Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|

15-05-12, 04:12
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-07-2010
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παίδες εγώ βγάζω με ένα γέμισμα 40+ λίτρα δηλαδή 400χλμ μόνο πόλη όμως...
Corolla '98 2πορτη 1.3 5ταχυτη....
Μήπως το καίω πολύ...;;;

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη thanosk88 : 15-05-12 στις 04:22.
|

15-05-12, 10:01
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanosk88
Ρε παίδες εγώ βγάζω με ένα γέμισμα 40+ λίτρα δηλαδή 400χλμ μόνο πόλη όμως...
Corolla '98 2πορτη 1.3 5ταχυτη....
Μήπως το καίω πολύ...;;;

|
χμμμ κατι δεν παει καλα....με αυτα τα νουμερα καιει δλδ 10λιτρα/100χλμ? παρα πολυ για μαμα μοτερ! και ειδικα για 1300αρι! εδω 1600αρια μοτερ και δεν καινε τοσο (πχ το ford focus ενως φιλου μου), το 4EFE δεν εχεις? γιατι αλλοι μου εχουν πει οτι καιει κατω απο 7 λιτρα/100χλμ αυτο το μοτερ. Το λιωνεις πολυ????
|

15-05-12, 10:07
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικηφορε ξερεις απο 4εφε?10λ/100χλμ στην πολη ειναι απολυτως φυσιολογικο νουμερο...αυτος που λεει οτι 4εφε καιει 7λ/100 τι να του πω  (για πολη μιλαμε)
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
 |
|
 |

