροπες σε καλωδιωση μονο το ιδιο μπαινει κουτι χωρις μετατροπες.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 25-08-19, 11:27
andreas1991 Offline:

Νεότατος
 
Εγγραφή: 25-07-2019
Μοντέλο: G6 1.33
Περιοχή: Κ.πατησια
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
andreas1991 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημερα, οχι θελει μετατροπες δεν ειναι ολα τα ιδια, και επισης υπαρχει προβλημα με το σημα του στροφομετρου πρεπει να αλλαξεις πλακετα στροφομετρου ή ολοκληρο το καντραν ή να γινει μια ηλεκτρονικη μετατροπη αλλιως δεν θα εχεις στροφομετρο.
Ο λογος ειναι οτι τωρα εχει διπλους πολλαπλασιαστες ενω μετα θα εχει διανομεα. Το ιδιο γινεται και με 4EFTE.
Oτι μοτερ αν βαλεις αν δεν ειναι ιδιο θελει μετατροπες σε καλωδιωση μονο το ιδιο μπαινει κουτι χωρις μετατροπες.
Καλημερα!Δηλαδη θες να μου πεις πως το 4EFTE μπαινει χωρις ιδιαιτερη δυσκολια πανω και χωρις πολυ δουλεια στα ηλεκτρολογικα?Τις προαλλες τηλεφωνισα σε γνωστο ηλεκτρογο που ασσχολειται με αυτα και μου ειπε μονο ηλεκτρολογικα στα 900ευρω και αν τα βαλεις κατω σχεδον τα ιδια μοτερ ειναι σε συγκριση σχεδο με αυτο που οραω τωρα!!!
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 25-08-19, 12:05
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
900E μονο τα ηλεκτρολογικα ειναι σφαξιμο στο γονατο χωρις προειδοποιηση............αυτες οι τιμες ειναι πραγματικα αστειες.......εγω εβαλα 4efte το οποιο μπηκε χωρις καμια δυσκολια και σουπερ μετατροπη σε κατι,δουλευουν ολα οπως πριν,στο μονο που επενεβει μετατροπη ηταν οπως ειπε και ο Νικηφορος στο στροφομετρο..........το παντρεμα της πλεξουδας του μοτερ με της καροτσας,για γνωστη του αντικειμενου,ειναι απλα παιχνιδι,τιμη ηλεκτρολογου τοτε το 2007 προ κρισης στα 300Ε ..........και να σκεφτεις οτι πλεον αυτο το μοτερ το φοραμε ισως και οι περισσοτεροι που θελαμε κατι παραπανω και light turbo......
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 30-08-19, 12:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andreas1991 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα!Δηλαδη θες να μου πεις πως το 4EFTE μπαινει χωρις ιδιαιτερη δυσκολια πανω και χωρις πολυ δουλεια στα ηλεκτρολογικα?Τις προαλλες τηλεφωνισα σε γνωστο ηλεκτρογο που ασσχολειται με αυτα και μου ειπε μονο ηλεκτρολογικα στα 900ευρω και αν τα βαλεις κατω σχεδον τα ιδια μοτερ ειναι σε συγκριση σχεδο με αυτο που οραω τωρα!!!
Καλημέρα! Ναι δεν θεωρω ότι θελει πολύ δουλεια χωρις να είμαι ηλεκτρολόγος, αλλα από οσο εχω ασχοληθεί ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ και πρακτικα οσο το εψαξα μετα να διορθωσω τις βλακείες αλλων...
Εμενα η τιμη μου ηταν 1000 ευρω τοποθετηση μηχανικα-ηλεκτρολογικα (το τι δουλεια εγινε είναι ένα άλλο θεμα…) μαζι με μπαρα 3σημειων της G6 και πισω ακρα από 4ΑGZE AE101, μιλαμε για το 2008.
Δεν συμπεριλαμβανε άλλο ιντερκουλερ-μετατροπη του μαμα για μπροστα που τα εκανα εγω μετα και συνδεση εξάτμισης.
Δεν ξερω καθαρα ηλεκτρικα ποσο μου πηρε.
Ειχα το μοτερ με το σασμαν επανω από το StarletGT που ειχα πριν, του τα πηγα του λεω βγαλε και βαλε, δλδ του πηγα το μοτερ με το σασμαν πανω στα χερια, το ειχα βγαλει εγω από το Starlet γιατι με τρακαρε μια χαμενη και με εκανε τροπετο.
Μετα όταν το πηρα ΔΕΝ δουλευε το στροφομετρο γιατι δεν ηξερε πως να το κανει, και δεν ειχε καντραν από το 1600 μοντελο (4AFE) για να επαιζε. Και επισης επειδή ο κομπρεσορας του A/C δεν ταιριαζει η βαση από το μαμα μοτερ δλδ, εβαλε από 4EFTE και δεν ταιριαζε η ηλεκτρικη συνδεσμολογια.
Εφαγα πολλα χρονια μεχρι να βρω έναν ανθρωπο σωστο ηλεκτρολογο να ξερει να το κανει να δουλεψει, μου ειπε καποιος ΔΩΡΕΑΝ και εχω βαλει το how to στην βαση δεδομενων εδώ http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21481
Επισης δεν εχω πλεον Imobilizer ακουσα ότι γινεται με πατεντα αλλα δεν ξερω πως.
Επισης από την μετατροπή (από τον καλο μαστορα….) χαθηκε η φυσα του hi low boost switch ενώ καποτε στο σταρλετ το ειχα, και λειπουν καλωδια από την φυσα διάγνωσης οποτε αυτή δεν υπαρχει πλεον δλδ δεν μου δουλευει. Ξερω τι θελει αλλα βαριέμαι...
Για το στροφομετρο αστα, μου ειχε κανει άλλη βλακεια το σημα δεν ερχοταν μπροστα, ειχα βρει καντραν με του GT το στροφομετρο και δεν δουλευε, τελικα μου εδωσε άλλο αυτος που το πηρα και εφτιαξα και δευτερο και με εξωτερικο καλωδιο το σημα μεσα μπορεις να δεις εχω οδηγο εδώ :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21554
μεχρι τοτε ειχα βαλει εξωτερικο.

