Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-03-11, 23:42
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Χαζεύοντας στο net έπεσα πάνω στη σελίδα του RRI, Rototest Research Institute το οποίο εμφανίζεται ως μη κερδοσκοπικό ινστιτούτο ερευνών της Σουηδίας που ασχολείται κατά βάση με την έρευνα και ανάπτυξη των οδικών μετακινήσεων. Ένα κομμάτι της δραστηριότητας του εν λόγω ινστιτούτου είναι και η ανάλυση για το πως ακριβώς δουλεύει και αποδίδει ένας κινητήρας κάτω από ορισμένες συνθήκες. Έτσι έχουν δυναμομετρήσει πάρα πολλούς κινητήρες και συγκρίνουν την ονομαστική ισχύ από το εργοστάσιο με αυτή που από τα μηχανήματά τους προκύπτει. Στην περίπτωση της T-Sport (συγκεκριμένα μέτρησαν ένα TS f/l του 2005) τα νούμερα που προέκυψαν στον τροχό είναι 167 ΗΡ και 162 Nm (16,36 κιλά) ροπής. Σε σχέση με την ονομαστική ισχύ των 192 ίππων, οι απώλειες είναι της τάξης του 13% περίπου... Ενδιαφέρον... Λεπτομέρειες και διαγράμματα εδώ
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 22-03-11, 12:44
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Χαζεύοντας στο net έπεσα πάνω στη σελίδα του RRI, Rototest Research Institute
Έριξα μια ματιά και να πω κάποιες παρατηρήσεις.
(1) Μοιάζει να είναι στο 85-90% τα περισσότερα.
(2) Έχει συκριτικά πολλές μετρήσεις για VW-Audi και λίγες για Toyota
(3) Τα νέα TFSi κτλ δίνουν τροχό όσο οι εργοστασιακές τιμές, αλλά χειροτερεύουν πηγαίνοντας προς τα πίσω. Χαρακτηριστικό ότι έχει μετρήσεις για το ίδιο αυτοκίνητο Golf GTi του 2005 και 2006 με μεγάλη διαφορά. Το 2005 στο ~90% και το 2006 στο ~100%.
(4) Τα παλιά 1.8Τ με 150-180 ίππους της VW-Audi (ανταγωνιστές TS) ειναι και αυτά στο ~90%, παρά το ότι τουλάχιστον από τότε οι μετρήσεις στα Ελληνικά περιοδικά είχαν "περάσει" ότι τα VW βγάζουν παραπάνω από την ονομαστική τιμή.

Τέλος, μάλλον η ισχυς στο TS έπεσε κρυφά στο face-lift για να πιάσουν τα όρια εκπομπών (χα χα !). Αντε να το πιστέψει κανεις και να κυκλοφορήσει ...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-03-11, 19:30
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
... Στην περίπτωση της T-Sport (συγκεκριμένα μέτρησαν ένα TS f/l του 2005) τα νούμερα που προέκυψαν στον τροχό είναι 167 ΗΡ και 162 Nm (16,36 κιλά) ροπής. Σε σχέση με την ονομαστική ισχύ των 192 ίππων, οι απώλειες είναι της τάξης του 13% περίπου... Ενδιαφέρον... Λεπτομέρειες και διαγράμματα εδώ
Αν δεν κάνω λάθος, η ονομαστική ισχύς που ανακοινώνεται από το κάθε εργοστάσιο αντιστοιχεί στην ισχύ που αποδίδεται στον στρόφαλο, όπως μετράται -για παράδειγμα- όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε δυναμόμετρο "πάγκου".
Από εκεί και πέρα το κεφάλαιο "απώλειες μετάδοσης κατά τη δυναμομέτρηση" είναι πολύ μεγάλο και εκτείνεται σε απίστευτο εύρος με την επίκληση σοβαρών αλλά και φαιδρών επιχειρημάτων.
Πάντως, από συζητήσεις που έχω κάνει με καλό φίλο που έχει ασχοληθεί εκτεταμένα και επισταμένα με τον 2zz, με πληροφόρησε πως η πραγματική μέγιστη ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα ήταν γύρω στα 180+ άλογα.
ΥΓ: Πάντως, η δυνατότητα βελτίωσης της απόδοσής του με "απλές" και "στοχευμένες" περιφερειακές επεμβάσεις, ήταν το "κερασάκι" στην τούρτα που άκουγε στο όνομά 2zz-ge...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-03-11, 19:40
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 441
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ τουλάχιστων ξέρω απο που έχασα
από εξάτμιση έχασα 'ιπους και ροπή
από 17΄τελική
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 22-03-11, 20:15
Το avatar του χρήστη gio911
gio911 Offline:
 
