Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Water Injection Intercooler
  #1  
Παλιά 16-05-17, 19:07
Το avatar του χρήστη Χάρης
Χάρης Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 16-06-2011
Μοντέλο: Corolla '99
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 169
Χάρης είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Water Injection Intercooler

Καλησπέρα στην ομάδα. Τώρα τελευταία μιας κ έρχεται καλοκαιράκι σκέφτομαι να φτιάξω ένα σύστημα να ψεκάζει νερό ( από την εξωτερική πλευρά) στο intercooler. Υπάρχει κανείς που να το έχει κάνει ήδη ή με γνώσεις για τη αντλία νερού (μέγεθος, παροχή, πίεση) και τα μπεκάκια που θα χρειαστώ;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-05-17, 00:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα εγω το εχω κανει δες εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...=14095&page=46 στο #456 και #458 ποστς.
στο 456 στην 1η φωτο ειναι ηλεκτρομαγνητικη νερου που ειχα φερει απο ebay κινα αλλα εχανε.
Τελικα στο αλλο ποστ αυτη που βλεπειις της CEME ειναι απο την εταιρια Xρυσαφιδης και ειναι ορειχαλκινη.
Για μπεκ νερου εχω βαλει μπεκ υαλοκαθαριστηρων, δοχειο παροχης απο mazda mx-5, εχω δοκιμασει και διαφορα μπεκ αρδευσης ακομα και αυτο που κανει ομπρελα!
αμα δεν μπει ηλεκτρομαγνητικη τοτε το νερο χυνεται συνεχεια με το 1ο πατημα και δεν σταματαει επειδη το μπεκ ειναι χαμηλα.
Επισης εχω βαλει ρελε κλασικα, ασφαλεια 15Α και παιζει παραλληλα με την ηλεκτρομαγνητικη, και διακοπτη που δεν μενει μονιμα on.
Εχω μπροστα το μαμα i/c του 4EFTE και το μπεκ κανει πολυ καλη δουλεια οταν εχει ζεστη.
Αν θυμαμαι καλα ολα μαζι πρεπει να πηγαν κανα 45αρι ευρω.
Αντλια ειχα παρει μια για ενυδρειο και την ειχα ριξει μεσα στο δοχειο αλλα ηταν παρα πολυ δυνατη και εφευγε το νερο για πλακα αδικα. Τελικα απλα δουλευω αυτη που ειχε πανω το δοχειο απο το mx-5 δεν θες κατι ιδιαιτερο.
Το δοχειο το εχω πιασει πανω στην θολομπαρα 3σημειων με 2 στηριγματα με λαστιχο νομιζω 3/4" ή 1".
Αμα δεις αντιστοιχα κιτ στο ebay ή αλλου παλι με αντλια δοχειου ειναι.
Δοχειο θα παρεις απο εναν μαντρα τα δινουν μαζι με την αντλια, παρε οτι θες και σε βολευει να χωραει στο μηχανοστασιο σου, εγω ημουν εκει με το αμαξι και δοκιμαζα δοχεια.
Νομιζω κανα 30αρι μου το ειχε δωσει.

Στο ebay πουλανε κατι τετοια http://www.ebay.com/itm/DEI-080140-C...-/380629924976
η εταιρια αυτη βγαζει και με CO2!!! δες https://www.youtube.com/watch?v=PI5OoR4Ofjc
αλλα και υπαρχουν και με νιτρο για τρελες και δυνατες καταστασεις.
Εμεις οι απλοι κοινοι θνητοι μπορουμε να βολευτουμε με νερακι....
αν εχουμε μαζι μας ψυγειο για διαφορα τωρα το καλοκαιρι και εχουμε παγακια ριχνουμε και κανα παγακι μεσα....
ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧ
εγω ειχα σκεφτει να ντυσω το δοχειο με παχια μονωση θερμομονωτικη ωστε να μην ζεσταινεται το νερο!

