καλημερα, κοιτα να δεις, στους υαλοκαθαριστηρες αυτοι ειναι ποιο ψηλα απο το δοχειο τους. Εκει που το εβαλα εγω στην θολομπαρα ειναι πολυ ψηλα σε σχεση με το i/c στον προφυλακτηρα. Τοσο με την αντλία ενυδρειου που εχω παρει, οσο και με αυτην πανω στο δοχειο οταν πατουσα μια φορα το κουμπι μετα δεν σταματουσε να τρεχει οχι να ριχνει δυνατα, και αδειαζε το δοχειο γρηγορα. Ετσι εβαλα ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα νερου 1/4" on-off (normaly close) δλδ σε ηρεμια ειναι κλειστη και ετσι την εχω συνδεση ταυτοχρονα με το κουμπι και την αντλια. Οταν παταω να ριξω νερο αυτη δλδ ανοιγει και μετα κλεινει, ετσι δεν αδειαζει το παγουρι.
Για να μην χρειαζεσαι πρεπει να ειναι ποιο χαμηλα το δοχειο σε σχεση με το μπεκ.
Νομιζω κανονικα υποτιθεται οτι τα βαζουν καπου χαμηλα στον προφυλακτηρα.
Επισης εκει θα ειναι και ποιο δροσερο το νερο.
Μπορεις εναλλακτικα εφοσον βαλεις αλλη αντλια νερου να χρησιμοποιησεις το ιδιο των υαλοκαθαριστηρων και να μην βαλεις αλλο!
ειχα κανει δοκιμη στην αρχη με την αντλια ενυδρειου στο ιδιο αλλα ετρεχε το νερο και θεωρησα οτι εφταιγε και αυτο!
Το δικο μου παντως μαζευει ζεστη και παρολαυτα παλι εχει αισθητη διαφορα οταν εχει ζεστες.
Ομως εχω το μαμα i/c του 4EFTE κατεβασμενο μπροστα και ειναι μικρο.
Οποτε δεν εχει τοσο αναγκη απο πολυ νερο λογω της μικρης επιφανειας που εχει το συγκεκριμενο.
Αν θες μεγαλη δυναμη θα πρεπει να βαλεις μπεκ αρδευσης οχι υαλοκαθαριστηρων, παρε διαφορα να δοκιμασεις ειναι φτηνα.
Αυτα που ειναι για σωληνακι Φ6 mm.
Και αν θες δυναμη στην πιεση η αντλια ενυδρειου ειναι πολυ δυνατη, ισως αντλια νερου απο καφετιερα αλλα να ειναι 12V, κανει και απο συστηματα μεθανολης-νερου αλλα μπορει να ειναι ακριβη.
για ψαξε λιγο και εδω
www.telematica.gr στα συστηματα μεθανολης-νερου εχει αντλιες και μπεκ ψεκασμου. Αλλα θα ειναι σιγουρα ακριβα.
Αν εχεις μεγαλο i/c αρκετα θα χρειαστεις μαλλον 2 μπεκ.
Για να χωρεσω την αντλιουλα ενυδρειου μεσα στο δοχειο ειχα κοψει τον λαιμο του ψηλα και μετα το κολλησα παλι.
Ειναι εμβαπτιζομενη και πρεπει να ειναι μεσα.
Δεν εχω και φωτο τωρα ανεβασμενη καπου να την δεις.
Σκεφτηκα και αλλα κολπα περισσοτερο για τον χαβαλε, θα τα πω αλλα ποιος ασχολειτε....
raspberry στο αμαξι και συνδεση με αισθητηρες, προγραμματισμος σε rapbian και python και πχ οταν πιασει το i/c καποια θερμοκρασια να ριχνει νερο πανω του μεχρι να την ριξει σε ενα επιπεδο.
Αν πεσει η σταθμη στο δοχειο χαμηλα να ειδοποιει με καποιο led στο ταμπλο.
Σπιτι επειδη ασχολουμε πολυ με το raspi εχω κανει διαφορα πραγματα με ετοιμα ομως προγραμματα γιατι δεν ξερω ακομα να γραφω σε python.
απλα τα αναφερω σαν ιδεα.
Ηδη εχω οθονη να λεει διαφορα πραγματα και αισθητηρες θερμοκρασιας και υγρασιας.
http://i180.photobucket.com/albums/x...pschrzge3w.jpg
Μπορει να στα δειχνει κιολας.
Η απλα μπορεις να το εχεις συνδεσει στην πηγη σου (εγω εχω 7αρα win CE 6.0 με εισοδο video CVS) οποτε θα μπορουσα να τα βλεπω αμεσα.
