Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Τζόγος διαφορικού και διαροή βαλβολίνης
  #1  
Παλιά 29-08-16, 21:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τζόγος διαφορικού και διαροή βαλβολίνης

Καλησπέρα, δυστυχώς την Παρασκευή που άλλαξα λάδια στο αμάξι είδα πως τα ημιαξόνια στην άκρη που μπαίνουν στο διαφορικό είναι μούσκεμα απο βαλβολίνες! ήξερα εδώ και καιρό για τον τζόγο αλλά δεν υγραίνονταν. Εβγαλα και βιντεο να δειτε τον τζογο https://www.youtube.com/watch?v=XHcR...ature=youtu.be
Bαζω και μερικες φωτος ποιο κατω.

Τα ερωτηματα τωρα :

1. Το σασμαν που εχω πανω στο 4EFTE ειναι του Starlet GT ep82 πιστευω οτι ειναι το C52. Εχω καβατζα και το μαμα σασμαν απο το starlet ep82 δλδ απο το μοτερ το ατμοσφαιρικο 2Ε-Ε που πιστευω οτι ειναι το C150.
Περισσοτερα εδω : https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission#C52
και https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota...nsmission#C150
Πως μπορω να ειμαι 100% σιγουρος ποιο ειναι το καθε σασμαν?
οταν το ανοιξαμε το πλαινο καπακι οπως δειχνω εδω με φιλο μηχανικο για επισκευη της 5ης http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=23800&page=2
μετρησαμε τα δοντια στα γραναζια και ειδαμε οτι και αυτο που εχω του 4EFTE αλλα και το μαμα του ep82 εχει ιδιο αριθμο γραναζιων.
Επισης εκεινο το σασμαν δεν ειχε σπασει οπως νομιζα τοτε το 2007!!! αλλα ειχε απλα κολλησει ο επιλογεας! και εγω πηγα και αγορασα του GT!
2. Τι να κανω να επισκευασω αυτο που εχω πανω ή να βαλω απλα του ατμοσφαιρικου? να γλιτωσω πολλα ευρω? υποψην οτι οταν το ειχαμε δει τοτε με την 5η ειδαμε οτι εχουν τζογο και οι 2 αξονες πρωτευον και δευτερευον! οποτε πιθανως να μην ειναι μονο το διαφορικο το προβλημα! επισης εχει προβλημα η 3η του πιθανως στο συχρονιζε της.
Ο μηχανικος χωρις να ανοιξει το αλλο εκτος την 5η και οπιστεν που ειδαμε, λεει οτι ειναι οκ και να το βαλουμε πανω.
Με την ευκαιρια να αλλαχτει και ο δισκος γιατι οπως λεω εδω εχει αρχισει να ψιλοπατιναρει με τα πολλα τουρμπισματα http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=25121&page=2 εχει και σχεδον 100.000χλμ απο το 2007 και αυτος ειναι πανω. Τοτε που μπηκε το σασμαν δλδ.

Σε περιπτωση που τα σασμαν ειναι το C52 και C150 οπως βλεπουμε εχει μονο ποιο κοντη 1η του ατμοσφαιρικου ενω ακομα και το final ratio ειναι ιδια! οπως και ολες οι αλλες ταχυτητες.
Μπορει ο φιλος να αλλαξει τα γραναζια αλλα θελουν ανοιγμα και τα 2 οποτε και χρονο θα φαω και παραπανω χρηματα.

και τελος αμα το καθυστερησω και αλλο ακομα επειδη κραταει ο δισκος και τωρα εχω αλλα θεματα στην μεση και δεν ειμαστε large με τα χρηματα, τι θα γινει υπαρχει φοβος να σκορπισουν οι βαλβολες στον δρομο με κινδυνο και για μενα αλλα και για αλλα αυτοκινητα? ξερει κανεις?
Ξεχασα τελος να πω οτι τους κραδασμους απο τα ημιαξονια που παιζουν τους νιωθω απο μεσα στο αμαξωμα, αλλα και στην εκκινηση βαρανε ντουκ ντουκ λες και εχω κομμενη βαση μηχανης που δεν ειναι καμια τσεκαρισμενο.

Στο βιντεο, ειχα την ροδα απο την πλευρα οδηγου στον αερα και κουνουσα εκεινη και φαινοταν τοσο πολυ ο τζογος.
Να πω πως δοκιμασα στο micra του πατερα μου που ειναι του 1997 με κατω απο 70000χλμ (δεν το κουναει πολυ) και δεν ειχε τζογο ουτε καν! απολυτως τιποτα.
Δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικος ο παραμικρος τζογος δλδ να παιζουν τα ημιαξονια μεσα στο διαφορικο!

