Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-04-10, 19:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Στο δοχείο τους έχει πάνω στάθμες!!! δεν πρέπει να είναι ποτέ κάτω απο το κατότατο όριο!! δεν ξέρω για τα άλλα υγρά αλλά τα DOT 5.1 θελουν αλλαγή κάθε χρόνο γιατί χάνουν τα χαρακτηριστικά τους και χάνουμε επιδοσεις του φρεναρίσματος, εγώ τα αλλάζω πάντως. Στα υγρά για να πέσει η στάθμη ή πρέπει να σου έχουν φαγωθεί τα τακάκια ή να χάνει υγρά κάπου το κυκλωμα σου, αλλιώς μόνα τους δεν κατεβαίνουν. Επίσης μου έχουν πει να μην συμπληρώνω για να καταλαβαίνω πόσο έχουν φαγωθεί τα τακάκια! εκτός αν η στάθμη είναι πολυ χαμηλά!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-04-10, 00:50
mavroidesgt1 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
mavroidesgt1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νομίζω σε κάποια μοντέλα Ε12 το υδραυλικό μετατράπηκε σε ηλεκτρουδραυλικό και έγινε κλειστού κυκλώματος κυκλοφορίας υδραυλικών υγρών (δηλαδή χωρίς εφεδρικό παγουράκι όπου έβλεπες και τις ενδείξεις LOW HIGH). Αν είναι έτσι απλά θα πρέπει να προσέχεις να μην έχει κάπου διαρροή. Θεωρητικά τα υγρά δεν χρειάζεται να αλλαχτούν ποτέ. Τα υγρά αρχίζουν να χανουν τις αρχικές ιδιότητες τους σε τυχόν υπερθέρμανσή τους (σε ζορίσματα - συνεχές στρίψιμο για πάνω από 15 λεπτά σε άγριο οδόστρωμα) ή σε ύπαρξη υγρασίας κάτι που είναι εφικτό μόνο όταν υπάρχει και παγουράκι υγρών.

Επι τη ευκαιρία στο ρελαντί είναι φυσιολογικό τα υγρά να φυσιολογικό να πιτσιλάνε εσωτερικά τα τοιχώματα στο παγουράκι?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-04-10, 14:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Για τα αλλά δεν ξέρω αλλά δεν πιτσιλαει εμένα στο ρελαντί !
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-04-10, 14:14
mavroidesgt1 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
mavroidesgt1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ για την απαντηση

όταν είναι κρύο το μοτερ δεν πιτσιλάει, όταν ζεσταθεί πιτσιλάει και μόνο αν αυξήσω τις στροφές πάνω από τις 3000 στρ./λεπτό ξαναηρεμούν τελείως τα υγρά μέσα στο παγουράκι. Σκέφτομαι μήπως παραμένει ανοικτή, παραπάνω από όσο πρέπει, η βαλβίδα ελέγου της πίεσης επάνω στην αντλία του υδραυλικού.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-04-10, 16:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αυτό που έχει από πάνω εγώ ξέρω ότι το πιέζεις μερικές φορές και το αφήνεις για να κάνεις εξαέρωση στο δοχειάκι! αν κάνω λάθος ας πει και κανείς άλλος!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Διαρροή στην αντλία υδραυλικού NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 11 25-06-16 11:57
Αλλαγή Σασμαν davarisx TOYOTA COROLLA 111(G6) 9 12-08-11 12:27
Επισκευή αντλίας υδραυλικού τιμονιού (4e-fe,FTE) NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 11-08-11 16:21
Ts f/I αλλαγή σε 2 din neoklis TOYOTA COROLLA T-SPORT 25 03-09-10 17:21
Αλλαγή ζάντας από 14'' σε 15'' nikosg6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 57 10-03-09 22:28



Page generated in 0,19147801 seconds (77,63% PHP - 22,37% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)