Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #15  
Παλιά 14-06-17, 06:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! ωραιος Γιωργο ευχαριστουμε, δεν το ειχα δει αυτο.
Οπως λεει λοιπον η ασφαλεια πολυ σωστα ειναι της αντλιας βενζινης για να μην εχουμε παρατραγουδα και οντως πρεπει να βγουν ολα τα μπεκ.

Τωρα μας μενει να παρουμε και το εργαλειο, με την 1η ευκαιρια μιας και υπαρχουν αρκετα σε πολυ χαμηλες τιμες.

Το βαζω και στην βαση http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25497

καλησπέρα, επανερχομαι στο θεμα μιας και επαθα ζημια και τελικα ειναι φλαντζα κεφαλης....
το μετρημα κανονικα θελει με κρυο μοτερ και οχι ζεστο, οσο ποιο ζεστο ειναι τα νουμερα δειχνουν μικροτερα απο οσα θα εδειχναν κανονικα.
Επισης δεν υπαρχει λογος και αναγκη να βγει καμια ασφαλεια, αρκει να βγαλουμε τις φυσες απο τα μπεκ και ολα τα μπουζι.

Την πρωτη φορα λοιπον σε 4EFTE με κρυο μοτερ ειχα 1ο 140 και ολους τους αλλους 176 που κανονικα ΔΕΝ πρεπει να εχουν ολοι το ιδιο ακριβως νουμερο! και ο πρωτος ειναι λιγο, στο τουρμπο πρεπει να ειναι 150-160 καπου εκει για καλη συμπιεση.
Την δευτερη φορα μετρησα με αλλο οργανο με ζεστο μοτερ οχι πολυ ζεστο ομως και ο πρωτος ειχε 120 και οι αλλοι τρεις ειχαν 150.
Οταν μιζαρα με ολα τα μπουζι να λειπουν ο 1ος πεταγε πανω απο το ταβανι του αυτοκινητου νερα σαν ατμο!!!
τελικα ειχε διαλυθει η φλαντζα ειδικα εκει και περνουσαν τα νερα στον 1ο κυλινδρο.
Τωρα λογικα σε 4EFE μαλλον τα νουμερα θα ειναι ποιο μεγαλα απο το 4EFTE γιατι εχει μεγαλυτερη συμπιεση εφοσον δεν ειναι τουρμπο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 28-08-18 στις 12:31.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
TEST DRIVE IS-F COROLLA TS COMPRESSOR ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 06-10-08 18:46
Test υποσυνείδητου nikoskon OFF TOPIC 5 11-06-07 16:48
Verstappen to test for Spyker? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 13-05-07 13:21
Xαλαζοcrash-test leon74 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 31-07-04 22:02



Page generated in 0,29710698 seconds (84,95% PHP - 15,05% MySQL) with 53 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:37.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)