Επειδή δεν βρήκα θέμα το ανοίγω. Ακόμα είμαι με το μαμά i/c μπροστά και φτιάχνω ενα συστημα ψεκασμου νερου επάνω του με μπεκ τυπου ομπρελας. Τωρα μολις πηρα και ενα δοχειο υαλ/ρων απο mx5 για να εχω το νερο του εκει. Σκεφτομουνα καποια στιγμη (οχι τωρα τωρα) αντι να μπει αλλο μεγαλυτερο μηπως να παω σε Water to air intercooler. Ειδα στο ιντερνετ οτι 4EFTE εχουν φορεσει τετοια κατα καιρους ειδικα σε μοτερ που ειναι σε mini cooper!!!! μαλλον λογω ελειψης χωρου να μπει κανονικο IC!
http://en.wikipedia.org/wiki/Interco...d_intercoolers
Παρακάτω δειχνω μερικές εικονες :
http://2.bp.blogspot.com/-c3SL8KOhO2.../W2A_Setup.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-5Um21VpFwR...-Revised01.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-A8bcs5aWRa...trut-Final.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-aq8eQAd3Zy..._Piping_01.jpg
http://www.castlehillexhaust.com.au/...llery/1913.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-9xb3WegNqP...7;2526_BOV.jpg
Στο ebay απο Αμερικη μονο ομως βρισκεις κομπλε γυρω στα 350 ευρω δεν ξερω τι παιζει με τελωνειο αλλα μετα ανακαλυψα το εξης!
εχει μερικα μοντελα celica GT4 3SGTE με συστημα μαμα!!!! ετσι αμα εβρισκα πχ τετοιο δεν θα εκανε δουλεια? παραδειγματα :
http://www.k1ano.co.uk/images/jpegs/wrcbay1.JPG
http://us1.webpublications.com.au/st.../1820_12lo.jpg
καπου το βρηκα σε αγγελια Ελλαδα ολα μαζι 180 ευρω.
Τα πλεονεκτηματα ειναι οτι επειδη ο εναλλακτης ειναι κοντα στην πεταλουδα μιλαμε για μηδενικο turbo lag και οτι εχεις κρυο αερα ακομα και σε χαμηλες στροφες και οχι μονο αμα τρεχει το αμαξι.
Το κακο ειναι οτι εχει πολλα εξαρτηματα και θελει χωρο στο κινητηρα κοντα, πρεπει να μπει ο εναλλακτης (στην GT4 ειναι και δοχειο πληρωσης αλλιως εχει ενα ξεχωριστο), εχει αντλια νερου ηλεκτρικη, καποια βαλβιδα για ελεγχο θερμοκρασιας για την αντλια για να μην δουλευει συνεχεια και φυσικα ενα ψυγειο σε μερικες περιπτωσεις εχει και ανεμιστηρα, ειδικα στα aftermarket.
Επισης επειδη οι εναλλακτες που πανε κοντα στην πολλαπλη εισαγωγη δεν μπορουν να εχουν μεγαλο μεγεθος αν το αμαξι ειναι πολλα αλογα δεν κανει θελει μεγαλους δλδ, αυτο ειναι περιοριστικος παραγοντας για οσα μοτερ δεν εχουν χωρο, γιαυτο κιολας στην GT4 βαζουν μεγαλα μπροστινα ιντερκουλερς με το που ανεβασουν αλογα.
Αρκετες πληροφοριες εδω :
http://www.enginebasics.com/Advanced...%20Design.html και
http://www.enginebasics.com/Advanced...tercooler.html και
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=107760
Εχει δοκιμασει κανεις τετοιο συστημα? αξιζει ή οχι? το θεμα δεν το εκανα μονο για μενα αλλα για οσους ολους ενδιαφερονται να μαθουν ή θελουν να βαλουν, μπορουμε να δουμε τροπους εγκαταστασης, ιδεες και γνωμες.
χμμμ αυτο δεν το ειχα σκεφτει:
However, note that if driven hard and then parked, the water within the system will normally become quite warm through underbonnet heat soak. This results in high intake air temperatures after the car is re-started as the hot water takes some time to cool down.
και απο το 2ο αρθρο : 3. Can become heat soaked when used for long periods of hard driving and become terribly in-efficient.