Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
01-07-11, 10:31
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-11-2008
Μηνύματα: 348
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σαφώς και ήταν πολύ καλύτερο το Made in Japan.
Και βέβαια πολλές εταιρείες ανακαλούν μοντέλα και δεν είναι μόνο η ΤΟΥΟΤΑ.
To σήμα κατατεθέν της που ήταν η αξιοπιστία, το έχει χάσει.
Ακολούθησε την συνταγή της πλαστικουριάς, που μου θυμίζει έντονα Seat.
Το να φτιάχνεις ένα μοντέλο στην Τουρκία βάσει όλων των προδιαγραφών σου, όπως ακόμα και αν το έφτιαχνες στην Ιαπωνία, δεν σημαίνει ότι και τα υλικά που βάζεις είναι αξιόπιστα.
Τα περισσότερα είναι Made in Turkey.
Δεν λέει...
|
01-07-11, 18:59
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Θα συμφωνησω μαζι σου οντως το επιβεβαιωσα και στα 2 aygo ειναι οντως πολλα μερη τους Made in Turkey!!! και μαλιστα σημαντικα μηχανικα μερη που παλια ηταν ΟΛΑ made in Japan! στα starlet και στα παλιοτερα μοντελα corolla επιανες μια βιδα και ηταν made in japan!
|
01-07-11, 21:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το aygo κανει 8000 ευρω μην περιμενετε τα τρομερα πλαστικα,εδω μεσα στην πορτα φαινεται η λαμαρινα,ασε που σε καθε λακουβα πεφτει το ντουλαπακι.το αμαξι ειναι σχεδιασμενο με τετοια υλικα ωστε να κανει 8000,ενα οικονομικο αυτοκινητο πολης ειναι.το εχει φιλος μου και για την πολη ειναι τρομερο, δεν καιει τιποτα.οσο για το auris πραγματικα ειναι αθλιο,το χειροτερο που εχει βγαλει η toyota.
επισης οι ανακλησεις δειχνουν ποσο μεγαλη εταιρια ειναι.αν ηταν να κανει ανακλησεις και η fiat για καθε προβλημα τοτε καθε βδομαδα θα ειχε απο 2.
|
01-07-11, 23:27
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η χώρα κατασκευής μπορεί να έχει σημασία μόνο στο βαθμό που υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας, όπου η πειθαρχία και υπευθυνότητα των Ιαπώνων δεν παίζονται.
Αλλά τα υλικά, όπου και να κατασκευάζονται, αν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές και σχεδίαση είναι πρακτικά τα ίδια. Δεν βάζουν άλλα υλικα στην Ιαπωνια κι άλλα στη Τουρκία, ούτε διαλέγουν π.χ το μέταλλο που θα χρησιμοποιήσουν σε ένα εξάρτημα.
Τα προβλήματα έχουν σχέση με το πως σχεδιάστηκαν κάποια πράγματα και από τι υλικό φτιάχνονται.
|
02-07-11, 17:18
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Περιοχή:
Καρδιτσα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 455
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συμφωνω οτι εχει πεσει η αξιοπιστια της τουοτα αλα σε καμια περιπτοση
δεν ειναι στο επιπεδο με τις αλες ευρωπαικες και ελπιζω να μη
φτασει ποτε. αυτο με τα υλικα που φτιαχνοντε στην τουρκια
δεν ξερω ποσο καλο ειναι. τα φτιαχνουν τουρκοι μηχανικοι η ιαπωνες,
και απλα οι τουρκοι βαζουν τα εργατικα χερια? αυτο το θεμα, πως γινεται
η εργασια.
|
02-07-11, 22:24
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-11-2008
Μηνύματα: 348
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν υπάρχει Ιάπωνας πουθενά. Εργοστάσια στην Τουρκία με τα οποία συνεργάζεται η ΤΟΥΟΤΑ.
Δεν είναι τυχαίο ότι μετά από την απόφαση της να φτιάξει εργοστάσια στην Ευρώπη (και καλά έκανε) άρχισε η πτώση στην αξιοπιστία.
