Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιά 08-06-11, 23:57
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Ρε Γιάννη, ξέρεις τι σκέφτομαι; Χωρίς να έχω ασχοληθεί τόσο με τη βελτίωση και τα dyno όσο εσύ, σε μία δυναμομέτρηση που συμμετείχα (θυμάσαι στην Αθήνα που ήσουν και εσύ) είδαμε διαφορές στο πρώτο με το δεύτερο πάτημα που κάνανε όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο στο δικό μου. Για παράδειγμα στο δικό μου το πρώτο με το δεύτερο πάτημα είχε διαφορά περίπου 2 άλογα, εάν θυμάμαι καλά. Μήπως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο αυτό το +1,5 άλογα με το μπουζί; Δε ξέρω, ρωτάω...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #32  
Παλιά 09-06-11, 00:57
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
εκτος κι αν εκανε απο δυο πατηματα, με τα μαμα και με τα ιριδιου...εκει δεν χωρα αμφιβολια.....
Απάντηση με παράθεση
  #33  
Παλιά 11-06-11, 10:36
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φυσικα και το ξερω παιδια οτι η 2η δυναμομετρηση ειναι κατα 99% καλυτερη απο την πρωτη και για αυτο εκανα 9......!!!!
Εκεινο το Σαββατο ειχε χρονο και ορεξη ο μηχανικος και ιδιοκτητης του dyno οποτε δεν το πατησαμε ουτε μια ουτε δυο αλλα 9 φορες μεσα σε 2 ωρες που το ειχαμε στο dyno και το δροσιζαμε κιολας αν και ειχε ευνοικη εξ.θερμοκρασια!!!
Παρον και ο φιλος Χρηστος και εννοειται οτι τα ξαναβγαλαμε και τα ξαναβαλαμε για να το επαληθευσουμε οποτε το αποτελεσμα ειναι 100% αξιοπιστο αφου με τα μαμα και παλι εχασε αυτο που πηρε και τα ξαναβαλαμε και τα ξαναπηρε!!!
Οποτε δεν υπαρχει κανενα θεμα αναξιοπιστιας των μετρησεων!!!

Το δικο μου αμαξι απο την αλλη δεν ειναι μαμα οποτε και μπορει τα κατα ενα βαθμο ψυχροτερα μπουζι ιριδιου της DENSO να δουλεψαν συνδυαστικα και ειχα αυτο το οφελος!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #34  
Παλιά 11-06-11, 11:20
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Γιαννη για το renault η' για το fiat λες?
Απάντηση με παράθεση
  #35  
Παλιά 15-06-11, 23:50
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ναι sorry δεν το ειπα ,για το RENAULT, αν και εχω βαλει DENSO ιριδιου και στο Punto ,νουμερα και ψυχροτητα δεν ξερω ,τα πηρα ολα μαζι τοτε με το φτιαξιμο!!!
Εγω παντως λεω οτι αξιζουν ,αλλα αν υπαρχει και δυνατοτητα δοκιμης-δυναμομετρησης ειναι ακομα καλυτερα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #36  
Παλιά 04-07-11, 16:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ είχα δουλέψει τα Denso IK22 iridium για 31.500χλμ κάτι και δεν είχα δει διαφορά στις επιδόσεις σε σχέση με Denso Platinum, αλλά μιλάμε σε 4E-FTE moter και όχι στο μαμά. Και τώρα πάλι επειδή δεν βρήκα τους κωδικούς που ξέρω και έχω δοκιμάσει στο μοτερ μου τελικά παράγγειλα IK22 πάλι 78 ευρώ ομως! OUCH! και αλλαγή σε 30.000χλμ.
Απάντηση με παράθεση
  #37  
Παλιά 06-07-11, 02:50
Το avatar του χρήστη tasos 4age 2v
tasos 4age 2v Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-01-2010
Μηνύματα: 94
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
tasos 4age 2v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα μπουζι ιριδιου ειναι πιο ανωτερα και απο πλατινενια οποιος εχει βαλει τα ικ22 στο πισω μερος εχει τις κατηγοριες των μπουζι και τι ειδιοτητες εχουν σε σχεση με τα αλλα του ιριδιου σαφως βγαζουν πιο δυνατο σπινθηρα.
Απάντηση με παράθεση
  #38  
Παλιά 09-08-11, 13:00
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σκεφτομαι να αλλαξω μπουζι στην κορολιτσα μου μιας και πιασαμε τα απαιτουμενα για αλλαγη χιλιομετρα.
τωρα φοραω απανω πλατινενια 16αρια και λογο υγραεριου λεω να παω σε ιριδιου τα αμεσως ψυχροτερα τα 20αρια.
Θα ηθελα την γνωμη σας στην επιλογη μπουζι.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μπουζί Ιριδίου για 4E-FE. Ποιά; nikoskon TOYOTA COROLLA E*101 15 05-07-11 18:18
Μπουζί emperor1234 Θελω βοηθεια 18 19-11-10 22:04
Μπουζί malliaros UPDATES 3 23-02-10 22:42
Μπουζί για Ε11 vvt-i TARZAN SUPPORT 6 24-12-08 19:10
Μπουζί NGK? Zaha SUPPORT 1 01-04-08 23:07



Page generated in 0,21268296 seconds (79,75% PHP - 20,25% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:30.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)