Ρωταω αν εχει τυχει σε κανεναν, ή αν ξερει κατι παραπανω απο εμπειρια κτλ.

ΕDIT : Σήμερα ρωτησα τον μηχανικο μου, ειπε οτι μπορει και να χυθει βαλβολινη αμα μεγαλωσει και αλλο ο τζογος, αλλα και οτι αμα μεγαλωσει ο θορυβος μπορει να σταματησει να μεταδιδεται η κινηση οποτε μενεις....
με λιγα λογια λεει οτι δεν ειναι πολλα ακομα τα ψωμια του.
Το παραξενο ειναι οτι τσεκαρα με τα δακτυλα τις φωλιες των ημιαξονιων στο σασμαν που εχω εκει περα στην ακρη και εχουν τζογο και εκεινες! δεν ξερω ομως αν ειναι πολυ ή λιγο.
Συμφωνα με τα βιβλια των μηχανικων αυτοκινητων που εχω αρκετα ενα μικρο πρεπει να εχει αλλα ειναι λιγα mm.
Για οποιον ενδιαφερεται παει εδω http://www.pi-schools.gr/lessons/tee/mechanical/ κατεβαζει το συστηματα αυτοκινητων Ι εργαστηριακος οδηγος στην σελιδα 92 λεει για το ποσο πρεπει να ειναι.
Οπως θα δειτε εκει που τα λεει αλλα και στο toyodyi http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199...MNKW_4301.html υπαρχουν ρυθμιστικες ροδελες και μπορουμε να φερουμε τον τζογο στα σωστα επιπεδα!!! το θεμα ειναι οτι για να γινει αυτο πρεπει το διαφορικο να γινει μπιλιες με πολυ μεγαλο κοστος!!!

Σημερα σε μια ερευνα αγορας απο το car.gr ειδα οτι σασμαν ατμοσφαιρικων 1300αρια δλδ 2E-4E εχει απο 100-150 ευρω το πολυ ενω απο 4ΕFTE κατω απο 200.....οποτε σιγουρα δεν λεει η επισκευη απο θεμα κοστους αλλα και χρονου.

Βασικα ελεγα να αλλαζα μονος μου (με αλλο ενα ατομο για βοηθο) σασμαν-δισκο-πλατο-ρουλεμαν θεωρητικα ξερω αλλα στην πραξη δεν το εχω κανει. Για εργατικα το πολυ 150 ευρω με βαλβολινες μαζι δεν αξιζει το ρισκο.
Μπορει να μου τυχει κατι αλλο πχ φθαρμενο βολαν, οπως εγινε οταν ο 4EFTE ηταν στο starlet gt και αλλαχτηκε με αλλο μεταχειρισμενο και να μην μπορω να κανω κατι στο εξοχικο που θα ειμαι + οτι αμα χαλασω κατι αλλο που θα βρω εκει εξαρτηματα Σαββατοκυριακο?

