Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πρόβλημα με ημιαξόνιο
  #1  
Παλιά 07-02-16, 03:40
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πρόβλημα με ημιαξόνιο

Καλησπέρα στους πορωμένους corolla-κιδες!

Έχω ένα corolla ZZE112 1.6 G6 (facelift VVTi) του 2000 μοντέλο.

Εδώ και καιρό έχω παρατηρήσει αρκετά μεγάλο τζόγο στο εμπρός δεξί ημιαξόνιο, από την εσωτερική πλευρά, εκεί δηλαδή που φωλιάζει στο διαφορικό.

Ο τζόγος δημιουργήθηκε πιθανών από έναν καραγκιόζη που μου άλλαξε κάτι συγχρονιζέ πριν από περίπου 8000 χιλιόμετρα, επειδή μου γρατζούναγε η 2α και λίγο περισσότερο η 3η.
Έδωσα ένα σωρό λεφτά να το φτιάξω και όχι απλά γρατζουνάνε ακόμα οι ταχύτητες, αλλά είμαι σίγουρος ότι κάτι δεν έκανε σωστά και στο δέσιμο, (κάποιον αποστάτη, κάποια μικρή ροδέλα κλπ) και έχει μείνει τζόγος στο ημιαξόνιο. Αυτός εννοείται δεν παραδέχεται τίποτα...
Το αμάξι το πήγα σε 3 διαφορετικά συνεργεία. Παντού μου είπαν ότι δεν δικαιολογείται τόσος πολύς τζόγος από φυσιολογική φθορά. Ανθρώπινο χέρι την έχει κάνει την μαλακία.
Τέλος το πήγα και στην TOYOTA Νέος Κηφησός, όπου εκεί μου είπανε ότι η ζημιά έχει γίνει από κακή ποιότητα βαλβολίνης, παρόλο που τους είπα ότι το σασμάν έχει ανοιχθεί.
Σε όλα τα συνεργεία συμπεριλαμβανομένης και της TOYOTA, μου είπαν ότι πρέπει να κατέβει το σασμάν για να επισκευασθεί το διαφορικό. Ο ένας μου είπε 350 ευρώ, ο άλλος 550 ευρώ, ο άλλος δεν μου είπε καν.
Στην TOYOTA δε, μου βγάλανε κοστούμι 1100 ευρώ, ενώ μου δώσανε και αναλυτική, με όλα τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν.

Ερώτηση 1)
Αξίζει να ξαναμπώ στην διαδικασία να επισκευάσω το σασμάν η να πάρω ένα μεταχειρισμένο; (γουρούνι στο σακί)

Ερώτηση 2)
Στην περίπτωση που αξίζει να το επισκευάσω, να το πάω στην TOYOTA να έχω και την εγγύηση της αντιπροσωπείας, η να το ξεχάσω;
Υπάρχει κάποιος ΕΜΠΕΙΡΟΣ, επαναλαμβάνω ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΣ μηχανικός, που να έχετε προσωπική εμπειρία από επισκευή σασμάν;
Επειδή είμαι παθών, έχω αρχίσει και δεν εμπιστεύομαι καθόλου τους "μάστορες" γι'αυτό θέλω να πάω σε έναν που είναι δοκιμασμένος πάνω στις επισκευές σασμάν. Επιμένω σε αυτό.

Ερώτηση 3)
Στην περίπτωση που ΔΕΝ αξίζει να το επισκευάσω, που θα βρω ένα καλό μεταχειρισμένο εξατάχυτο από 1600 VVTi;

Ερώτηση 4)
Πρέπει να είναι από 3ZZFE οπωσδήποτε; Από 4AFE δεν κάνει;

Ερώτηση 5)
Πρέπει να είναι 1600 οπωσδήποτε; Επειδή κάπου διάβασα ότι αλλάζουν λίγο τα γρανάζια από 1400 σε 1600.

Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά έπρεπε να γίνω όσο το δυνατό περισσότερο κατατοπιστικός
Ευχαριστώ!
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #2  
Παλιά 07-02-16, 04:02
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Αν υπαρχει καποια αυθεντια στα σαζμαν μεσα σε αυτο το κλαμπ, τοτε αυτος ειμαι εγω...2 φορες το εχω επισκευασει παρων στην επισκευη, 1 φορα το εχω επισκευασει μονος στην 11αρα μου+ 1 φορα το εχω αλλαξει...
1φορα επισκευη στην ε101 παρων και παλι στην επισκευη + μια αλλαγη...

Απαντηση:

Πετα το μη το επισκευασεις.

Βρες ενα καλο μεταχειρισμενο μανταγαρη, σαμαρα κλπ.

