Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-05-12, 18:19
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-05-12, 18:23
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
ετσι ειναι εχω παρατηρήσει μεγάλες διαφορές οταν η θερμοκρασία καύσιμου ειναι χαμηλότερη, ιδικά στον δείκτη
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-05-12, 18:48
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS Εμφάνιση μηνυμάτων
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
ισχύει αυτο??
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-05-12, 18:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλα και εγω βαζω στα φτηνοτερα τι κλεψιμο πέφτει και τι νοθεια αστα να πανε! τουλαχιστον τωρα με το wideband ξερουμε και λιγο τι μας γινεται:P
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-05-12, 19:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η παρακατω φωτο ειναι απο περσι τον Ιουλιο που αρκετες μερες εμενα εξοχικο και εκανα 92χλμ την μερα πηγαινελα δουλεια απο Εθνικη-Διονυσο (τα μεσημερια) τι σου κανει η ελλειψη φαναριων ε? και Μαραθωνος το πρωι με σταθερες μεγαλες ταχυτητες, η μειωση καταναλωσης ειναι ποιο εμφανης, και δεν ειναι ολες οι μερες εκει ειναι πολλες μεσα στην πολη. Το προγραμμα ειναι το Roadtrip σε iphone 4.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Iphone Road Trip Screenshot Ioulios 2011.jpg
Εμφανίσεις:  12
Μέγεθος:  17,2 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 15-05-12, 19:51
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LIAKOYRAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Για οσους δε θελουν να αγχωνονται για τη μετρηση της καταναλωσης και να κοιτανε το κοντερ να δουν ποτε πλησιαζουν τα 100χλμ, εχουμε μια απλη πραξουλα/διαιρεση: λιτρα που βαζουμε επι 100 δια του συνολου των χιλιομετρων, ητοι εστω οτι βαλαμε 34,82 λιτρα και ο χιλιομετρητης δειχνει 459 χλμ τοτε η καταναλωση ειναι 34,82Χ100/459=7,59
Επισης προτεινω για μεστην πολη τα παρακατω:
1. αυξηση της πιεσης των ελαστικων
2. γεμισμα πρωι πρωι η νυχτα
3. επιταχυνση στις πολυ χαμηλες στροφες (κατω απο 1500) με ΤΕΡΜΑ γκαζι
4. αλλαγες πολυ συχνα και απο τις 2000 σαλ
5.χρηση οχι του συντομοτερου αλλα του πιο ξεκουραστου δρομου (πχ.χωρις φαναρια)
1.ισχυει αλλα μεγαλυτερη οικονομια με αυτην την κινηση βλεπεις σε ταξιδι παρα σε πολη
2.σωστος ωστε να βαλουμε μεγαλυτερο ογκο καυσιμου
3.Δεν συμφωνω,στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα οταν ο εγκεφαλος διαβαζει στροφες λιγοτερες απο 1500 ψεκαζει περισσοτερο καυσιμο,οι ελαχιστες στροφες που πρεπει να εχουμε ειναι 1500-2000.
4.γενικα μεσα στην πολη επειδη με την συμπλεξη και την αποσυμπλεξη οταν ξαναπατας το γκαζι αυξομειωνεις και το ανοιγμα της πεταλουδας ουσιαστικα αν
ανεβασεις ταχυτητα πχ για λιγα μετρα επειδη περασες τις 2000 και ξανακατεβασεις αμεσως μετα ουσιαστικα χανεις παρα κερδιζεις.
5.συμφωνω οτι να ναι αρκει να γλιτωνεις μποτιλιαρισμα και φαναρι ειδικα για παλιοτερα αυτοκινητα,πιο καινουρια με start-stop δεν επηρρεαζονται τοσο.

Οσο για το νικηφορο,ο 4εφτε οσο και αν σου ακουγεται παραξενο ειναι οικονομικοτερος απο τον 4εφε και μεσα στην πολη και ειδικα στο ταξιδι εχουμε συγκρινει πολλες φορες το δικο μου με του ιασωνα.Και ναι τα 10λ/100 με οικονομικη οδηγηση ειναι φυσιολογικοτατο νουμερο για 4εφε στην αθηνα!
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 15-05-12, 20:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η αλήθεια είναι πως την corolla την πηρα Φεβρουαριο 2008 και Μαιο 2008 ειχε μπει επανω στις αρχες του μηνα αν θυμαμαι καλα το αλλο μοτερ, οποτε δεν μπορω να πω με σιγουρια γιατι δεν ειχα προσεξει τιποτα και δεν ειχα μετρησει καν! ετρεχα τοτε να λυνω το starlet! το μοτερ 2Ε-Ε παντως ηταν σιγουρα αρκετα ποιο οικονομικο παντως, αλλα εκτος οτι ηταν λιγα κυβικα λιγοτερα 1275 και 12V ειχε εναν εκκεντροφορο, το starlet που το φορουσε ηταν κατα πολυ ελαφρυτερο και με μικροτερες ροδες, οποτε λογικο απο το βαρος και μονο! στη συγκριση 4EFE και 4EFTE στο ιδιο αμαξι για την πολη εννοουσα ποιο οικονομικο πρεπει να ειναι ο 4EFE δεν το ξερω κιολας σιγουρα, παντως σε ταξιδια αν δεν το σκιζεις το 4EFTE λογικα θα πηγαινει ποιο ανετα οποτε ναι μπορει να καιει λιγοτερο, επισης το σασμαν του 4EFTE αν εχουμε επανω το δικο του ειναι ποιο μακρυ απο του 4EFE οποτε απο αυτο και μόνο....
εδω ενας φιλος μου λεει οτι μεσα στην πολη με saxo 1100cc καει γυρω στα 7κατι/100χλμ!!! ενω εκτος πολης παει καπου στα 5.5, κουφο? παντως το εχω προσεξει εδω περα σε καθημερινες διαδρομες πχ Κυψελη-Περιστερι που με πεθαινει στα φαναρια και τα stops καιω παραπανω, ενω στο εξοχικο κανοντας μεγαλυτερες διαδρομες σε ανετους δρομους χωρις φαναρια και στοπ η καταναλωση ειναι απιστευτα μικροτερη! πχ διαδρομες Σχοινιας, Δικαστικων, Ανω και Κατω Σουλι, Γραμματικο, Αγια Μαρίνα (φερυ μποτ Ευβοιας) κτλ, ακομα και στην διαδρομη Μαραθωνας-Γραμματικο-Βαρναβας-Καπανδριτι-Καλαμος που ειναι απο εκει καπου 45χλμ η καταναλωση ειναι απιστευτα μικροτερη απο 45χλμ σε δρομους με φαναρια κτλ. Μηπως να μετακομισω στο εξοχικο???? :P

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-05-12 στις 20:33.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Κατανάλωση/100χλμ christojr1 www.LpgPower.gr 5 06-05-21 22:20
Κατανάλωση 20v blacktop mixalhs_23 4AGE 20v Levin 2 29-04-16 17:17
Μεγάλη κατανάλωση cmind TOYOTA COROLLA E 12 50 01-10-12 04:37
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (Κατανάλωση κτλ.) hyper TOYOTA COROLLA E 12 3 10-11-09 17:52
Ροπή - Ισχύς - Κατανάλωση leon74 SUPPORT 18 06-10-05 10:04



Page generated in 0,70672297 seconds (86,38% PHP - 13,62% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:18.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)