Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|
 |
|
 |

14-08-14, 20:50
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2010
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παιδια καλησπερα σασ! δωστε μου τα φωτα σας μιασ κ δεν μπορω να βρω ακρη κ πολυ περα απο το αλλαξω τουρμπινα..
κατοχος λοιπον levin blacktop 20v 4πεταλουδο το οποιο ειναι σφυριλατο τουρμπο μ,ε συμπιεση στο 8,9/1 κ διαμετρο πιστονιου 81,5 κ τουρμπινας garret 2560 rs και με παραλληλο Greddy ultimate black με πιεσεις στο 1.3 κ 1.6 η μεγαλη...η απορια μου ειναι εξης...το μοτερ τουρμπιζει στις 4500 με 5000 δλδ στις 5000 τα δινει ολα!!πως θα το κανω λοιπον να τουρμοπιζει στις 3500 πχ..??
αλλος μου λεει αλλαξε τουρμπινα με μια gtx 2871....αλλος μ λεει ανεβασε συμπιεση κ αλλος μου λεει να το κανω μονοπεταλουδο.. κ το τελευταιο πιο σημαντικο για καποιους ειναι να αλλαξω μοτερ!!!
υπαρχει καποια λυση αλλη να κανω περα απο το να αλλαξω μια τουρμπινα ασ πουμε που πιστευω εγω..??στον προγραματιστη που ειχα ρωτησει ο οποιος ειναι κ εξερετικοσ ο κυριος Geartech μου ειπε δεν ειναι θεμα προγραμματος....
|
 |
|
 |

15-08-14, 00:03
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ξεκιναμε οτι 2560rs δεν υπαρχει. 2860rs ναι. 2560r ναι.
Δευτερον το μοτερ σου στροφαρει μεχρι 8000 η 8500, η 2560 απλα πεθαινει εκει ψηλα.
Τριτον 2860rs, 2871 και 3071 ειναι οτι καλυτερο για να εχεις και δυναμη μεχρι τον κοφτη.
Τεταρτον, αν εχεις 2560 και δε δινει απο τις 2500 πχ τοτε κατι παιζει λαθος αλλα μετα τις
5000 με 5500 θα εχει ψοφησει. Νομιζω αυτο λες κιολας, οτι μετα απο εκει ψοφαει.
Αυτο που ζητας εσυ δεν ειναι να τουρμπιζει πιο χαμηλα αλλα να εχεις δυναμη και μετα τις 5000. Μια 2871 η 3071 ειναι αρκετα καλες επιλογες για αυτο που ζητας αλλα θα σηκωσεις πιεση. Ειδικα με την 3071 τουλαχιστον 1.6 με 1.7 γιατι πριν, απλα κοιμαται. Συμπιεση και μονοπεταλουδο θα εχεις διαφορα αλλα δεν υπαρχει λογος να μπεις σε τετοια διαδικασια.
Μοτερ δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις εκτος αμα σπασεις αυτο που εχεις. Καθε μοτερ συμπεριφερετε διαφορετικα και μακαρι να ειχαμε την συμπεριφορα των 20vt. Απλα αλλαζεις τουρμπινα και βαζεις μια μεγαλυτερη. Οχι κανα τερας αλλα μεσα σε αυτες που σου ειπα και πιο πανω με προτιμηση στις 2871 και 3071. Με t25 πατημα. Δε χρειαζετε gtx που ειναι τερατα. Μια απλη gt2871 η gt3071.
|
 |
|
 |