Δες και αυτο πολυ καλο https://www.youtube.com/watch?v=O0MY0diHo4U και καλη ιδεα ψεκασματος!!!
προσωπικα οταν πχ κανω πολλα ανοιγματα συνεχομενα ακομα και περσι Αυγουστο με καυσωνα, ειδα οτι αμα ψεκαζω νερο εχει σημαντικοτατη διαφορα!!! αρκετη ωστε να παθω πλακα....
το μπεκ αρδευσης τυπου ομπρελα ειχε βαση αλλα το ειχα πριν την ηλεκτρομαγνητικη και εχανα ολο το νερο απο το δοχειο!
δεν το ξαναδοκιμασα απο τοτε, εριχνε ομως πολυ ωραια και οπως τρεχει το αμαξιι το ιντερκουλερ γινεται εντελως μουσκεμα.
λεω για τετοιο http://www.gr.all.biz/img/gr/catalog/17407.jpeg

Αν μπορει το δοχειο να ειναι σε αλλο σημειο να μην ειναι κοντα στο μοτερ ακομα καλυτερα γιατι το νερο ανεβαζει θερμοκρασιες.
Επισης αν εχεις μεγαλο i/c θες 2 μπεκ τουλαχιστον, εμενα ειναι το μαμα οπως ειπα και εχω βαλει μονο ενα.

Αυτη ηταν η παλια ηλεκτρομαγνητικη και μπορεις να δεις και πως εχω πιασει το δοχειο.


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-05-17 στις 01:03.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-05-17, 02:35
Το avatar του χρήστη Χάρης
Χάρης Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 16-06-2011
Μοντέλο: Corolla '99
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 169
Χάρης είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα Νικηφόρε! Άλλη μια λεπτομερέστατη απάντηση.
Έχω κάποιες απορίες. Η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα για ποιό πράγμα χρειάζεται;
Έχω κ αντλία για τους υαλοκαθαριστήρες καθώς και μπεκ. Όσον αφορά για τη θέση, έχει ένα παγούρι πίσω από τον προφυλακτήρα, κάτω από τη μπαταρία που μπορώ να χρησιμοποιήσω.
Αλλά η αντλία για τους υαλοκαθαριστήρες με συνδυασμό με τα μπεκ υαλ., όπως βλέπω και στο παρμπριζ μου, δεν δημιουργούν "νέφος" έτσι ώστε να απλωθεί το νερό και σε μια κοντινή απόσταση πως θα διαμοιράσουν το νερό;
Έχω i/c πιο μεγάλο από το μαμά μπροστά στον προφυλακτήρα.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 17-05-17, 07:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, κοιτα να δεις, στους υαλοκαθαριστηρες αυτοι ειναι ποιο ψηλα απο το δοχειο τους. Εκει που το εβαλα εγω στην θολομπαρα ειναι πολυ ψηλα σε σχεση με το i/c στον προφυλακτηρα. Τοσο με την αντλία ενυδρειου που εχω παρει, οσο και με αυτην πανω στο δοχειο οταν πατουσα μια φορα το κουμπι μετα δεν σταματουσε να τρεχει οχι να ριχνει δυνατα, και αδειαζε το δοχειο γρηγορα. Ετσι εβαλα ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα νερου 1/4" on-off (normaly close) δλδ σε ηρεμια ειναι κλειστη και ετσι την εχω συνδεση ταυτοχρονα με το κουμπι και την αντλια. Οταν παταω να ριξω νερο αυτη δλδ ανοιγει και μετα κλεινει, ετσι δεν αδειαζει το παγουρι.
Για να μην χρειαζεσαι πρεπει να ειναι ποιο χαμηλα το δοχειο σε σχεση με το μπεκ.
Νομιζω κανονικα υποτιθεται οτι τα βαζουν καπου χαμηλα στον προφυλακτηρα.
Επισης εκει θα ειναι και ποιο δροσερο το νερο.
Μπορεις εναλλακτικα εφοσον βαλεις αλλη αντλια νερου να χρησιμοποιησεις το ιδιο των υαλοκαθαριστηρων και να μην βαλεις αλλο!
ειχα κανει δοκιμη στην αρχη με την αντλια ενυδρειου στο ιδιο αλλα ετρεχε το νερο και θεωρησα οτι εφταιγε και αυτο!

