Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-02-19, 11:21
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μπορεί να λέμε το ίδιο πράγμα, μπορεί και όχι όμως.
Αν η διαφορά είναι κάτι που το παρατηρείς τώρα, τότε αξίζει να το ψάξεις.

Προσωπικά θα κοιτούσα όλα τα ηλεκτρολογικά, ακόμα και μπαταρία/δυναμό, μετά πίεση αντλίας βενζίνης, πολλαπλασιαστές και γενικά ότι έχει σχέση με την ανάφλεξη.

Αν ήταν μπεκ θεωρώ πως θα είχες πολύ πιο συχνό πρόβλημα.

Κάνε και μια αλλαγή μπουζί, ίσως κάποιο έχει λάθος διάκενο και επηρεάζει αυτό.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 01-02-19, 15:40
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman Εμφάνιση μηνυμάτων
Κάνε και μια αλλαγή μπουζί, ίσως κάποιο έχει λάθος διάκενο και επηρεάζει αυτό.
...και εγώ θα ξεκινούσα το "ψάξιμο" από τα μπουζί.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 01-02-19, 18:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, και εγω θα συμφωνησω πρωτα για τον καθαρισμο μπεκ που στο κατω κατω ουτε αχρειαστος ειναι, ουτε πεταμενα λεφτα θα ειναι, οποτε κατι δεν χανουμε να το κανουμε.
και φυσικα καλο θα ειναι αλλαγη μπεκ και εφοσον με αυτα τα 2 δεν γινει τιποτα τοτε το ψαχνουμε παραπανω.
Αυτο το κομπιασμα σε χαμηλες μου το εκανε το μαμα μοτερ στο starlet ep82 το 2E-E 12V δλδ, αλλα τελικα εβαλα για διαφορους λογους το 4EFTE αυτο δλδ που τωρα εχω στην Ε11 και ετσι δεν ασχοληθηκα καν.
Οταν ομως τοτε ρωτουσα μηχανικους ολοι μου προτειναν να παω να καθαρισω τα μπεκ κατι που ποτέ τελικα δεν εγινε. Μετα το μοτερ πουληθηκε.

Επισης στο δικο μου τωρα πριν μερικους μηνες για τον λογο οτι εχω προβληματα με θερμοκρασιες, ξηλωσα και καθαρισα καλα ολο το σωμα της πεταλουδας (ειναι υδροψυκτη), αλλαχτηκε και η φλαντζα της με νεα και ειδα σημαντικη διαφορα, επισης καθαρισα τα μπεκ εξωτερικα και την μπεκιερα και αλλαξα ολα τα λαστιχα των μπεκ.
Το καθαρισμα των μεταλλικων μερων εγινε με σπρευ καρπυρατερ και ειδα πολυ μεγαλη διαφορα στο γκαζι μετα και χωρις να εχω καπου κομπιασματα απο πριν.
και εγω δεν εχω καθαρισει τα μπεκ ποτε επισης, γιατι πρεπει να μεινω χωρις αμαξι, αλλα εχω μια τετραδα μαμα και θα δω αν μπορουν να γινουν τραμπα για λιγο.
Επισης αλλαγη φιλτρου βενζινης αν δεν εχει γινει ηδη επιβαλλεται.

Το καθαρισμα πεταλουδας με τι τροπο εγινε? καθαρισμα με σπρευ στην πεταλουδα μονο, η λυσιμο ολη και καθαρισμα παντου?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-02-19, 21:37
shristod Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-09-2008
Μηνύματα: 30
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
shristod έχει φοβερή αύρα shristod έχει φοβερή αύρα
Καλησπέρα, για τα μπουζί που λέτε, τα άλλαξα πριν από 15.000 στο προηγούμενο service, αν είχαν λάθος διάκενο δε θα το έκανε από την αρχή? Κάπου στις 14.000 μετά το service ξεκίνησε. Θα τα αλλάξω όμως όταν το πάω για ηλεκτρολογικό έλεγχο.

Το φίλτρο βενζίνης είναι στο τεπόζιτο, δεν έχει αλλαχθεί ποτέ, στα service μου έλεγαν να μην το αλλάξω όσο δεν έχω πρόβλημα. Σκέφτομαι ότι λογικά δεν είναι πρόβλημα αντλίας/φίλτρου, αν ήταν δε θα είχα μεγαλύτερο πρόβλημα στις υψηλές στροφές όπου έχω μεγαλύτερη κατανάλωση?

Η πεταλούδα βγήκε και καθαρίστηκε, λογικά παντού... Όταν καθαρίστηκε, είδα ότι έφυγε εκείνο το "μεγάλο" κόμπιασμα όταν άλλαζα ταχύτητα και πατούσα απότομα γκάζι.

Μάλλον όλα αυτά που λέτε τα χρειάζομαι έτσι κι αλλιώς μετά από τόσα χρόνια χρήσης, μέχρι τώρα έκανα σχολαστικά τα service αλλά μόνο αυτά και όχι προληπτικές ενέργειες, ήρθε ο καιρός, μια και σκέφτομαι να το κρατήσω κάποια χρόνια ακόμη έστω και σαν δεύτερο...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 02-02-19, 18:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, ειπα φιλτρο κρινοντας απο αυτα που εχω δει και το εχουν μπροστα! τι στο καλο δεν εχει αλλο φιλτρο??? WTF?
πολυ κακως παντως δεν εχει.
Anyway αφου τα εχεις κανει τα αλλα, τοτε θα ελεγα για αρχη που καλο σιγουρα θα κανει να καθαρισεις τα μπεκ και αν συνεχισει το ψαχνεις με ηλεκτρολογο για τα ηλεκτρικα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ο ρόλος του νερού στην αύξηση της ισχύος του κινητήρα NikiforosGT UPDATES 6 28-05-17 21:55
Πρόβλημα με στροφές ρελαντί!!!! Makis-corollag6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 30-03-16 23:18
Στροφές κινητήρα. Speed_ TOYOTA COROLLA E 12 10 02-03-12 20:19
Διαφορές στην Τελική&Στροφές!!! Ζήσης TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 26-02-10 19:35
Σκορτσαρισματα Κατα Την Επιταχυνση Με Λιγες Στροφες mechanicaf SUPPORT 38 26-09-07 19:11



Page generated in 0,20268106 seconds (80,04% PHP - 19,96% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)