Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-04-17, 18:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos gtcc Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια αλλη λυση ειναι να μπουν τα μαμα ελατηρια χαμηλωματος απο το ts facelift. Δν ξερψ αν λεμε τα ιδια. Αρα για τα απεξ θα λεγες οχι και εσυ στα μαμα αμορτισερ ε? Και εγω αυτο πιστευω.
Οσο για την πιεση λαδιου δν ειναι χρησιμη για τα μοτερ του τς? Για wideband δν δινω τοσα λεφτα και ειδα στην ατμοσφαιρα!
Δεν γνωριζω απο ΤS.
Για μαμα αμορτισερ γενικα το χαμηλωμα δεν ειναι καλο, τα σκοτωνει γρηγορα και βαρανε και πολυ αυτο ξερω.
Για την πιεση λαδιου οχι τοσο δεν ειναι χρησιμη, σε καλα μοτερ ειδικα φτιαγμενα ειναι, απλα μου εχουν πει διαφοροι μηχανικοι οτι επειδη θελει καποια βαλβιδα και εξεχει μες την μεση μπορει να γινουν διαφορα "ατυχηματα" να εχεις διαρροες και παει το μοτερ μετα. Και απο τοτε σκιαχτηκα και δεν εβαλα ποτε.
Το wideband για μενα ειναι τρομερα χρησιμο. Ειδικα σε turbo moter που εχω εγω. Το θεωρω το 2ο ποιο χρησιμο οργανο μετα απο το μπαρομετρο.
Εχω και βολτομετρο σε ψηφιακη οθονη πλεον γιατι εχω και αναλογικο οργανο στην ακρη απο παλιοτερα.
Και αυτο το θεωρω επισης χρησιμο. Το δικο μου εχει και ενδειξη χαμηλης μπαταριας και ηχητικο σημα. Και την δειχνει με μπαρες κτλ.
Βεβαια ψηφιακο βολτομετρο εχει και ο πυκνωτης αλλα εκει που ειναι δεν μπορω να τον βλεπω ανα πασα στιγμη.
Παντως για λαδια ποιο σημαντικο κρινω την θερμοκρασια λαδιου παρα την πιεση για οργανο. Αμα υπαρχει προβλημα με την πιεση αναβει και η ενδειξη στο ταμπλο απο την βαλβιδα που εχει μπροστα. Την θερμοκρασια ομως δεν την βλεπουμε. Και τουλαχιστον σε τουρμπο μοτερ (λεω για μενα) θα μου ηταν χρησιμο να την εβλεπα μιας και τα λαδια περνανε απο την τουρμπινα και γινονται σαγανακι.
Βεβαια το ιδιο μπορω να πω για το νερο και τα καυσαερια και στο τελος θα εχω ενα ταμπλο σαν απο διαστημοπλοιο της ΝΑΣΑ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Τωρα ο καθενας πρεπει να κρινει αναλογα τις αναγκες του και τι μοτερ εχει και τι θελει ποιο πολυ να βλεπει και να βαλει το αναλογο οργανο.
Γιατι πολλα ειναι ωραια να εχουμε αλλα δεν γινεται να εχουμε 10 οργανα μπροστα μας.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-04-17 στις 18:36.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-04-17, 15:51
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την πιεση λαδιου οχι τοσο δεν ειναι χρησιμη...
Παντως για λαδια ποιο σημαντικο κρινω την θερμοκρασια λαδιου παρα την πιεση για οργανο. Αμα υπαρχει προβλημα με την πιεση αναβει και η ενδειξη στο ταμπλο απο την βαλβιδα που εχει μπροστα.
Sorry, αλλά διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ. Η σωστή πίεση ελαίου ενός κινητήρα, είναι η σημαντικότερη συνθήκη για την καλή - ασφαλή λειτουργία και μακροβιότητα αυτού. Άρα, ο έλεγχός της κρίνεται απαραίτητος και γι' αυτό, όλα τα αυτ/τα είναι εφοδιασμένα με αυτό λαμπάκι μειωμένης πίεσης.
Μόνο που...όταν πια ανάψει αυτό το λαμπάκι, το μοτέρ έχει ήδη "πάει περίπατο"!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-04-17, 16:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, δεν συμφωνω, το ιδιο μπορουμε να πουμε και για τις αναλογιες καυσιμου σε "φτιαγμενα" ομως αμαξια, και το καυσιμο αμα ειναι λαθος απο πειραγματα κτλ μπορει να παει το μοτερ περιπατο.
Οπως ειπα ο καθενας κρινει τι του χρειαζεται περισσοτερο, δυστυχως δεν γινεται να τα εχουμε ολα. Θα επρεπε να εχουμε ενα ταμπλο αεροπλανου κατι.
Προσωπικα για μενα και για το δικο μου μοτερ δεν το θεωρω τοσο σημαντικο οπως η αναλογια καυσιμου και το μπαρομετρο.
Αν ελεγχουμε το μοτερ μας και ξερουμε σε τι κατασταση ειναι και αν καιει λαδια, ή χανει τοτε δεν εχουμε προβλημα για να θελουμε τετοιο οργανο, αυτο το βαζουν σε πειραγμενα μοτερακια κανονικα.
Επισης η ενδειξη πιεση λαδιου στο καντραν αμα αναψει ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ! δεν ειναι λαμπακι βενζινης να κανουμε και καμια 20αρια χλμ και βαλε.
Φυσικα δεν λεω οτι δεν θα ηταν καλο να εχουμε, αλλα το ιδιο ισχυει με πολλα αλλα οργανα ακομα.
Επειδη το εχω παθει στο προηγουμενο αμαξι μου που εκαιγε λαδια πολλα, το μοτερ φυσικα και δεν πηγε περιπατο.
Απλα οταν αναψε ετυχε βεβαια να εχει κοντα βενζιναδικο σε λιγα μετρα και γεμισα τα λαδια και ολα καλα.
Το ιδιο ισχυει και αμα βαρεσει η θερμοκρασια νερου τερμα, ποσοι και ποσοι δεν σταματανε αμεσως ή δεν το ειδαν και μερικα χλμ μετα εχουν ηδη καψει φλατζα! και ξερω τετοιες περιπτωσεις.

Και εχω μια απορια τωρα για το οργανο αυτο, δεν γινεται να παρει σημα απο το καλωδιο της υπαρχουσας βαλβιδας πιεσης λαδιου?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-04-17 στις 16:57.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αμορτισερ Billtsport Corollaclub On Line Store. 1 25-07-19 06:49
Ε12=Ε15 (Aμορτισερ)????? kostas auris TOYOTA AURIS 1 19-10-11 21:03
ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΖΖΕ111 mspant TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 29-06-10 18:05
αμορτισερ. dexter_ TOYOTA COROLLA T-SPORT 3 23-09-09 00:44
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΕΜΗΣ TOYOTA COROLLA 111(G6) 24 13-08-08 23:09



Page generated in 0,21565509 seconds (80,04% PHP - 19,96% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)