Το δικο μου παντως μαζευει ζεστη και παρολαυτα παλι εχει αισθητη διαφορα οταν εχει ζεστες.
Ομως εχω το μαμα i/c του 4EFTE κατεβασμενο μπροστα και ειναι μικρο.
Οποτε δεν εχει τοσο αναγκη απο πολυ νερο λογω της μικρης επιφανειας που εχει το συγκεκριμενο.

Αν θες μεγαλη δυναμη θα πρεπει να βαλεις μπεκ αρδευσης οχι υαλοκαθαριστηρων, παρε διαφορα να δοκιμασεις ειναι φτηνα.
Αυτα που ειναι για σωληνακι Φ6 mm.
Και αν θες δυναμη στην πιεση η αντλια ενυδρειου ειναι πολυ δυνατη, ισως αντλια νερου απο καφετιερα αλλα να ειναι 12V, κανει και απο συστηματα μεθανολης-νερου αλλα μπορει να ειναι ακριβη.

για ψαξε λιγο και εδω www.telematica.gr στα συστηματα μεθανολης-νερου εχει αντλιες και μπεκ ψεκασμου. Αλλα θα ειναι σιγουρα ακριβα.
Αν εχεις μεγαλο i/c αρκετα θα χρειαστεις μαλλον 2 μπεκ.

Για να χωρεσω την αντλιουλα ενυδρειου μεσα στο δοχειο ειχα κοψει τον λαιμο του ψηλα και μετα το κολλησα παλι.
Ειναι εμβαπτιζομενη και πρεπει να ειναι μεσα.
Δεν εχω και φωτο τωρα ανεβασμενη καπου να την δεις.

Σκεφτηκα και αλλα κολπα περισσοτερο για τον χαβαλε, θα τα πω αλλα ποιος ασχολειτε....
raspberry στο αμαξι και συνδεση με αισθητηρες, προγραμματισμος σε rapbian και python και πχ οταν πιασει το i/c καποια θερμοκρασια να ριχνει νερο πανω του μεχρι να την ριξει σε ενα επιπεδο.
Αν πεσει η σταθμη στο δοχειο χαμηλα να ειδοποιει με καποιο led στο ταμπλο.
Σπιτι επειδη ασχολουμε πολυ με το raspi εχω κανει διαφορα πραγματα με ετοιμα ομως προγραμματα γιατι δεν ξερω ακομα να γραφω σε python.
απλα τα αναφερω σαν ιδεα.
Ηδη εχω οθονη να λεει διαφορα πραγματα και αισθητηρες θερμοκρασιας και υγρασιας. http://i180.photobucket.com/albums/x...pschrzge3w.jpg
Μπορει να στα δειχνει κιολας.
Η απλα μπορεις να το εχεις συνδεσει στην πηγη σου (εγω εχω 7αρα win CE 6.0 με εισοδο video CVS) οποτε θα μπορουσα να τα βλεπω αμεσα.

Πολυ εξειδικευμενα αυτα ολα αλλα θα ειχαν πολυ φαση θεωρω...
το raspi το βαζω στο αμαξι αρκετες φορες http://i180.photobucket.com/albums/x...pskmgccpax.jpg για χρηση ομως με Kodi (multimedia center) και το εχω δοκιμασει και σαν GPS με usb gps module και την χρηση του προγραμματος navit σε raspbian εδω στην παλια πηγη 4" http://i180.photobucket.com/albums/x...psvj81rvdd.jpg
για διαχειριση δουλευω με ενα μινι keyboard-touchpad wifi usb φαινεται στην ποιο πριν φωτο.

