Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
|
1.ισχυει αλλα μεγαλυτερη οικονομια με αυτην την κινηση βλεπεις σε ταξιδι παρα σε πολη
2.σωστος ωστε να βαλουμε μεγαλυτερο ογκο καυσιμου
3.Δεν συμφωνω,στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα οταν ο εγκεφαλος διαβαζει στροφες λιγοτερες απο 1500 ψεκαζει περισσοτερο καυσιμο,οι ελαχιστες στροφες που πρεπει να εχουμε ειναι 1500-2000.
4.γενικα μεσα στην πολη επειδη με την συμπλεξη και την αποσυμπλεξη οταν ξαναπατας το γκαζι αυξομειωνεις και το ανοιγμα της πεταλουδας ουσιαστικα αν
ανεβασεις ταχυτητα πχ για λιγα μετρα επειδη περασες τις 2000 και ξανακατεβασεις αμεσως μετα ουσιαστικα χανεις παρα κερδιζεις.
5.συμφωνω οτι να ναι αρκει να γλιτωνεις μποτιλιαρισμα και φαναρι ειδικα για παλιοτερα αυτοκινητα,πιο καινουρια με start-stop δεν επηρρεαζονται τοσο.
Οσο για το νικηφορο,ο 4εφτε οσο και αν σου ακουγεται παραξενο ειναι οικονομικοτερος απο τον 4εφε και μεσα στην πολη και ειδικα στο ταξιδι εχουμε συγκρινει πολλες φορες το δικο μου με του ιασωνα.Και ναι τα 10λ/100 με οικονομικη οδηγηση ειναι φυσιολογικοτατο νουμερο για 4εφε στην αθηνα!