Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 04-06-10, 20:18
THEMIS2281 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 30-01-2008
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 221
THEMIS2281 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
@nickcarina: το κιτακι κοστιζει στα 300 ευρο....εγω το βρηκα στα 220 απο ενα φιλο που δεν το εβαλε στ'αμαξι του τελικα

@kpagonaris: δεν αλλαξα intercooler φιλε μου

@nikiforosGT: τα νερα δεν χυνοντε πανω στο μοτερ αλλα μεσα στο intercooler σε μορφη mist απο το μπεκ και προσφερει απιστευτη πτωση θερμοκρασιας στον αερα εισαγωγης χωρις να δημιουργει προβλημα στον κινητηρα αφου ατμοποιουντε πριν καν φτασουν στο θαλαμο καυσης....
Αν χρησιμοποιεις και μειγμα νερου και μεθανολης ανεβαζεις και οκτανια οποτε μειωνεται και ο κυνδινος για πυρακια....
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 04-06-10, 20:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
οκ αυτό το σύστημα που λες είναι έτσι, γιατί υπάρχουν και άλλα που ψεκάζουν επάνω στο intercooler! ακόμα και με διοξείδιο του άνθρακα! πάντως όπως και να έχει πιστεύω αν έχεις μπροστά το intercοοller αντί από πάνω και ποιό όμοροφο είναι το μοτερ σου αλλά και καλύτερες επιδόσεις έχεις! μπορεί να ψύχει μέσα με το σύστημα αυτο, αλλά απέξω ζεματίζεται από τις θερμοκρασίες! φαντάσου τώρα να συνδυάσεις μπροστινό intercooler και το σύστημα ψεκασμού! εκεί μιλάμε για ΤΡΕΛΕΣ διαφορές! αν κατάλαβα καλά δλδ έχεις το μοτερ 4A-GZE με το μαμά intercooler από πάνω και έβαλες water injection σωστά? εγώ προσωπικά θα έδινα τα χρήματα να έβαζα ένα άλλο intercooler μπροστά, αλλά οκ γούστα είναι αυτά, καλό είναι το σύστημα αλλά δεν αποδίδει αυτα που μπορεί όταν έχεις το intercooler από πάνω! ο εισερχόμενος αέρας είναι ζεματιστός και μετά τον ψύχει, ενώ αν είναι ήδη ψυχρός και μετά τον ψυχραίνει περισσότερο είναι κατά πολύ καλύτερα! αυτό εννοώ.

Και εδώ έχω μια απορία! αφού το σύστημα αυτό ψύχει τον αέρα εισαγωγής, μπορούμε και να ΜΗΝ έχουμε καθόλου intercooler ή δεν κάνει?
σε κάποιο site είχα δει κάποιον που είχε μια ιδιοκατασκευή δεξαμενής μεταλλικής και είχε μέσα παγάκια!!!! και αντί intercooler περνούσε ο αέρας της εισαγωγής από εκεί μέσα πριν πάει στην πεταλούδα! LOL!!!!!!

Για διαβαστε εδώ τι λένε! ειδικά εκεί για το turbo που μου άρεσε! http://www.tarmac.gr/portal/viewtopic.php?t=454
και μερικά προιόντα για water injection που βρήκα για 4E-FTE
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1982
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1971
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...ategory_5/1970

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-06-10 στις 22:48.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 05-06-10, 15:33
THEMIS2281 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 30-01-2008
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 221
THEMIS2281 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωστα καταλαβες NikiforeGT εχω το 4agze με το intercooler πανω και water injection....απλα εγω δεν θα χρησιμοποιω σκετο νερο αλλα μειγμα νερου/μεθανολης για ακομα μεγαλυτερη ψυξη.