Bρηκα και αυτο το service manual αν και για το C59 σασμαν ειναι ιδια η διαδικασια για ολα τα C....http://www.tcorolla.net/overhaul-1203.html
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160826_195236.jpg
Εμφανίσεις:  20
Μέγεθος:  63,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160826_195225.jpg
Εμφανίσεις:  18
Μέγεθος:  65,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160826_195215.jpg
Εμφανίσεις:  17
Μέγεθος:  62,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160826_195206.jpg
Εμφανίσεις:  17
Μέγεθος:  68,1 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-08-16 στις 19:22.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-09-16, 05:58
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλαξεις τσιμουχες?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-09-16, 17:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλαξεις τσιμουχες?
καλησπέρα, σορρυ κιολας αλλα τι λες να μην το σκεφτηκα???? οι τσιμουχες ειναι ΜΟΝΟ για στεγανοποιηση, δεν μπορουν να μειωσουν τον τζογο στα ημιαξονια, δλδ δεν τα εμποδιζουν να παιζουν.
αυτο ειναι πολυ ευκολο το εκανα ανετα και μονος μου.
Εδω ελεγα να αλλαξω σασμαν και συμπλεκτη ειδικα τωρα που εχω παρει και μπουλονοκλειδο, αλλα και παρεα δεν εβρισκα να εχω ενα 2ο ατομο και ο καιρος δεν βοηθαει πολυ.
Στο εξοχικο ενα ΣΚ και αμα γινει καμια στραβη που θα βρω κατι που ειναι ολα κλειστα?
πχ την προηγουμενη φορα ειχε παρει το βολαν και ηθελε αντικατασταση! ο μηχανικος μου εβαλε ενα μεταχειρισμενο απο καποια ΑΕ111 1600cc.
Ο μηχανικος και φιλος μου επιμενει οτι δεν εχει σημασια καθως ο τζογος ειναι τοσο μεγαλος που παλι περνανε οι βαλβολινες.
Κατι που φαινεται εφοσον οπως εχω γραψει χτυπανε τα ημιαξονια ακουγεται σε καθε εκκινηση ή αλλαγη ταχυτητας και επισης εχω κραδασμος απο μεσα απο το κιβωτιο δεν ξερω αν ειναι το διαφορικο ή καποιος αξονας.
Παντως ειδικα το ΣΚ αυτο εδω ειχα την εντυπωση οτι θα το παρω στο χερι....
και μολις σημερα οτι αυτοι οι κραδασμοι αν βαλω νεκρα με τα ιδια χλμ δεν τους νιωθω!!! δεν μπορω να σκεφτω τι ειναι ακριβως που τους προκαλει ομως.
Πηρα το σασμαν που ειχα απο τον μηχανικο που το ειχα αφησει εκει το 2007!!!! ακομα ειχε κιτρινες βαλβολες με σκοπο να το καθαρισω γιατι ειχε γινει μαυρο! βουλωσα τρυπες το πλακωσα με το πιεστικο και με ταιντ κτλ τριψιμο και εγινε αρκετα καλο. Φωτος σε λιγο!
Επισης απο ενα παλιο μοτερ 1300 4EFE που εχω σε αθλια κατασταση απο την υγρασια εκανα μια εκμαθηση σε αλλαγη δισκου-πλατο ετσι για το γμτ.
Οπως και να εχει την Παρασκευη μπαινει το σασμαν απο το ατμοσφαιρικο σταρλετ ep82 (δλδ το C150) και το C52 (του starlet GT ep82 4EFTE) δλδ θα ανοιχτει συντομα να δουμε τι εχει παθει και αν συμφερει να επισκευαστει για να το εχω στην ακρη. Αλλιως το κραταω για ανταλλακτικα μονο.
Εννοειτε και νεο δισκο-πλατο-ρουλεμαν. Οπως ειδα τελικα το 4EFTE παιρνει απο μοντελα 1600 και 1800 της Toyota δλδ απο μερικα Carina, Celica 1600+1800 πχ TS 1800, Corolla AE111 1600, yaris 1500cc και φυσικα Avensis 1600+1800. Πολυ ψαγμενα απο γνωστα μαγαζια που πουλανε με κωδικους και Toyota.
Nα πω επισης πως σε ολα αυτα ο ιδιος δισκος εχει διαμετρο 212mm ενω στα 1300αρια ειναι 200mm (μετρησα και τον παλιο που εβγαλα απο 4EFE) μεσα ειναι σε ολα 140mm.
Τα ρουλεμαν ειναι ιδια και στα 1300αρια καποιοι κωδικοι που ειδα στο Toyodyi αλλα σε αλλα μοντελα εχει λιγο μεγαλυτερα σε διαμετρο, μαλλον παιζουν και τα 2.

sORRY αλλα με edit δεν με αφηνει να ανεβασω φωτος εδω μεσα οποτε κανω δευτερο ποστ για αυτες....

NikiforosGT, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Kαι το παλιο βολαν (οχι το σκουριασμενο) που αναφερα στο απο πανω ποστ και στην προηγουμενη αλλαγη σασμαν (που νομιζα οτι εσπασε στο starlet gt) ενω ειχε χαλασει ο επιλογεας! το αλλαξα.
Το βολαν φαινεται νομιζω πολυ ταλαιπωρημενο και δεν επαιρνε τορνο και αλλαχτηκε τελικα (το 2007).


