καλημερα! ωραιος Γιωργο ευχαριστουμε, δεν το ειχα δει αυτο.
Οπως λεει λοιπον η ασφαλεια πολυ σωστα ειναι της αντλιας βενζινης για να μην εχουμε παρατραγουδα και οντως πρεπει να βγουν ολα τα μπεκ.
Τωρα μας μενει να παρουμε και το εργαλειο, με την 1η ευκαιρια μιας και υπαρχουν αρκετα σε πολυ χαμηλες τιμες.
Το βαζω και στην βαση
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25497
καλησπέρα, επανερχομαι στο θεμα μιας και επαθα ζημια και τελικα ειναι φλαντζα κεφαλης....
το μετρημα κανονικα θελει με κρυο μοτερ και οχι ζεστο, οσο ποιο ζεστο ειναι τα νουμερα δειχνουν μικροτερα απο οσα θα εδειχναν κανονικα.
Επισης δεν υπαρχει λογος και αναγκη να βγει καμια ασφαλεια, αρκει να βγαλουμε τις φυσες απο τα μπεκ και ολα τα μπουζι.
Την πρωτη φορα λοιπον σε 4EFTE με κρυο μοτερ ειχα 1ο 140 και ολους τους αλλους 176 που κανονικα ΔΕΝ πρεπει να εχουν ολοι το ιδιο ακριβως νουμερο! και ο πρωτος ειναι λιγο, στο τουρμπο πρεπει να ειναι 150-160 καπου εκει για καλη συμπιεση.
Την δευτερη φορα μετρησα με αλλο οργανο με ζεστο μοτερ οχι πολυ ζεστο ομως και ο πρωτος ειχε 120 και οι αλλοι τρεις ειχαν 150.
Οταν μιζαρα με ολα τα μπουζι να λειπουν ο 1ος πεταγε πανω απο το ταβανι του αυτοκινητου νερα σαν ατμο!!!
τελικα ειχε διαλυθει η φλαντζα ειδικα εκει και περνουσαν τα νερα στον 1ο κυλινδρο.
Τωρα λογικα σε 4EFE μαλλον τα νουμερα θα ειναι ποιο μεγαλα απο το 4EFTE γιατι εχει μεγαλυτερη συμπιεση εφοσον δεν ειναι τουρμπο.