Το σαζμαν πρεπει να ειναι απο μοτερ οικογενειας ZZ...4zz ή 3zz...
Απο 4afe ή 4efe δε κανει, δεν ταιριαζουν οι χελωνες...
Εκτος αμα ανοιξεις τα σαζμαν και σκαντζαρεις τις χελωνες.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #3  
Παλιά 07-02-16, 04:11
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Εχω τραβηξει παααααρα πολλα ''πακετα'' με σαζμαν απ τις κορολες...Μου χουν βγαλει τη Παναγια...Οτι χρειαστεις βοηθεια με τεχνικες λεπτομερειες, επισκευες, top βαλβολινες, συγχρονιζε, κομπλερ, διαφορικα, πως διαλεγεις καλο μεταχειρο κλπ πες μου...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 07-02-16, 05:03
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δηλαδή κάνει και από 4ΖΖ;
Δεν πρέπει να είναι απαραίτητα 3ΖΖ;
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #5  
Παλιά 07-02-16, 18:12
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

κανει και απο 4ζζ...εχει λιιιγο πιο κοντες σχεσεις απ το δικο σου
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 08-02-16, 14:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα! και εγω εχω προβλημα με τζογο στο διαφορικο δλδ και στα 2 ημιαξονια εχω τζογο, το ειδαμε οταν απο κατω τα πιασαμε κουνανε πανω κατω ευκολα. Ο μηχανικος και φιλος χρονια μου ειπε αμα δω βαλβολινες να τρεχουν ή να σταζουν θελω διαφορικο. Επειδη εχω προβλημα στην 3η (συχρονιζε) και εχω εκει και το παλιο μου απο το σταρλετ θα κανουμε παντρεματα οταν ειναι να το επισκευασουμε.
Γνωμη μου ειναι καλυτερα επισκευη, δεν ξερεις αν το αλλο που θα παρεις θα ειναι καλο! πως θα το τσεκαρεις? οκ βαζεις με το χερι τις ταχυτητες πες και μπαινουν, ουτε τζογους βλεπεις στους αξονες, ουτε αν εχουν προβλημα τα συχρονιζε ή εχεις θορυβο στα ρουλεμαν.
Τωρα οπως φαινεται εχω προβλημα στον δισκο νομιζω πατιναρει οποτε μαλλον θα τα κανω ολα μαζι.
Σκεφτηκα για κανα μπλοκε διαφορικο αλλα πολλα τα ευρω....
αληθεια τον τζογο πως τον καταλαβες? κανει θορυβο? ή μπηκες απο κατω και κουνησες τα ημιαξονια? γιατι εγω μονο ετσι το βλεπω αλλιως δεν γινεται αισθητο.
Ειχα παει σε εναν αλλον μηχανικο καποτε υποτιθεται οτι αλλαξε βαλβολινες και δεν.....
τις βρηκαμε χαλια μαυρες σα νερακι ρευστες, ο μηχανικος λεει οτι γιαυτο την επαθε.
Μαλιστα πριν μερικους μηνες ξεκουμπωσε μια ασφαλεια στο ενα γραναζι της 5ης και εβρισκε στο καπακι στο πλαι του σασμαν και το ετρωγε.
Τοτε δεν εγινε ζημια την γλιτωσα φτηνα και ευκολα (70 ευρω) ζητησε 50 και εδωσα αλλα 20!. Παρολο πως συνεργειο Toyota και εξουδιοδοτημενο ελεγαν οτι νανε με κοστος 700-800 ευρω....
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-02-16, 17:29
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μου εχει σπασει το διαφορικο ακριβως μπροστα απο το σπιτι μου, μετα απο ταξιδι 400 χλμ, ωραια εμπειρια να μην κουναει καθολου το αμαξι. στην αρχη μου πεταγε ταχυτητες και ξαφνικα με 30 χλμ μποκαρισαν οι τροχοι...εβαλα το σασμαν απο starlet turbo και ησυχασα.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 08-02-16, 18:47
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα! καλα τυχαινουν αυτα! ο αδερφος μου εχει κοψει ημιαξονιο σε swift στο εξοχικο στην ραμπα απεξω, και εγω στο starlet GT μετα απο ταξιδι πολλων χιλιομετρων, παρκαρα και ΦΣΣΣΣΣ κολαρο ψυγειου!!! btw και εγω του 4EFTE το σασμαν εχω, τωρα τι παντρεματα οταν ειναι θα κανουμε (με τον μηχανικο τον φιλο μου μαζι) με το σασμαν του 2E-E του starlet ep82 ενας Θεος ξερει και αυτος......παντως ειναι φοβερος με τα σασμαν αμα θελει κανεις κατι να μου πει.
χαχαχαχαχαχαχαχαχα μου λεει αμα θελω μπορουμε να παντρεψουμε και κανα γραναζο να κανω καμια σχεση ποιο κοντη πχ 1η, εκτος της 5ης γιατι μετρησαμε τα δοντια και στα 2 γραναζια και ειναι τα ιδια!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 08-02-16, 22:59
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημερα! και εγω εχω προβλημα με τζογο στο διαφορικο δλδ και στα 2 ημιαξονια εχω τζογο, το ειδαμε οταν απο κατω τα πιασαμε κουνανε πανω κατω ευκολα. Ο μηχανικος και φιλος χρονια μου ειπε αμα δω βαλβολινες να τρεχουν ή να σταζουν θελω διαφορικο. Επειδη εχω προβλημα στην 3η (συχρονιζε) και εχω εκει και το παλιο μου απο το σταρλετ θα κανουμε παντρεματα οταν ειναι να το επισκευασουμε.
Γνωμη μου ειναι καλυτερα επισκευη, δεν ξερεις αν το αλλο που θα παρεις θα ειναι καλο! πως θα το τσεκαρεις? οκ βαζεις με το χερι τις ταχυτητες πες και μπαινουν, ουτε τζογους βλεπεις στους αξονες, ουτε αν εχουν προβλημα τα συχρονιζε ή εχεις θορυβο στα ρουλεμαν.
Τωρα οπως φαινεται εχω προβλημα στον δισκο νομιζω πατιναρει οποτε μαλλον θα τα κανω ολα μαζι.
Σκεφτηκα για κανα μπλοκε διαφορικο αλλα πολλα τα ευρω....
αληθεια τον τζογο πως τον καταλαβες? κανει θορυβο? ή μπηκες απο κατω και κουνησες τα ημιαξονια? γιατι εγω μονο ετσι το βλεπω αλλιως δεν γινεται αισθητο.
Ειχα παει σε εναν αλλον μηχανικο καποτε υποτιθεται οτι αλλαξε βαλβολινες και δεν.....
τις βρηκαμε χαλια μαυρες σα νερακι ρευστες, ο μηχανικος λεει οτι γιαυτο την επαθε.
Μαλιστα πριν μερικους μηνες ξεκουμπωσε μια ασφαλεια στο ενα γραναζι της 5ης και εβρισκε στο καπακι στο πλαι του σασμαν και το ετρωγε.
Τοτε δεν εγινε ζημια την γλιτωσα φτηνα και ευκολα (70 ευρω) ζητησε 50 και εδωσα αλλα 20!. Παρολο πως συνεργειο Toyota και εξουδιοδοτημενο ελεγαν οτι νανε με κοστος 700-800 ευρω....
Φίλε τον τζόγο τον καταλαβαίνω μόνο όταν σηκώνω το αμάξι και κουνάω το ημιαξόνιο με το χέρι.
Δεν παρατηρώ τίποτα στο δρόμο. Ούτε θορύβους ούτε τρέμουλα ούτε τίποτα. Απλά φοβάμαι μην γίνει καμιά στραβή και με αφήσει στο δρόμο και πάω και στουκάρω πουθενά, χτύπα ξύλο!