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή: Ρέθυμνο
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 218
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 239
gio911 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πριν λιγο καιρο που εκανα δυναμομετριση ανοιξαμε κουβεντα με τον ιδηοκτητη και μου ειπε οτι στα Ιαπονικα η υποδυναμη που δινει το εργοστασιο ειναι μετρημενη σε δυναμομετρο παγκου οπως λεει ο πανος και με τις ποιο ιδανικες συνθηκες (θερμοκρασια υγρασια κτλ)
σε rx8 που ειχε μετρησει μαμα αυτο με τα 220 εδειξε 175 τροχο
το δυναμομετρο ειναι maha
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 22-03-11, 20:25
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gio911 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν λιγο καιρο που εκανα δυναμομετριση...
Και τι έδειξε το dyno; Εάν έχω καταλάβει καλά φοράς χοάνη Blitz, έτσι δεν είναι;
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 23-03-11, 23:41
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gio911 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν λιγο καιρο που εκανα δυναμομετριση ανοιξαμε κουβεντα με τον ιδηοκτητη και μου ειπε οτι στα Ιαπονικα η υποδυναμη που δινει το εργοστασιο ειναι μετρημενη σε δυναμομετρο παγκου οπως λεει ο πανος και με τις ποιο ιδανικες συνθηκες (θερμοκρασια υγρασια κτλ)
σε rx8 που ειχε μετρησει μαμα αυτο με τα 220 εδειξε 175 τροχο
το δυναμομετρο ειναι maha
Για τα MAHA τα εχω πει πολλακις και εχω γινει αρκετα κακος και στο RENAULT CLUB!
RX8 με 220 δεν υπαρχει!Υπαρχει το απλο με 192 και το ΚΑΛΟ υποτιθεται με 240+
ΦΥΣΙΚΑ αυτα τα αλογα δεν τα ειδαν ποτε!!!ΟΥΤΕ σε ΜΑΗΑ!!!
Τα 192 παιζουν στα 185 ΜΑΧ και τα 240+ στα 205 ΜΑΧ!Πολυ κλαμα δηλαδη για το <καλο>!!!
Ο ΤΡΟΧΟΣ ειναι συναρτηση πολλων παραγοντων και κακος αναφερεται γιατι προκαλει συγχυση!
Τωρα για το Σουηδικο δυναμομετρο ειναι απο οτι ειδα της ROTORTEST ιδιου με του δικου μας του Ανδριανακη!
Αυτο το δυναμομετρο δεν μετρα ουτε ΤΡΟΧΟ ,ουτε ΣΤΡΟΦΑΛΟ αλλα ΠΛΗΜΝΕΣ(οπως του Μαλλιωρα)!!!Τι σημαινει αυτο ?Οτι δεν βγαζεις ασφαλη συμπερασμα αφου ειναι καπου αναμεσα ,παρακατω απο στροφαλο και παραπανω απο ΤΡΟΧΟ!
Οι απωλειες που λενε για 10%-15% σε προσθιοκινητα και 20% σε τετρακινητα ειναι ΠΟΛΥ μπακαλιστικος γι αυτο δεν πρεπει να λογιζεται υποψη!
Οταν βλεπεις πλημνες λες ισχυ σε πλημνες ΤΕΛΟΣ!!!
Το συγκεκριμενο δυναμ.(Ανδριανακη) το εχω συγκρινει με του Βολου οπου για μενα αποτελει και μετρο αναφορας, με το μελος Itsantar κατα κοσμο του φιλου Λεωνιδα ,και ενω ειδε στον ΒΟΛΟ τροχο 106 και στροφαλο 133 εκει ειδε 115 ΠΛΗΜΝΕΣ!
Μετα το προγραμμα εδειξε 121 ΠΛΗΜΝΕΣ ,ηρθε Βολο ξανα μετρηθηκε και εβγαλε οντως +6 αλογα οποτε και εβγαλε 112 ΤΡΟΧΟ και 139 περιπου στροφαλο!
Οποτε καταλαβαινεται οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα σιγουρης συγκρισης ωστοσο καπου εκει ειναι!!!!Επειτα του ειπε υπολογισε απωλειες περιπου 13% και καπου εκει εισαι!Δεν ισχυει κατι τετοιο αφου το καθε αμαξι εχει τα δικα του χαρακτηριστικα και οι τετοιου ειδους υπολογισμοι καλο ειναι να αποφευγονται για αποφυγη συγχυσης!Το αμαξι του ειναι 115 ΠΛΗΜΝΕΣ οχι ΤΡΟΧΟ!
Ελπιζω να εγινα κατανοητος και οχι κουραστικος!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 04-04-11, 17:50
Το avatar του χρήστη Timekiller
Timekiller Offline:
 