Οσον αφορα μηχανικα θελει κατασκευή και downpipe γιατι επειδή εχουμε από κατω γεφυρα ότι υπαρχει για το starlet δεν κανει + ότι θες από κατω αλλον καταλυτη γιατι ο μαμα του starlet είναι και downpipe!
Eπισης εμενα την αντλια υδραυλικου μου αφησε την μαμα και δεν ειχε τον τεντωτηρα γιατι δεν εμπαινε, πρεπει να μπει του 4EFTE!
Εχω κανει πατεντα για να εχω τεντωτηρα.
Την ντιζα γκαζιού την αφησε πολύ μακρια και ένα βραδυ εφυγε από πανω, πατεντα και εδώ για να πιασει σωστα.
Για να αφησεις το μαμα ιντερκουλερ από πανω πρεπει να κανεις αεραγωγο στο καπο, αλλιως βαζεις άλλο.
Εγω τα ειχα φτιαξει μονος μου και το ειχα κατεβασει το μαμα μπροστα.
Για 10 χρονια και στην corolla το μαμα ειχα μπροστα και μετα πηρα άλλο και σωληνώσεις αλουμινιου με κολαρα σιλικόνης και τα εφτιαξα.
Αυτά δεν θυμαμαι κατι άλλο τωρα.

Πιστευω αν είναι ενας σωστος μαστορας ειτε μηχανικος είναι, ειτε ηλεκτρολόγος να ξερει να τα κανει σωστα και ολοκληρωμένα, οποτε στον πελατη μπορει να μην εχει αναφερει καν αυτά που λεω εγω τωρα.
Εγω εμπλεξα με αποτέλεσμα να καθομαι μονος μου να ασχολουμε και να τα φτιαχνω.

Ηλεκτρολογικη τιμη 900 ευρω όπως και να εχει είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΚΤΟΣ αν στην τιμη περιλαμβάνεται και ΟΛΟΚΛΗΡΗ η πλεξουδα του 4EFTE, το διευκρινησες αυτό? εχεις το μοτερ εσυ? γιατι ολοκληρη κομπλε είναι και σπανια και πανακριβη.
Μαλιστα γνωστος ηλεκτρολόγος μου προτεινε να του βρω εγω άλλη ολοκληρη να μου τα κανει από την αρχη, δεν εκανα καν τον κοπο να ρωτησω τιμη...του ειπα ότι δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπληρωσω πραγματα που εχω ηδη πληρωσει.

Τελος σχετικα με το 6ταχυτο σασμαν δεν εχω ακουσει καλα λογια σχετικα με το 4EFTE, προσωπικα δεν το εχω δοκιμασει δεν μπορω να εκφερω αποψη.
Παντως ειχα του ep82 GT το C52 και τωρα μαμα C150 από 2E-E (starlet ep82) που είναι το ιδιο με το μαμα της Ε11 4ΕFE και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ διαφορα που εχει είναι ότι είναι πολύ κοντη η 1η ταχυτητα και με ενοχλεί αλλα τι να κανω…
εκτος ότι το ξερω από την οδηγηση, τα ιδια λεει και το wikipedia και οπου αλλου εχω δει. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission
Aν ξερεις ποιο φοραει η G6 μπορεις να κανεις συγκριση με το μαμα C150 5ταχ. ή του GT το C52.

AAA! θες και την βαλβιδα ρελαντί A/C παει χωρια! εμενα δεν την ειχε βαλει και όταν εβαζα A/C επεφταν πολύ κατω οι στροφες!
προσοχή αυτή είναι του 4EFTE, στην corolla παιζει αλλιως ο μαμα κομπρεσορας, αν μπει του 4EFTE χρειαζεται!

SORRY για το τεραστιο ποστ αλλα ηθελα να εχεις μια ποιο ολοκληρωμενη αποψη εκτος από τα ηλεκτρολογικα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-08-19 στις 12:41.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
αλλαγη μοτερ panos_z Ειμαι νεος 11 21-12-10 13:04
Αλλαγη μοτερ απο 4ΖΖ σε 1ΖΖ davarisx TOYOTA COROLLA 111(G6) 75 16-12-10 21:11
Αλλαγη μοτερ... nikos_adamo ΦΟΡΟΥΜ 72 08-09-10 23:47
αλλαγη μοτερ jimmo TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 18-10-09 14:07
Μοτερ analyst78 TOYOTA COROLLA E 12 11 07-02-07 13:03



Page generated in 0,18417192 seconds (82,99% PHP - 17,01% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)