15-08-14, 13:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2010
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8
Ξεκιναμε οτι 2560rs δεν υπαρχει. 2860rs ναι. 2560r ναι.
Δευτερον το μοτερ σου στροφαρει μεχρι 8000 η 8500, η 2560 απλα πεθαινει εκει ψηλα.
Τριτον 2860rs, 2871 και 3071 ειναι οτι καλυτερο για να εχεις και δυναμη μεχρι τον κοφτη.
Τεταρτον, αν εχεις 2560 και δε δινει απο τις 2500 πχ τοτε κατι παιζει λαθος αλλα μετα τις
5000 με 5500 θα εχει ψοφησει. Νομιζω αυτο λες κιολας, οτι μετα απο εκει ψοφαει.
Αυτο που ζητας εσυ δεν ειναι να τουρμπιζει πιο χαμηλα αλλα να εχεις δυναμη και μετα τις 5000. Μια 2871 η 3071 ειναι αρκετα καλες επιλογες για αυτο που ζητας αλλα θα σηκωσεις πιεση. Ειδικα με την 3071 τουλαχιστον 1.6 με 1.7 γιατι πριν, απλα κοιμαται. Συμπιεση και μονοπεταλουδο θα εχεις διαφορα αλλα δεν υπαρχει λογος να μπεις σε τετοια διαδικασια.
Μοτερ δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις εκτος αμα σπασεις αυτο που εχεις. Καθε μοτερ συμπεριφερετε διαφορετικα και μακαρι να ειχαμε την συμπεριφορα των 20vt. Απλα αλλαζεις τουρμπινα και βαζεις μια μεγαλυτερη. Οχι κανα τερας αλλα μεσα σε αυτες που σου ειπα και πιο πανω με προτιμηση στις 2871 και 3071. Με t25 πατημα. Δε χρειαζετε gtx που ειναι τερατα. Μια απλη gt2871 η gt3071.
|
ναι φιλε μου κωστα.. εχεισ δικιο ειναι η 2560r! to μοτερ μου παει μεχρι με τισ 8000! κ σκεψου οτι σε καθε αλλαγη ασ πουμε σε ενα ανοιγμα η μια κοντρα να το πουμε χανει αρκετααααα γτ μεχρι να παει ξανα στις 5000 απο εκει ποθ θα χασει στην αλλαγη..τοτε χανουμε αρκετα στην διαφορα με το αλλο αμαξι πχ... δλδ λεσ οτι δν υπαρχει λογος να γινει μονοπεταλουδο-πατεντα κ να ανεβει η συμπιεση απο το 8,9 στο 10 πχ..μηπως ειναι παρα πολυ χαμηλή η συμπιεση? κ οσο για το στροφαρισμα των τουρμπινων μου εχουνε πει οτι η gtx συγκεκριμενα ειναι που στροφαρουν κ χαμηλα κ ψηλα!!! εμενα απλως ναι κοιμαται μεχρι τισ 4000 κ μετα αφου τουρμπισει κξαπου στα ψηλα ψιλο ψοφαει...κ οσο για το μοτερ μου λενε πολοι να βαλω το κομπρεσορατο απο το corolla to 1.6 που αντεχει κ πολυ με κλειστο μοτερ...
|
 |
|
 |

15-08-14, 14:37
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικο όπως σου τα ειπε ο Κωστας είναι με τις τουρμπίνες!!!
Αν δεν είναι από πρόγραμμα όπως σου ειπε ο Ζομπολας,τοτε πρεπει να ψαξεις :
1ον:Το χταποδι δεν είναι καλο!
2ον:Τι εξατμιση φορας?Ποσα mm downpipe και ποσα η υπολοιπη?
Με 1 καζανακι ή 2?Με καταλυτη ή όχι?
3ον:Η τουρμπινα είναι οκ?Ειναι NEW όταν την εβαλες ή μεταχειρα?
Γιατι με την 2560 θα επρεπε με τα 1600 κυβικα σου να ειχες FULL BOOST (1.6 bar) στις 4000 το πολύ 4200-4300!!!(Στις 3000 θα ειχες ηδη πιεση......)
Η συμπιεση είναι σιγουρα 8.9?Δεν είναι μεγαλη αλλα ουτε και μικρη για να δικαιολογει το lagαρισμα!!!Για πιεσεις της ταξεως του +1.5bar είναι οκ!!!
4ον:Σωληνωσεις και intercooler ποσο μεγαλο φορας?Μεγαλο μηκος σωληνώσεις?
Αυτό με το 4πεταλουδο σιγουρα παιζει ρολο αλλα θεωρω ότι δεν αξιζει να φτιαξεις άλλη εισαγωγή!!!Θα εχει διαφορα αλλα όχι μεγαλη!!!
Πες μας περισσοτερα για να σε βοηθήσουμε αν και θελει ψαξιμο!!!
5ον:Εκκεντροφοροι-χρονισμα είναι ΟΚ?
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|
 |
|
 |

