Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
 |
|
 |

23-07-10, 23:39
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggosss1
...πολυυυ δυσκολα παντος
κοβοντε και τα 2...
|
Έχω την εντύπωση πως η αλυσίδα κόβεται σαφώς δυσκολότερα από έναν ιμάντα ελαστομερούς -με ό,τι άλλο περιέχει μέσα, ακόμα και ίνες κέβλαρ ενίοτε-. Μπορεί να κάνω και λάθος -που δεν νομίζω-.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vaggosss1
...για να κοπει ο ιμαντας πρεπει να εχεις πανο απο 300.000
χιλιομετρα και το αμακσι να ειναι 20ετιας+...σε κατι λαντα και τετοια
κοβοντε οι ιμαντες...σε κανενα <καινουριο> δεν εχει δει
να κοπει ιμαντας!
|
Μου έχει κοπεί ιμάντας σε αυτοκίνητο τετραετίας -τότε- και δεν ήταν καμία μπακατέλα. Το μοτέρ ήταν Mitsubishi και χρειάστηκε 16 βαλβίδες, άλλους τόσους οδηγούς και μερικά κοκοράκια μετά το συμβάν. Και τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει ήταν 70.000 (και η εταιρεία είχε δώσει εσωτερική οδηγία για αλλαγή κάθε 60.000km). Οπότε, μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των κινητήρων μοτοσυκλετών -που κάθε άλλο παρά αργόστροφες είναι- χρησιμοποιεί καδένα για την κίνηση των εκκεντροφόρων, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου τυχαίο.
Από εκεί και πέρα, περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
 |
|
 |

24-07-10, 02:54
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-06-2009
Περιοχή:
Αραχωβα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η καδενα δεν κοβεται αλλα ξεχυλωνει.κ στα καινουργια αμα εχει αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου βρισκει βλαβη.(κλασικο παραδειγμα nissan micra το πιο προηγουμενο μοντελο οποτε πας κατευθειαν για αλλαγη καδενας.κ το βγαζαν απο τα 30000 χλμ.ελα ομως που το κοστος ειναι μεγαλυτερο απο μια απλη αλλαγη καδενας-γλυστρων κλπ γιατι για να τα αλλαξεις πρεπει να κατεβασεις ολο το μοτερ.γιατι ειπαμε αλλο το παλιο.τα παλια με καδενα ηταν πισοκινιτα κ απλα εβγαζες το ψυγειο κ δουλευες ααααανετα!αντε δωσε κανα 1500ρι για στα 30000χλμ(καινουργιο αμαξι)η καδενα προς θεου δεν ειναι αναβαθμιση.ελεος!ειναι επιστροφη στα παλια κ ανθεκτικα.μονο που τωρα στα μπροστοκινιτα ειναι τσιμπ..κι να αλλαξεις καδενα η οποιαδηποτε σχετικη με αυτην εργασια.γιατι μπορει να αντεχει κ να μην κοβεται αλλα οπως ειπαν κ οι φιλοι τα υπολοιπα εξαρτηματα της καδενας ειναι πολυ πιο ευπαθη οποτε ακομα κ γλυστρα να χρειαστει να αλλαξεις ειναι σαν να αλλαζεις καδενα απο πλευρας εργασιας αφου τα ιδια λυσηματα κανεις.κ μακαρι να εισαι τοοοοοσο τυχερος που θα εχει χωρο να τα αλλαξεις χωρις να κατεβασεις μοτερ γιατι με τα μπροστοκινιτα σημερα με την διαταξη του μοτερ ειναι πολυ δυσκολο τετοια τυχη.οποτε το παραμικρο να χρειαστει θες τρελα λεφτα οποτε?βαλε εναν ιμαντα που κ φτηνος ειναι κ τον αλλαζεις μπαμ μπαμ κ κανεις τις αλλαγες του σωστα σε σωστο μαστορα κ εχεις το κεφαλι σου κ την τσεπη σου ησυχη.ετσι ειναι φιλε κατασκευαστη!πουλας την παλια τεχνολογια για αναβαθμιση κ καλα αλλα τουλαχιστον καντο σωστα.να αλλαζω καδενα κ οτι σχετικο χωρις να λυσω ολο το αμαξι!οπως παλια.!
|

24-07-10, 08:41
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eγω ξερω ενα πραγμα μαμα μοτερ δεν πειραζεις καδενα ποτε,τουρμπατα και γενικα πολυ πειραγμενα μοτερ θες αλλη καδενα.αυτα μου ειχε πει και εμενα ενας παλιος μηχανικος της Toyota.
Eκτος αυτου η toyota εχει φοβερη τεχνογνωσια πανω στους κινητηρες και τι εννοω και τα opel καδενα εχουνε αλλα αν τα βαλεις διπλα-διπλα το ενα δουλευει σαν τρακτερ και το αλλο λες και εχει ιμαντα.
|
 |
|
 |

24-07-10, 16:38
|
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
Eγω ξερω ενα πραγμα μαμα μοτερ δεν πειραζεις καδενα ποτε,τουρμπατα και γενικα πολυ πειραγμενα μοτερ θες αλλη καδενα.αυτα μου ειχε πει και εμενα ενας παλιος μηχανικος της Toyota.
Eκτος αυτου η toyota εχει φοβερη τεχνογνωσια πανω στους κινητηρες και τι εννοω και τα opel καδενα εχουνε αλλα αν τα βαλεις διπλα-διπλα το ενα δουλευει σαν τρακτερ και το αλλο λες και εχει ιμαντα.
|
θα συμφωνησω και εγω!οι μικροι κιτρινοι φιλοι μας σιγουρα ξερουν γιατι εβαλαν καδενα στους vvt κινητηρες,και αφου αποφασισαν να βαλουν καδενα κατι ξερου παραπανω.δεν θα εβαζαν καδενα εαν επαρκουσε ο ιμαντας.εξαλλου εαν ο ιμαντας ''μουσκεψει'' λαδι απο την τσιμουχα στροφαλου η εκκεντροφορου τοτε βγαινει αχρηστος.μεχρι σημερα δεν εχω δει κανενα κινητηρα vvt-i να χρειαζεται αλλαγη καδενας εδω και 11 χρονια.εαν ξερει καποιος ας με διορθωσει!!
__________________
There's got to be just more to it than this
Or tell me why do we exist
I'd like to think that when I die
I'd get a chance another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,20384002 seconds (78,51% PHP - 21,49% MySQL) with 30 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:58. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|