Για τελος κρατησα το καλυτερο που ειχα σκεφτει αλλα επειδη το δοχειο μου δεν ειναι σε σωστο σημειο δεν εχω δοκιμασει κατι.
Σκεφτηκα να χρησιμοποιησω τα σωληνακια του A/C της ψυξης νομιζω υψηλης πιεσης? με ενα κυκλωμα μικρο εναλλακτη νερου-νερου ωστε το νερο του δοχειου να ερχεται σε επαφη με τα σωληνακια οταν δουλευει το A/C και να παγωνει!
ετσι οταν πχ τυχει να θελουμε να κανουμε ανοιγματα ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι κλεινουμε το A/C αλλα το νερο θα ειναι πολυ παγωμενο!!!
αυτο ομως επιβαλει την χρηση μιας αντλιας να το κανει ανακυκλοφορια κατι σαν κυκλοφορητης και να ειναι ανεξαρτητη απο το κυκλωμα ψεκασμου νερου.
Μπορει εναλλακτικα αντι χρηση εναλλακτη που θα πρεπει να φτιαξουμε καπως, να περασουμε απο το δοχειο καποια σωληνα του A/C και να το παγωνει λογω επαφης. Ομως θα πρεπει να ειναι στο ιδιο σημειο και δεν ταιριαζε να κατσε εκει αλλα και να γινει αριστη στεγανοποιηση στο δοχειο, γιατι θα πρεπει να διατρηθει απο την σωληνα του A/C απο ακρη σε ακρη. Ετσι ειναι καλυτερα γιατι δεν θελουμε και 2η αντλια ανακυκλοφοριας νερου.
Τελικα δεν ξερω στην πραξη ποσο ειναι εφικτα αυτα, αλλα σαν ιδεα ομως το θεωρω πολυ καλη!

Τωρα για μενα δεν αξιζει τοσο, γιατι 1ον και το σωστο i/c δεν εχω γιατι ειναι πολυ μικρο, κανονικα θα επρεπε να βαλω ποιο μεγαλο αλλα δεν με νοιαζει και δεν ασχολουμε πραγματικα + οτι προτιμω να εχω ενα look ποιο αδιαφορο και μαμα και οχι να κανει μπαμ.
και κατα 2ον οι σωληνωσεις που εχω επειδη τις ειχα απο την δουλεια μου ειναι INOX Φ50Χ2 και ενω γυαλιζουν και ειναι ποιο ωραιες απο αλουμινιο, εχουν αυξημενο βαρος αλλα και κακη απαγωγη θερμοκρασιων. Ετσι οταν ζεσταθουν πχ απο την μηχανη, κρατανε ζεστη για πολλες ωρες, ενω στα i/c βαζουμε αλουμινιο γιατι εχουν καλη απαγωγη θερμοκρασιας και διωχνουν γρηγορα την ζεστη.
εφοσον δεν τηρω ας πουμε τις προδιαγραφες που πρεπει, τι να ψαχνομαι με τα αλλα.
Επισης φοβαμαι κιολας μην αυξηθει το turbo lag γιατι ειμαι με την μαμα ct9 στα 0.7 με 0.8 overboost.
2 φορες που εκανα bypass ct9 στην εισαγωγη ΧΩΡΙΣ δλδ intercooler επαθα πλακα πως πηγαινε απο το μηδενικο Lag!!!!

Τον ψεκασμο τον εκανα επειδη ειχα καποια υλικα απο αυτα βασικα τα ηλεκτρολογικα, εκτος την αντλια, αλλα και παλι ηθελα να κανω αυτοματισμους στο raspi και δεν θα πηγαινε κατι χαμενο.
Τελικα το αποτελεσμα με αποζημιωσε και με το παραπανω και ειναι και ο βασικος λογος που ακομα και μαλλον δεν θα κανω κατι με το i/c εκτος αμα ανοιξει οπως εγινε με το προηγουμενο μαμισιο που ανοιξε σε ραφη!!!

δες και αυτο αν και παμε αλλου! http://www.corollaclub.com/forums/sh...er+intercooler

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-05-17 στις 10:41.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 17-05-17, 14:37
Το avatar του χρήστη Χάρης
Χάρης Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 16-06-2011
Μοντέλο: Corolla '99
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 169
Χάρης είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλώς. Θα ψάξω λίγο ακόμη το θέμα αντλίας-μπεκ, όσον αφορά για το παγούρι, θα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα μπεκ, θα βάλω ξεχωριστό διακόπτη κοντά στο χειρόφρενο που έχει θέση.
Οθόνες καθώς και warning για χαμηλή στάθμη ή να ψεκάζει μόνο του για εμένα είναι too much, άσε που δεν υπάρχει χρόνος...
Ευχαριστώ πολύ Νικηφόρε!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-05-17, 18:36
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, παρακαλω και για μενα ειναι τα αλλα υπερβολικα θα ειχαν απλα φαση αλλα που χρονος για τετοια.
Ασε που εχω ενα μονο rasp.