15-08-14, 23:08
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2010
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Νικο όπως σου τα ειπε ο Κωστας είναι με τις τουρμπίνες!!!
Αν δεν είναι από πρόγραμμα όπως σου ειπε ο Ζομπολας,τοτε πρεπει να ψαξεις :
1ον:Το χταποδι δεν είναι καλο!
2ον:Τι εξατμιση φορας?Ποσα mm downpipe και ποσα η υπολοιπη?
Με 1 καζανακι ή 2?Με καταλυτη ή όχι?
3ον:Η τουρμπινα είναι οκ?Ειναι NEW όταν την εβαλες ή μεταχειρα?
Γιατι με την 2560 θα επρεπε με τα 1600 κυβικα σου να ειχες FULL BOOST (1.6 bar) στις 4000 το πολύ 4200-4300!!!(Στις 3000 θα ειχες ηδη πιεση......)
Η συμπιεση είναι σιγουρα 8.9?Δεν είναι μεγαλη αλλα ουτε και μικρη για να δικαιολογει το lagαρισμα!!!Για πιεσεις της ταξεως του +1.5bar είναι οκ!!!
4ον:Σωληνωσεις και intercooler ποσο μεγαλο φορας?Μεγαλο μηκος σωληνώσεις?
Αυτό με το 4πεταλουδο σιγουρα παιζει ρολο αλλα θεωρω ότι δεν αξιζει να φτιαξεις άλλη εισαγωγή!!!Θα εχει διαφορα αλλα όχι μεγαλη!!!
Πες μας περισσοτερα για να σε βοηθήσουμε αν και θελει ψαξιμο!!!
5ον:Εκκεντροφοροι-χρονισμα είναι ΟΚ?
|
η τουρμπινα μου ηταν κενουργια αλλα εχει κανει πανω απο 40000 κμ..εξατμιση ειναι 60αρα απο εμπροσ μεχρι πισω χωρισ καταλυτη κ με 1 καζανακι!!!παντα εκει τουρμπιζε το μοτερ παντωσ..κ νομηζω οτι φταιει κ το χταποδι γτ ειναι χοιροπειητο οχι κ τοοσ τελειο να το πεισ δλδ.. εκεντροφορους δν φοραει...αυτο π θελω γεω ειναι να το καω να στροφαρει πιο χαμηλα απο τισ 3000 !!!κ οχι στις 5000..κοιματαιιι εντελως!!!!
|
 |
|
 |

17-08-14, 09:59
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραια αν τουρμπιζε από εκει από την 1η μερα που το εφτιαξες αποκλειουμε την τουρμπιμα!!!
Για τα εκκεντρα σου ειπα ότι μπορει με reprofile για Turbo χαρακτηριστικα να δουλεψουν καλυτερα καθως και το χρονισμα ακομα και των μαμα εκκεντρων θελει αλλαγη από μετατροπή Ν/Α σε Turbo!!!
Η 60αρα είναι οκ για να μην εχεις lag!Αυτο το 1 καζανακι αν είναι και πολύ ελευθερο επηρεαζει λιγο αλλα σιγουρα όχι τοσο ώστε να δικαιολογει το φουσκωμα από 5000 και πανω!!!
Αρα μενει ακομα το χταποδι που σου φαινεται και εσενα ότι κατι δεν παει καλα και από σωληνώσεις intercooler μηπως εχουν γινεθ υπερβολες σε διαμετρο αλλα και σε μηκος???
Παντως να εχεις Full Boost πριν τις 3500-3800 με αυτή την τουρμπινα σε αυτό το μοτερ δεν γινεται!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|
 |
|
 |

17-08-14, 17:59
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2010
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Ωραια αν τουρμπιζε από εκει από την 1η μερα που το εφτιαξες αποκλειουμε την τουρμπιμα!!!
Για τα εκκεντρα σου ειπα ότι μπορει με reprofile για Turbo χαρακτηριστικα να δουλεψουν καλυτερα καθως και το χρονισμα ακομα και των μαμα εκκεντρων θελει αλλαγη από μετατροπή Ν/Α σε Turbo!!!
Η 60αρα είναι οκ για να μην εχεις lag!Αυτο το 1 καζανακι αν είναι και πολύ ελευθερο επηρεαζει λιγο αλλα σιγουρα όχι τοσο ώστε να δικαιολογει το φουσκωμα από 5000 και πανω!!!
Αρα μενει ακομα το χταποδι που σου φαινεται και εσενα ότι κατι δεν παει καλα και από σωληνώσεις intercooler μηπως εχουν γινεθ υπερβολες σε διαμετρο αλλα και σε μηκος???
Παντως να εχεις Full Boost πριν τις 3500-3800 με αυτή την τουρμπινα σε αυτό το μοτερ δεν γινεται!!!
|
οι σωληνωσεις αν θυμαμαι καλα ειναι 50 του intercooler k 60 περιπου εκει που παει στην εισαγωγη..νομηζω ειναι κανονικεσ! αρα για να τουρμπιζει πιο χαμηλα θελω μια gtx 2871 h 3071.....σψστα? κατι αλλο δν νομηζω να μπορω να κανω..η εκτος εαν το μοτερ ειναι ετσι τοσο χαλια για τετοια ειδους βελτιψσεις...
|
 |
|
 |