Πέρα από τα υλικά, παίζουν και άλλα πράγματα τον ρόλο τους.
Ποιοτικός έλεγχος να το πω με δύο λέξεις.
Και μόνο το όνομα ΤΟΥΟΤΑ έφτανε να πάρεις αμάξι και ας ήταν το πιο άσχημο (βλέπε στρογγυλοφάναρη).
Σε λίγα χρόνια δεν ξέρω αν θα αρκεί αυτό αν δεν αλλάξει κάτι.
Όσο για την στρογγυλοφάναρη μην θυμώνετε οι κάτοχοι.
Προσωπική άποψη πάντα.
|
19-07-11, 16:14
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μάλιστα...
Νέα ανάκληση, αυτή τη φορά για τα Yaris γαλλικής παραγωγής...
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=294602
__________________
Lift, lift, lift...
|
19-07-11, 17:20
|
|
|
|
Εγγραφή: 02-04-2008
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 722
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
"Μέχρι σήμερα, στην Ευρωπαϊκή αγορά, η Toyota δεν έχει καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα, ή αναφορά, η οποία να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα."
Εντάξει, δεν έγινε και τίποτα, θα έλεγα πως είναι και καλό αυτό!! Βρίκε κάτι η εταιρεία που μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, και πριν γίνει κάποια αναφορά ή υπάρξει πρόβλημα, το λύνει. Δεν είπανε "ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ"!!
Όσοι έχουν Yaris, ας περάσουν μια βόλτα.
__________________
Some say that he was born with his helmet on. And that he pilots his own Megazord!!!
All we know is... He's called The Lynx!!!
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
|
|
|
|
22-07-11, 18:03
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Η χώρα κατασκευής μπορεί να έχει σημασία μόνο στο βαθμό που υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας, όπου η πειθαρχία και υπευθυνότητα των Ιαπώνων δεν παίζονται.
Αλλά τα υλικά, όπου και να κατασκευάζονται, αν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές και σχεδίαση είναι πρακτικά τα ίδια. Δεν βάζουν άλλα υλικα στην Ιαπωνια κι άλλα στη Τουρκία, ούτε διαλέγουν π.χ το μέταλλο που θα χρησιμοποιήσουν σε ένα εξάρτημα.
Τα προβλήματα έχουν σχέση με το πως σχεδιάστηκαν κάποια πράγματα και από τι υλικό φτιάχνονται.
|
παιδια καλά ολα αυτά που λέτε αλλα το γεγονός οτι έχω Auris D4-D και το intercooler λέει Denso περιμενα να είναι made in Japan αλλα όχι Είναι Μade in Spain!!!! To αυτοκινητο είναι του 2007 απο τα πρώτα και για αυτό ειναι φτιαγμένο στην Ιαπωνια,απο κει και πέρα εαν ο συνεργάτης της Τoyota κανει τα ανταλακτικα στο Εξωτερικό πολύ μακρια απο την Ιαπωνια δεν εχει καποιον λογο η Τοyota. Τωρα πως τους συνφερει αυτους και περνουν το ιντερκουλερ στην Ιαπωνια απο την Ισπανια τι να πώ, Ta σχόλια δικά σας.
Τωρα για το που ειναι φτιαγμένω ακουω πολλά καλα σχόλια για το εργοστάσιο της Τουρκιας επειδή ειναι καινουργιο και τις Ιαπωνιας είναι παλίο. Τα υλικά ειναι τα ιδια ειτε ιδιας ποιοτητας οπου και να γινεται το αυτοκινητο, αλλά εκει που μπορει να επεμβει χέρι ανθρώπινο ο ποιο καλός ειναι ο Ιαπωνας εκπεδευμένος και τυπικός στην δουλεια του κανει την δουλεια του σαν μηχανιμα χωρις να διαμαρτήρεται η να βαριεται για αυτό αυτην Η χώρα πρόκοψε!(Ιαπωνια)
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16955304 seconds (80,76% PHP - 19,24% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:58. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|