Εγγραφή: 16-10-2009
Μοντέλο: E12 TS f/l 5d
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 203
Timekiller είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα!
Θέλω την άποψή σας..
Πριν κανα μήνα έβαλα φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι.
Έχω την εντύπωση πως έχει ανέβει η κατανάλωση,κάτι το οποιο δε μου κανει μεγαλη εντυπωση διοτι υποθετω πως με το φιλτρο ελευθερας ροης συνεπαγεται περισσοτερη εισαγωγη αερα οποτε καταναλωνεται και περισσοτερο καυσιμο,σωστα?
Εναποθεστε αν μπορειτε τις εμπειριες σας επι του θεματος,νομιζω εχουν αρκετοι εδω μεσα το ιδιο φιλτρακι!
Thanx in advance!
__________________
"Επιμένω πως ένα καμπαναριό εκκλησίας με αλεξικέραυνο στην κορυφή δείχνει έλλειψη αυτοπεποίθησης"



My Garage

My T-Sport

FZ6N->CBR600F->Bravo Trofeo->Corolla TS
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-04-11, 20:31
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 441
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Timekiller Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα!
Θέλω την άποψή σας..
Πριν κανα μήνα έβαλα φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι.
Έχω την εντύπωση πως έχει ανέβει η κατανάλωση,κάτι το οποιο δε μου κανει μεγαλη εντυπωση διοτι υποθετω πως με το φιλτρο ελευθερας ροης συνεπαγεται περισσοτερη εισαγωγη αερα οποτε καταναλωνεται και περισσοτερο καυσιμο,σωστα?
Εναποθεστε αν μπορειτε τις εμπειριες σας επι του θεματος,νομιζω εχουν αρκετοι εδω μεσα το ιδιο φιλτρακι!
Thanx in advance!
το 'εχω βάλει από τα 600χ.λ.μ δέν έχω άποψη για πρίν
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-04-11, 22:09
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Timekiller Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα!
Θέλω την άποψή σας..
Πριν κανα μήνα έβαλα φίλτρο Κ&Ν στο φιλτροκούτι.
Έχω την εντύπωση πως έχει ανέβει η κατανάλωση,κάτι το οποιο δε μου κανει μεγαλη εντυπωση διοτι υποθετω πως με το φιλτρο ελευθερας ροης συνεπαγεται περισσοτερη εισαγωγη αερα οποτε καταναλωνεται και περισσοτερο καυσιμο,σωστα?
Εναποθεστε αν μπορειτε τις εμπειριες σας επι του θεματος,νομιζω εχουν αρκετοι εδω μεσα το ιδιο φιλτρακι!
Thanx in advance!
Θα σου προτεινω να κανεις κατι που σε πολλους θα φανει χαζομαρα αλλα σε μενα πετυχε.Παλιοτερα οταν ειχα πρωτοβαλει φιλτροχοανη ειχα παρατηρησει οτι το αμαξι εκαιγε τρελα ξαφνικα.Το ειπα σε καποιον που ηξερε(ειλικρινα δεν θυμαμαι σε ποιον) και μου λεει κανε reset στον εγκεφαλο βγαζοντας την μπαταρια.
Το εκανα και πετυχε!Ο κουβας μου εκαιγε οπως και πριν!Για καντο κι εσυ μηπως κατι δεν εγινε σωστα...Βεβαια δεν εχω Ts αλλα νομιζω θα πετυχει.Εμενα παντως οι κωλο17αρες με "καινε"...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 12:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 12:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 22:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 15:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 11:45



Page generated in 0,80633402 seconds (86,53% PHP - 13,47% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)