17-08-14, 21:36
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μοτερ σου δεν είναι καθολου χαλια για τέτοιες βελτιωσεις!!!
Το αντιθετο!!!Μπορει να παραγει αρκετες εκατοντάδες αλογα αρκει να ξερεις τι ζητας και πως και εξηγούμαι:
Αυτό το μοτερ εχει φτιαχτει να δουλευει για υψηλες στροφες οποτε χαμηλα λογικο να μην εχει δυναμη και ροπη λογω κυβισμου ,1600 είναι!
Αυτό το μοτερ δουλευει από τις 5000 και μετα ως Ν/Α οποτε λογικο είναι να δουλευει ετσι και ως Turbo!!!
Το θεμα είναι ότι δεν δικαιολογειται τοσο lag από μια τουρμπινα μεγέθους 2560!
ΑΝ βαλεις 2871 και ποσο μαλλον και 3071 θα lagαρει ακομα πιο πολύ αφου είναι ακομα μεγαλύτερες τουρμπίνες και μαλιστα ΠΟΛΥ μεγαλύτερες ειδικα η 3071!!!
Πρεπει να εντοπίσεις γιατι lagαρει τοσο με αυτή την τουρμπινα και μετα να κανεις οτιδήποτε άλλο!
Αν λοιπον και οι σωληνώσεις/intercooler είναι οκ,τοτε πας σε χταποδι αλλαγη και στο χρονισμα σε συνδυασμο με reprofile τα εκκεντρα για αλλαγη λειτουργιας λογω turbo!!!
Επισης και μια αυξηση στην συμπιεση κοντα στο 9.5 θα κανει ακομα καλυτερη την κατασταση!!!
Όπως σου ξαναειπα μην περιμενεις αυτό το μοτερ να τουρμπιζει από τις 3000!!!Αυτό το μοτερ φτιαχτηκε να δουλευει 5000 -8500 ακομα και 9000!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|

18-08-14, 14:01
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή:
Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατι ψιλοασχετο με το λαγκαρισμα κλπ, αλλα αυτο με τους εκκεντροφορους για ρυθμισμα λογω τουρμπο πρωτη φορα το ακουω. Και δε το λεω επιθετικα, το εχω απορια γιατι ψαχνομαι και εγω για κατι ασταθιες που εχω στο ρελαντι ενω απο χρονισμο ειμαι οκ, στα μαμα χαρακτηριστικα, σωστα δοντια κλπ. ουτε δοντι πισω ουτε μπρος. δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορετικο πρεπει να εχει.
|
 |
|
 |

18-08-14, 14:50
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8
Κατι ψιλοασχετο με το λαγκαρισμα κλπ, αλλα αυτο με τους εκκεντροφορους για ρυθμισμα λογω τουρμπο πρωτη φορα το ακουω. Και δε το λεω επιθετικα, το εχω απορια γιατι ψαχνομαι και εγω για κατι ασταθιες που εχω στο ρελαντι ενω απο χρονισμο ειμαι οκ, στα μαμα χαρακτηριστικα, σωστα δοντια κλπ. ουτε δοντι πισω ουτε μπρος. δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορετικο πρεπει να εχει.
|
οι μαμα εκκεντροφοροι σου εχουν σχεδιαστει να δουλευουν και να αποδιδουν με συμπιεση μοτερ 11,5 νομιζω, πολυ ψηλη παντως...και ειναι σχεδιασμενοι για να αποδιδουν στις ψηλες στροφες οπως σου προειπαν...Ριχνοντας την συμπιεση τοσο πολυ το μοτερ σου ψοφησε τελειως στα χαμηλα και τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του δεν βοηθανε..Με τοσα λιγα κυβικα και το πως δουλευει το μοτερ σου το πολυ να πας σε 28αρα αν θες να εχεις παντου δυναμη αξιοποιησιμη χωρις υπερβολες.Και η δικια σου τουρμπινα μια χαρα ειναι για 250 αλογακια ανετα απλα πρεπει να δεις τις σωληνωσεις μηπως χανεις πιεση απο καπου ,γενικα οτι σου ειπαν παραπανω και ναι οι εκκεντροφοροι παιζουν ρολο... Μπες monkeywrench και θα δεις οτι για καθε μοτερ προτεινουν εκκεντροφορους με αγρια χαρακτηριστικα για ατμοσφαιρικα στροφαρισματα και τουρμπο εκκεντροφορους με ηπια χαρακτηριστικα που βοηθουν την τουρμπινα να σπουλαρει απο χαμηλοτερα και γεμιζουν χαμηλα , αφηνοντας το τουρμπο να αναλαβει τα υπολοιπα μολις φορτωσει
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24207497 seconds (82,54% PHP - 17,46% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|