Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 19-05-14, 01:28
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ε το ιδιο πραγμα λεμε. Μεχρι 400. Για παραπανω δεν ειναι. Αλλα για να πας στα 400 δε θες μονο δυναμη. Θες στησιμο γενικοτερα, φρενα κλπ. Αμα τα κανεις ολα αυτα τοτε ναι. Καντο και 450-500.
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 19-05-14, 09:50
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Θεωρω ότι πανω από τα 400 θα εχεις θεμα και με το μπλοκ και με το μαμα στροφαλο!!!
ΔΕΝ εχω εικομα από Big turbo 20βαλβιδα ,αλλα δεν πρεπει να είναι και κανενα τερας αξιοπιστίας!!!
Και τα 400 φυσικα και είναι πολλα αλλα αν τα θες με την 2871 που σου εγραψα στα 2bar θα τα δεις!!!Σιγουρα με ακομα περισσοτερο lag οσο advance επιθετικο και αν σηκωσεις είναι αναποφευκτο!!!

Θεωρω ότι αν εχεις την 2560 επανω (είναι αυτή με τις βιδες στην εισαγωγή που μπαινει πλακακι μπροστα στο στομιο?) είναι πολύ ΟΚ για το μοτερ σου!!!

ΜΗΝ πας για μικροτερη σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση γιατι ξερεις τι θα γινει:
Στην προσπαθεια να μην λαγκαρει που και ΠΑΛΙ θα λαγκαρει ,αφου ειπαμε τι μοτερ είναι αυτό ,σχεδιασμενο για στροφαρισμα και δυναμη ψηλα ,θα ριξεις το πολύ 500 στροφες πιο χαμηλα το lag εκτος και αν βαλεις καμια Τ25 επανω ΘΡΟΣ για 190-200 ΟΡΙΟ αλογα που και παλι δεν θα την δεις να γυρνα ΠΟΤΕ κατω από 3000-3200 και μετα τις 6000 χαιρετίσματα.........
Με την 25αρα δε μετα τις 5500 χαιρετίσματα!!!!!
Αυτά!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 19-05-14, 18:01
nikos-g6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-04-2010
Μοντέλο: COROLLA
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
nikos-g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δοξα το θεο απο στησιμο κ φρενα ειναι ολα οκ ειναι αλαγμενα!!!!!οποτε παμε η για 2871 η για 3071...βλεπουμε μεχρι τοτε!
ευχαριστω παιδια για τισ βοηθεια σασ!
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 19-05-14, 20:43
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αν θες 400-420 ΜΑΧ η <μεγαλη>2871 θα είναι ΠΟΛΥ ΟΚ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 19-05-14, 21:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
δοξα το θεο απο στησιμο κ φρενα ειναι ολα οκ ειναι αλαγμενα!!!!!οποτε παμε η για 2871 η για 3071...βλεπουμε μεχρι τοτε!
ευχαριστω παιδια για τισ βοηθεια σασ!
Φιλε μου παντως αν θυμασαι το θεμα το ξεκινησες επειδη ηδη μετα την βελτιωση που εκανες εχει χασει την φιλικοτητα του σε καθημερινη οδηγηση..Σκοπευεις να τρεξεις σε dragster ? Ή μηπως θες να γινεις "επιφανης" στα κοντροστεκια??Σε ρωταω ολα αυτα γιατι αμα βαλεις την γαιδουροτουρμπινα ( για το μοτερ σου) το αμαξι θα ναι νεκρο μεχρι τις 4500+ και ξαφνικα θα ξεσπαει απο 5000-5500 μεχρι 8000++...Αυτο ειναι ωραιο στην κοντρα πανω...(αν ξερεις τι κανεις ωστε να εχεις αμαξι γρηγορο κι οχι σπινιαριστρα) Αλλα αν το εχεις για πρωτο αμαξι...θα ειναι ψιλοβασανο..
Την ιδια μετατροπη εχει κανει αλλο ενα παιδι εδω μεσα..Δεν θυμαμαι αν το ελυσε το προβλημα τελικα παντως ειχε βγαλει καμμια 350αρια+ αλογα και τουρμπιζε στις 5500 χιλιαδες στροφες...εψαχνε κι αυτος να βρει τι φταιει , γιατι εχει μικρο φασμα κτλ...στις κοντρες πηγαινε αερα αλλα στην καθημερινοτητα...