15-05-12, 17:40
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Νικηφορε ξερεις απο 4εφε?10λ/100χλμ στην πολη ειναι απολυτως φυσιολογικο νουμερο...αυτος που λεει οτι 4εφε καιει 7λ/100 τι να του πω  (για πολη μιλαμε)
|
εμενα πως με 4ΕFTE εβγαλε 9,1 στις μετρησεις μου? μεσα στην πολη μερικα χλμ μονο λιγα καμια 20αρια ειναι στην εθνικη και παλι δεν πηγαινα σαν κοτα, οδηγηση κανονικη και με προσπερασεις κτλ. Ο φιλος που μου ειπε για 4EFE δεν ειναι μεσα σε τρελη κινηση αλλα δεν ειναι και σε εθνικη συνεχεια και μιλησε για κατω απο 7lt/100xlm, για να παει 10 πρεπει να το σκιζεις η πρεπει να ειναι συνεχεια σε τρελη κινηση, ειχα και εγω 4EFE καποτε και 2Ε-Ε αλιμονο αν εκαιγε συνεχεια 10! εξαρταται ΠΩΣ το παμε!!!! αν σου καιει τοσο πολυ με ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ οδηγηση τοτε κατι τρεχει....
Στο starlet GT το μοτερ που εχω τωρα με σασμαν starlet GT και διαστασεις ελαστικων 185/60/14 με κανονικη οδηγηση δλδ ουτε σκισιμο ουτε σαν κοτα μου εβγαζε μεχρι και 8.5lt/100xlm.
Oι μετρησεις ειναι γεμισμα τερμα τερμα και μετα κανω 100χλμ και παω και ξαναγεμιζω τερμα τερμα και βλεπω ποσα λιτρα πηρε, ουτε προγραμματα, ουτε υπολογισμοι. Στις τελευταιες μου μετρησεις εβγαλα μεγαλα νουμερα τελικα εχανα αερα απο 2 σημεια της εξατμισης ΠΡΙΝ τον λαμδα, στο χταποδι (εχανε και πιεση η τουρμπινα) και στο downpipe και ειχα τρυπα και στο ρεζερβουαρ και εχανα βενζινη!!! ευτυχως εγλυφε στην ακρη και δεν χυθηκε επανω στην εξατμιση!!! μετα απο τις επισκευες θα ξανακανω μετρησεις.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
έχωντας μάθει πως μπορώ να οδηγήσω οικονομικά πλέον και μιας και σήμερα έβαλα βενζίνη παραθέτω φώτο.
έκανα 786,5 χιλιόμετρα και φούλαρα όπως πάντα μέχρι πάνω και όχι εκει που σκάει η μάνικα.έβαλα 35,47 λίτρα με τιμή λίτρου 1,664 (στο ιδιο βενζινάδικο βάζω πάντα) και πλήρωσα 59,02 ευρώ.
ΥΓ αν δεν υπήρχαν όλοι αυτοί που δεν με αφήνουν να ξεκινήσω στο φανάρι ομαλά επειδή έχουν κάλο στον εγκέφαλο και αν δεν βιαζόμουν τις περισσότερες φορές,πιστεύω ότι τα 4 λίτρα/100 χιλ θα ήταν εφικτό να τα πετύχω.
|
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! φοβερο το υβριδικο! το πηγαινες ομως με οικονομικη οδηγηση ετσι δεν ειναι? αρα με λιγα λογια καιει λιγοτερο απο το Auris Diesel 1.4 σωστα?
ΑΑΑ! μαλλον εκανα ενα λαθος! το auris diesel σαν νουμερα ειναι κοντα στο δικο σου, αν ειναι σωστα αυτα που δινουν δεν ξερω, αλλα το πετρελαιο ειναι και 20 λεπτα το λιτρο φτηνοτερο της βενζινης αρα ειναι ποιο οικονομικο το diesel 1.4 τότε!
θελω να σε ρωτησω το προγραμμα myCARS το εμπιστευεσαι? οι μετρησεις ειναι σωστές? γιατι εμενα αλλα λεει εκει και αλλα βγαζω εγω μετρωντας οπως ειπα! γιατι πχ τα 9.10 που ειπα παραπανω στο κινητο εβγαλε 8.50!!! επισης κατα καιρους αναλογα τις διαδρομες και το πως παω εχω δει και αρκετα παραπανω (δλδ ακομα και 12,82 στο προγραμμα λέω στο roadtrip του iphone και το λιγοτερο 7,84 λτ/100χλμ στο myCars). Επειδη ειναι turbo εχει μεγαλη σημασια ο τροπος οδηγησης, μεσα στην πολη σταματα ξεκινα αν πχ τουρμπιζω συνεχεια και δεν παω ομαλα τοτε καιει πολυ γιατι η μικρη τουρμπινιτσα ανοιγει γρηγορα! Με λιγα λογια δεν μπορουμε ευκολα να πουμε πως καιει το μοτερ μας ακριβως γιατι εξαρταται κυριως απο τον τροπο οδηγησης και τι αλλαγμενα περιφερειακα εχει το αμαξι μας, σασμαν, διαστασεις ελαστικων, βαρος κτλ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-05-12 στις 18:11.
|

15-05-12, 18:19
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
|

15-05-12, 18:23
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
|
ετσι ειναι εχω παρατηρήσει μεγάλες διαφορές οταν η θερμοκρασία καύσιμου ειναι χαμηλότερη, ιδικά στον δείκτη
|

15-05-12, 18:48
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
|
ισχύει αυτο??
|

15-05-12, 18:51
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα και εγω βαζω στα φτηνοτερα τι κλεψιμο πέφτει και τι νοθεια αστα να πανε! τουλαχιστον τωρα με το wideband ξερουμε και λιγο τι μας γινεται:P
|
 |
|
 |

