Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Η χώρα κατασκευής μπορεί να έχει σημασία μόνο στο βαθμό που υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας, όπου η πειθαρχία και υπευθυνότητα των Ιαπώνων δεν παίζονται.
Αλλά τα υλικά, όπου και να κατασκευάζονται, αν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές και σχεδίαση είναι πρακτικά τα ίδια. Δεν βάζουν άλλα υλικα στην Ιαπωνια κι άλλα στη Τουρκία, ούτε διαλέγουν π.χ το μέταλλο που θα χρησιμοποιήσουν σε ένα εξάρτημα.
Τα προβλήματα έχουν σχέση με το πως σχεδιάστηκαν κάποια πράγματα και από τι υλικό φτιάχνονται.
|
παιδια καλά ολα αυτά που λέτε αλλα το γεγονός οτι έχω Auris D4-D και το intercooler λέει Denso περιμενα να είναι made in Japan αλλα όχι Είναι Μade in Spain!!!! To αυτοκινητο είναι του 2007 απο τα πρώτα και για αυτό ειναι φτιαγμένο στην Ιαπωνια,απο κει και πέρα εαν ο συνεργάτης της Τoyota κανει τα ανταλακτικα στο Εξωτερικό πολύ μακρια απο την Ιαπωνια δεν εχει καποιον λογο η Τοyota. Τωρα πως τους συνφερει αυτους και περνουν το ιντερκουλερ στην Ιαπωνια απο την Ισπανια τι να πώ, Ta σχόλια δικά σας.
Τωρα για το που ειναι φτιαγμένω ακουω πολλά καλα σχόλια για το εργοστάσιο της Τουρκιας επειδή ειναι καινουργιο και τις Ιαπωνιας είναι παλίο. Τα υλικά ειναι τα ιδια ειτε ιδιας ποιοτητας οπου και να γινεται το αυτοκινητο, αλλά εκει που μπορει να επεμβει χέρι ανθρώπινο ο ποιο καλός ειναι ο Ιαπωνας εκπεδευμένος και τυπικός στην δουλεια του κανει την δουλεια του σαν μηχανιμα χωρις να διαμαρτήρεται η να βαριεται για αυτό αυτην Η χώρα πρόκοψε!(Ιαπωνια)