Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |

06-08-12, 21:47
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εμενα μηχανικοι μου λενε πως σχεδον ολα τα αμαξια ειδικα τα παλιοτερα χανουν απο εκει! αλλα δεν αποκλειεται να ειναι και απο το καρτερ, το θεμα ειναι πως επειδη εχω μονοκοματη εξατμιση δεν μπορω να το βγαλω! πρεπει να την κοψω καπου να μπει καποιος συνδεσμος και να λυθει απο το downpipe μετα, πολυ φασαρια δλδ, αφου δεν χανει λαδια δλδ δεν βλεπω να σταζουν κατω, θα το αφησω ετσι και αμα δω να χανει πρεπει να κανω μετατροπη στο downpipe πρωτα για να λύνει!
|

07-08-12, 00:07
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια για 4εφε και 4εφτε ξέρω ότι σχεδόν όλα με τον καιρό χάνουν λαδι απο κάρτερ... Και εμενα χάνει... Μικρή ποσότητα ειναι φυσιολογική...
|
 |
|
 |

07-08-12, 10:18
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88
Παιδια για 4εφε και 4εφτε ξέρω ότι σχεδόν όλα με τον καιρό χάνουν λαδι απο κάρτερ... Και εμενα χάνει... Μικρή ποσότητα ειναι φυσιολογική...
|
Δεν είναι φυσιολογικό! φυσιολογικες είναι οι φθορές μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα! πρέπει να τα επισκευάζουμε φυσικά! αν χάνει και βλεπουμε λάδια κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γιατί αν μεινουν στον δρομο και τα πατήσει κανεις....αλιμονό του! αν δεν βλεπουμε λάδια κάτω τότε οκ, εγώ το τσεκάρω παρα πολυ συχνα δεν εχω δει τπτ κατω ποτέ! όπως είπα είναι αρκετά χρονοβόρα και κοστίζει η ιστορία οποτε αν δεν χανει κατω δεν ασχολούμαστε, αυτό δεν σημαινει ομως πως ειναι φυσιολογικό. Επίσης καλό είναι αν συμπίπτει ο καιρός αλλαγής του ιμάντα χρονισμού να το συνδυάσουμε καθώς αρκετά εξαρτήματα είναι κοινά από αυτά που πρέπει να λυθούν για να γλιτώσουμε διπλες δουλειες και εργατικά! εγώ αυτό θα κάνω όταν είναι πάντως....επίσης για να δούμε πόσο χάνει σηκώνουμε το αμαξι επανω και καθαριζουμε καλα με σαπουνονερο το καρτερ να γινει λαμπικος, μετα απο μερικα χλμ το ελεγχουμε να δουμε ποσο δακρυζει. Εμένα τα πασαλημενα λάδια μπορει να είναι και απο την αντλία του υδραυλικου γιατι εχανε πολύ και προσφατα την αντικατεστησα, ετσι δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν αυτα εκει ειναι απο το καρτερ (φλατζοκολλα) ή την φλατζα στροφαλου, θα τα καθαρισω καλα και θα τσεκαρω.
|
 |
|
 |