15-05-12, 19:51
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
|
1.ισχυει αλλα μεγαλυτερη οικονομια με αυτην την κινηση βλεπεις σε ταξιδι παρα σε πολη
2.σωστος ωστε να βαλουμε μεγαλυτερο ογκο καυσιμου
3.Δεν συμφωνω,στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα οταν ο εγκεφαλος διαβαζει στροφες λιγοτερες απο 1500 ψεκαζει περισσοτερο καυσιμο,οι ελαχιστες στροφες που πρεπει να εχουμε ειναι 1500-2000.
4.γενικα μεσα στην πολη επειδη με την συμπλεξη και την αποσυμπλεξη οταν ξαναπατας το γκαζι αυξομειωνεις και το ανοιγμα της πεταλουδας ουσιαστικα αν
ανεβασεις ταχυτητα πχ για λιγα μετρα επειδη περασες τις 2000 και ξανακατεβασεις αμεσως μετα ουσιαστικα χανεις παρα κερδιζεις.
5.συμφωνω οτι να ναι αρκει να γλιτωνεις μποτιλιαρισμα και φαναρι ειδικα για παλιοτερα αυτοκινητα,πιο καινουρια με start-stop δεν επηρρεαζονται τοσο.
Οσο για το νικηφορο,ο 4εφτε οσο και αν σου ακουγεται παραξενο ειναι οικονομικοτερος απο τον 4εφε και μεσα στην πολη και ειδικα στο ταξιδι εχουμε συγκρινει πολλες φορες το δικο μου με του ιασωνα.Και ναι τα 10λ/100 με οικονομικη οδηγηση ειναι φυσιολογικοτατο νουμερο για 4εφε στην αθηνα!
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
 |
|
 |

15-05-12, 20:28
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η αλήθεια είναι πως την corolla την πηρα Φεβρουαριο 2008 και Μαιο 2008 ειχε μπει επανω στις αρχες του μηνα αν θυμαμαι καλα το αλλο μοτερ, οποτε δεν μπορω να πω με σιγουρια γιατι δεν ειχα προσεξει τιποτα και δεν ειχα μετρησει καν! ετρεχα τοτε να λυνω το starlet! το μοτερ 2Ε-Ε παντως ηταν σιγουρα αρκετα ποιο οικονομικο παντως, αλλα εκτος οτι ηταν λιγα κυβικα λιγοτερα 1275 και 12V ειχε εναν εκκεντροφορο, το starlet που το φορουσε ηταν κατα πολυ ελαφρυτερο και με μικροτερες ροδες, οποτε λογικο απο το βαρος και μονο! στη συγκριση 4EFE και 4EFTE στο ιδιο αμαξι για την πολη εννοουσα ποιο οικονομικο πρεπει να ειναι ο 4EFE δεν το ξερω κιολας σιγουρα, παντως σε ταξιδια αν δεν το σκιζεις το 4EFTE λογικα θα πηγαινει ποιο ανετα οποτε ναι μπορει να καιει λιγοτερο, επισης το σασμαν του 4EFTE αν εχουμε επανω το δικο του ειναι ποιο μακρυ απο του 4EFE οποτε απο αυτο και μόνο....
εδω ενας φιλος μου λεει οτι μεσα στην πολη με saxo 1100cc καει γυρω στα 7κατι/100χλμ!!! ενω εκτος πολης παει καπου στα 5.5, κουφο? παντως το εχω προσεξει εδω περα σε καθημερινες διαδρομες πχ Κυψελη-Περιστερι που με πεθαινει στα φαναρια και τα stops καιω παραπανω, ενω στο εξοχικο κανοντας μεγαλυτερες διαδρομες σε ανετους δρομους χωρις φαναρια και στοπ η καταναλωση ειναι απιστευτα μικροτερη! πχ διαδρομες Σχοινιας, Δικαστικων, Ανω και Κατω Σουλι, Γραμματικο, Αγια Μαρίνα (φερυ μποτ Ευβοιας) κτλ, ακομα και στην διαδρομη Μαραθωνας-Γραμματικο-Βαρναβας-Καπανδριτι-Καλαμος που ειναι απο εκει καπου 45χλμ η καταναλωση ειναι απιστευτα μικροτερη απο 45χλμ σε δρομους με φαναρια κτλ. Μηπως να μετακομισω στο εξοχικο???? :P
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-05-12 στις 20:33.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,75059891 seconds (87,50% PHP - 12,50% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:11. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|