Στο mazda (mazda 6 1.8 του 03) του πατερα μου παντως κανει δουλεια. Πριν το μαγνητακι ειχε μεικτη 7.3-8 και με το μαγνητακι εχει πεσει στο 6.6 με το trip να δειχνει 999km διαθεσιμα οταν ειναι γεματο ενω πριν εδειχνε 780κατι η 800κατι δε θυμαμαι ακριβως.. Η ουσια ειναι οτι πηγε Θεσσαλονικη και ηρθε πισω με ενα γεμισμα, μαζι με βολτες, αυτο το διημερο που εκατσε. Και γυρισε με το trip να λεει οτι εχει ακομα 100κατι χλμ. Και στο ταξιδι παντα παει με 110-130 το πολυ. Γενικοτερα δε το παταει. Για εμενα δεν ριχνουν την καταναλωση, αλλα βοηθανε στην καλυτερη καυση της βενζινης με αποτελεσμα να μην καιει σε αρκετες περιπτωσεις το ιδιο που θα εκαιγε και πριν. Ετσι βοηθαει και στη μειωση της καταναλωσης κυριως στα ταξιδια. Μεσα στην πολη θα καιει το ιδιο πιστευω. Αντε να καψεις 9.5 αντι 10 πχ και να κερδισεις μερικα χιλιομετρα.. Κοινως η διαφορα φενετε στα ταξιδια. Στους mythbusters δειχνει ενα αμαξι στασιμο να πηγαινει μεχρι καποια συγκεκριμενα χιλιομετρα με χαμηλες στροφες πραγμα που για εμενα δεν εχει ουσια το τεστ που κανουν. Και εγω εχω μαγνητη, με τον οποιο ομως δεν εχω δει την τρελη διαφορα αλλα το οτι κανω πριν φτασω στη μεση 350 και κατι χλμ, εμενα σιγουρα μου λεει κατι. Οπως και αν το θεσουμε εργοστασιακα λεει οτι καιει 9.8 το δικο μου ενω εμενα στο κινητο με το fuel log λεει οτι καιω 9.3. Στην πολη παντα μιας και τελευταια εχω κανα 2μηνο να παω στη Λιβαδεια.
|