Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 08-02-16, 23:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
κοιτα υποτιθεται οτι τον ξερεις τον αλλον και τον εμπιστευεσαι, εγω εξαλου θα ειμαι και εκει τις περισσοτερες ωρες ισως, αυτος μου εχει μαθει πολλα απο αυτα που ξερω. Οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα εμπιστοσυνης για την περιπτωση μου τουλαχιστον. Και γνωστη να εχεις μαζι σου αμα πας σε εναν μαντρά και παρεις ενα σασμαν το μονο που θα δει ειναι αμα μπαινουν οι ταχυτητες με το χερι, δεν μπορει να δει ουτε αν εχουν προβλημα τα συχρονιζε, ουτε αν κανει καποιο θορυβο, ή εχει θεμα το διαφορικο, ή αμα εχει αλλα προβληματα πχ χτυπημενα γραναζια, αμα δεν μπει επανω σε αμαξι να δουλεψει αγοραζεις γουρουνι στο σακι απλα. Για μενα 100 φορες καλυτερα η επισκευη.
το σασμαν απο το starlet απο οσο ξερω του 4EFTE που λεμε δεν κανει στο δικο σου θελει αλλο καβουκι εκτος αμα τα κανεις τραμπα, αλλα και παλι ειναι πολυ μακρυ θελει τουρμπατο μοτερ. Με ατμοσφαιρικο πιστευω οτι θα εχεις θεμα. Και ειναι 5ταχυτο.
Σασμαν μεταχειρισμενο ειναι να παρεις απο καποιον που ξερεις προσωπικα και ξερεις οτι ειναι οκ, πχ φιλο σου, αμα παρουμε απο μαντρά αστα να πανε, ειδαμε και με τα μοτερ τι γινεται ή με τουρμπινες.
μια φορα με μια Ct9 πως μου εκοψε και ειχα κατσαβιδακι μαζι μου, εβγαλα την ασφαλειουλα απο το wastegate και ειδα τον κολο της που λεμε στο μαντεμι οταν ανοιξα το κλαπετο, 3 ραγισματα ειχε.....
και μου ελεγε μια χαρα ειναι....φαντασου να την εβαζα πανω κιολας τι ειχε να γινει αμα πηγαινα εκει μετα. Θα με ειχατε δει στις ειδησεις το βραδυ.....
για τα ημιαξονια εμενα εχουν αρκετο τζογο, αλλα μου λεει ο μηχανικος αμα δεις βαλβολες να φευγουν ή να σταζουν θες διαφορικο, αλλιως δεν εχεις θεμα, δεν προκειτε δλδ να φυγει κατι, εξαλου το ημιαξονιο δεν μπορει να βγει εξω να φυγει γιατι δεν το παιρνει το μηκος. Σκεψου λιγο πως ειναι μεσα, ειναι πρακτικα αδυνατον να βγει. Απλα απο τον τζογο αφηνουν κενο οι τσιμουχες και θα χαλασει η στεγανοποιηση των βαλβολινων. Δεν εχεις κανενα αλλο προβλημα.
Σε περιπτωση τωρα που σπασει το ημιαξονιο ή κοπει εν κινηση αμα δεν εχουμε μπλοκε διαφορικο απλα το αμαξι μενει στον δρομο, αν ειναι μπλοκε οπως το φανταζομαι θα πηγαινει με την μια ροδα και θα γυρναει και η αλλη.
Σκεψου πχ αμα κολησει η μια ροδα στην αμμο ή στην λασπη τι κανει το αμαξι πηγαινει? με το μαμα διαφορικο, το ιδιο γινεται και αμα σταματησει η μεταδοση κινησης στον ενα τροχο απλα μενεις. Αν τρεχεις πολυ οταν γινει ενδεχεται να σε τραβηξει προς μια κατευθυνση ομως.
Το επικυνδυνο ειναι αμα κοπει κατι στο συστημα διευθυνσης πχ ακρομπαρο ή ημιμπαρο κρεμαριερας, εκει παει οπου νανε η μια ροδα οποτε αντε γεια!
Να πω αλλο ενα παραδειγμα, το σασμαν που εχω τωρα ειναι απο 4EFTE στο ιδιο μοτερ, μου κανε η 3η ενα "γδουπππ" oταν βαζω ταχυτητα, ολοι λενε ειναι συχρονιζε, μερικες φορες βαζω 4η μετα την 2αρα για να μην την ταλαιπωρω. Δοκιμασα με το χερι απο μπροστα δλδ χωρις τις ντιζες παρκαρισμενο το αμαξι δεν το κανει αυτο μπαινει τελεια, το ιδιο και απο μεσα (στην αρχη νομιζα οτι φταιει ο επιλογεας).
Αμα πηγαινα να παρω καπου το σασμαν αφου με το χερι μπαινουν πως θα ηξερα οτι εχει προβλημα σε συχρονιζε αμα δεν το βαλω πανω σε αμαξι να το δοκιμασω?
φαντασου να παρεις ενα σασμαν και να θελουν πχ ολα! και να το μαθεις φυσικα αφου το εβαλες πανω! μετα τι κανεις? δεν θα παει πολλαπλασια χρηματα η ιστορια απο το αν επισκευαζες το δικο σου?
κατι τετοια φοβαμαι εγω....
παλια βεβαια που ειχα μεινει το εκανα και πηρα του GT αλλα απο τον μηχανικο που μου εφτιαξε και τα 2 αμαξια οποτε ηξερα ποιον θα $#%$% μετα......ο μαντρας δεν σου δινει εγγυηση για το σασμαν εστω, ο αλλος μου εδινε.
και πηρα επειδη νομιζα πως εσπασε το σασμαν και ηθελα του GT ειχα πριν το μαμα και ηταν πολυ κοντο.
Ασε που βιαζομουνα, παρασκευη απογευμα τα πηρα τοτε και Σαββατο μεσημερι το ειχα παρει πισω ετοιμο.
Τελικα δεν ηταν σασμαν.....ο επιλογεας εκλασε! και εγω ο $#%$%%$ αγορασα αλλο σασμαν + δισκο + πλατο + ρουλεμαν + βολαν!!!! δλδ 650 το μαλλι μαζι με μεταχ ντιζες και επιλογεα γιατι κολησαν ολα!
βεβαια δισκο ηθελε για και πατιναρε και εφαγε και το βολαν!!!
ετσι εχω και το μαμα σασμαν καβατζα του σταρλετ αλλα ειναι κοντο! ετσι θα παρουμε ανταλλακτικα απο αυτο για να επισκευασουμε το αλλο.
Πολυ πιθανον επι την ευκαιρια οταν ειναι να κοντινω και καμια σχεση μαλλον την 1η για καλυτερη επιταχυνση, θα δουμε....

