Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 07-08-12, 10:18
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια για 4εφε και 4εφτε ξέρω ότι σχεδόν όλα με τον καιρό χάνουν λαδι απο κάρτερ... Και εμενα χάνει... Μικρή ποσότητα ειναι φυσιολογική...
Δεν είναι φυσιολογικό! φυσιολογικες είναι οι φθορές μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα! πρέπει να τα επισκευάζουμε φυσικά! αν χάνει και βλεπουμε λάδια κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γιατί αν μεινουν στον δρομο και τα πατήσει κανεις....αλιμονό του! αν δεν βλεπουμε λάδια κάτω τότε οκ, εγώ το τσεκάρω παρα πολυ συχνα δεν εχω δει τπτ κατω ποτέ! όπως είπα είναι αρκετά χρονοβόρα και κοστίζει η ιστορία οποτε αν δεν χανει κατω δεν ασχολούμαστε, αυτό δεν σημαινει ομως πως ειναι φυσιολογικό. Επίσης καλό είναι αν συμπίπτει ο καιρός αλλαγής του ιμάντα χρονισμού να το συνδυάσουμε καθώς αρκετά εξαρτήματα είναι κοινά από αυτά που πρέπει να λυθούν για να γλιτώσουμε διπλες δουλειες και εργατικά! εγώ αυτό θα κάνω όταν είναι πάντως....επίσης για να δούμε πόσο χάνει σηκώνουμε το αμαξι επανω και καθαριζουμε καλα με σαπουνονερο το καρτερ να γινει λαμπικος, μετα απο μερικα χλμ το ελεγχουμε να δουμε ποσο δακρυζει. Εμένα τα πασαλημενα λάδια μπορει να είναι και απο την αντλία του υδραυλικου γιατι εχανε πολύ και προσφατα την αντικατεστησα, ετσι δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν αυτα εκει ειναι απο το καρτερ (φλατζοκολλα) ή την φλατζα στροφαλου, θα τα καθαρισω καλα και θα τσεκαρω.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 07-08-12, 23:14
thanosk88 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
thanosk88 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν είναι φυσιολογικό! φυσιολογικες είναι οι φθορές μετά απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα! πρέπει να τα επισκευάζουμε φυσικά! αν χάνει και βλεπουμε λάδια κάτω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ γιατί αν μεινουν στον δρομο και τα πατήσει κανεις....αλιμονό του! αν δεν βλεπουμε λάδια κάτω τότε οκ, εγώ το τσεκάρω παρα πολυ συχνα δεν εχω δει τπτ κατω ποτέ! όπως είπα είναι αρκετά χρονοβόρα και κοστίζει η ιστορία οποτε αν δεν χανει κατω δεν ασχολούμαστε, αυτό δεν σημαινει ομως πως ειναι φυσιολογικό. Επίσης καλό είναι αν συμπίπτει ο καιρός αλλαγής του ιμάντα χρονισμού να το συνδυάσουμε καθώς αρκετά εξαρτήματα είναι κοινά από αυτά που πρέπει να λυθούν για να γλιτώσουμε διπλες δουλειες και εργατικά! εγώ αυτό θα κάνω όταν είναι πάντως....επίσης για να δούμε πόσο χάνει σηκώνουμε το αμαξι επανω και καθαριζουμε καλα με σαπουνονερο το καρτερ να γινει λαμπικος, μετα απο μερικα χλμ το ελεγχουμε να δουμε ποσο δακρυζει. Εμένα τα πασαλημενα λάδια μπορει να είναι και απο την αντλία του υδραυλικου γιατι εχανε πολύ και προσφατα την αντικατεστησα, ετσι δεν ειμαι καθολου σιγουρος αν αυτα εκει ειναι απο το καρτερ (φλατζοκολλα) ή την φλατζα στροφαλου, θα τα καθαρισω καλα και θα τσεκαρω.
Ρε μην πέφτετε να με φάτε... χαχαχαχαχ
Όταν λέω μικρη ποσοτητα εννοω να στάζει 1 2 σταγονες αραγμενο κανα 8ωρο εξω απο την δουλεια...
Λετε να γλιστρήσει κανα μηρμίγκι;

Έχω και 235.000 χλμ στην πλάτη...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 08-08-12, 00:11
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε μην πέφτετε να με φάτε... χαχαχαχαχ
Όταν λέω μικρη ποσοτητα εννοω να στάζει 1 2 σταγονες αραγμενο κανα 8ωρο εξω απο την δουλεια...
Λετε να γλιστρήσει κανα μηρμίγκι;

Έχω και 235.000 χλμ στην πλάτη...

ειναι πρόβλημα και αυτο οσο και να μη φαίνεται τραγικό αν πατήσεις σε νερά η αμα βρέξει μουσκεύει ολο το αμάξωμα απο κατω και οτι εχει στάξει πάνω του στάζει στο δρομο σε μεγάλες ποσότητες εφόσον ξεπλένεται και δυστυχώς αυτο ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ολα τα αυτοκίνητα οταν δίνοντε προτεραιότητες σε αλες επισκευές, οικονομικοί λόγοι περισσότερο.
το ιδανικό ειναι 1 φορά το χρόνο να γίνετε πλύση του αυτοκινήτου απο κάτω ετσι οστε οτι ουσία πέσει να παει σε δεξαμενή να αποθηκευτεί και να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα συμπτώματα βλάβης για άμεση επιδιόρθωση

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 08-08-12 στις 00:17.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 08-08-12, 06:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
235.000xlm? πολλα!!!! εγω παντως εχω τσεκαρει πολλες φορες που το παρκαρω σε σταθερες θεσεις για πολλες ωρες ουτε σταγονα λαδι κατω. Εμενα σε λιγο καιρο θα πατησει τα 175.000χλμ. Εμενα χανει και η κρεμαριερα λαδια απο τους συνδεσμους μεσα στις φυσουνες αλλα αυτο ειναι αλλου topic ευαγγέλιο! :Ppp
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-08-12, 17:02
thanosk88 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 187
thanosk88 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
235.000xlm? πολλα!!!! εγω παντως εχω τσεκαρει πολλες φορες που το παρκαρω σε σταθερες θεσεις για πολλες ωρες ουτε σταγονα λαδι κατω. Εμενα σε λιγο καιρο θα πατησει τα 175.000χλμ. Εμενα χανει και η κρεμαριερα λαδια απο τους συνδεσμους μεσα στις φυσουνες αλλα αυτο ειναι αλλου topic ευαγγέλιο! :Ppp
Ναι το εχουμε στην οικογένεια απο τα 190.000 πρπ... Δεν ξέρω πως του συμπεριφερονταν πριν αλλά απο αλλαγη σε αλλαγη λείπει ελάχιστο λαδακι... Και οπως εχω ξανααναφερει μου αρέσει να βλέπω βελόνα στροφομετρου απο 4.000 και πάνω ασε που εκει ακούγεται και λίγο...

¶σχετο: Θέλω 4a-gze...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,34164405 seconds (82,73% PHP - 17,27% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)