Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 129
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 205
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
λοιπον ξεκιναω για το χωριο,λεω ας παω να το γεμισω να δω ποσο θα παρει(δεν ηξερα ποσο ειχε μεσα).βαζω 7 ευρω-11 λιτρα.ολα καλα.ξεκιναω για το χωριο(αιγιο) και λιγο πριν τον ασπροπυργο λεω ας το γεμισω και βενζινη να ειμαι σιγουρος,μου λεει ο τυπος να βαλω την v-power 10 λεπτα διαφορα εχουν,με ενα χαμογελο εγω του λεω γεμισε το v-power.γεμισα με 50 ευρω αφου ειχα ηδη μεσα.παρεπιπτωντος παντα εβαζα την πιο φθηνη αλλα σκεφτηκα μεσα θα μεινει οποτε ας βαλω την καλη.
στον δρομο η corollara μου με 120-150 πηγαινε πολυ καλα,ειμαι σιγουρος οτι εχει παρει σε αποδοση,τα προσπερασματα γινοται πολυ πιο ανετα.
αφου εκανα και μερικες βολτες στο αιγιο μετα απο 2 μερες παιρνω το δρομο για την επιστροφη,σκεφτομουν οτι καπου στον δρομο θα τελειωσει το υγραεριο και θα το γυρισω σε βενζινη,ειχα φτασει στο ενα λαμπακι αναμενο και ακομα τιποτα.μετα απο λιγο αρχιζει να αναβοσβηνει ,λεω εδω ειμαστε σε λιγο θα τελειωσει.
τελικα εφτασα σπιτι και δεν ειχε τελειωσει.
εκανα 440 χιλιομετρα συνολο.
με το που γυρισα πηγα κατευθειαν στον βενζιναδικο(γκαζαδικο μαλλον) για να το γεμισω.
το αμαξι πηρε 24 ευρω
36 λιτρα
αρα με εναν προχειρο υπολογισμο 8,3/100km παρα πολυ καλα.
σιγουρα πρεπει να παω στον φανη να ρυθμισω τα λαμπακια γιατι καταιβαινουν γρηγορα.
κατα τα αλλα το αμαξι δεν το φοβηθηκα το ετρεξα αρκετα.
αν ειναι σωστα τα αποτελεσματα 100% θα σας πω μεσα στα επομενα χιλομετρα
φωτογραφιες και βιντεο με διαφορες υγραεριου-βενζινης θα ανεβασω συντομα
Καταρχήν, διαβάζοντας το μήνυμά σου ήταν σαν να περιέγραφε κάποιος τη συμπεριφορά και της δικιάς μου corollas με τη διαφορά ότι η κατανάλωση πέφτει κι άλλο αν σηκώσεις λιγάκι το πόδι από το γκάζι.
Δεύτερον είμαστε και συμπατριώτες (Ελίκη Αιγίου η καταγωγή) κι ένα θέμα που με απασχολεί είναι το φουλάρισμα στην ευρύτερη περιοχή. Εγώ κατεβαίνω από Γιάννενα και άκουσα/διάβασα ότι αναμένονται πρατήρια και στην Πάτρα. Ελπίζω σύντομα, διότι είναι απαράδεκτο σε ολόκληρη Πελοπόννησο να υπάρχει μόνο Τρίπολη...Έχεις ακούσει κάτι ; Αν και εσύ που έρχεσαι από Αθήνα άνετα σου φτάνει και να γυρίσεις. Βασικά κι εμένα μου φτάνει από Γιάννενα οριακά, αρκεί να μην κάνω πολλά χλμ κατά την παραμονή μου στο Αίγιο...Χρειάζονται περισσότερα πρατήρια!
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
Οι δεξαμενές που έχετε βάλει ειδικά εσύ jason που έχεις ΕΕ111, είναι τύπου ρεζέρβας? και αν ναι είπες παίρνει 44 λίτρα καλά είναι, την ρεζέρβα που την έβαλες? την έχεις μαζί σου κάπου χύμα? παρατηρησατε το μοτερ να ακούγεται λιγότερο? ή ο θόρυβος της εξάτμισης αν είναι διαφορετικός? ή οτιδήποτε άλλο που άλλαξε εκτός τις επιδόσεις?
Μηνύματα: 129
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 205
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Οι δεξαμενές που έχετε βάλει ειδικά εσύ jason που έχεις ΕΕ111, είναι τύπου ρεζέρβας? και αν ναι είπες παίρνει 44 λίτρα καλά είναι, την ρεζέρβα που την έβαλες? την έχεις μαζί σου κάπου χύμα? παρατηρησατε το μοτερ να ακούγεται λιγότερο? ή ο θόρυβος της εξάτμισης αν είναι διαφορετικός? ή οτιδήποτε άλλο που άλλαξε εκτός τις επιδόσεις?
Η δεξαμενή που έβαλα έχει ακριβώς το σχήμα ρεζέρβας και έχει χωρητικότητα 44 λίτρα, αν και ποτέ δεν πρέπει να φτάνεις - ούτε φτάνει τόσα - εφόσον πρέπει να γεμίζει κατά 80%. Εγώ το μέγιστο που έχω γεμίσει είναι 40 λίτρα. Επίσης, παρατήρησα ότι ορισμένες φορές παίρνει ακόμη λιγότερο (38, ακόμη και 36 λίτρα). Ο μάστορας που ρώτησα μου απάντησε ότι αυτό γίνεται λόγω πιέσεων.
Τη ρεζέρβα είτε την αφαιρείς εντελώς και παίρνεις ενα κιτ επισκευής ελαστικών είτε τη βάζεις στο πορτ παγκαζ ή μπαγκαζιέρα. Προσωπικά οδηγώ επίσημα 15 χρόνια και έχω πάθει μόνο μια φορά λάστιχο. Ομολογώ πάντως πως τη ρεζέρβα την έχω στο πορτ παγκάζ΄μάλλον για ψυχολογικούς λόγους μιας κι έχω κιτ επισκευής. Με εξαίρεση την περίπτωση των διακοπών που όντως χρειάζεσαι όλο το χώρο, όλον τον άλλο καιρό το πορτ παγκάζ είναι σχεδόν άδειο και δεν χάνεις ουσιαστικά πολύτιμο χώρο. Το θέμα με τη ρεζέρβα είναι όντως το μόνο αρνητικό. Κι εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κιτ επισκευής και αν μου κάτσει στραβή νιώθω ότι δε θα έχω χρόνο για πειραματισμούς μιας και η δουλειά μου είναι τρομερά πιεστική όσον αφορά στο χρόνο...
Σχετικά με τον ήχο του κινητήρα είναι ακόμη πιο αθόρυβος...Και για τη συμπεριφορά του αμαξιού υπό νορμάλ συνθήκες (όταν πηγαίνεις "κυρία") δεν καταλαβαίνεις το παραμικρό...Μικρή διαφορά είδα σε ανηφόρα όπου το αμάξι έκοψε λίγο όταν το γύρισα από υγραέριο σε βενζίνη εν κινήσει