Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 13-06-17, 19:49
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
δεν ειπα αυτο εγω, λεω οτι εχει μεσα στους κυλινδρους θα πεταχτει απεξω απο την τρυπα εφοσον μιζαρεις ανοιγοκλεινουν οι βαλβιδες.
Γιαυτο βγαζεις την ασφαλεια για να μην ψεκαζει βενζινη φυσικα και με οτι αυτο συνεπαγεται.
Δεν ειδα στα βιντεος να δειχνει οτι βγαζουν μπουζι απο την αρχη μονο μπουζοπιπα. Λογικα μπουζι βγαζεις στο καθενα που πας να βαλεις τον ανταπτορα για το μανομετρο.
Εσυ τα ειχες βγαλει απο την αρχη ολα? αν ναι δεν σου πεταγε τπτ στα αλλα οταν μιζαρες απεξω?
να μου πεις και τι να πεταξει σιγα!
Απάντηση με παράθεση
α
  #12  
Παλιά 13-06-17, 19:58
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
α

αμα γκουγκλαρεις το κωδικο απ τα μπουζι που φορας, βρισκεις το σπειρωμα...υπαρχουν πινακες της καθε εταιρειας.
8.5 και 9.6 πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης δεν ειναι???
Τα vvt-i νομιζω πρπει να εχουν 11 και τα vvtl-i μαλλον 12
Αλλα γι αυτο ειναι ψοφια τα vvt στις χαμηλες και βαρανε και πυρακια...
Πρεπει να τα ξεσκισεις στις 7000 στροφες για να βγαλουν δυναμη...
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 13-06-17, 20:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Για τον 4EFTE εδω και χρονια ξερω οτι εχει 8,5 για τα ατμοσφαιρικα ομως ειχα την εντυπωση οτι ειναι πανω απο 10 κατι.
Τα τουρμπατα μοτερ εχουν χαμηλη συμπιεση ειναι λογικο αυτο.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 13-06-17, 21:42
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν μιλάω για μπουζί από παπάκια η μπουζί από αλυσοπρίονα.
Σχεδον σε ολα τα ΙΧ είναι στάνταρ τα πάσα.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 13-06-17, 22:04
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ειναι και γιαυτο και τα εργαλεια εχουν μεσα ανταπτορες http://www.getatool.gr/eidika-ergaleia.html?p=39
σε πολλα να ειναι ιδια ναι, αλλα δεν ειναι σε ολα τα ιδια.
Για τον ιδιο λογο εχει και διαφορα μπουζοκλειδα, διαφορετικο σπειρωμα απο κατω, διαφορετικο κεφαλι απο πανω.

Μαλιστα μου φαινεται οτι στο παλιο μου μοτερ στο starlet ep82 δλδ στο 2Ε-Ε που ηταν 12V με εναν εκκεντροφορο και ωστηρια ειχε διαφορετικης διαμετρου μπουζι σε σχεση με το 4EFE-FTE.

βρηκα και αυτο ενδιαφερον αλλα και σχετικο http://www.akritidis.com/index2.php?...emart&Itemid=3

αμα χαλασουμε κανα σπειρωμα να ξερουμε πως να το φτιαξουμε

και εδω ενδιαφερον τεχνικα πραγματα ειδικα σελιδα 11 λεει αυτο που θελαμε να δουμε για τα σπειρωματα http://beru.federalmogul.com/sites/d...-_gr_lores.pdf

μιας και ειναι τελειο το pdf το εβαλα και εδω να υπαρχει : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25496

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-06-17 στις 22:22.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 14-06-17, 00:50
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
http://corollacompressiontest.blogsp...sion-test.html
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 14-06-17, 07:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! ωραιος Γιωργο ευχαριστουμε, δεν το ειχα δει αυτο.
Οπως λεει λοιπον η ασφαλεια πολυ σωστα ειναι της αντλιας βενζινης για να μην εχουμε παρατραγουδα και οντως πρεπει να βγουν ολα τα μπεκ.

Τωρα μας μενει να παρουμε και το εργαλειο, με την 1η ευκαιρια μιας και υπαρχουν αρκετα σε πολυ χαμηλες τιμες.

Το βαζω και στην βαση http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25497

καλησπέρα, επανερχομαι στο θεμα μιας και επαθα ζημια και τελικα ειναι φλαντζα κεφαλης....
το μετρημα κανονικα θελει με κρυο μοτερ και οχι ζεστο, οσο ποιο ζεστο ειναι τα νουμερα δειχνουν μικροτερα απο οσα θα εδειχναν κανονικα.
Επισης δεν υπαρχει λογος και αναγκη να βγει καμια ασφαλεια, αρκει να βγαλουμε τις φυσες απο τα μπεκ και ολα τα μπουζι.

Την πρωτη φορα λοιπον σε 4EFTE με κρυο μοτερ ειχα 1ο 140 και ολους τους αλλους 176 που κανονικα ΔΕΝ πρεπει να εχουν ολοι το ιδιο ακριβως νουμερο! και ο πρωτος ειναι λιγο, στο τουρμπο πρεπει να ειναι 150-160 καπου εκει για καλη συμπιεση.
Την δευτερη φορα μετρησα με αλλο οργανο με ζεστο μοτερ οχι πολυ ζεστο ομως και ο πρωτος ειχε 120 και οι αλλοι τρεις ειχαν 150.
Οταν μιζαρα με ολα τα μπουζι να λειπουν ο 1ος πεταγε πανω απο το ταβανι του αυτοκινητου νερα σαν ατμο!!!
τελικα ειχε διαλυθει η φλαντζα ειδικα εκει και περνουσαν τα νερα στον 1ο κυλινδρο.
Τωρα λογικα σε 4EFE μαλλον τα νουμερα θα ειναι ποιο μεγαλα απο το 4EFTE γιατι εχει μεγαλυτερη συμπιεση εφοσον δεν ειναι τουρμπο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 28-08-18 στις 13:31.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
TEST DRIVE IS-F COROLLA TS COMPRESSOR ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 06-10-08 19:46
Test υποσυνείδητου nikoskon OFF TOPIC 5 11-06-07 17:48
Verstappen to test for Spyker? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 13-05-07 14:21
Xαλαζοcrash-test leon74 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 31-07-04 23:02



Page generated in 0,14875698 seconds (80,31% PHP - 19,69% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:34.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)