07-08-12, 23:14
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δεν είναι φυσιολογικό! φυσιολογικες είναι οι φθορές μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα! πρέπει να τα επισκευάζουμε φυσικά! αν χάνει και βλεπουμε λάδια κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γιατί αν μεινουν στον δρομο και τα πατήσει κανεις....αλιμονό του! αν δεν βλεπουμε λάδια κάτω τότε οκ, εγώ το τσεκάρω παρα πολυ συχνα δεν εχω δει τπτ κατω ποτέ! όπως είπα είναι αρκετά χρονοβόρα και κοστίζει η ιστορία οποτε αν δεν χανει κατω δεν ασχολούμαστε, αυτό δεν σημαινει ομως πως ειναι φυσιολογικό. Επίσης καλό είναι αν συμπίπτει ο καιρός αλλαγής του ιμάντα χρονισμού να το συνδυάσουμε καθώς αρκετά εξαρτήματα είναι κοινά από αυτά που πρέπει να λυθούν για να γλιτώσουμε διπλες δουλειες και εργατικά! εγώ αυτό θα κάνω όταν είναι πάντως....επίσης για να δούμε πόσο χάνει σηκώνουμε το αμαξι επανω και καθαριζουμε καλα με σαπουνονερο το καρτερ να γινει λαμπικος, μετα απο μερικα χλμ το ελεγχουμε να δουμε ποσο δακρυζει. Εμένα τα πασαλημενα λάδια μπορει να είναι και απο την αντλία του υδραυλικου γιατι εχανε πολύ και προσφατα την αντικατεστησα, ετσι δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν αυτα εκει ειναι απο το καρτερ (φλατζοκολλα) ή την φλατζα στροφαλου, θα τα καθαρισω καλα και θα τσεκαρω.
|
Ρε μην πέφτετε να με φάτε... χαχαχαχαχ
Όταν λέω μικρη ποσοτητα εννοω να στάζει 1 2 σταγονες αραγμενο κανα 8ωρο εξω απο την δουλεια...
Λετε να γλιστρήσει κανα μηρμίγκι;
Έχω και 235.000 χλμ στην πλάτη...
|

08-08-12, 00:11
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88
Ρε μην πέφτετε να με φάτε... χαχαχαχαχ
Όταν λέω μικρη ποσοτητα εννοω να στάζει 1 2 σταγονες αραγμενο κανα 8ωρο εξω απο την δουλεια...
Λετε να γλιστρήσει κανα μηρμίγκι;
Έχω και 235.000 χλμ στην πλάτη...
|
ειναι πρόβλημα και αυτο οσο και να μη φαίνεται τραγικό αν πατήσεις σε νερά η αμα βρέξει μουσκεύει ολο το αμάξωμα απο κατω και οτι εχει στάξει πάνω του στάζει στο δρομο σε μεγάλες ποσότητες εφόσον ξεπλένεται και δυστυχώς αυτο ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ολα τα αυτοκίνητα οταν δίνοντε προτεραιότητες σε αλες επισκευές, οικονομικοί λόγοι περισσότερο.
το ιδανικό ειναι 1 φορά το χρόνο να γίνετε πλύση του αυτοκινήτου απο κάτω ετσι οστε οτι ουσία πέσει να παει σε δεξαμενή να αποθηκευτεί και να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα συμπτώματα βλάβης για άμεση επιδιόρθωση
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 08-08-12 στις 00:17.
|

08-08-12, 06:48
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
235.000xlm? πολλα!!!! εγω παντως εχω τσεκαρει πολλες φορες που το παρκαρω σε σταθερες θεσεις για πολλες ωρες ουτε σταγονα λαδι κατω. Εμενα σε λιγο καιρο θα πατησει τα 175.000χλμ. Εμενα χανει και η κρεμαριερα λαδια απο τους συνδεσμους μεσα στις φυσουνες αλλα αυτο ειναι αλλου topic ευαγγέλιο! :Ppp
|

09-08-12, 17:02
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
235.000xlm? πολλα!!!! εγω παντως εχω τσεκαρει πολλες φορες που το παρκαρω σε σταθερες θεσεις για πολλες ωρες ουτε σταγονα λαδι κατω. Εμενα σε λιγο καιρο θα πατησει τα 175.000χλμ. Εμενα χανει και η κρεμαριερα λαδια απο τους συνδεσμους μεσα στις φυσουνες αλλα αυτο ειναι αλλου topic ευαγγέλιο! :Ppp
|
Ναι το εχουμε στην οικογένεια απο τα 190.000 πρπ... Δεν ξέρω πως του συμπεριφερονταν πριν αλλά απο αλλαγη σε αλλαγη λείπει ελάχιστο λαδακι... Και οπως εχω ξανααναφερει μου αρέσει να βλέπω βελόνα στροφομετρου απο 4.000 και πάνω  ασε που εκει ακούγεται και λίγο...
¶σχετο: Θέλω 4a-gze... 
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,36814308 seconds (83,95% PHP - 16,05% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:41. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|