Διακοπτη δεν ειναι καλη θεση εκει, πρεπει να ειναι κοντα στο τιμονι να το πατας ευκολα. Δεν πρεπει να ειναι on-off πρεπει οταν το κρατας πατημενο να ψεκαζει και αμα το αφηνεις να σταματαει. Αρα εκει σιγουρα δεν βολευει.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 17-05-17, 20:23
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
εγω στο intergralle που ειχα ειχα βαλει διακοπτη στην πεταλουδα του γκαζιου στο τερμα με κυκλωματακι χρονοκαθυστερησης και ψεκαζε το πισω μοτερ του υαλοκαθαριστηρα για 20 δευτερολεπτα πανω στο ιντερκουλερ με μπεκακι απο καθαριστηρες golf 4 που εχει πολυ μεγαλη διασπορα νερου ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 17-05-17, 21:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
εγω στο intergralle που ειχα ειχα βαλει διακοπτη στην πεταλουδα του γκαζιου στο τερμα με κυκλωματακι χρονοκαθυστερησης και ψεκαζε το πισω μοτερ του υαλοκαθαριστηρα για 20 δευτερολεπτα πανω στο ιντερκουλερ με μπεκακι απο καθαριστηρες golf 4 που εχει πολυ μεγαλη διασπορα νερου ..
ωραιο αυτο, αλλα τι ειχες κανει δλδ ειχες καταργησει το καθαρισμα στο πισω τζαμι?
γιαυτο λεω οτι θελει το κουμπι καπου κοντα στο τιμονι για να ειναι ευκολο να το κραταμε πατημενο, κατι αντιστοιχο του νιτρο μπατον δλδ.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-05-17, 20:46
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
ειχε την μεγαλη αεροτομη και δεν δουλευε ετσι και αλλιως .. επισης το δουλευα και χειροκινητα απο τον διακοπτη του καθαριστηρα ..παραλληλα ..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-05-17, 21:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
πολυ ωραιο κολπο τοτε, αλλα θες και τον υαλοκαθαριστηρα να ριχνει νερο γινεται να δουλευει και κανονικα?
επισης το μεγαλο κακο εδω ειναι ο μηκος σωληνωσεων νερου γιατι πρεπει να πας απο πισω μεχρι μπροστα, πολυ ποιο δυσκολη εγκατασταση-τοποθετηση και πρεπει να περναει και μεσα στο σαλονι καπου αυτο σαν διαδρομη.
θεωρω ειναι καλυτερα να βαλουμε μια αλλη αντλιουλα.
Μια εμβαπτιζομενου τυπου μπορει να μπει στο ιδιο το δοχειο υαλοκαθαριστηρων απλα πρεπει να διαλεξουμε καποια να περναει απο την τρυπα, η δικια μου περναει και θελει τρυπουλα στην ταπα για το σωληνακι και καλωδιο ρευματος.
απλα αν στο δοχειο βαζουμε και καθαριστικα δεν λεει και τοσο γιατι τα πεταμε τσαμπα.
Γιαυτο προτιμησα να βαλω αλλο. Και επειδη εχει αντλιουλα πανω εξωτερικη αλλα και επειδη ετρεχε μονο του και θεωρησα τοτε οτι φταιει αυτο, αλλα τελικα απλα γινοταν επειδη το μπεκ ηταν χαμηλα και παλι ηθελα ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα νερου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 19-05-17 στις 07:42.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
DIY MR2 water injection NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-05-17 22:51
Water to air intercooler on 4EFTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 06-09-14 11:22
intercooler σε e11 g6 karekas TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 10-11-12 23:25
Water injection VS intercooler...... THEMIS2281 ΦΟΡΟΥΜ 15 05-06-10 20:50
Intercooler Stetas SUPPORT 40 30-10-06 00:21



Page generated in 0,19992208 seconds (85,25% PHP - 14,75% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)