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-16 στις 18:38.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-09-16, 18:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Οι φωτογραφιες δειχνουν το σασμαν που επλυνα φαινονται και οι τσιμουχες ημιαξονιων αν και καλες θα μπουν νεες.
Αυτα που ελυσα απο το παλιο μοτερ (ρε τι κανει η υγρασια!(()
και το νεο σετ δισκο πλατο ρουλεμαν της Exedy (Daikin clutch).
καλα το σασμαν μιλαμε ηταν μαυρο εντελως! ειδικα μεσα στο καβουκι που ειναι ο συμπλεκτης μαυρη μαυριλα!!!! πανω απο 3 ωρες το καθαριζα!!!!
και παλι σε καποια δυσκολα σημεια δεν εχει καθαρισει αλλα γενικα δειχνει καθαρο τωρα.
Περιττο να πω οτι οι μαμα συμπλεκτες (ας ειναι απο μοντελα 1600-1800 και yaris 1500) ειναι οριακοι για τoν 4EFTE βασει αλογων. Δηλαδη λιγο παραπανω πιεση να εχεις μπορει να τον σκιζεις γρηγορα. Οποτε κανουν για μαμα σεταπ τουρμπινα και πιεση και οχι παραπανω, γιατι απλα θα χαλασει γρηγορα!
Παντως εχει αρχισει να πατιναρει τωρα ποιο αισθητα σε τερμα τουρμπισμα αλλα εχει κοντα 95000χλμ με πολυ σκισιμο και βλακειες που εκανα....
Μια αναβαση Διονυσου γρηγορη το Σαββατο και εδειχνε πολλα σημαδια πατιναρισματος.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_172251.jpg
Εμφανίσεις:  20
Μέγεθος:  94,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_172238.jpg
Εμφανίσεις:  20
Μέγεθος:  102,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_172217.jpg
Εμφανίσεις:  17
Μέγεθος:  108,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_094436.jpg
Εμφανίσεις:  15
Μέγεθος:  111,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_094418.jpg
Εμφανίσεις:  9
Μέγεθος:  110,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160910_094409.jpg
Εμφανίσεις:  5
Μέγεθος:  108,5 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_20160903_111623.jpg
Εμφανίσεις:  10
Μέγεθος:  87,7 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-16 στις 18:38.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-09-16, 14:37
Το avatar του χρήστη LAMPHS
LAMPHS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2014
Περιοχή: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ηλικία: 61 male
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
LAMPHS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι φωτογραφιες δειχνουν το σασμαν που επλυνα φαινονται και οι τσιμουχες ημιαξονιων αν και καλες θα μπουν νεες.
Αυτα που ελυσα απο το παλιο μοτερ (ρε τι κανει η υγρασια!(()
και το νεο σετ δισκο πλατο ρουλεμαν της Exedy (Daikin clutch).
καλα το σασμαν μιλαμε ηταν μαυρο εντελως! ειδικα μεσα στο καβουκι που ειναι ο συμπλεκτης μαυρη μαυριλα!!!! πανω απο 3 ωρες το καθαριζα!!!!
και παλι σε καποια δυσκολα σημεια δεν εχει καθαρισει αλλα γενικα δειχνει καθαρο τωρα.
Περιττο να πω οτι οι μαμα συμπλεκτες (ας ειναι απο μοντελα 1600-1800 και yaris 1500) ειναι οριακοι για τoν 4EFTE βασει αλογων. Δηλαδη λιγο παραπανω πιεση να εχεις μπορει να τον σκιζεις γρηγορα. Οποτε κανουν για μαμα σεταπ τουρμπινα και πιεση και οχι παραπανω, γιατι απλα θα χαλασει γρηγορα!
Παντως εχει αρχισει να πατιναρει τωρα ποιο αισθητα σε τερμα τουρμπισμα αλλα εχει κοντα 95000χλμ με πολυ σκισιμο και βλακειες που εκανα....
Μια αναβαση Διονυσου γρηγορη το Σαββατο και εδειχνε πολλα σημαδια πατιναρισματος.
Καλησπέρα. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγραφης στο βίντεο, αλλά επί τεσσάρες φορές περισσότερο, Με αποτέλεσμα όταν κουνούσα με το χέρι τον αριστερό άξονα κίνησης να χάνι βαλβολινες.
Οπότε βρήκα μεταχειρισμένο σασμάν από (corolla 111) με120€ συν 10€ ένα μαρκούτσι, και εργατικά 60€ μαζί με βαλβολινες, όλα ένταξη...