Ειδες και απο μονος μεσο του αρθρου που ποσταρες οτι τα οφελη του water injection ειναι πολλα περισσοτερα εν συγκριση με μπροστινο intercooler!!!
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 05-06-10, 16:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σίγουρα είναι πολλά και εφόσον ψύχει τον αέρα εισαγωγής και όχι επάνω στο i/c, απλά είπα ότι θα ήταν ακόμα καλύτερα αν κάποιος το έχει και σε συνδυασμό με μπροστινό intercooler. Καταλαβαίνω και τους λόγους που το θες από πάνω και αφού έχεις και τον αεραγωγό είσαι οκ. Οσο για το water injection που ψεκάζει τον αέρα εισαγωγής και τα intercooler, μου φαίνεται είναι σα να συγκρίνουμε αερόψυκτους κινητήρες με υδρόψυκτους! (εννοω στις διαφορές και στα ωφέλη). Θα ήθελα να δω πάντως φωτογραφίες από το μοτερ σου και το κιτακι. Επίσης η τοποθέτηση πόσο κοστίζει? είναι δύσκολη? φαντάζομαι δεν ξέρω κιόλας ότι όσο ζεστός και να είναι ο εισερχόμενος αέρας αυτός θα ψύχεται το ίδιο καλά έτσι? όσοι έχουμε και turbo νομίζω γνωρίζουμε πολύ καλά την πτώση δυναμής του ζεστού αέρας εισαγωγης με του κρύου! με τα πρώτα κρύα νομίζουμε ότι έχουμε πάρει μπόλικα άλογα πάνω! φαντάσου με αυτό το κιτ τι διαφορές θα έχει!
Τα μπεκ που ψεκάζουν τοποθετούνται πριν την πεταλούδα? ή στην πολλαπλή εισαγωγή? γιατί μου φαίνεται στο internet είδα φωτος να έχουν βάλει τέτοια στην σωλήνα του i/c που πάει στην εισαγωγή, δλδ πριν φτάσουμε στην πεταλούδα ακόμα. ΠΧ σαν αυτές:
http://www.lovehorsepower.com/images/WI/mr2_eng2.jpg
http://www.eviltuning.com/catalog/im...on/Install.jpg

Βρήκα και μια ΠΟΛΥ καλή σελίδα εδώ για την εγκατάσταση ! καλά αυτός μόνος του τα έκανε όλα αυτά??? http://www.alkymethinjection.com/instructions.html

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-06-10 στις 16:15.
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 05-06-10, 19:22
THEMIS2281 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 30-01-2008
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 146
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 221
THEMIS2281 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εχεις απολυτο δικιο Νηκιφορε με μπροστινο intercooler+το κιτακι ο αερας εισαγωγης διατηρητε καμια φορα σε θερμοκρασια ακομα και χαμηλοτερη απο του εξωτερικου περιβαλλοντος!!!!!!
Την εγκατασταση την εκανα μονος μου μονο με βοηθεια απο τον αδερφο μου στην πυλοτη μου και μου πηρε συνολο ενα 6 ωρο μεχρι να βαλω και το τελευταιο πλαστικο στη θεση του

Αν εχεις καποιες βασικες ηλεκτρολογικες γνωσεις (να ξερεις τι ειναι γειωση και να μην βαζεις τα δαχτυλα σου στισ πριζες ) δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να κανει κανεις την τοποθετηση παρεα με εναν φιλο!
Ειναι λιγο χρονοβορο και ειναι σιγουρο οτι θα σπασει τα νευρα σε οποιον δοκιμασει να το βαλει αλλα γλειτωσα τουλαχιστον 150-200 ευρο σε εργατικα

Οσο για τα μπεκ τοποθετεις ενα σιγουρα μετα το intercooler.....εγω αφου κανω τις πρωτες δοκιμες(ακομα δεν αξιωθηκα γιατι μου λειπει ενας ρελες) και δω ''πως'' δουλευει τ'αμαξι μαλλον θα βαλω και ενα μικρο μπεκ πριν την πεταλουδα για να διατηρω με αυτο το τροπο και τον κομπρεσορα μου δροσερο και να μην ''αρπαξουν'' οι ηδη κουρασμενοι λοβοι του....ολα αυτα απο δευτερα ομως
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 05-06-10, 20:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μπράβο! ωραίος! και πολύ καλά έκανες και το έβαλες μόνος σου! και εγώ το ίδιο θα έκανα! όταν ξέρουμε κάτι πως να το κάνουμε τότε γλιτώνουμε και τα εργατικά και έχουμε και την ευχαρίστηση που φτιάξαμε κάτι μόνοι μας! άντε να καταφέρεις και τις φωτος να δούμε!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
DIY MR2 water injection NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-05-17 22:51
Water Injection Intercooler Χάρης TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 18-05-17 21:53
Water to air intercooler on 4EFTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 06-09-14 11:22
intercooler σε e11 g6 karekas TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 10-11-12 23:25
Intercooler Stetas SUPPORT 40 30-10-06 00:21



Page generated in 0,14703608 seconds (80,53% PHP - 19,47% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)