και σε ενα φιλαρακι με corolla EE111 sedan του εκανε ενα BBBββββββββββ το σασμαν, του ειπαν ρουλεμαν ειναι στους αξονες, το ανοιξανε τα αλλαξανε ολα νομιζω ειναι 4 στους αξονες, 2 μπροστα και 2 πισω στον καθε αξονα πρωτευοντα και δευτερευοντα (εδω να σημειωσω πως τα 2 απεξω ρουλεμαν εχουμε προσβαση απο το πλαινο καπακι αν βγει η 5η και η οπιστεν και μπορουμε να τα αλλαξουμε με εξολκεα) επειδη ειναι δυσκολο σχεδον κανεις δεν το κανει, ολοι λενε κατεβασμα το σασμαν. Περισσοτερα εδω απο την δικια μου επισκευη που ΔΕΝ ηθελε κατεβασμα σασμαν! http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=23800&page=2 Αλλαξε φυσικα δισκο κτλ 600 ευρω καπου εκει πηγε. Αλλα λεει την corolla την εχω παρει καινουρια τα περισσοτερα χλμ εθνικη κτλ, γιατι να παρω ενα σασμαν μεταχ που δεν ξερω τι ειναι και τι κανει.
Ετσι ειναι....δλδ δεν εμπιστευομαστε εναν μηχανικο που επισκευαζει σασμαν, αλλα εμπιστευομαστε αγορα σασμαν μεταχειρισμενου με κλειστα ματια δλδ γουρουνι στο σακι? think about it!

