Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman
Η σκληρότητα είναι ένα θέμα, γιατί παίζει πολύ λακούβα στην περιοχή μου
|
αν εχεις πολυ λακουβα μην τ αλλαξεις με τιποτα, μην βαλεις ελατηρια, οχι μονο θα κοπαναει αλλα θ αρχισουν και τιποτα τριγμοι στο εσωτερικο θα σου φαει και τ αμορτισερ..μονο καλυτερο ματι θα εχεις
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsavman
Οπότε αναγκαστικά μιλάμε για σετ αμορτισέρ-ελατήρια..
Την σκληρότητα την καθορίζει μόνο το αμορτισέρ, ή παίζει ρόλο και το ελατήριο σε αυτό;
|
αν πας πακετο ελατηρια αμορτισερ θα δεις να παρεις αμορτισερ που δεχονται χαμηλωμα οπως πχ kyb ultra-sr και koni Κιτρινα, o jason εχει τα ultra-sr που ειναι οτι πρεπει για χαμηλωμα, μπορεις να τον ρωτησεις να σου πει εντυπωσεις
την σκληροτητα την καθοριζουν και τα δυο, ελατηριο αμορτισερ αλλα και απο μονα τους, δηλαδη ενα σκληρο ελατηριο θα κανει αναλογα σκληρη και την οδηγηση, το ιδιο ισχυει και με το αμορτισερ..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από efthimis
χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι ολα τα ελατηρια χαμηλωματος ειναι πιο μαλακα απο τα εργοστασιακα γι αυτο χαμηλωνει το αυτοκινητο
|
τα h&r που εβαλα εγω ηταν πιο κοντα, πιο χοντρα και πιο βαρια απο τα μαμα, οποτε γινοταν με το υψος τους το χαμηλωμα, για αλλα ελατηρια δεν ξερω τι γινεται, σ αυτα παντως χαμηλωνεις το αμαξι επειδη ειναι αυτα κοντα....
για το θεμα αναρτηση υπαρχουν εκατονταδες ποστ μεσα στο φορουμ, καντε ενα κοπο και ψαξτε και ειμαι σιγουρος θα βρειτε ακριβως τι θελετε...