Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-01-17, 15:11
Το avatar του χρήστη mixalhs_23
mixalhs_23 Offline:
 
Εγγραφή: 24-09-2009
Περιοχή: KAVALA
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 261
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
mixalhs_23 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οποτε η μοναδικη λυση ειναι να τραβηχτει νεο καλωδιο. Με αυτη τη $%$% πεδευομουνα ποσο καιρο επειδη καποιος εκανε την βλακεια....
και εγω το ειχα και ετοιμο επειδη ειχα βαλει πριν εξωτερικο στροφομετρο.
Έτσι είναι φίλε Νικηφορε και δούλεψε και το μαμά μου το κατραν τζάμπα πήγα και αγόρασα κατραν από G6R. Πλέον πένα γιατί θέλω να το βάλω και στην δυναμομετρηση.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-01-17, 21:55
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs_23 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έτσι είναι φίλε Νικηφορε και δούλεψε και το μαμά μου το κατραν τζάμπα πήγα και αγόρασα κατραν από G6R. Πλέον πένα γιατί θέλω να το βάλω και στην δυναμομετρηση.
κατσε το μαμα γιατι δουλεψε? το προβλημα με το στροφομετρο υπαρχει οταν εχουμε πχ μοτερ με διανομεα και μετα βαζουμε με διπλους πολλαπλασιαστες ή το αναποδο. Γενικα το προβλημα αυτο ειναι δεν συνεργαζεται δλδ το σημα.
Εμενα το μαμα δεν δουλευει ετσι κι αλλιως δλδ.
Στην δικια μου περιπτωση ειχα με διπλους πολλαπλασιαστες + ματι στον στροφαλο (4ΕFE) και με 4EFTE εχει διανομεα, οταν εχει διανομεα δεν εχει και ματι στον στροφαλο επειδη ο διανομεας περνει κινηση απο τον εκκεντροφορο και ετσι αναγνωριζει τις στροφες του κινητηρα. Εχει μεσα στον διανομεα κατι αντιστοιχο δλδ.
Και τα 2 μοτερ και αυτο που ειχες και αυτο που εχεις εχουν το ιδιο πραγμα? αν ειναι ετσι γιαυτο παιζει και το μαμα στροφομετρο.
Δεν μπορει το ιδιο μαμα στροφομετρο να παιζει και στα 2 μοτερ εαν δεν εχουν τον ιδιο τροπο για τα ρευματα στα μπουζι.
Εκτος αν ειναι πειραγμενο και εχει καμια πατεντα, εχω ακουσει οτι γινεται καποια ηλεκτρονικη πατεντα με εξαρτημα ή μικρο κυκλωματακι, εχω φαει τον τοπο και δεν εχω βρει τιποτα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-01-17 στις 22:02.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-01-17, 16:36
Το avatar του χρήστη mixalhs_23
mixalhs_23 Offline:
 
Εγγραφή: 24-09-2009
Περιοχή: KAVALA
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 261
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
mixalhs_23 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ξέρω τι να σου πω φίλε Νικηφορε. Εγώ να φανταστείς έβαλα επάνω κατευθείαν το καντράν από το G6r του δίνω την εντολή και δούλεψε κατευθείαν. Λέω τέλεια θα αλλάξω τα στροφομετρα και θα είναι οκ. Αλλά μπήκα στον πειρασμό να δοκιμάσω και το μαμά για να μην κάθομαι και κάνω όλοι αυτή την αλλαγή και μόλις το έβαλα επάνω δούλεψε. Και τα αφτιά μου γελουσαν. Τώρα δεν ξέρω πως έγινε αυτό. Το μαμά μου μοτέρ είναι με πολλαπλασιαστες 4zz ενώ το 4age20v οχι. Δεν ξέρω να σου απαντήσω. Όσο αφορά αυτό που λες με κάποια ηλεκτρονική πατέντα την κάνουν με ένα (ΤΡΙΜΕΡ 100) το συνδέουν στην φισα του στροφομετρου στο μαύρο καλώδιο του δίνουν την εντολή από το igniter και γείωση. Το κακό με αυτήν την πατέντα είναι ότι στα ψηλά ίσως το στροφομετρο να κάνει χαζά (ανεβοκατεβασματα). Βάζω και μια φωτογραφία που την έστειλε κάποιος ηλεκτρολόγος από Αθήνα για να με βοηθήσει στο πρόβλημα μου αλλά δεν χρειάστηκε να κάνω την συγκεκριμένη πατέντα.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  received_235632956864118.jpg
Εμφανίσεις:  17
Μέγεθος:  134,0 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-01-17, 15:08
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, Μιχάλη ευχαριστω για την φωτογραφια εψαχνα καιρο να βρω πως το κανουν, δεν ειναι ομως καθολου αξιοπιστο αυτο βεβαια. Το τριμμερ ειναι ποτενσιομετρο στην ουσια οποτε ειναι μεταβλητη αντισταση. Κατι ειχα ακουσει οτι καπως ετσι γινεται και θελει ψαξιμο σε ποια ρυθμιση μεταβολης θα παιζει καλυτερα.
Δεν ξερω πως παιζει το δικο σου τι να πω, κανονικα δεν γινεται, το δικο μου το μαμα πχ δεν παιζει. Εχω ακομα την πλακετα στροφομετρου. Αλλα σκετη γιατι ειχα κανει ενα δευτερο καντραν το δικο μου που εχω τωρα με μαμα επενδυσεις και ειχα πουλησει το αλλο με τις λευκες γιατι δεν μου αρεσαν τα χρωματα και τα κοψιματα που ειχε.

Μου φαινεται καποια στιγμη θα το δοκιμασω την πλακετα την μαμα που εχω αφου εχω ετοιμα τα παντα (οταν φτιαξει ο καιρος).
Αν και φυσικα δεν θελω να βαλω την μαμα γιατι τωρα εχω και turbo meter (απο τον map sensor) στο στροφομετρο, αλλα για την ιστορια και απο περιεργεια.
Οσον αφορα το τριμερ κατι μου ειχε πει αυτος που μου εκανε την μετατροπη αλλα επειδη τα διπλα σηματα (για διπλους πολλαπλασιαστες δλδ) τα κανεις σε ενα πρεπει το τριμερ να μειωσει το σημα, επειδη ειναι μεταβλητη αντισταση θελει δοκιμες να το πετυχεις. Και πως θα ξερεις οτι δειχνει σωστες στροφες? και μου ειχε πει οτι δεν εχει αξιοπιστια καθολου.
Γινεται και με καποιο κυκλωμα αλλα δεν εχω βρει τιποτα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 26-01-17 στις 06:38.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Η 5η ταχύτητα γυρίζει στην νεκρά με γκάζι! NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 02-10-16 17:21
Στροφόμετρο με οικονομόμετρο led βοήθεια? supermanboy TOYOTA COROLLA E*101 54 04-06-12 23:17
Corolla EE111 turbo (4E-FTE) και στροφόμετρο NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 117 28-01-12 20:26
Στροφόμετρο Starlet GT σε Corolla EE111 4E-FTE how to NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 22-05-11 19:31
Αλλαγή πλαστικού που καλύπτει κοντερ στροφόμετρο giorgosvet TOYOTA COROLLA E 12 11 02-12-10 13:27



Page generated in 0,23117208 seconds (81,54% PHP - 18,46% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)