και ενα ωραιο θεματακι με πολυ καλες φωτος! http://www.corollaae92gts.nl/c52_revisie_EN.htm

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 08-02-16 στις 23:56.
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 13-02-16, 00:53
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
κοιτα υποτιθεται οτι τον ξερεις τον αλλον και τον εμπιστευεσαι, εγω εξαλου θα ειμαι και εκει τις περισσοτερες ωρες ισως, αυτος μου εχει μαθει πολλα απο αυτα που ξερω. Οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα εμπιστοσυνης για την περιπτωση μου τουλαχιστον. Και γνωστη να εχεις μαζι σου αμα πας σε εναν μαντρά και παρεις ενα σασμαν το μονο που θα δει ειναι αμα μπαινουν οι ταχυτητες με το χερι, δεν μπορει να δει ουτε αν εχουν προβλημα τα συχρονιζε, ουτε αν κανει καποιο θορυβο, ή εχει θεμα το διαφορικο, ή αμα εχει αλλα προβληματα πχ χτυπημενα γραναζια, αμα δεν μπει επανω σε αμαξι να δουλεψει αγοραζεις γουρουνι στο σακι απλα. Για μενα 100 φορες καλυτερα η επισκευη.
το σασμαν απο το starlet απο οσο ξερω του 4EFTE που λεμε δεν κανει στο δικο σου θελει αλλο καβουκι εκτος αμα τα κανεις τραμπα, αλλα και παλι ειναι πολυ μακρυ θελει τουρμπατο μοτερ. Με ατμοσφαιρικο πιστευω οτι θα εχεις θεμα. Και ειναι 5ταχυτο.
Σασμαν μεταχειρισμενο ειναι να παρεις απο καποιον που ξερεις προσωπικα και ξερεις οτι ειναι οκ, πχ φιλο σου, αμα παρουμε απο μαντρά αστα να πανε, ειδαμε και με τα μοτερ τι γινεται ή με τουρμπινες.
μια φορα με μια Ct9 πως μου εκοψε και ειχα κατσαβιδακι μαζι μου, εβγαλα την ασφαλειουλα απο το wastegate και ειδα τον κολο της που λεμε στο μαντεμι οταν ανοιξα το κλαπετο, 3 ραγισματα ειχε.....
και μου ελεγε μια χαρα ειναι....φαντασου να την εβαζα πανω κιολας τι ειχε να γινει αμα πηγαινα εκει μετα. Θα με ειχατε δει στις ειδησεις το βραδυ.....
για τα ημιαξονια εμενα εχουν αρκετο τζογο, αλλα μου λεει ο μηχανικος αμα δεις βαλβολες να φευγουν ή να σταζουν θες διαφορικο, αλλιως δεν εχεις θεμα, δεν προκειτε δλδ να φυγει κατι, εξαλου το ημιαξονιο δεν μπορει να βγει εξω να φυγει γιατι δεν το παιρνει το μηκος. Σκεψου λιγο πως ειναι μεσα, ειναι πρακτικα αδυνατον να βγει. Απλα απο τον τζογο αφηνουν κενο οι τσιμουχες και θα χαλασει η στεγανοποιηση των βαλβολινων. Δεν εχεις κανενα αλλο προβλημα.
Σε περιπτωση τωρα που σπασει το ημιαξονιο ή κοπει εν κινηση αμα δεν εχουμε μπλοκε διαφορικο απλα το αμαξι μενει στον δρομο, αν ειναι μπλοκε οπως το φανταζομαι θα πηγαινει με την μια ροδα και θα γυρναει και η αλλη.
Σκεψου πχ αμα κολησει η μια ροδα στην αμμο ή στην λασπη τι κανει το αμαξι πηγαινει? με το μαμα διαφορικο, το ιδιο γινεται και αμα σταματησει η μεταδοση κινησης στον ενα τροχο απλα μενεις. Αν τρεχεις πολυ οταν γινει ενδεχεται να σε τραβηξει προς μια κατευθυνση ομως.
Το επικυνδυνο ειναι αμα κοπει κατι στο συστημα διευθυνσης πχ ακρομπαρο ή ημιμπαρο κρεμαριερας, εκει παει οπου νανε η μια ροδα οποτε αντε γεια!
Να πω αλλο ενα παραδειγμα, το σασμαν που εχω τωρα ειναι απο 4EFTE στο ιδιο μοτερ, μου κανε η 3η ενα "γδουπππ" oταν βαζω ταχυτητα, ολοι λενε ειναι συχρονιζε, μερικες φορες βαζω 4η μετα την 2αρα για να μην την ταλαιπωρω. Δοκιμασα με το χερι απο μπροστα δλδ χωρις τις ντιζες παρκαρισμενο το αμαξι δεν το κανει αυτο μπαινει τελεια, το ιδιο και απο μεσα (στην αρχη νομιζα οτι φταιει ο επιλογεας).
Αμα πηγαινα να παρω καπου το σασμαν αφου με το χερι μπαινουν πως θα ηξερα οτι εχει προβλημα σε συχρονιζε αμα δεν το βαλω πανω σε αμαξι να το δοκιμασω?
φαντασου να παρεις ενα σασμαν και να θελουν πχ ολα! και να το μαθεις φυσικα αφου το εβαλες πανω! μετα τι κανεις? δεν θα παει πολλαπλασια χρηματα η ιστορια απο το αν επισκευαζες το δικο σου?
κατι τετοια φοβαμαι εγω....
παλια βεβαια που ειχα μεινει το εκανα και πηρα του GT αλλα απο τον μηχανικο που μου εφτιαξε και τα 2 αμαξια οποτε ηξερα ποιον θα $#%$% μετα......ο μαντρας δεν σου δινει εγγυηση για το σασμαν εστω, ο αλλος μου εδινε.
και πηρα επειδη νομιζα πως εσπασε το σασμαν και ηθελα του GT ειχα πριν το μαμα και ηταν πολυ κοντο.
Ασε που βιαζομουνα, παρασκευη απογευμα τα πηρα τοτε και Σαββατο μεσημερι το ειχα παρει πισω ετοιμο.
Τελικα δεν ηταν σασμαν.....ο επιλογεας εκλασε! και εγω ο $#%$%%$ αγορασα αλλο σασμαν + δισκο + πλατο + ρουλεμαν + βολαν!!!! δλδ 650 το μαλλι μαζι με μεταχ ντιζες και επιλογεα γιατι κολησαν ολα!
βεβαια δισκο ηθελε για και πατιναρε και εφαγε και το βολαν!!!
ετσι εχω και το μαμα σασμαν καβατζα του σταρλετ αλλα ειναι κοντο! ετσι θα παρουμε ανταλλακτικα απο αυτο για να επισκευασουμε το αλλο.
Πολυ πιθανον επι την ευκαιρια οταν ειναι να κοντινω και καμια σχεση μαλλον την 1η για καλυτερη επιταχυνση, θα δουμε....