Τώρα όσο για το άλλο που λες για το αν θα είναι καλό το μεταχειρισμένο σασμάν, σίγουρα πρέπει να το τσεκάρεις πριν το πάρεις και να έχεις έναν γνώστη μαζί σου.
Επίσης θα σου μείνει καβάτζα το παλιό σου σασμάν, το οποίο θα μπορέσεις να ανοίξεις με την ησυχία σου (αν είσαι γνώστης και αν έχεις εργαλεία) και να το φτιάξεις σιγά σιγά με υπομονή, όπως θα κάνω και εγώ στο μηχανουργείο του πατέρα μου. Και όχι να έχεις το αμάξι στο συνεργείο 3 μέρες και να μην ξέρεις τι σου έχει κάνει ο άλλος.

Φίλε τις είδα και τις επισκευές σασμάν. Είμαι παθών! Τα ίδια σκ@τ@ είναι! Άμα δεν είσαι από πάνω να βλέπεις τι κάνει ο άλλος, να του φέρεις το διαφορικό στο κεφάλι στην πρώτη μ@λ@κία που θα κάνει, δουλειά δεν θα κάνεις.
Είναι λαμόγια και σε κοροϊδεύουνε όπως μπορούνε να στα φάνε. Με το που γυρνάς την πλάτη σε έχουν κοροιδέψει με τον α η β τρόπο. Καλή δουλειά δεν θα σου κάνει κανένας, εκτός και αν είναι συγγενής σου και πάλι σαν το δικό του το αμάξι δεν θα στο προσέξει κανένας μάστορας.

Τα ζυγίζεις, και βλέπεις τι σε συμφέρει καλύτερα.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 08-02-16, 23:01
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 129
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
μου εχει σπασει το διαφορικο ακριβως μπροστα απο το σπιτι μου, μετα απο ταξιδι 400 χλμ, ωραια εμπειρια να μην κουναει καθολου το αμαξι. στην αρχη μου πεταγε ταχυτητες και ξαφνικα με 30 χλμ μποκαρισαν οι τροχοι...εβαλα το σασμαν απο starlet turbo και ησυχασα.
Φίλε το σασμάν που λες από Starlet turbo είναι 6άρι η 5άρι;
Μπαίνει στην corolla μου;
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπιλιοφόρος για σπαστό ημιαξόνιο 20ν. GEORGE N. Αξεσουάρ και Ανταλλακτικά 1 08-11-17 10:53
Πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 6 15-10-08 18:42
Πρόβλημα;με ΠΜ Corollaxli ΦΟΡΟΥΜ 13 06-10-07 09:58
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 23:18
Πρόβλημα!! Gorillas SUPPORT 4 10-01-05 16:10



Page generated in 0,19154096 seconds (78,17% PHP - 21,83% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)