Πολυ εξειδικευμενα αυτα ολα αλλα θα ειχαν πολυ φαση θεωρω...
το raspi το βαζω στο αμαξι αρκετες φορες
http://i180.photobucket.com/albums/x...pskmgccpax.jpg για χρηση ομως με Kodi (multimedia center) και το εχω δοκιμασει και σαν GPS με usb gps module και την χρηση του προγραμματος navit σε raspbian εδω στην παλια πηγη 4"
http://i180.photobucket.com/albums/x...psvj81rvdd.jpg
για διαχειριση δουλευω με ενα μινι keyboard-touchpad wifi usb φαινεται στην ποιο πριν φωτο.
Για τελος κρατησα το καλυτερο που ειχα σκεφτει αλλα επειδη το δοχειο μου δεν ειναι σε σωστο σημειο δεν εχω δοκιμασει κατι.
Σκεφτηκα να χρησιμοποιησω τα σωληνακια του A/C της ψυξης νομιζω υψηλης πιεσης? με ενα κυκλωμα μικρο εναλλακτη νερου-νερου ωστε το νερο του δοχειου να ερχεται σε επαφη με τα σωληνακια οταν δουλευει το A/C και να παγωνει!
ετσι οταν πχ τυχει να θελουμε να κανουμε ανοιγματα ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι κλεινουμε το A/C αλλα το νερο θα ειναι πολυ παγωμενο!!!
αυτο ομως επιβαλει την χρηση μιας αντλιας να το κανει ανακυκλοφορια κατι σαν κυκλοφορητης και να ειναι ανεξαρτητη απο το κυκλωμα ψεκασμου νερου.
Μπορει εναλλακτικα αντι χρηση εναλλακτη που θα πρεπει να φτιαξουμε καπως, να περασουμε απο το δοχειο καποια σωληνα του A/C και να το παγωνει λογω επαφης. Ομως θα πρεπει να ειναι στο ιδιο σημειο και δεν ταιριαζε να κατσε εκει αλλα και να γινει αριστη στεγανοποιηση στο δοχειο, γιατι θα πρεπει να διατρηθει απο την σωληνα του A/C απο ακρη σε ακρη. Ετσι ειναι καλυτερα γιατι δεν θελουμε και 2η αντλια ανακυκλοφοριας νερου.
Τελικα δεν ξερω στην πραξη ποσο ειναι εφικτα αυτα, αλλα σαν ιδεα ομως το θεωρω πολυ καλη!
Τωρα για μενα δεν αξιζει τοσο, γιατι 1ον και το σωστο i/c δεν εχω γιατι ειναι πολυ μικρο, κανονικα θα επρεπε να βαλω ποιο μεγαλο αλλα δεν με νοιαζει και δεν ασχολουμε πραγματικα + οτι προτιμω να εχω ενα look ποιο αδιαφορο και μαμα και οχι να κανει μπαμ.
και κατα 2ον οι σωληνωσεις που εχω επειδη τις ειχα απο την δουλεια μου ειναι INOX Φ50Χ2 και ενω γυαλιζουν και ειναι ποιο ωραιες απο αλουμινιο, εχουν αυξημενο βαρος αλλα και κακη απαγωγη θερμοκρασιων. Ετσι οταν ζεσταθουν πχ απο την μηχανη, κρατανε ζεστη για πολλες ωρες, ενω στα i/c βαζουμε αλουμινιο γιατι εχουν καλη απαγωγη θερμοκρασιας και διωχνουν γρηγορα την ζεστη.
εφοσον δεν τηρω ας πουμε τις προδιαγραφες που πρεπει, τι να ψαχνομαι με τα αλλα.
Επισης φοβαμαι κιολας μην αυξηθει το turbo lag γιατι ειμαι με την μαμα ct9 στα 0.7 με 0.8 overboost.
2 φορες που εκανα bypass ct9 στην εισαγωγη ΧΩΡΙΣ δλδ intercooler επαθα πλακα πως πηγαινε απο το μηδενικο Lag!!!!
Τον ψεκασμο τον εκανα επειδη ειχα καποια υλικα απο αυτα βασικα τα ηλεκτρολογικα, εκτος την αντλια, αλλα και παλι ηθελα να κανω αυτοματισμους στο raspi και δεν θα πηγαινε κατι χαμενο.
Τελικα το αποτελεσμα με αποζημιωσε και με το παραπανω και ειναι και ο βασικος λογος που ακομα και μαλλον δεν θα κανω κατι με το i/c εκτος αμα ανοιξει οπως εγινε με το προηγουμενο μαμισιο που ανοιξε σε ραφη!!!
δες και αυτο αν και παμε αλλου!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...er+intercooler