και σε ενα φιλαρακι με corolla EE111 sedan του εκανε ενα BBBββββββββββ το σασμαν, του ειπαν ρουλεμαν ειναι στους αξονες, το ανοιξανε τα αλλαξανε ολα νομιζω ειναι 4 στους αξονες, 2 μπροστα και 2 πισω στον καθε αξονα πρωτευοντα και δευτερευοντα (εδω να σημειωσω πως τα 2 απεξω ρουλεμαν εχουμε προσβαση απο το πλαινο καπακι αν βγει η 5η και η οπιστεν και μπορουμε να τα αλλαξουμε με εξολκεα) επειδη ειναι δυσκολο σχεδον κανεις δεν το κανει, ολοι λενε κατεβασμα το σασμαν. Περισσοτερα εδω απο την δικια μου επισκευη που ΔΕΝ ηθελε κατεβασμα σασμαν! http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=23800&page=2 Αλλαξε φυσικα δισκο κτλ 600 ευρω καπου εκει πηγε. Αλλα λεει την corolla την εχω παρει καινουρια τα περισσοτερα χλμ εθνικη κτλ, γιατι να παρω ενα σασμαν μεταχ που δεν ξερω τι ειναι και τι κανει.
Ετσι ειναι....δλδ δεν εμπιστευομαστε εναν μηχανικο που επισκευαζει σασμαν, αλλα εμπιστευομαστε αγορα σασμαν μεταχειρισμενου με κλειστα ματια δλδ γουρουνι στο σακι? think about it!

και ενα ωραιο θεματακι με πολυ καλες φωτος! http://www.corollaae92gts.nl/c52_revisie_EN.htm
Πολύ σωστά όλα αυτά που έγραψες και γενικά συμμερίζομαι την άποψή σου.