Αυτα γιατι δεν ξερω τι σκοπους εχεις , κι εσυ πρωτος παραπονεθηκες για την ελαστικοτητα/ φιλικοτητα του αυτοκινητου σου και ειναι κριμα να πεταξεις λεφτα και να απελπιστεις με το τελικο αποτελεσμα ακομα κι αν σου εχουν κανει αψογη δουλεια, γιατι δεν ηταν αυτο που φανταστηκες
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 19-05-14, 23:32
nikos-g6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-04-2010
Μοντέλο: COROLLA
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
nikos-g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε μου γιωργο οχι το αμαξι ειναι καθημερινης χρησης...η 2871 ειναι η καταληλη απ οτι βλεπω h GTX..τωρα οσο για το στροφαρισμα χαμηλα τι να κανουμε..ετσι αποδιδει τ μοτερ..εκτοσ αν το πουλησω κ πεταξψ επανω το κομπρεσορατο!!1,6 16v! αλλα μπαινω παλι στο τρυπακι απο την αρχη κ πολα λεφτα...εγω ειμαι της αποψης να αλλαχτει σε 2871 κ με το παραληλο e-manage που εχω να μεινει εκει κ τελος μετα...!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 20-05-14, 00:11
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μου γιωργο οχι το αμαξι ειναι καθημερινης χρησης...η 2871 ειναι η καταληλη απ οτι βλεπω h GTX..τωρα οσο για το στροφαρισμα χαμηλα τι να κανουμε..ετσι αποδιδει τ μοτερ..εκτοσ αν το πουλησω κ πεταξψ επανω το κομπρεσορατο!!1,6 16v! αλλα μπαινω παλι στο τρυπακι απο την αρχη κ πολα λεφτα...εγω ειμαι της αποψης να αλλαχτει σε 2871 κ με το παραληλο e-manage που εχω να μεινει εκει κ τελος μετα...!!!!
Eγω σε ρωτησα γιατι αν εχεις σκοπο να εκμεταλλευεσαι τα 400 αλογα συχνα... και δεν το κανεις απλα για την χαρα της μετατροπης και για να δεις χ αλογα στο dyno συν κανα πατημα που και που ..οκ κανε οτι νομιζεις αλλα αν το αμαξι κινειται 95% χαλαρα ...δεν εχει νοημα να πιεσεις ακομα περισσοτερο το μοτερ ... να ελαττωσεις ακομα περισσοτερο τη ζωη του και στην καθημερινοτητα σου να σου κανει την ζωη ακομα πιο δυσκολη..Ελαφριες καροτσες ειναι τα corola..καντο να παταει κατω καλα επενδυοντας σε αναρτηση -λαστιχα αντι για τουρμπινες και θα κανεις κηδειες σε πολλους "δυνατους" συνδυασμους ..Κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι πεταμενα λεφτα οτι και να κανεις παραπανω..(αλλη τουρμπινα αλλο μοτερ ) οποτε αστο οπως ειναι..φυσικα δικα σου τα λεφτα εσυ αποφασιζεις..
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 20-05-14, 17:30
nikos-g6 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-04-2010
Μοντέλο: COROLLA
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 78
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
nikos-g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οχι γιωργο απο πατημα ειναι μια χαρα!μονο η 2α σπινιαρει!γενικα εχει καλο πατημα!κ απο λαστιχα ειμαι οκ κ αμορτισερ κ ολα !!!εγω ελεγα μπασ κ το πουλησω το levin k βαλω to 4ag!ψραιο μοτερ...τι γνωμη εχεις?για να παει κ αυτο 400 αλογα δλδ...
Απάντηση με παράθεση
  #39  
Παλιά 20-05-14, 17:54
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
οχι γιωργο απο πατημα ειναι μια χαρα!μονο η 2α σπινιαρει!γενικα εχει καλο πατημα!κ απο λαστιχα ειμαι οκ κ αμορτισερ κ ολα !!!εγω ελεγα μπασ κ το πουλησω το levin k βαλω to 4ag!ψραιο μοτερ...τι γνωμη εχεις?για να παει κ αυτο 400 αλογα δλδ...
To καλο που εχει το κομπρεσσορατο ειναι οτι ειναι ενισχυμενο απο την μανα του και σηκωνει αλογα ΑΝΕΤΑ με κλειστο μοτερ και τουρμπινα αντι για τον κομπρεσσορα..Δεν ξερω αν σηκωνουν 400 αλογα τα στοκ εντοσθια αλλα γυρω στα 300 ++ τα σηκωνει ανετα με κλειστο μοτερ.....Το θεμα ειναι σε τι κατασταση θα το βρεις...και ξεκιναει η συζητηση απο την αρχη μηπως να το ανοιξεις να του κανεις φρεσκαρισμα με νεες σφυρηλατες μπιελες κτλ... να ξερεις τι σου γινεται???...παλι ανεβαινει το κοστος....Αν αυτο δεν ειναι θεμα για σενα ...προχωρα.... το αμαξι θα ειναι πιο street γιατι απο το εργοστασιο εχει υποδομες για τουρμπισμα...το 4age ειναι αλλου τυπου μοτερ γιαυτο βλεπεις κι αυτα που βλεπεις τωρα που το τουρμπισες ..
Απάντηση με παράθεση
  #40  
Παλιά 20-05-14, 20:48
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Να βγαλεις 1600 μοτερ και να βαλεις παλι 1600???
Και να δωσεις και ένα σκασμο λεφτα και ΦΥΣΙΚΑ θελει να γινει σφυρηλατο για 400+++!!!
ΔΕΝ ξερω ,αλλα εμενα μου ακούγεται καπως ολο αυτό........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
προβλημα με levin blacktop nikos-g6 SUPPORT 15 01-01-15 14:51
Levin keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 39 27-01-10 14:03
20V ΑΣΗΜΕΝΙΟ LEVIN ΜΕ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ LEVIN ΠΟΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΕΧΩ? ΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ 4AGE 20v Levin 12 12-04-09 21:23
ae 111 levin trd_koutavi ΦΟΡΟΥΜ 12 16-02-09 21:55
LEVIN 20V xarisclub Ειμαι νεος 15 22-02-08 20:18



Page generated in 0,23559403 seconds (81,98% PHP - 18,02% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)