Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-g6
δοξα το θεο απο στησιμο κ φρενα ειναι ολα οκ ειναι αλαγμενα!!!!!οποτε παμε η για 2871 η για 3071...βλεπουμε μεχρι τοτε!
ευχαριστω παιδια για τισ βοηθεια σασ!
|
Φιλε μου παντως αν θυμασαι το θεμα το ξεκινησες επειδη ηδη μετα την βελτιωση που εκανες εχει χασει την φιλικοτητα του σε καθημερινη οδηγηση..Σκοπευεις να τρεξεις σε dragster ? Ή μηπως θες να γινεις "επιφανης" στα κοντροστεκια??Σε ρωταω ολα αυτα γιατι αμα βαλεις την γαιδουροτουρμπινα ( για το μοτερ σου) το αμαξι θα ναι νεκρο μεχρι τις 4500+ και ξαφνικα θα ξεσπαει απο 5000-5500 μεχρι 8000++...Αυτο ειναι ωραιο στην κοντρα πανω...(αν ξερεις τι κανεις ωστε να εχεις αμαξι γρηγορο κι οχι σπινιαριστρα) Αλλα αν το εχεις για πρωτο αμαξι...θα ειναι ψιλοβασανο..
Την ιδια μετατροπη εχει κανει αλλο ενα παιδι εδω μεσα..Δεν θυμαμαι αν το ελυσε το προβλημα τελικα παντως ειχε βγαλει καμμια 350αρια+ αλογα και τουρμπιζε στις 5500 χιλιαδες στροφες...εψαχνε κι αυτος να βρει τι φταιει , γιατι εχει μικρο φασμα κτλ...στις κοντρες πηγαινε αερα αλλα στην καθημερινοτητα...
Αυτα γιατι δεν ξερω τι σκοπους εχεις , κι εσυ πρωτος παραπονεθηκες για την ελαστικοτητα/ φιλικοτητα του αυτοκινητου σου και ειναι κριμα να πεταξεις λεφτα και να απελπιστεις με το τελικο αποτελεσμα ακομα κι αν σου εχουν κανει αψογη δουλεια, γιατι δεν ηταν αυτο που φανταστηκες