Κατέληξα στην λύση του μεταχειρισμένου σασμάν, καθαρά και μόνο γιατί θα μου μείνει καβάτζα το παλιό, και θα το ανακατασκευάσουμε με τον πατέρα μου στο μηχανουργείο σαν καινούριο. Τα ανταλλακτικά που θα χρειαστώ έτσι όπως τα έχω υπολογίσει δεν θα ξεπεράσουν τα 350 ευρώ με τα μεταφορικά μαζί με τσιμούχες βαλβολίνες κλπ.
Τα εργατικά ανέβα-κατέβα σασμάν θα γίνουν τσαμπέ ολέ από γνωστό.
Ενδεικτικά να σου πω κάποιες τιμές που βρήκα στο amayama.com

ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 1ης 3336720070 15,51 €
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 2ας 3336720080 15,51 €
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 3ης 3336812120 27,31 €
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 4ης 3336820070 27,31 €
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 5ης 3336920020 13,65 €
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ 6ης 3336920030 13,65 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 1ης 3303210050 120,19 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 2ας 3303310030 120,19 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 3ης 3342310011 69,23 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 4ης 3342212050 73,07 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 5ης 3342812070 73,07 €
ΓΡΑΝΑΖΙ 6ης 3342912020 87,50 €

Επίσης, κάποια πανάκριβα εξαρτήματα όπως άξονες, θα εξετασθούν με ειδικό εργαλείο αν έχουν το παραμικρό στράβωμα, και αν υπάρχει, θα επισκευαστούν επιτόπου.
Θα είμαι σίγουρος για το τι κάνω, θα έχω όσο χρόνο θέλω, χώρο εργαλεία και θα είναι μια μεγάλη εμπειρία την οποία εννοείται θα την μοιραστώ μαζί σας με πολλές φώτο.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 13-02-16, 12:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα! μπραβο με το καλο πολυ ωραια! αφου μπορειτε να το κανετε!
εγω εχω το παλιο μου σασμαν οποτε αμα χρειαστω επισκευη θα το κανουμε απο εκεινο, μονο αμα κατι δεν ταιριαζει θα χρειαστει αγορα.
Αμα ειχα χωρο και μαλιστα κλειστο θα το εκανα και μονος μου.
Αλλα στο εξοχικο μονο τα κανω αυτα και ειμαι απεξω και αμα δεν εχει και καλο καιρο δεν μπορω να κανω τιποτα.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 19-02-16, 15:34
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά δυστυχώς σασμάν δεν έχει κανείς! Δεν υπάρχουνε καθόλου στην αγορά...

Αν βρει κανείς η αν πουλάει το δικό του παρακαλώ ας μου πει!

Ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 19-02-16, 22:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα! τι σασμαν ακριβως ψαχνεις? για ποιο μοτερ?
που εισαι Αθηνα? αμα ειναι να σου προτεινω κανεναν καλο μαντρά.
Ευτυχως που εχω καβατζα το παλιο μου!
νομιζα οτι ειχες παρει αλλο.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 20-02-16, 23:39
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα! τι σασμαν ακριβως ψαχνεις? για ποιο μοτερ?
που εισαι Αθηνα? αμα ειναι να σου προτεινω κανεναν καλο μαντρά.
Ευτυχως που εχω καβατζα το παλιο μου!
νομιζα οτι ειχες παρει αλλο.

Ψάχνω σασμάν 6 άρι για corolla G6 1600 VVTi του 2000. Μοντέλο ΖΖΕ112.
Επαναλαμβάνω 1600 όχι 1400.
Εντωμεταξύ δεν ξέρω πως να τα αναγνωρίζω αν είναι 1400 η 1600.

Ενημερωτικά σου λέω ότι έχω ήδη ρωτήσει Μανταγάρη και Σαμαρά και δεν έχουνε...

Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου...ναι Αθήνα μένω.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 21-02-16, 10:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! αστα να πανε φιλε πολυ μπερδεμα τα σασμαν!!!
ξερεις πως το λενε το δικο σου? ριξε μια ματια στην λιστα :
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission
Εγω εχω ενα προβλημα τωρα και νομιζω το κανει ο δισκος συμπλεκτη http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=25121&page=2, ελεγα αρχικα να τον αλλαξω μονος μου μαζι με ρουλεμαν, πλατο εννοειτε, αλλα οπως και εσυ εχεις τζογο στο ενα ημιαξονιο εμενα εχει και στα 2, μπαινω απο κατω πιανω τα 2 ημιαξονια στις ακρες προς το διαφορικο και τα κουναω και πανε πανω κατω και βαρανε, αργα ή γρηγορα θα ερθει το τελος του.
Και εγω δεν καταλαβαινω πως βρισκουμε τι σασμαν εχουμε, υποτιθεται εχω απο 4EFTE νομιζω πως ειναι το C52 απο την λιστα και εχω και το παλιο του starlet ep82 που ειχα βαλει μετα και στο 4EFTE αλλα ηταν κοντο σε σχεσεις και πρεπει θεωρητικα να ειναι το C150. Παντως στον φιλο μου τον μηχανικο που ειναι το σασμαν και τις προαλες ειχαμε ανοιχτα τα πλαινα καπακια και στα 2 μετρησαμε τα γραναζια της 5ης και ηταν ακριβως τα ιδια.
Σκεφτομαι μηπως του πω να το ανοιξει να δει αν θελει κατι και αμα ειναι να βαλω αυτο πανω και το αλλο μετα για επισκευη να το εχω καβατζα.
Γιατι για να το επισκευασει το διαφορικο και να κανει παντρεματα απο το αλλο και κοστος θα εχω παραπανω αλλα και θα μεινω μερες χωρις αμαξι.....
δες στην λιστα στο site στα 6ταχυτα αμα βγαλεις ακρη, εχει και καποια με μπλοκε διαφορικο.
Μηπως να βαλουμε μπλοκε να τελειωνουμε???? :PPpp

Για μαντραδες εχει και ο Αγαπιου στον Γερακα αλλα κανει εισαγωγη απο Ιαπωνια, εχω ακουσει οτι καμια φορα εκει εχουν βρει ατομα με μπλοκε!!!! ο μαντρας πολλες φορες δεν ξερει αν εχει μπλοκε, τωρα πως το καταλαβαινει καποιος.....
επισης στην Λιοσιων ο Καπελάς απο εκει ψωνιζω γιατι με βολευει και ειναι καλος και με καλες τιμες. Για τα τηλ τους κανε αναζητηση στο google γιατι δεν ξερω τωρα που τα εχω.
Δυστυχως εχω πουλησει και το μαμα σασμαν της corollas μου (ΕΕ11 4ΕFE) και ηταν αριστο! νερακι εκανε τις αλλαγες! εμενα με ενδιαφερει η 5η να μην ειναι ποιο κοντη απο αυτο που εχω τωρα, για τις αλλες δεν με πειραζει τοσο.
Βασικα το μακρυ σασμαν σε turbo moter χρειαζεται οταν εχεις μια τουρμπινα που αργει να ανοιγει, η μαμα ανοιγει γρηγορα, αν ομως ειχα μια μεγαλη τοτε με κοντο σασμαν θα βαραει κοφτες χωρις να εχει φουσκωσει η τουρμπινα! ναι το εχουν παθει μερικοι αυτο! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ υπαρχει και αλλη λυση δινεις βημα απο τα λαστιχα, δλδ εκει που εχω πχ 195/50/15 βαζω 195/55/15 ή 195/60/15 θα δειχνει και ποιο χαμηλωμενο (καλυψη θολων) αλλα απο κατω απο το αμαξωμα θα ειναι ψηλοτερο. Στο starlet GT με το κοντο σασμαν ειχα 185/55/14 και οταν εβαλα 185/60/14 ειδα διαφορα καλη, με το ιδιο μοτερ που εχω τωρα στην corolla.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-02-16 στις 12:26.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπιλιοφόρος για σπαστό ημιαξόνιο 20ν. GEORGE N. Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά 1 08-11-17 10:53
Πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 6 15-10-08 18:42
Πρόβλημα;με ΠΜ Corollaxli ΦΟΡΟΥΜ 13 06-10-07 09:58
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 23:18
Πρόβλημα!! Gorillas SUPPORT 4 10-01-05 16:10



Page generated in 0,16998410 seconds (83,01% PHP - 16,99% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)