Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184
λοιπον....στην φωτογραφια που εδειξες κ εσυ για να συνεννοηθούμε...οπως ειναι το Τ απο πανω θα κουμπωσει ο αισθητηρας που σου εδειξα πριν...απο δεξια θα θα μπει ο παλιος αισθητηρας που εχει το αυτοκινητο, πρωτα ενα στελεχος απο τα 4 ιδια κ μετα ο αισθητηρας..αριστερα θα μπει το ταπακι, πρωτα παλι ενα απο τα 4 στελεχηκ μετα αυτο και απο κατω θα μπει ο πρεσαρισμενος σωληνας υψηλης που στο κατω μερος θα εχει το εξαρτημα που ειναι ακριβως διπλα στο σωμα του Τ η' ενα ρακορ με ιδια διαμετρο σπειρωματος και θα κουμπωσει εκει που κουμπωνε ο αισθητηρας του αυτοκινητου
|
με αυτο τι εννοεις? πρωτα ενα στελεχος απο τα 4 ιδια ???
αρα δλδ μια εξοδο δεν χρειαζεται? ενα ΤΑΦ επρεπε να παρεις απο μαγαζι με εξαρτηματα υψηλης πιεσης - λαδιου. Αυτο που εχεις βασικα σταυρος λεγεται κακως το λεμε Τ.
Αυτος εδώ
http://www.hydroflex.gr/main.htm
εχει απο ολα, φανταζομαι να πρεσαρει κιολας, αν θες ρωτα τον μπας και κανεις δουλεια! εχει εξαρτηματα και σωληνες ειδικα για λαδια, υψηλων θερμοκρασιων αλλά και πιέσεων.