η μονή διάφορα στο σαζμαν ήταν η ντίζα του κοντέρ
Στο Ε100 είναι ηλεκτρική, ενώ στο Ε111 μηχανική αν και ποιο καινούργιο μοντέλο
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 12-09-16, 21:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LAMPHS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγραφης στο βίντεο, αλλά επί τεσσάρες φορές περισσότερο, Με αποτέλεσμα όταν κουνούσα με το χέρι τον αριστερό άξονα κίνησης να χάνι βαλβολινες.
Οπότε βρήκα μεταχειρισμένο σασμάν από (corolla 111) με120€ συν 10€ ένα μαρκούτσι, και εργατικά 60€ μαζί με βαλβολινες, όλα ένταξη...
η μονή διάφορα στο σαζμαν ήταν η ντίζα του κοντέρ
Στο Ε100 είναι ηλεκτρική, ενώ στο Ε111 μηχανική αν και ποιο καινούργιο μοντέλο
καλησπέρα, σοβαρα τοσο πολυ? και δεν εμεινε? ναι τα σασμαν τα πουλανε φτηνα τωρα απο 100 ευρω εχει! βεβαια οχι C52-C56 δλδ απο μοτερ 4EFTE και αντιστοιχα απο starlet GT ep92 και starlet glanza ep91 που ειναι ποιο ακριβα, τα αλλα εχουν διαφορες σε σχεσεις και τελικο ratio. Παντως αυτο που εχω ειναι απο το starlet ep82 με το μοτερ 2Ε-Ε και ειναι το C150, συμφωνα με το wikipedia toyota C gearboxes εχει ποιο κοντη μονο την 1η ταχυτητα και ολα τα αλλα ειναι τα ιδια.
60 ευρω μαζι με βαλβολινες???? ποιος πηρε τοσο λιγα? ειναι γνωστος σου ο μηχανικος?
Η ντιζα δεν ειναι προβλημα αλλαζεις το εξαρτημα στο σασμαν.
Να πω οτι εξουσιοδοτημενο Toyota συνεργειο μου ειπε 400 ευρω για αλλαγη δισκο-πλατο-ρουλεμαν μαζι με τα ανταλλακτικα αυτα και βαλβολινες. Μονο τις βαλβολες τις χρεωνανε 50 ευρω!!!!
Εχω δικο μου μηχανικο αλλα καθαρα και χατιρικα 100 ευρω για τοποθετηση, χωρις ανταλλακτικα και βαλβολες αλλα τις χρεωνει κανα 10αρικο μονο σε μενα.
Οπως ειπα αν ειχα παρεα το εκανα μονος μου ανετα, αλλα επειδη θα ειναι ΣΚ αμα μου τυχει καμια στραβη την εβαψα γιατι θα ειναι ολα κλειστα!
αν ειχε τυχει νωριτερα η διαρροη δλδ τον Αυγουστο που ημουνα εκει 3 εβδομαδες και ειχα παρεα στο εξοχικο δεν θα το συζητουσα θα το ειχα κανει μονος μου με καποιον συγγενη μου για βοηθο.
Οχι για να γλιτωσω τα χρηματα τοσο αλλα για την φαση ρε γμτ!
φυσικα και σε αυτο καντεμια με δερνει, αφου δεν ειχα διαρροες και ο συμπλεκτης δεν εδειχνε να πατιναρει και τωρα τον Σεπτεμβριο γινονται και τα 2!!!!
δεν τολμω να τουρμπισω τερμα και παρε πατιναρισμα! ακομα και στην Ε.Ο δεν παει πανω απο 160χλμ γιατι πατιναρει!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-09-16 στις 21:38.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 16-09-16, 21:31
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, τελικα για την ιστορια και το τελος του θεματος επιτελους!
σημερα αλλαξαμε σασμαν απο το C52 (starlet ep82 4ΕFTE) με το C150 του starlet ep82 (2Ε-Ε) η μονη βασικη διαφορα ειναι οτι εχει αρκετα ποιο κοντη την 1η ταχυτητα, ολες οι αλλες ειναι ιδιες οπως και το final ratio.
Φυσικα εφτιαξαν τα παντα, τελος το πατιναρισμα (λογικο ηταν χαλια δισκος και πλατο), μιλαμε λες και πηρα πολλα αλογα πανω! ποιο μαλακος ο συμπλεκτης ποιο ξεκουραστος, δεν υπαρχει καθολου τζογος πλεον σε διαφορικο-ημιαξονια και τωρα σκαβει με την 1η τοσο κοντη που ειναι!
κατι θορυβοι που ειχα εφυγαν και αυτοι! οπως φαινεται το αλλο σασμαν εκτος τους τζογους κανει και θορυβο στην περιστροφη! πιθανως καποια ρουλεμαν.
Καποια στιγμη που θα το ανοιξουμε περισσοτερα σε αλλο θεμα και με φωτος....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλαγή βαλβολίνης σε Ε12 κωνσταντίνος SUPPORT 20 16-07-10 01:27



Page generated in 0,25236011 seconds (83,54% PHP - 16,46% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:49.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)