Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Water to air intercooler on 4EFTE
  #1  
Παλιά 06-09-14, 11:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Water to air intercooler on 4EFTE

Επειδή δεν βρήκα θέμα το ανοίγω. Ακόμα είμαι με το μαμά i/c μπροστά και φτιάχνω ενα συστημα ψεκασμου νερου επάνω του με μπεκ τυπου ομπρελας. Τωρα μολις πηρα και ενα δοχειο υαλ/ρων απο mx5 για να εχω το νερο του εκει. Σκεφτομουνα καποια στιγμη (οχι τωρα τωρα) αντι να μπει αλλο μεγαλυτερο μηπως να παω σε Water to air intercooler. Ειδα στο ιντερνετ οτι 4EFTE εχουν φορεσει τετοια κατα καιρους ειδικα σε μοτερ που ειναι σε mini cooper!!!! μαλλον λογω ελειψης χωρου να μπει κανονικο IC!
http://en.wikipedia.org/wiki/Interco...d_intercoolers
Παρακάτω δειχνω μερικές εικονες :
http://2.bp.blogspot.com/-c3SL8KOhO2.../W2A_Setup.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-5Um21VpFwR...-Revised01.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-A8bcs5aWRa...trut-Final.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-aq8eQAd3Zy..._Piping_01.jpg
http://www.castlehillexhaust.com.au/...llery/1913.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-9xb3WegNqP...7;2526_BOV.jpg
Στο ebay απο Αμερικη μονο ομως βρισκεις κομπλε γυρω στα 350 ευρω δεν ξερω τι παιζει με τελωνειο αλλα μετα ανακαλυψα το εξης!
εχει μερικα μοντελα celica GT4 3SGTE με συστημα μαμα!!!! ετσι αμα εβρισκα πχ τετοιο δεν θα εκανε δουλεια? παραδειγματα :
http://www.k1ano.co.uk/images/jpegs/wrcbay1.JPG
http://us1.webpublications.com.au/st.../1820_12lo.jpg
καπου το βρηκα σε αγγελια Ελλαδα ολα μαζι 180 ευρω.
Τα πλεονεκτηματα ειναι οτι επειδη ο εναλλακτης ειναι κοντα στην πεταλουδα μιλαμε για μηδενικο turbo lag και οτι εχεις κρυο αερα ακομα και σε χαμηλες στροφες και οχι μονο αμα τρεχει το αμαξι.
Το κακο ειναι οτι εχει πολλα εξαρτηματα και θελει χωρο στο κινητηρα κοντα, πρεπει να μπει ο εναλλακτης (στην GT4 ειναι και δοχειο πληρωσης αλλιως εχει ενα ξεχωριστο), εχει αντλια νερου ηλεκτρικη, καποια βαλβιδα για ελεγχο θερμοκρασιας για την αντλια για να μην δουλευει συνεχεια και φυσικα ενα ψυγειο σε μερικες περιπτωσεις εχει και ανεμιστηρα, ειδικα στα aftermarket.
Επισης επειδη οι εναλλακτες που πανε κοντα στην πολλαπλη εισαγωγη δεν μπορουν να εχουν μεγαλο μεγεθος αν το αμαξι ειναι πολλα αλογα δεν κανει θελει μεγαλους δλδ, αυτο ειναι περιοριστικος παραγοντας για οσα μοτερ δεν εχουν χωρο, γιαυτο κιολας στην GT4 βαζουν μεγαλα μπροστινα ιντερκουλερς με το που ανεβασουν αλογα.
Αρκετες πληροφοριες εδω : http://www.enginebasics.com/Advanced...%20Design.html και http://www.enginebasics.com/Advanced...tercooler.html και http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=107760
Εχει δοκιμασει κανεις τετοιο συστημα? αξιζει ή οχι? το θεμα δεν το εκανα μονο για μενα αλλα για οσους ολους ενδιαφερονται να μαθουν ή θελουν να βαλουν, μπορουμε να δουμε τροπους εγκαταστασης, ιδεες και γνωμες.

χμμμ αυτο δεν το ειχα σκεφτει:
However, note that if driven hard and then parked, the water within the system will normally become quite warm through underbonnet heat soak. This results in high intake air temperatures after the car is re-started as the hot water takes some time to cool down.
και απο το 2ο αρθρο : 3. Can become heat soaked when used for long periods of hard driving and become terribly in-efficient.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-09-14 στις 14:00.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
DIY MR2 water injection NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-05-17 22:51
Water Injection Intercooler Χάρης TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 18-05-17 21:53
intercooler σε e11 g6 karekas TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 10-11-12 23:25
Water injection VS intercooler...... THEMIS2281 ΦΟΡΟΥΜ 15 05-06-10 20:50
Intercooler Stetas SUPPORT 40 30-10-06 00:21



Page generated in 0,11409998 seconds (75,52% PHP - 24,48% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:26.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)